כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
שלום, פתחתי שירות חדש, Pingmyport. השירות נותן אפשרות לשלוח 'פינג' לשרת כלשהו בפורט מסוים ולראות אם השרת שולח תשובה. יעיל מאוד אם ברצונכם לדעת אם פתחתם פורט במחשב שלכם כמו שצריך. גם כן ישנו כתובת מיוחדת אשר אתם יכולים להשתמש בה בתור תמונה, על מנת להראות את מצב השירות. לדוגמא: http://www.pingmyport.com/status_hosts.co.il_80.gif לינק לאתר: http://www.pingmyport.com אשמח לתגובות
-
- 18 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
הגעתי למסקנה שאתם הכי טובים בזה אז הראשון שרה אותו בחורה, קצב מאוד טוב ויש איזה קטע שהיא אומרת מש'ו כמו - The higher power of the revolusion. והשני שר אותו גבר ויש קטע בשיר שהוא ככה - .This is not Chicago, This is not New York אני מודה מאוד לעוזרים, מתן
-
- 2 תגובות
- 745 צפיות
-
-
יש לי שעון G-SHOCK כבר איזה 3 שנים והרצועה שלו מסריחה רצח!! איך אני גורם לה להיות עם ריח נורמאלי שוב? ניסיתי לנקות עם סבון אבל הריח חזר אחרי כמה ימים...
-
- 3 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
חברה שלי באה אליי מחר . אני רוצה להוריד איזה סרט רומנטי\שתתלהב ממנו בסגנון "סיפור אהבה בלתי נשכח " תנו לי בבקשה שמות של סרטים ואם יש קישורים ל- TORRENT \ HTTP אשמח ! תודה ויום טוב !
-
- 2 תגובות
- 639 צפיות
-
-
-
- 16 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
מאיפה אני יכול להשיג תמונה של השלטים האלו ברזולוציה טובה?
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
תגובה הבאה, ישנם שינויים. מצטער
-
- 27 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
אבא שלי מבקר ממש בקרוב בארה"ב ויש כמה דברים שאני רוצה שהוא יקנה למחשב כתובת בתוך ארה"ב שבה הוא יהיה יש לי, העיניין הוא שאני מחפש חנות שממנה אוכל להזמין ורוב החנויות לא מקבלות כרטיסי אשראי בינלואמיים, אלא רק כרטיסים שהונפקו בארה"ב (דוגמא לחנות כזאת היא NEWEGG) ניסיתי להזמין דרך AMAZON, אבל עכשיו הם אמרו לי פתאום שיש איזה בעיה והמשלוח יכול להתעקב שבוע - מה שלא אופציה מבחינתי.. אבא שלי כבר יעזוב עד שזה יגיע בקיצור, אני רוצה להוציא משלוח חדש אבל אני פשוט לא מוצא אתר.. אם מישהו יכול לעזור אני מאוד מאוד אעריך את זה
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
תעבירו את הפתיח ותגלו עד כמה שזה הזוי. http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=1535111
-
- 5 תגובות
- 818 צפיות
-
-
גם ככה האתר לא עובד הכי מהר ועם כל זה כל פעם שעושים להגיב ומישהו מגיב יש תהודעה שים לב - בזמן שהגבת הנושא התעדכן מעניין לי תתחת שהנושא התעדכן(מילא היה רושם תהודעה שלי וגם את זה )אבל זה לא רושם את התגובה וזה מעצבן תסדרו את זה בקשה
-
- 1 תגובה
- 673 צפיות
-
-
אני מתחנן טיול ל פריז,אמסטרדם, בריסל (בלגיה), ברלין ולוקסנבורג עם כמה חבר'ה. לכל אחד יש תפקיד, והתפקיד שלי הוא לגלות מה יש לעשות בבריסל. בטוח נמצא שם פאבים, בתי שוקולד ונוף יפה, אבל אנחנו רוצים לדעת מה המקום הכי טוב לכל דבר ודבר, על פי נסיון בבקשה. אם יש לכם מה להציע שאתם יודעים שיהיה קשה למצוא טוב ממנו, בבקשה תזרקו לחברכם הנאמן עצם! המון תודה.
-
- 25 תגובות
- 3.3k צפיות
-
-
רציתי לדעת אם תוכלו לתת לי איזה שאלות לדוגמא שהיו לכם בחלק המעשי, לא משנה איזה שפה הייתה לכם..(אם זה כן משנה אז או C/C++ או JAVA). כאילו לא צריך שאלות מדוייקות משהו בערך. כי לא נראה לי ששאלות סגנון בגרות יהיו שם(קל מידי..) ועוד משהו האם ההמבחן האמריקאי(ידע) הוא במחשב או בכתב, כנ"ל גם לתכנות המעשי. תודה.
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
תמחקו אני מבין שלא בא לכם לעזור....
-
- 3 תגובות
- 861 צפיות
-
-
מישהו יודע היכן ניתן להשיג פוסטרים באיכות סבירה [חצי על רבע מטר ומעלה] של אמנים ולהקות ישראלים כגון מוניקה סקס, אריק איינשטיין, שלום חנוך וכו'? תודה רבה לעונים ולעוזרים.
