עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by sh2006,

    יצאתי עם מישהי אתמול ,נסענו לחוף ירושלים מרוב שהייתי מרוכז בבחורה לא שמתי לב שאני חונה באדום לבן... ירדנו לחוף עשינו מעט גוד טיים במשך שעה וחצי . אנחנו עולים למעלה בחזרה לכביש מהחוף ועיניי מחפשות את הרכב, שוב ושוב אני בודק איפה שמתי אותו ואני לא מוצא. ??? שאלתי מאבטחים שעובדים במועדון ממול אם הם ראו את הרכב שלי ?... הביטו מעט סביב ואמרו לי שהרכב שלי נגרר, הייתי לרגע בשוק ומחשבות רבות רצות לי במהירות בראש "מעולם לא גררו לי את הרכב איזה מצב מביך :-[ מה אני פאקינג עושה עכשיו באמצע הלילה בלי רכב?!" שאלתי את המאבטחים איך אני יכול להגיע לרכב שלי? הם השיבו לי שעלי לצעוד 2 קילומטר עד למגרש הגרירות. הסברתי לבחורה את המצב והתחלנו לצעוד לשחרור הרכב, הליכה מייגעת באמצע הלילה…

    • 31 תגובות
    • 4.8k צפיות
  2. אני בן 15 עוד 3 חודשים בן 16 בקיצור חשבתי על לעשות רישיון לקטנוע . בקיצור אני רוצה לדעת מתי כדאי לי להתחיל כמה זמן בערך העסק הזה יקח לי ? וכמה יעלה לי לעשות את הרישיון ולקנות קטנוע נחמד לא משהו מיוחד.אני רוצה לדעת מחירים איפה אפשר לעשות באיזור חיפה מאיפה אפשר לקנות חוברת עם תמרורים וכאלה יעני ללימוד קטנוע תודה לעזורים.

  3. Started by Ac-Boy,

    http://www.sirtonim.com/zoom.php?id=502 הקומדור האגדי.. לאחרונה שמענו שהוא מכה שנית..

    • 8 תגובות
    • 704 צפיות
  4. Started by Lirany21,

    שלום לכולם, הורדתי סרט קצה התבל ששמו: ALPHA DOG DVD של רפליקה הורדתי כתוביות לגירסת ה DVD אך אינני יודע כיצד לצרף כתוביות אלו בבקשה צריך עזרה דחוף כי אני ממש רוצה לראות את הסרט כרגע

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by avi2014,

    יש לי כמה סרטים שאני רוצה לחתוך מהם חלקים. איך אני חותך חלקים (למשל מדקה 24 עד 28) בלי לפגוע בתרגום ובאיכות ועם איזה תוכנה עושים את זה... חשוב שיהיה מדריך כמה שיותר פשוט.. תודה!

    • 2 תגובות
    • 694 צפיות
  6. Started by dorviper,

    יש איזה תמונה מצחיקה שמתארת את המסלול של גבר בהשוואה למסלול של אישה כשהם צריכים ללכת לחנות בקניון... למישו יש מושג על מה אני מדבר ואיפה אני יכול למצוא את זה?

    • 2 תגובות
    • 527 צפיות
  7. אבל בכל זאת רציתי לדעת: אפשר לנקות חלקים במחשב כמו לוח אם.זיכרונות במים?

    • 33 תגובות
    • 3.9k צפיות
  8. Started by Lirux,

    איך קוראים לשיר הזה? http://www.file2host.com/515673

    • 3 תגובות
    • 682 צפיות
  9. Started by stone cold,

    ראיתי עכשיו את פרק 2 של עונה 6 וזה היה פרק חזק במיוחד בסוף שויק אומר בתשובה לשאלה-"די בקרוב" (תרגמו לאנגלית) בהחלט הסידרה חזרה לגדולותה ויש לי גם תפרקים האחרים ליראות

    • 1 תגובה
    • 505 צפיות
  10. Started by benor,

    אני לא מצליח להכנס למשתמש שלי באתר של דיסקונט. מישהו שיש לו חשבון בדיסקונט יכול לבדוק אם זה עובד לו? תודה. http://www.discountbank.co.il/cgi-bin/inetcgi/discount/front/indexpage.html (בצד ימין למעלה, החשבון שלך)

    • 4 תגובות
    • 3.4k צפיות
  11. Started by aViZe,

    אתר ופורום טובים יש לכם!! מקווה להשתלב

    • 10 תגובות
    • 849 צפיות
  12. Started by chiki boy,

    http://www.herem.coo.co.il מה עמדתכם..?

