כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
שלום, אני חייל שמשרת בתור מנהל רשת בפלחי"ק (פלוגת חיל קשר), והפלוגה שלנו נמצאת במצב חברתי ירוד ביותר, בעיקר עקב אנשים שהתשחררו והרוב חדשים. המ"פ שלנו אמר לנו שמי שיש לו רעיון ל"ערב גיבוש" (בבסיס כמובן), אבל משהו ברמה גבוהה, מוזמן להגיד לו ויקבל את כל מה שהוא צריך בשבילו. כמה דוגמאות למה שהוא נתן: 1) סרט. עכשיו לא סתם לשבת ולראות סרט, אלא לארגן כמויות של פופקורן, מזרונים במגרש, מקרן, גיטרה, והכל בשנטי עד אור הבוקר. הכנה של בריסטולים עם פרסום הסרט וכדומה. השקעה רצינית. 2) ערב תירס חם. קונים 20 קילו תירס ורוטב צ'ילי, ועושים ערב תירס חם כמו בקום המדינה. אני מחפש רעיון למשהו רציני ממש. משהו שיצרוך עבודה של יומיים לפחות, אבל שיגרום לפלוגה להיות בשוק. יש עצות?
-
- 15 תגובות
- 8.5k צפיות
-
-
-
למי שלא הבין על מה אני מדבר,מצורפת תמונה אז ככה,אתמול הסתובבתי בהום-סנטר ושמתי עין על המאורר הזה,מכיוון שאין לי מזגן בחדר והמזגן שבסלון לא מקרר את החדר שלי בכלל....חשבתי על אולי לקנות אחד כזה,השאלה היא...עד כמה הוא אפקטיבי? מדובר במאורר לא קטן ( 42"). לקנות אותו? או שעדיף לקנות מאורר רגיל? בבקשה תהיו רציניים יש לי מסך 17' בחדר שחם כמו תנור ואני צריך פתרון מהיר. (אל תמליצו לי על מזגן....אין כסף ) תודה רבה,כל תשובה רצינית תתקבל בברכה. [attachment deleted by admin]
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני רוצה להצמיד כתוביות לסרט בפורמט XVID הכתוביות מתאימות הכול סבבה אני רק לא יודע איך עושים את זה.. מישהו יכול לעזור תודה.
-
- 1 תגובה
- 600 צפיות
-
-
טוב קיבלנו את הפורד פוקוס החדשה מודל 2007 ואמרו לי שאפשר לחבר את הרדיו שלה לפלאפון בעזרת בלוטוות' יש לי N6131 מישהו יודע איך עושים את זה?
-
- 0 תגובות
- 496 צפיות
-
-
אני רק ריב קשה מאוד עם חבר שלי על מה עדיף - לשדרג כל הזמן, ולהוסיף פעם כ. מסך, פעם זיכרון, פעם לשדרג לוח אם ומעבד, או שעדיף לקנות מחשב חדש לאחר בערך 3 שנים בלי לשדרג את הקודם? הביעו את דעתכם!
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
1 to change the light bulb and to post that the light bulb has been changed 14 to share similar experiences of changing light bulbs and how the light bulb could have been changed differently 7 to caution about the dangers of changing light bulbs 1 to move it to the Lighting section 2 to argue then move it to the Electricals section 7 to point out spelling/grammar errors in posts about changing light bulbs 5 to flame the spell checkers 3 to correct spelling/grammar flames 6 to argue over whether it's "lightbulb" or "light bulb" ... another 6 to condemn those 6 as stupid 2 industry professionals to inform the group that the proper term is "lamp" 15 know-it-alls who claim th…
-
- 19 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום! רציתי בבקשה להיוועץ בעצתכם - מה כדאיות רכישת מחשב היום לעומת עוד חודש / חודשיים? אני יודע פשוט שיש תקופות קצרות בעולם המחשוב שכדאי לחכות בשל הבשלת טכנולוגיות וירידות מחירים בשוק. לדוגמא בזמנו, לקנות IDE לפני שיצא SATA הייתה החלטה פחות טובה. האם גם כיום אנחנו במצב דומה בנוגע לאיזה-שהיא טכנולוגיה או התקדמות משמעותית כל-שהיא? תודה לכל העונה / עוזר.
-
- 6 תגובות
- 774 צפיות
-
-
יצא לי לראות היום שתי דקות מהתוכנית הזוועתית הזו שהיא ללא ספק הדבר הכי גרוע שראיתי בחיי... לקחו שתי ספרים ונתנו להם תוכנית טלוויזיה שזה כבר נשמע לא טוב (ממתי בכלל ספרים מעניינים מישהו ?) , וסתם כמו כל תוכנית הם יורדים על אנשים אחרים ומספרים בדיחות לא מצחיקות אבל מה שהדהים אותי יותר מכך זה כמה גאים אפשר להיות ? בשתי דקות שהספקתי לסבול את זה הם ראיינו איזה כתב נשנש מגיא פינס ואחרי זה שרו את דיווה של דנה אינטנשינל ! בביצוע שגורם לי להתגעגע לכוכב נולד מישהו חייב לעצור את הדבר הזה !... האטום האיראני מעולם לא נראה פיתרון טוב יותר מעכשיו גילוי נאות... אין לי שום דבר נגד הומואים אבל לראות פייגלך בן 60 לובש חולצת בטן עם כרס ושר דיווה זה פשוט יותר מידי כבר
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום רב יש לי סכום כסף קטן בפייפאל ואני לא יכול למשוך אותו לארץ(נניח 100 דולר) יש למישהו רעיון של משהו שאפשר לקנות בכסף מEBAY וכו'? וגם- זאת הפעם הראשונה שאני חושב על קנייה באינטרנט, יש למישהו טיפים למתחילים? תודה מראש.
-
- 222 תגובות
- 21.2k צפיות
-
-
יצאו להם pre-air DVDrip. משהו לא מסתדר לי עם הסדרה, אולי הפרקים היו "מתישים" פשוט לא זה, אולי קצת פחות מעניין לראות את דקסטר אימפוטנט, אבל לא היה את המתח של העונה הראושנה. בהתחשב שכמו כל סדרה של Show Time היא לא תשרוד יותר ממספר עונות והעונות קצרות, 2 הפרקים הללו נראו כמו בזבוז מיותר של זמן אוויר, הייתי צריך לכפות על עצמי להשאר "ער" בחלק מהזמן וזה דיי הרס את הטעם הטוב שהעונה הראשונה השאירה. כמו כן כל ההצגה של דקסטר בתור אימפוטנט לאחר מה שקרה בסוף העונה הקודמת וכל החפירה בשביל להראות שהוא "אנושי" קצת הורסים את הדמות, במיוחד בהתחשב בלחץ שהם מנסים לדחוף את כל הדברים האלה על הצופה. אבל בהתחשב שכל הגופות שדקסטר זרק לים התגלו והביאו את ה-FBI בשביל למצוא את "הרוצח" אולי המתח יחז…
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
http://img239.imageshack.us/img239/7050/img0569kb4.jpg תודה מראש
-
- 22 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום לכולם הבנתי שיש פה כמה מבינים בגיטרות אז אני שואל פה כמה שאלות. אני מעוניין להתחיל לנגן על גיטרה חשמלית אין לי בסיס על קלאסית או כל ידע בנגינה על גיטרה, אבל אני מעוניין להתחיל לנגן על חשמלית ולא ללמוד את הבסיס דרך קלאסית אלא ישר להתחיל ללמוד את הבסיס דרך חשמלית האם זה אפשרי אני יודע שזה לא מומלץ אבל ברמת העיקרון זה אפשרי וזה יהיה בסדר? האם אתם יכולים להמליץ לי על מגבר + גיטרה למתחילים בתחום ה2500 שקל?(אם אני יראה שזה מתאים לי ואני יתקדם אני ישקיע על מגבר+גיטרה מקצועיים יותר כמו פנדר,גיבסון)... הסגנונות שאני מעוניין לנגן הם מטאלקור,הארדור,סקרימו,הארדרוק בעיקר guns n roses... האם זה אפשרי? תודה לעונים
-
- 0 תגובות
- 760 צפיות
-
-
נהג מלווה בשלושת החודשים הראשונים - חייב לשבת ליד הנהג או שמספיק שהוא נוכח ברכב ?