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום. לא מזמן קיבלתי מצלמת אינטרנט של לוגיטק.. מהסוג העגול הזה.. QuickCam משהו..ואמרו לי שיש תוכנה כזאת שיושבת ברקע וברגע שמשהו עובר על פני המצלמה היא מדליקה את אופציית הRecording ומתחילה לצלם ולשמור הכל על גבי המחשב.. בשאר הזמן המצלמה לא פועלת.. לפי מה שזכור לי... מאד שימושי לדעתי ;D מישהו במקרה יודע על מה מדובר ? ואם כן אז בבקשה ספקו לינק, ואם אפשר אז גם מעט מידע.
-
- 0 תגובות
- 528 צפיות
-
-
-
היי, מישהו יכול לעזור לי, אני צריך להוריד שירים מהאתר הזה: http://www.havesov.net/musicenter.html כעיקרון פעם היה אפשרות להורדה עכשיו ביטלו את זה לא יודע למה. מי שלא הבין מה זה אז זו תוכנת פלאש שהיא מעין פלייליסט וכרגע אפשר רק לשמוע דרך האתר, אני מחפש איך להוריד למחשב בשביל להעביר לי את זה לMP3. אני משער שיש איזשהיא תוכנה שאפשר לעשות זאת בעזרתה. תודה רבה מראש זה חשוב לי מאוד.
-
- 4 תגובות
- 601 צפיות
-
-
אז ככה התוכנה ממש טובה,ויש מלא טראקים מלאים שאפשר לשמוע והכול,אבל הבעייה היא שאי אפשר לשמור את הטראקים בשום דרך,יש אולי איזו אפשרות חוץ מלהפעיל איזה cooledit ולהקליט את מה שרץ ברקע?
-
- 0 תגובות
- 482 צפיות
-
-
אני מתכנן לקנות מחשב ובskypc הוא יוצא ממש זול לעומת IQPC אז כעת אני מחפש דעות אם החנות אכן טובה ויש ש אנשים טובים אני נוטה עוד לSkypc מכיוון שהם הרבה יותר קרובים לעיר שאני גר בה (חולון) מישהו אמר פה שהיתה לו בעיה גדולה עם החנות .. זה חד פעמי או שזה חוזר אצל עוד אנשים? תודה רבה לעוזרים [br]פורסם בתאריך: 12.05.2007 בשעה 18:09:00 תודה רבה לכולם!! :'( כבר עבר יום והדיון עבר לעמ' 2 כבר כתבתי שמישהו אמר שהיתה לו בעיה עם החנות ואני פותח עוד דיון מכיוון שרציתי עוד דעות.. אפשר לפתוח אותו?? תודה רבה בכל מקרה
-
- 2 תגובות
- 865 צפיות
-
-
אני כרגע מנוי אצל בזק בינלאומי, ועבר התקופה של ההתחייבות שלי. שמעתי מחבר שיש מבצע של הוט שהוא כזה: 2 ממירים, קו טלפון (חדש/יישן) + אינטרנט במהירות 2.5Mbs ב-320 ש"ח האם שווה?
-
- 21 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
אני צריך קטע וידאו מסרט או מסדרה שבקטע הזה רואים את כל המופעים הגדולים של המלונות בלאס וגאס (המזרקות הרוקדות, הספינה וכו') וגם המבנים של המלונות הגדולים בעיר ושאחר כך רואים גם קזינו מבפנים, ואנשים מהמרים בו. ניסיתי באושן 11 אבל יש קטע קצר מאוד (30 שניות) בו רואים את המזרקות וקצת מלונות וזהו, וזה לא מספיק. אני אשמח לקבל שמות של סרטים ופרקים בסדרות שבוודאות יש קטע כמו שאני רוצה - ואני כבר אחלץ מהם את הקטע הרלוונטי.
-
- 9 תגובות
- 668 צפיות
-
-
התחלתי לראות את הסידרה עכשו, ובינתים נראה די עייף... מישהו ראה אותה ויכול להגיד אם היא משתפרת אחרי כמה הפרקים הראשונים?
-
- 1 תגובה
- 584 צפיות
-
-
http://computers.walla.co.il/?w=/4009/1105567 לדעתי אתה טועה ...ומאוד ...מוצרים מהמזרח ...אצלך כל המחשב כך ... כל שיש לו ידע בסיסי מחשבים יודע בדיוק מאיפה לקנות ואיזה חברות מומלצות לקנות את המוצרים . הכתבה זהי עלבון לאינטליגנציה אני לא יודע עם יש לך בכלל ידע מספיק כדי להגיד דיברי טיפשות כאלו אני יכול להגיד לך שיש לי ידע מספיק כדי להגיד את זה ואני חושב שאתה מדבר שטיות ועדיף שתבסס את הדברים שאתה כותב רוב המוצרים שהישראלים דורשים הם כרטיסי מסך,זיכרונות,לוחות אם מחברות ידועות והנחשבות הטובות בעולם בנושא הזה .. לכן אני מוצא את הכתבה שגוייה והבסיס שלה הזוי ...
-
- 7 תגובות
- 798 צפיות
-
-
אחין שלי עדין מנדנד לי למרות מה שאמרתם והוא עדין לא מאמין ושואל לאיזה חיל הוא מתגייס תאריך גיוס מחר והוא טכנאי מכונות
-
- 0 תגובות
- 568 צפיות
-
-
לדעתי, צריך לנקות לגמרי אחרי עונש כבד כמו הרחקה לחודש או חודשיים או לאחר 1000 הודעות.
-
- 2 תגובות
- 569 צפיות
-


