עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by Lirux,

    אני טס היום לתורכיה. רציתי לדעת אם יש בדיוטי פריי או באיזה חנות בטרמינל חנות עם חלקי מחשב (אני צריך כרטיס קול) אז יש או אין?

    • 3 תגובות
    • 598 צפיות
  2. Started by SHAY951,

    אם אני לומד במגמת טכ"מ, ובוחר להגביר פיזיקה.. ונגיד שאני מקבל נכשל בשקלול הסופי של הציון בפיזיקה.. אז מה קורה בדיוק מבחינת הבגרות ? האם אני זכאי לקבל תעודת בגרות? או שאני צריך להשלים מקצועות כמו גאוגרפיה שלא למדתי בכיתה י'? תודה לעונים

    • 6 תגובות
    • 844 צפיות
  3. Started by SHAY951,

    אם אני לומד במגמת טכ"מ, ובוחר להגביר פיזיקה.. ונגיד שאני מקבל נכשל בבגרות בפיזיקה בשקלול הסופי.. אז מה קורה מבחינת הבגרות? אני עדיין זכאי לקבל תעודת בגרות? או שחייבים להשלים מקצועות כאלה שהייתי פטור מהם כטכ"מ? תודה לעונים

    • 0 תגובות
    • 507 צפיות
  4. Started by Delapro,

    כשאני מוריד קבצים מראפידשייר (COM), המהירות המירבית שהקובץ יורד לי היא 125KB\S שזה יוצא מהירות של 1 מגהביט. הבעיה היא שיש לי חיבור של 1.5 מגהביט, כלומר מהירות ההורדה היא רק 2/3 ממהירות המקסימלית. לא משנה איזה קובץ ניסיתי, איזה שרת ניסיתי תמיד על 125KB\S. אצל חבר שלי שיש לו 3 מגה הוא מוריד על 385KB\S~ זה בערך המקסימום שלו ויש לו אוות חיבור כמו שלי (נטויז'יון+HOT). האם מישהו אם חיבור דומה נתקל בתופעה או אולי יודע איך לתקן אותה ? נ.ב. המהירות לא מוגבלת ע"י התוכנה כלשהי במחשב. הורדה של רבצים אחרית מהרשת מאתרים מהירים היא על 195KB\S.

    • 17 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. קודם כל הלינק : http://maps.google.com/help/maps/streetview/index.html אוקיי, אוקיי, אני יודע שאתם מכירים כבר את zoomap הישראלי ממזמן... אז עכשיו גוגל החליטה ליישם תמונות ברמת הרחוב, מתוך המפות שלהם.. כלומר יש לכם ZOOM לרמת רחוב... והתמונות מסתובבות ב 360 מעלות... מנוע החיפוש A9 של אמאזון יישם את זה לפני יותר משנתיים ומשום מה זה לא קיים שם כבר לדעתי הם פשוט מכרו את הרעיון הזה לגוגל, או שלא זכו למספיק חשיפה ולא השתלם להם להחזיק כזה פרוייקט ולכן סגרו וגוגל פשוט לקחו את הזמן שלהם בליישם את הרעיון מחדש... מה שכן, ב A9 היו אלו תמונות שמשתמשים צילמו והעלו, בניגוד לגוגל, כאן התמונות כנראה צולמו ע"י ... גוגל. ולא הייתה תצוגה של 360 מעלות מנקודה, כמו שיש בגו…

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. עוד 1.8% יש לי סאן אנדרס במחשבבבבבבבבב

    • 6 תגובות
    • 635 צפיות
  7. Started by the king2006,

    שלום .. אני לקוח אורנג ואני משלם דרך הוראת קבע לא ויזה .. אז השאלה שלי האם אפשר לקנות מכשיר חדש ולשלם דרך ההוראת קבע בלי ויזה כאילו כמו שיורד חשבון השיחות?? תודה

    • 6 תגובות
    • 733 צפיות
  8. מחפש תוכנה שמשנה קול שהוקלט ממיקרופון, לשנות את הקול לכל מיני קולות, לעשות אוו יותר רובוטי, המטרה היא להכנת ג'ינגל כלשהו.... אני אקליט את עצמי ואערוך את הקול שהוקלט... תודה, Aviko

    • 0 תגובות
    • 798 צפיות
  9. Started by Born2Kill,

    אוקיי, תציעו לי איך ללמוד טוב לבגרות בתנ"ך שייתקיים ב-3/6 יום ראשון... קיבלתי במגן 32 וציון הגשה 60.... הציון הגשה עוד איכשהו בסדר, רק הציון של המגן היה משפיל.