-
- 5 תגובות
- 682 צפיות
-
-
לכל מי שרוצה להעלות רשמים מאימוני כושר, תמונות, המלצות בנושא כושר ותזונה ותמונות מתחרויות, כאן זה המקום. אתם מוזמנים לשתף. בנוגע לתמונות שלי אשמח לקבל על הערה והארה (וכן אני יודע שאני צריך להוריד הרבה במשקל אני אוהב לאכול, תודה ) [attachment deleted by admin]
-
- 217 תגובות
- 23.7k צפיות
-
-
מעניין אותי לדעת כמה מכם משדרגים את המחשבים באופן קבוע ובאיזה תדירות כדי לשמור על אותה איכות של המשחקים, דהיינו לא לרדת באפשרויות הגרפיקה. PHENOMFX החליט כי מלאכת המתים היא עבודה שדורשת זמן רב, אבל בכל זאת חשבתי הרבה על זה יום אחד לאחר קרב טוב של אנדרטייקר נגד יוקוזונה, והחלטתי שנמאס לי לשדרג כל הזמן שהרי זה לא ייגמר, היום כרטיס מסך מחר זיכרון ומחר זה, חשובה לי הגרפיקה ואיכות המשחק אבל אני בחיים לא אשלם לזה יותר מדי, למה בגלל שאני גיימר אני צריך לשדרג אינסוף?(תתחילו לעשות פה BASHING), אני נשאר עם המפרט שלי עד שיגיע הרגע שבו אני אאלץ לשדרג ללא ברירה, זה מגוחך לשדרג כל שנה כרטיס מסך ב1500 ש"ח או יותר וגם זיכרון וגם זה וגם זה, זהו אני גמרתי. רוצה לדעת מה דעתכם, תשתפו גם חו…
-
- 9 תגובות
- 669 צפיות
-
-
נמאס לי כבר מכל הפעלולים של הוליווד... אני רוצה סרט נורמלי עם עלילה!!! וגם מה זה כל הדברים הלא נורמלים והלא מציאותיים שעשו שם?!? F35 שמטייל מעל ומתחת לכבישים ורודף אחרי משאית?? הקטע הדפוק הזה שהוא מקפיץ את המכונית ופוגע במסוק??? וגם כל הדברים הקטנים שקשורים למחשבים שהיו מטומטים, כמו להתחבר לקשר של המטוס קרב ולהגיד לו פקודות לא נכונות.... נו באמת??? קיצר פעלולים ויריות סבבה יפה,אבל 0 עלילה 0 מציאותי ציון 7.3 .
-
- 15 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי כדורסל כחול צהוב גודל 5 עם חתימות של שחקני מכבי תל אביב.. הקבוצה מעניינית לי תאחוריים והכדור הזה לא אומר לי כלום אני מת להעיף אותו בשביל קצת כסף כמה דבר כזה שווה לדעתכם?
-
- 8 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
בשבת בשעה 02:01 תתחיל המכירה של הארי פוטר ברחבי הפלנטה היכן אתם תהיו? אני שוקל לקנות את הספר לקרוא ישר את הסוף ולספר אותו לכל המכורים עם מגהפון ;D ;D אבל אני די לא רוצה שיהרסו לי את הסוף. נו טוף עוד נראה... עדכון: התקשרתי לסטימצקי והם אמרו שהמכירה תתחיל רק רק מוצש בשעה 8.
-
- 56 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
לא מזמן רכשתי את הDVD של כל מה שאי פעם היה בתוכנית JACKASS (לא כולל את הסרטים) יש בו תרגום בעברית!! לא נראה לי שיש הרבה כאלה אז חשבתי שאולי כדאי לשמור אותו סגור הרמטית כי בעתיד זה יכול להיות יקר... מה אתם חושבים? לשמור את זה סגור או לפתוח עכשיו? אני לא יכול להתאפק!!!
-
- 9 תגובות
- 695 צפיות
-
-
http://youtube.com/watch?v=x9iPHDTMdbQ&mode=related&search כנסו ותהנו!
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הי, אני בקבוצה של כשמונה צעירים לפני גיוס. רצינו לדעת איפה כדאי לעשות חופשה של עד שבוע בסביבת הים התיכון (תורכיה, יוון והאיים, קפריסין וכו'...). אנחנו מעדיפים אזורים עם כמה שיותר תיירים אירופאים בגילנו. (כמה שפחות ערסים ישראלים ) חשבנו על חופשה במלונות סבירים+, ביום ים, בלילה מסיבות ואולי גם קצת טיולים בין לבין. על איזה איזור הייתם ממליצים?(מנסיונכם, ממה ששמעתם...) תודה!
-
- 19 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
-
-
שלום לכולם , אני מתכנן לנסוע בסוף החופש לפסטיבל הג'אז באילת , ואני זקוק להמלצה שלכם לאכסניות נוער טובות באילת . ( אני מתחלק חצי חצי עם חבר , אז צריך שיהיה גם מחיר טוב ). חשוב שיהיה ארוחת בוקר. דרך אגב, מישהו יודע מה המחיר הממוצע ללילה באכסניית נוער ...או בבית ספר שדה באילת? תודה.
-
- 7 תגובות
- 800 צפיות
-