    • 45 תגובות
    • 3.1k צפיות
  13. Started by Walter Samuel,

    • 24 תגובות
    • 2.1k צפיות
  14. ואני כבר ציפתי למשהו נחמד, אפילו דודידו ופילוס לא היו !

    • 18 תגובות
    • 2.5k צפיות
  15. טוב, אז ככה. אני צריכה עזרה באלגברה לינארית, זה הולך ככה: מטריצה ריבועים A נקראת נלפוטנטית אם קיים מספר טבעי r>=1 כך ש A^r=0 תהינה A,B מטריצות מאותו סדר נלפוטנטיות שמקיימות AB=BA הוכח שגם AB, וגם A+B נלפוטנטיות מישהו פה המליץ לי לציין את העובדה שאני אישה כדי לגרום למסת תגובות.. אז הנה. תודה לכל המושיעים ;D

  16. Started by B.D.B,

    מזל טוב לשגיא. יום הולדת 23 שמח לך. תמשיך לצלם כמו שרק אתה יודע. ותפסיק לבלוס מק'זבל ותגיע לקניבר. ועד הפעם הבאה, בשבילך...

    • 26 תגובות
    • 1.7k צפיות
  17. Started by evman007,

    משודר בערוץ 10,תודה.

    • 9 תגובות
    • 901 צפיות
  18. Started by SilverBlaze,

    אופניים ללא בולם זעזועים אחורי (אני חושב שקוראים לזה זנב קשיח או משהו), באיזור הגליל התחתון. המחיר לא כל כך גמיש תודה מראש

    • 22 תגובות
    • 2.4k צפיות
  19. Started by EviLeader,

    שלום לכולם.. רציתי לשאול אם מישהו יודע איך משלמים לSKYPC ולא ע"י שטרות. הם משגעים את השכל בתקנון שהמחיר הוא על שטרות בלבד אבל מה שהם לא כותבים זה כמה עולה בכ.אשראי. אני שונא שאנשים חושבים שאני הולך לשלם להם 5000 ש"ח במזומן. מישהו יודע כמה זה?

    • 4 תגובות
    • 578 צפיות
  20. Started by SweeT_EviL,

    ואם יש לכם איזה אתר באינטרנט שאני יכול להסתכל עליו. החלתתי שאני מנמיך את החדר שלי: הסיפריה, מיטה הכל... ומה יותר קלאסי מלשבת מול המחשב עם כיסא פוך סבבה כזה שאתה לא רוצה לקום ממנו.

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by Born2Kill,

    תוקן, סליחה על הטעות: היום מתחיל התכנית ב-22:30, ערוץ 5+ (בהוט 56) בו לראות את הרגעים המרתקים של ה-Show!!!

    • 22 תגובות
    • 1.7k צפיות
  22. Started by dante123,

    אהלן חברה. חשבתי להתחיל פיתוח קול, אתם מכירים (או היה לכם התנסות, יותר טוב) מורה טוב\ה (לא חפיף) מאזור השרון (כפ''ס,הוד השרון מומלץ, אולי רעננה)?לתל אביב לא, כי בעיה להגיע לשם. תודה רבה

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. Started by cleric,

    http://science.readigg.com/description/16193.html אני בטוח שחלק גדול מהתמונות יראה מאוד מוכר לשחקני s.t.a.l.k.e.r מביננו

    • 32 תגובות
    • 3.1k צפיות
  24. Started by oorlevi,

    אני רוצה לברר אם מכללת דרבי מורשת, בדקתי במה"ט והיא לא מופיעה ברשימה.. גם מוזר שמקבלים שם אנשים רק אם בגרות בלי יותר מידי דרישות.. מישהו שמע משהו ? תודה!

    • 0 תגובות
    • 903 צפיות
  25. Started by etz,

    אוקיי אז זה אולי קצת מוזר אבל אני רוצה לדעת אם אחד מחברי הפורום היקרים מבין תורכית? יש איזה פורום תורכי שאני רשום אליו, לא משנה כרגע למה כי כמובן שאני לא מפרסם בו כלום, אבל פשוט שלחו לי ממנו איזה הודעה ואין לי מושג מה היא אומרת... קיצר אם מישהו יודע ויוכל לתרגם לי אני אשמח מאוד!

    • 4 תגובות
    • 695 צפיות

דיונים חדשים בפורומים