עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by Holography,

    כמה זמן לפני בדיקת שתן אסור לשתות שתייה חריפה (נניח רבע-שליש בקבוק וודקה) כדי שלא ישארו סימנים בבדיקה? אני צריך להעביר בדיקות שתן לצבא, הם בודקים את זה בכלל?

    • 12 תגובות
    • 10k צפיות
  2. Started by ppe,

    המגן,תהנו.

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. Started by Zeev86,

    היי. מישהו כאן משתמש באתר הזה כדי לרכוש דברים דרך האינטרנט? אם כן, יש לי שאלה. איך הרכישה מתבצעת? האם רק הכסף מועבר או שגם פרטי הויסה (מספר הכרטיס)? כי אני חושש בנוגע למקרה הגנבות והפריצות שקרו בSTEAM. עזבו אם זה אמיתי או לא, אני רק רוצה להיות בטוח שפרטי הכרטיס שלי לא הועברו לVALVE אם קניתי אצלהם משחקים עם PAYPAL. בבקשה תגובות רציניות וממי שיודע. תודה מראש (:

    • 3 תגובות
    • 630 צפיות
  4. Started by IlanF,

    מה השיר בסרטון הפתיחה של need for speed carbon?

    • 4 תגובות
    • 626 צפיות
  5. Started by Merrymoon,

    רציתם פעם להגיע מניו-יורק ללונדון? בקשו מסלול מגוגל. 1. כנסו לגוגל. 2. פתחו "מפות". 3. כנסו ל"get directions". 4. הקישו את המסלול ניו-יורק > לונדון 5. ראו סעיף 24 ותחשבו היטב. ;D

    • 18 תגובות
    • 1.4k צפיות
  6. כאילו זאת שצנחה היא פני בגלל שהוא שינה את החזיון, זה כאילו המלכוד 22 אם כן אז הם עשו את זה לא מובן

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by Idanbs,

    לא היה לי מושג איפה לפתוח הודעה כזאת אז פתחתי כאן בטוח יש פה בפורום אנשים שקונים מחו"ל.. איזה חנות אתם ממליצים ששולחת בלי בעיה לארץ? * נא לא לתת אתרים שלא שולחים לארץ ולהגיד "אם אתה נוסע הרבה לחו"ל" או דברים כאלה בבקשה.

    • 9 תגובות
    • 1.7k צפיות
  8. http://news.yahoo.com/s/ap/20070419/ap_on_hi_te/hackers_state_department;_ylt=As2KP8tMd1FbUNJpc.GD_6MjtBAF רגע, זה אחרי פנטגון ?? הבא בתור ?? MICROSOFT והPATCHES שלה.... :lol:

    • 1 תגובה
    • 579 צפיות
  9. או איך שלא קוראים לתוכנית הזו, על אנשים "מאותגרים משקלית" שמנסים לרדת? שמתם לב לשיר היפה של איימי מאן ברקע? תראו מה קורה כשהקריאייטיב לא שמים לב למילים... It's not What you thought When you first began it You got What you want Now you can hardly stand it though, By now you know It's not going to stop It's not going to stop It's not going to stop 'Til you wise up You're sure There's a cure And you have finally found it You think One drink Will shrink you 'til you're underground And living down But it's not going to stop It's not going to stop It's not going to stop 'Til you wise up Prepare a list of what you need Before you sign away the deed …

    • 5 תגובות
    • 899 צפיות
  10. אני צריך בדחיפות למצוא את דגם הטנדר הזה של שברולט ומידות שלו (אורך בעיקר!). הנה 2 תמונות שצילמתי בתערוכה: http://img466.imageshack.us/img466/9836/dscf1137largeox5.jpg http://img252.imageshack.us/img252/4533/dscf1135largeiz0.jpg מצטער על הזוויות, צילמתי אותו ממש בשניה שהייתי ליידו ועפתי משם. ובקשר לסילבראדו של שברולט, כניראה שזה לא הוא, זה אמור להיות קצר בהרבה. תודה רבה רבה לעוזרים! זה חשוב!

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. Started by avivlyaviv,

    My : Sccoty doesnt know ד"א זה phone ring or ring phone?

    • 25 תגובות
    • 1.8k צפיות
  12. אם אני שם משקל במעלית ואני שוקל 80 קילו כמה המשקל יראה שאני יעלה/ירד במעלית? מי שיודע שיענה ואל תשחקו אותה חכמים יותר מידי

    • 20 תגובות
    • 3.6k צפיות
  13. Started by אמיר יצחקי,

    http://www.youtube.com/watch?v=G6rx7nOyAnM מה השם של השיר?

  14. Started by First Squad,

    אתם יודעים אולי מאיפה אפשר להוריד פרקים של סדרות ישראליות? כמו : ישראלים , מסודרים , החיים זה לא הכל וכו'?

    • 10 תגובות
    • 2.2k צפיות
  15. Started by Born2Kill,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3389725,00.html ישששששששש!!!!!!!!! סוף סוף לנו... אבל ממה שאני יודע הסתדרות המורים זה עמל, אז איך זה של ארגון המורים?

  16. Started by LazyBoy,

    http://news.walla.co.il/?w=/1/1094718 :lol:

    • 47 תגובות
    • 3.3k צפיות
  17. Started by Born2Kill,

    זה נראה כמו גדוד נגד גדוד, יאללה מיום ליום הנוער מתדרדר בצורה לא רגילה... :-\ http://www.metacafe.co.il/watch/231884/israeli_hooligans/

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Started by psykick,

    לא מצאתי פורום יותר מתאים מזה בישביל האשכול הזה. אני רוצה לדעת אם קיימת בפניי האפשרות הזאת: נגיד עכשיו ונשרף לי הכרטיס מסך (3 שנים אחריות): יש לי אפשרות להוסיף כסף ולשדרג למשהו יותר טוב?!

    • 1 תגובה
    • 494 צפיות
  19. גוועלד, חצי שנה עד הפרק הבא! (פרק 8 של העונה ה-11)

    • 7 תגובות
    • 809 צפיות
  20. Started by yanhak,

    להקת היהודים הוקמה ב 1992 וב 1995 יצא האלבום הראשון "מציאות נפרדת". ב- 1998 האלבום הגיע לאלבום זהב וב- 1999 הם זכו בגלי צה"ל בתואר "להקת השנה". הלהקה עד לאחרונה (גם לפני ואחרי שנבחרו ללהקת השנה) זכתה להתעלמות מוחלטת מצד כלי התקשורת אבל עדיין הם הצליחו - יחסית ללהקה ישראלית שהתעלמו ממנה לחלוטין - בגדול. בהופעות שלהם ניתן לראות אנשים מגיל 10 עד 60. אחד הדברים המעניינים הוא חתך הגילאים שתומך בלהקה. הבעיה חתך הגילאים של הפורום הוא צעיר. אז אם מישהו מכיר מישהו מבוגר ממנו שאוהד את הלהקה שימלא גם במקומו......................לכן מקסימום הצבעות למשתמש הן 3 אבל מי שלא מצביע במקום מישהו שלא ימלא את יותר מפעם אחת

    • 4 תגובות
    • 744 צפיות
  21. Started by AsD[eyal],

    http://www.youtube.com/watch?v=wJMT_tOGGeo&mode=related&search= חחחח

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. Started by shuy,

    אני מחפש שירים שמשלבים ראפ ואלמנטים של מוסיקה קלאסית/אופרה/אלקטרונית, משהו כמו Prince Igor או On The Eve Of War (הגירסה של Jedi Mind Tricks). בטוח שמישהו מכיר. תודה.

    • 1 תגובה
    • 556 צפיות
  23. אוקיי, כבר הגיע חצות ונעבור לתראד הזויי 8) http://news.walla.co.il/?w=//1094187 לאן התדרדרנו, שפל המוסר.... :screwy: :s07: :-\ :-\

    • 18 תגובות
    • 1.4k צפיות
  24. מעוניין להצטרף כסולן או ליווי של גיטרה וקול שני... מישהו מכיר\שמע\יודע איפה (באינטרנט אולי) אני מברר בקשר לנושא ?

    • 14 תגובות
    • 3k צפיות
  25. Started by stone cold,

    אני זוכר שראיתי את הסידרה המצוירת הישנה של באטמן - http://stage6.divx.com/user/salvadoron/video/1171158/Batman-Episode-1 ולסידרה היתה מוזיקה טובה ואופל בקיצור ממש סידרה מוצלחת אבל אז הוסיפו את המיתרומם רובין ויותר מאוחר הוציאו סדרות ילדותיות מאוד של באטמן וכל הסרטים חוץ מסרט מצויר אחד עלובים הכשיו לפי מה שהבנתי הקומיקס היה אפל אז למה לעזזל דפקו תדמות ותסידרה?

    • 14 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים