כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
שי רומנטי כזה, המילים שאני יודע Sometimes I Think Myself Im better Of Without you.... תודה לעוזרים.
-
- 2 תגובות
- 735 צפיות
-
-
תראו איזה דברים נוראיים מפרסמים עילנו ב ''דוינהאנט''. תציפו את האתר בדברים נגד חייבים ! http://israevil.deviantart.com/gallery/
-
- 20 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
-
בניתי אותו מפרט ויצא לי 400 שקל הבדל, לדוגמא - 8800GTS 640 MB של LEADTEK עולה בIQPC 2122 ובSKYPC 1938, וזיכון 600 שקל ל2GB 800HRZ לעומת 800 שקל בIQPC.... חשובה לי מאוד בגלל שתיכננתי לקנות בIQPC מחשב ואז ראיתי את ההבדלי מחירים...בכול מקרה אני מחכה לירידת מחירים של המעבדים... מה דעתכם? תודה רבה
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מבקש חוות דעת על החנות הבאה : www.gibornet.co.il
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני יודע שרובנו חושבים שהם יודעים אנגלית מצויין ;D אבל כנראה שיש מונחים יומיומיים שלפחות אני לא מכיר. למישהו יש מושג איך אומרים "תעודת הצטיינות" באנגלית? אני לא צריך תרגום ישיר כמו Letter of Excellance כי זה, אני יכול לשער, יהיה אותו דבר כמו לתרגם סוף הדרך ל- End Of The Road , כאשר אנחנו מתכוונים לסלנג עברי בכל מקרה, אני מודה לכל מי שינסה לעזור וגם לכל מי שרק יביע עניין. תודה.
-
- 4 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
Scientology and Me\ סיינטולוגיה ואני Panorama תוכנית התחקירים של bbc שידרה תחקיר על הדת\כת הסיינטולוגיה. אנשים בשחור,מעקבים,ציטוטים,איומים, זה לא סרט הוליוודי זה סיינטולוגיה אה... כמעט שכחתי לספר לכם שהשואה היא באשמת פסיכיאטרים, על פי סיינטולוגיה אורך התחקיר 29 דקות http://video.google.com/videoplay?docid=-126281853779690652
-
- 3 תגובות
- 647 צפיות
-
-
-
שלום,בזמן האחרון אני ישן פשוט המון כמעט חצי מהיום וגם כל פעילות קטנה שאני עושה אני מתחיל להזיע בכמויות (שלא נדבר על ריצה). למה זה קורה? אני בן 17 וחצי אם זה מוסיף משהו
-
- 36 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
עד לאחרונה הייתי חייל קרבי בגולני, לצערי קיבלתי פרופיל 45 עורפי (רפואי) ואני בדרך החוצה. התחלתי להתעניין בכל מיני קורסים שקשורים למחשבים ולא דורשים מיון קד"צ ומצאתי את שלושת הקורסים הבאים. אשמח אם תוכלו לפרט עליהם קצת יותר: מפעיל מערכות מחשב טמ"מ, טכנאי מערכות מחשב נתמ"מ, ניהול תשתיות מערכות מחשב דיברתי עם חייל אצלנו מהפלחי"ק שיצא לקרוס טמ"מ והוא אמר לי שבמידה ואם אני אגיע לשם, אוכל לעבור את הקורס. הקטע זה שהטמ"מניקים אצלנו לא עושים הרבה והעבודה לא כזאת מעניינת. אם אני לא טועה אנחנו נחשבים ברמת ה"אוגדה", והעבודה היא די אפורה. בנוגע לנתמ"מ, אני לא יודע אם אפשר להגיע לקורס הזה אחרי גיוס, ובמידה אם כן אז עד כמה הוא רלוונטי לחייל במצבי ? בנוסף, כל מידע אודות קורסים מעניינים…
-
- 14 תגובות
- 6.3k צפיות
-
-
http://www.foxnews.com/story/0,2933,272440,00.html
-
- 13 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שמעתי שניתן למשוך כסף מחשבון paypal מהבנק. למישהו יש פרטים על זה?
-
- 6 תגובות
- 548 צפיות
-
-
-
-
בעקרון אני צריך 2 רכיבים ספציפיים MMA1260D MMA2260D מישהו יודע על חנות (אלקטרוניקה) שמוכרת חיות כאלו\כיצד ניתן להשיג אותם בארץ? או לפחות חנות בחול עם משלוח לארץ?
-
- 2 תגובות
- 721 צפיות
-
-
אז ככה - סדרה מדהימה! סיימתי לראות אותה כעת כפי הנראה העונה השניה תתמקד על המלחמה בין העיירות ובחיפושים של הצבא (ושל השמן הקירח הזה) אחר ה"טרוריסט". ועוד דבר - הקטע של ה הדגל בסוף - הכוכבים היו מסודרים בעידול והפסים היו מאונכים ולא אופקיים, למה? ---- עוד דבר - מתי היא אמורה להגיע?
