עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by Meir787,

    שלום חברים, אני צריך את המלצתכם על חוף ים מומלץ בתל אביב או אשקלון. עדיף שלא יהיה בתשלום (למרות שתשלום סמלי לא כל כך מפריע), לא מפוצץ, ועדיף שיהיו גם שולחנות במקום.. תודה לעונים!

    • 5 תגובות
    • 796 צפיות
  2. אני עובר דירה לראשל"צ (מערב- נווה חוף) או בת ים (לאורך החוף) בסוף החודש/תחילת חודש הבא (בתקווה שאמצא דירה עד אז), ורציתי לדעת אם מישהו יכול להעביר ביקורת על האזורים האלה? אני מכיר טיפה את אזור נווה חוף, ולפי מה שראיתי המקום נראה מאוד נחמד, אבל מה לגביי בת ים והאזור של הטיילת? מפוצץ ערסים, עבריינים וכו', או מקום איכותי לגור בו? ואני יודע שהרוב פה גרים עם ההורים, אבל לאלה ששוכרים דירה לבד, איך אתם מסתדרים? כמה הוצאות וכו'? יש לי משכורת של 6000+-, אני מקווה שישאר לי גם מספיק לחסוך.

    • 27 תגובות
    • 2.3k צפיות
  3. Started by Bam65,

    http://youtube.com/watch?v=cGPI0haXq1Q חחחח זה הרג אותי מצחוק...

    • 0 תגובות
    • 688 צפיות
  4. Started by the king2006,

    שלום ... מה לפני דעתכם יותר טוב מבין שני הנושאים הבאים ללימוד אקדימאי 1- מנהל עסקים וכלכלה 2- משפטים מה דעתכם מה יותר טוב אני מתלבט .... אני שואל שאלה כללית מבחינת הכל , אפשרויות עבודה וכל הדברים האלה תודה לעונים

    • 19 תגובות
    • 1.5k צפיות
  5. Started by GolfGTI,

    שלום לכולם, אשמח אם תעלו רעיונות למתנת שיחרור לחבר ששירת איתי 5 שנים, היום השתחרר ועוד 10 ימים כבר טס לחו"ל בגדים הוא קנה מספיק כל רעיון אחר יתקבל בברכה. התקציב הוא עד 200 שקלים. תודה מראש לכולם.

    • 33 תגובות
    • 4.2k צפיות
  6. מישהו יודע באיזה תאריך הספר השביעי יוצא בעברית? אני מת כבר לקרוא אותו. מישהו סיים אותו כבר באנגלית? איך הוא? [glow=red,2,300]בבקשה בלי ספויילרים!!![/glow]

    • 32 תגובות
    • 3.2k צפיות
  7. שלום לכולם אני צריך חווית דעה על מחשב חדש שקניתי לפני חודש מKSP והנה המפרט שלי לוח אם:‏DG965WHMKR s775 Conroe, DDRII 800, PCI-E‎ מעבד:E6600 דיסק קשיח:‏250GB 7200RPM, 16MB, SATA II‎ כ.מסך: EVGA 8800GTS 320MB KO ACS3 הערה לא נקנה בארץ אלה נקנה מארה"ב צורבDVD:‏DVD±RW LH-20A1P x20 Black‎ 3מאוורים: שני מאוורים 80MM אחד 120MM מארז זבללללל ATX לבן עם חלון שקוף זיכרון:GB1 TwinMOS TwiSTER CL5‎ מוסיף עוד 1GB בעוד חודש וזהו אני מרוצה מאוד המחשב עובד חזק מאוד מהיר ;D ;D תנו לי חווית דעה על המפרט שלי בתודה [[[חדש פה]]] סה"כ עלה 3K== 3,000 שח

    • 2 תגובות
    • 745 צפיות
  8. Started by Born2Kill,

    שלום, אני כרגע עולה ליב', אני יודע שהשאלה הזאתי עוד לא רלוונטית בגלל שיש עוד זמן להחליט אבל בגלל שיש לי כמה תוכניות לעתיד רציתי לדעת עכשיו כי זה חשוב לי. תוכלו להגיד לי מה הייתרונות ומה החיסרונות או כל פרט אחר שאם אני עולה/לא עולה ליג',יד' איך זה משפיע עליי? אמרו לי שאם אני עושה יג',יד' אז אני אצטרך לעשות 5 שנים צבא, זה נכון? קצת פירוט עליי: *אני לומד בביה"ס טכנולוגי בעמל במגמת תעשייה וניהול. *אני בכיתה רגילה ומקבל ציונים בינונייים (70-80 בממוצע).

    • 71 תגובות
    • 7.9k צפיות
  9. Vista Wide (1920x1200): http://rapidshare.com/files/40566420/Vista_Wide_Wallpapers_1920x1200.rar Weapons Pack (1024x768): http://rapidshare.com/files/40571038/Weapons_Wallpaper_1024x768.rar BMW M3 + BMW Z19 (M3 = 1920x1200, Z19 = 1600x1200): http://rapidshare.com/files/40573760/BMW_M3___BMW_Z19_Wallpapers.rar Recommended - Renault Nepta (1280x865 - HD): http://rapidshare.com/files/40578117/Renault_Nepta_Wallpapers.rar Recommended - Cars w/ White Background (1280x960): http://rapidshare.com/files/40660058/Cars_-_White_Backgroun_1280x960.rar All Kinds of HQ Wallpaprs (1024x768, 1600x1200, 1440x900): http://rapidshare.com/files/40671149/HQ_wallpapers.rar Subaru Impreza…

    • 12 תגובות
    • 1.4k צפיות
  10. אפשר למחוק? פרסמתי את אלה בנושא אחד עם עוד מלא רקעים אחרים: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=276093.0

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. לאור נולד בן! תנו במזל טוב לאור הפותחול (liiiiight) על יום חופש שהוא הרוויח מחברת FLUSH YOUR BIKE SAVINGS ולא הגיע ללילה של היום! בונא גנבת לי תbrik , צפה לתביעה ברנד אביוס. ))))))))

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. Started by Ac-Boy,

    אני חייב מקומות שמוכרים תחופשת של דובי או ארנב או דבר כזה בסגנון שמכסה את כל הגוף ולא יודעים מי אתה זה דיי דחוף זה בשביל מתיחה שיהיה באיזור המרכז (רחובות, נס ציונה, ראשל"צ, באר יעקב וכו')

    • 2 תגובות
    • 785 צפיות
  13. Started by Omerole,

    איפה מוכרים ג'ינסים רחבים באילת? או אפילו ג'ינסים נורמאליים בגרסה רחבה. (לא כמו x boy אלא בגדים לראפרים או חנויות נורמאליות לא כמו diesel)

    • 1 תגובה
    • 798 צפיות
  14. Started by ConRoe X Fire,

    אפשר למחוק. פרסמתי את אלה בנושא רוכז עם עוד מלא רקעים: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=276093.0

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  15. Started by N N C,

    בעיקר מדבר על פלסטיקות למינהם ולא חלקים פנימיים כמו כרטיסים/מעבדים/לוחות אם. אני מעוניין לעשות איזה פרוייקט מודינג על הנייד שלי, אבל קודם כל צריך להשיג חלקים חלופיים שבהם נתעלל כדי לשמור את החלקים המקוריים עבור האחריות.

    • 0 תגובות
    • 697 צפיות
  16. Started by X-It,

    חברת yes תחל כבר בסוף 2007 בשידורים מסחריים של ערוצי HD בהשקעה של 80 מיליון שקל... חברת yes תחל כבר בסוף 2007 בתהליך המרה של הערוצים שלה לשידורי טלוויזיה ברזולוציה גבוהה (HD) והיא מתכוונת להשקיע במהלך 80 מיליון שקל. ההשקעה תכלול הקמת חדר שידור המותאם ל-HD, רכישת ציוד ותוכן, ורכישת ממירים מתאימים. החברה כבר רכשה חלק מהתכנים, והיא תחל בשידורם המסחרי כבר בסוף השנה. ב-yes מסרבים לומר כמה ערוצים ב-HD יועלו כבר בשלב ראשון, אך סביר להניח כי מספרם לא יהיה גדול, ויאפשר ל-yes לבחון את מידת הדרישה לשירותים. טכנולוגיית ה-High Definition TV היא טכנולוגיה להפקה, שידור וקליטה דיגיטלית של שידורי טלוויזיה באיכות תמונה וסאונד גבוהה בהרבה מזו הקיימת כיום, כשהיא כוללת יותר משני מיליון פיקס…

    • 6 תגובות
    • 997 צפיות
  17. Started by artyom,

    ישבנו באיזה מסעדה בחוף הקשתות והזמנו פיצה.... נתחיל בזה שהפיצה לא הייתה הכי רגילה שיש... http://xs217.xs.to/xs217/07290/DSCF2910.JPG http://xs217.xs.to/xs217/07290/DSCF2912.JPG ומצטער על הגודל

    • 49 תגובות
    • 3.9k צפיות
  18. Started by miim17,

    מקווה שזה הפרום המתאים (אחרי הכל, 30 אחוז מההצלחה בקניה זה גם מאיפה אתה קונה..) אז.. מישהוא גילה מה הקצ' של החנות הזו ? המחירים שלה זולים באופן חשוד. לוחאם באזור ה 500 זולים ב 50 ש"ח מהמתחרים, מעבדים גם באותו שיעור. מוכר של חנות אחרת טוען שהם לפעמים מוכרים יותר בזול מהמחיר לחנויות של היבואן הרשמי. בחיפוש בגוגל ובפורום כאן ראיתי שאין הרבה יותר מידי "ליכלוכים" על החנות הזו (יש קצת, אבל לא מתקרב למה שיש על KSP ואיבורי למשל) בכל אופן, מה דעתכם ?

    • 12 תגובות
    • 969 צפיות
  19. שלום, לפי ההגדרות בפרופיל על מנת להוסיף תמונה אישית מהמחשב האישי יש צורך לכתוב את הכתובת לתמונה..... http://www אני לא יודע איך עושים זאת, יש דרך יותר קלה כמו browse למחשב האישי. תודה,

    • 4 תגובות
    • 573 צפיות
  20. Started by creative,

    Pachelbel Canon in D

    • 13 תגובות
    • 1.3k צפיות
  21. Started by benor,

    עכשיו יש זמן פנוי לפני הצבא. ערכתי כמה קטעים "מובחרים" וחברתי אותם. http://www.youtube.com/watch?v=gZm867vRHAc

    • 0 תגובות
    • 666 צפיות
  22. Started by Jules Winnfield,

    התפקיד נקרא "מערך מקצועות תקשוב", אני צריך קצת מידע לגבי התפקיד הזה. תודה.

    • 1 תגובה
    • 677 צפיות
  23. רק עכשיו גיליתי את הסדרה הזאת ובקושי משודרים פרקים.. יש לכם המלצה איפה אפשר לראות באינטרנט/להוריד פרקים? (עדיף עם תרגום..) (מעצבן לחכות באימיול לכל פרק יותר משבוע)

    • 5 תגובות
    • 2.8k צפיות
  24. Started by cleric,

    http://www.simonpanrucker.com/beans.html

    • 2 תגובות
    • 849 צפיות
  25. Started by timac,

    שלום התקשרתי היום לאיזה עבודה והם ביקשו ממני לרשום להם קורות חיים.. עכשיו אני בן 18 לפני גיוס מה כבר אפשר לרשום בקורות חיים<? מי שמבין בזה ויכול לעזור שיכנס בבקשה למסנג'ר amitbachr@walla.co.il או לאי סי קיו 224606 תודה לכם.!!

    • 10 תגובות
    • 4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים