פורסם 2007 במאי 1419 שנים http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=2024233002אז מה? הולכים לתבוע את Seaworld?
פורסם 2007 במאי 1419 שנים חחחחחחח!!!!!וההוא זורם איתו :lol: אני בני סלע....עכשיו יש לנו גם דולפין סלע...יפה
פורסם 2007 במאי 1519 שנים חחח יש כאלה שלא הבינו שהדולפין עושה את זה מתוך פקודות של שריקה ומי ש"זורם" איתו זה בכלל המאלף
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.