-
- 28 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
יש פה המון תארדים של סרטים מומלצים (ולא מומלצים :), אבל הם כללים לאאלה ורוב ההמלצות שם זה על סרטים מלפני 5-15 שנה, להמון אנשים פה זה לא ממש מועיל כי רוב הסיכויים שכבר ראו אותם, בסופו של דבר זה יוצא יותר שיתוף טעם מאשר המלצה לצפיה. הייתי שמח לשמוע על סרטים מהחצי שנה האחרונה שבאמת אהבתם ואתם ממליצים לראות. בבקשה לא לדבר על ספאם, נמאס. אני בכל אופן אהבתי את: 88 דקות, דג'ה-וו אחלה סרטים smokin aces סרט חביב לגמרי מיאמי וויס, קזינו רויאל חביבים (לא שיא, אבל גם לא באתי עם ציפיות). הטרמפיסט סרט סביל, מעביר את הזמן נחמד אבל נגמר דיי מעאפן כזה אפיק מובי סרט חמוד שם קוד המנקה סרט קצת ילדותי אבל מעביר את הזמן לא רע van wilder 2 נחמד+\- למי שאוהב את ההודי הזה (זה מארולד וקו…
-
- 33 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
אפשר בבקשה הסבר קצר על איך ממירים מבינארי/עשרוני/הקסדצימלי? יענו איך מעבירים בין אחד לשני.. תודה...
-
- 3 תגובות
- 916 צפיות
-
-
שלום לכולם כניראה שבקרוב אני קונה את המחשב הבא שלי [מהלך השבוע הקרוב] כניראה שהמחשב יהיה מIQPC. רציתי אולי שאנשים יכתבו ביקורת \ חוויות קניה עליהם? אני לא רוצה שיצצו כאלה שטויות כמו דחיות של שבועות וכו'... נגיד בפנדה דחו את המחשב של בן דוד שלי בשבוע אבל הגדילו לו את המעבד במקום 4600 נתנו לו 4800 [AMD] ללא תוספת כפיצוי.
-
- 2 תגובות
- 670 צפיות
-
-
http://www.betisweb.com הצביעו NO ויאללה פרננדס לביתר עונה הבאה!!!!!
-
- 2 תגובות
- 599 צפיות
-
-
אני משוטט לי הרבה בוואלה!שופס ואוהב להסתכל על מצלמות שמה וכאלה, ובין היבואנים/ספקים שמה זה 4H ומנסה למצוא בגוגל אתר של זה ולא מוצא כלום..כאילו אנלא מוצא אתר אנטרנט ממשי שלהם.. מה זה לעזאזל צריך להיות?
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי פרופיל 97,קב"א אני אדע ביום ראשון כנאה,יש לי סעיף משקפיים,וגם יש לי כושר של צב קרבי. בגלל שיש לי סעיף משקפיים זה מונע ממני ללכת ליחידות רציניות של קרבי,נשאר לי גולני וכו' - לא אופציה מבחינתי. יש לי אופציה לשרת כדור שני בחיל האוויר. אילו תפקידים יש לי שהם לא קרביים? סימנתי בשאלון שאני כן מעוניין לעבוד במשהו טכני,וכן יש לידע בזה,לפי מה שהבנתי מכמה אנשים שאין הרבה סיכויים שאני אתקבל לדבר כזה כי יש לי פרופיל גבוה.
-
- 77 תגובות
- 19.1k צפיות
-
-
אני מתעניין במיטה וחצי, יש לי חדר דיי גדול ובקרוב הוא יתפנה סופית ויהיה רק לרשותי, אז אני רוצה מיטה וחצי וההורים דיי מבטיחים.. אז מה אתם מציעים? יש לכם הצעות למיטה וחצי מסוימת? יש לכם התנסויות בכמה מהן איזה מהלצות וכו' =] תודה.
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
אני כמעט בן 16 (ביוני אני כבר אהיה..) ואני רוצה נורא לעשות בחופש הגדול כסף.. הציפייה שלי היא לעשות משהו באיזור ה2000 ומשהו שקל עד סוף החופש.. רק בעיה קטנה, אנלא מוכן לעבוד במה שקשור להגשת אוכל כמו מקדונלדס ודוכנים וכדומה.. לאדע.. אני לא בדיוק בקטע של זה.. אני גר בחיפה, ויכול להיות לי נוח לעבוד למשל בגרנד קניון או אולי במרכז חורב או באיזור ככה.. יש למישהו רעיונות?
-
- 23 תגובות
- 1.6k צפיות
-