    • 122 תגובות
    • 12.3k צפיות
  10. היום דוד שלי יתקשר אלי להזמין אותי לחתונה של בת דודה אני בן אדם מוזר אז אמרתי לו תאמת הזקנה כמובן עיתצבנה ואמרה שאני עושה לה בושות אחים אחרים צחקו אבל זה האמת שלי אני רוצה לצין שיש לי משפחה מאוד גדולה ולפעמים כמה אירועים בחודש ופשוט אני לא הולך ולא משלם -(בגיל 29 מצפים ממני לשלם) אני לא מרויח הרבה ואני לא חושב שאני צריך בעצם "לקנות לעצמי ארוחות" באולמות יוקרתים מה דעתכם על הנושא?

    • 203 תגובות
    • 19.5k צפיות
  11. היייי אני צריך בבקשה תמונה של תלמידים בכניסה לאושוויץ (אתם יודעים בשער הראשי שם...) בכל מיקרה אם מישהו פה היה בפולין או חברים היו בפולין ויש לו תמונה בסגנון זה ממש ממש יעזור תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 678 צפיות
  12. Started by weissby,

    הסתכלתי שמה על בשמים לגבר והמחירים שה די זולים בהשואה לחנויות כמו משביר לצרכן וסופר פארם.. למי שיש ניסיון מוואלהשופס? אני יודע..אם הם לא מוהלים לי את זה או משהו כזה? חח כי באמת מחירים אחלה שמה בהשוואה למקומות אחרים כבר קניתי כמה דבירם מוואלהשופס והייתי מרוצה רק לא התנסיתי בבשמים..

    • 2 תגובות
    • 703 צפיות
  13. חרשתי על האתר הזה בזמן העבודה, וכמעט שלא נשאר לי מה לראות שם: http://nothingtoxic.com/ מישהו מכיר אתרים נוספים בסגנון, עם המון לינקים לסרטונים כאלה? אני לא אוהב את youtube ו-metacafe, כי יש בהם צנזורה מסויימת. גם ניסיתי לעשות חיפוש דרך גוגל, ופשוט הגעתי לאתרים עם פחות מ-100 סרטונים, מפוצצים בתוכנות ריגול :-\.

    • 5 תגובות
    • 1.8k צפיות
  14. [move] GOOD ENGLISH[/move] [move]עברית רע[/move] תהפכו את התזוזה של הכתב, מן הסתם הפורום הוא עברי וצריך שזה יזוז משמאל לימין.

    • 2 תגובות
    • 678 צפיות
  15. שלום לכולם יש לי אח שקטן ממני בשנה וחצי(מה שהופך אותו לבן 16 וחצי) והוא פשוט משגע אותי. הדוגמא הכי נפוצה היא זאת: הוא לא מבין בגרוש במחשבים, אבל הוא כל הזמן מנסה להתעסק עם האימיול וזה, ככה קורה שכל יום אני צועק עליו שיכבה את האימיול(שגם ככה על LOW ID) כי הוא חונק את כל הקו(כל ה64 קילובייט העלאה הולך לאימיול המזוין שלו בזמן שהוא מוריד על 0.0), או שלפחות ידליק את הנטלימיטר(שסידרתי ככה שתגביל גם את ההורדה וגם את ההעלאה ל1.), אבל הוא לא מקשיב, וכל פעם אני מתעצבן מחדש(וזה עוד הדברים היחסית פחות מעצבנים שהוא עושה) אני מחפש דרכים מקוריות לדפוק אותו גם במחשבים(כמו לדוגמא שהוא לא יצליח להפעיל כל מיני דברים במחשב שלו) וגם בכללי יש למישהו רעיון?

    • 35 תגובות
    • 2.4k צפיות
  16. יש תצלצול המעצבן הזה אצל כל הטלפונים ב24 פשוט כזה, למישהו יש אותו? (אין לי חמור)

    • 2 תגובות
    • 665 צפיות
  17. Started by MasterDK,

    כן חברים וחברות Nightwish מגיעים אלינו!!!!!!!! לפני כמאט שבוע הם פירמסו את זהותה של הסולנית החדשה ועכשיו הם הודיעו שיגיעו לארץ!!!!!!! http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3406324,00.html http://www.nightwish.com/en/band/tour רק נקווה שלא יבטלו!!!!!!!

    • 35 תגובות
    • 2k צפיות
  18. Started by Skid,

    הוא אומר שאי אפשר לדעת בצורה חדש משמעית אם השלט גבוהה יותר מהגשר בגלל זווית הצילום. אני אומר שהוא גיי. רואים בבירור שהשלט גבוהה יותר בהשוואה למיליון אלמנטים אחרים בתמונה,יש לכם דרך לעזור לי להוכיח?

    • 17 תגובות
    • 1.5k צפיות
  19. למישהו יש מושג למה יש מחוץ לביתי ברקים, ללא רעמים?? צילמתי בוידאו אחד ממש אפוקליפטי, בקרוב יעלה... האם סוף העולם הגיע..? Aviko

    • 16 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. Started by Born2Kill,

    אני רוצה קצת לשפר את הכושר שלי, אז תציעו לי איזה מכון כושר בפתח תקוה... ואגב, כמה זה עולה לחודש? והאם זה שווה?

    • 0 תגובות
    • 510 צפיות
  21. Started by אמיר יצחקי,

    שלום,אני מחפש שיר לטיני כזה משהו בשם obsession. נשמע כמו שיר אהבה.. תודה

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  22. שלום לכולם... אם יש פה אנשים שיש להם מכשיר מאורנג או אפילו אנשים שעבדו במכירות שם יש לי שאלה... אני מעוניין לרכוש את המכשיר SE K800I עכשיו המכשיר עולה 36X58 שזה 2088 שח משהו כזה... עכשיו יש לי כרטיס ישרכרט דירקט...בכרטיס אני לא יכול לפרוס לתשלומים עכשיו השאלה האם אורנג מאפשרת לעשות הוראת קבע ל 36 תשלומים? יש אולי למישהו מושג?

    • 6 תגובות
    • 622 צפיות
  23. סוף סוף העזתי לשאול אחרי שנמאס לי מסרטי ה DVD-RIP החלטתי להתקדם ולהוריד סרטי DVD5, DVD9 ו HDTV. 1) יש לי מכשיר DVD של PIONEER DV-393-S האם הוא יתמוך בפורמט ה HDTV? 2) מה ההבדל בין DVD5 ו DVD 9 חוץ מגודל? 3) איך אני צורב DVD9 על דיסקים של DVD בגודל 4.3 GB 4) HDTV איך אני צורב את זה? לרוב הקבצים גדולים מהדיסיקים.

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. 1)ש אתם מחרבנים ושהחרא פוגע במים יש רעש של התמוססות 2)ש החבר שלכם מחרבן אצלכם בבית ואחריי החרבון נשאר שאריות של חרא על האסלה 3)שאחריי מקלחת אתם מחרבנים ומרגישים פלוץ רטוב 4)שאתם נכנסים לשירותים בבית ופתאום יש גל סירחון ואתם צועקים אבא!! 5)ש מרוב נייר תואלט ששמתם המים לא יורדים באלסה 6)ש אתם מדברים עם כוסית ואתם מנסים לשחרר פלוץ בלי שתשים לב 7)אתם הולכים לשירותיים ציבוריים ומשתמשים בכל הנייר 8)אתם מנסים להפליץ כמה שיותר בשקט בשירותים של החבר 9)גומרים את כל הספריי של הריח בניחוח הדרים בשירותים 10)יושבים על האסלה שעה ואפילו לא מחרבנים...... ;D

    • 15 תגובות
    • 1.5k צפיות
  25. קודם כל שלום, אני יודע שכבר דיברו על הנושא הזה בכללי כל כך הרבה, עשיתי גם חיפוש, אבל לא ממש מצאתי נושא שמדבר ספציפית על זה .. אז ככה, אני מתלבט אם להמשיך יג' - יד' מחשבים ואז לנסות להתקבל לממר"מ, או פשוט להמשיך במסלול גיוס הרגיל שלי, שרוב הסיכויים אני אהיה קרבי (למרות שאני לא כלכך רוצה) .. מה אתם אומרים ? ממליצים או לא ?! מישהו עשה ? כרגע אני בכיתה יב', מסיים בחודש הקרוב. תאריך גיוס משוער 16.3.08, פרופיל 97 קב"א 53, סיימתי מחשבים (5 יח"ל), ולא קיבלתי זיומנים למיונים כלשהם לממר"מ, אין לי מושג אם אני אמור לקבל בעתיד, לפי מה שהבנתי כבר הסתיימו המיונים. אז מה אתם אומרים ? ממליצים להמשיך יג' - יד' מחשבים, ע"י כך לדחות את השירות, ובסיום השנתיים האלו לנסות להתקבל לממר"מ ? לפי …

    • 43 תגובות
    • 3.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים