כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
-
אני עובר דירה לראשל"צ (מערב- נווה חוף) או בת ים (לאורך החוף) בסוף החודש/תחילת חודש הבא (בתקווה שאמצא דירה עד אז), ורציתי לדעת אם מישהו יכול להעביר ביקורת על האזורים האלה? אני מכיר טיפה את אזור נווה חוף, ולפי מה שראיתי המקום נראה מאוד נחמד, אבל מה לגביי בת ים והאזור של הטיילת? מפוצץ ערסים, עבריינים וכו', או מקום איכותי לגור בו? ואני יודע שהרוב פה גרים עם ההורים, אבל לאלה ששוכרים דירה לבד, איך אתם מסתדרים? כמה הוצאות וכו'? יש לי משכורת של 6000+-, אני מקווה שישאר לי גם מספיק לחסוך.
-
- 27 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
http://youtube.com/watch?v=cGPI0haXq1Q חחחח זה הרג אותי מצחוק...
-
- 0 תגובות
- 688 צפיות
-
-
שלום ... מה לפני דעתכם יותר טוב מבין שני הנושאים הבאים ללימוד אקדימאי 1- מנהל עסקים וכלכלה 2- משפטים מה דעתכם מה יותר טוב אני מתלבט .... אני שואל שאלה כללית מבחינת הכל , אפשרויות עבודה וכל הדברים האלה תודה לעונים
-
- 19 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
-
-
שלום לכולם אני צריך חווית דעה על מחשב חדש שקניתי לפני חודש מKSP והנה המפרט שלי לוח אם:DG965WHMKR s775 Conroe, DDRII 800, PCI-E מעבד:E6600 דיסק קשיח:250GB 7200RPM, 16MB, SATA II כ.מסך: EVGA 8800GTS 320MB KO ACS3 הערה לא נקנה בארץ אלה נקנה מארה"ב צורבDVD:DVD±RW LH-20A1P x20 Black 3מאוורים: שני מאוורים 80MM אחד 120MM מארז זבללללל ATX לבן עם חלון שקוף זיכרון:GB1 TwinMOS TwiSTER CL5 מוסיף עוד 1GB בעוד חודש וזהו אני מרוצה מאוד המחשב עובד חזק מאוד מהיר ;D ;D תנו לי חווית דעה על המפרט שלי בתודה [[[חדש פה]]] סה"כ עלה 3K== 3,000 שח
-
- 2 תגובות
- 745 צפיות
-
-
שלום, אני כרגע עולה ליב', אני יודע שהשאלה הזאתי עוד לא רלוונטית בגלל שיש עוד זמן להחליט אבל בגלל שיש לי כמה תוכניות לעתיד רציתי לדעת עכשיו כי זה חשוב לי. תוכלו להגיד לי מה הייתרונות ומה החיסרונות או כל פרט אחר שאם אני עולה/לא עולה ליג',יד' איך זה משפיע עליי? אמרו לי שאם אני עושה יג',יד' אז אני אצטרך לעשות 5 שנים צבא, זה נכון? קצת פירוט עליי: *אני לומד בביה"ס טכנולוגי בעמל במגמת תעשייה וניהול. *אני בכיתה רגילה ומקבל ציונים בינונייים (70-80 בממוצע).
-
- 71 תגובות
- 7.9k צפיות
-
-
Vista Wide (1920x1200): http://rapidshare.com/files/40566420/Vista_Wide_Wallpapers_1920x1200.rar Weapons Pack (1024x768): http://rapidshare.com/files/40571038/Weapons_Wallpaper_1024x768.rar BMW M3 + BMW Z19 (M3 = 1920x1200, Z19 = 1600x1200): http://rapidshare.com/files/40573760/BMW_M3___BMW_Z19_Wallpapers.rar Recommended - Renault Nepta (1280x865 - HD): http://rapidshare.com/files/40578117/Renault_Nepta_Wallpapers.rar Recommended - Cars w/ White Background (1280x960): http://rapidshare.com/files/40660058/Cars_-_White_Backgroun_1280x960.rar All Kinds of HQ Wallpaprs (1024x768, 1600x1200, 1440x900): http://rapidshare.com/files/40671149/HQ_wallpapers.rar Subaru Impreza…
-
- 12 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אפשר למחוק? פרסמתי את אלה בנושא אחד עם עוד מלא רקעים אחרים: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=276093.0
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לאור נולד בן! תנו במזל טוב לאור הפותחול (liiiiight) על יום חופש שהוא הרוויח מחברת FLUSH YOUR BIKE SAVINGS ולא הגיע ללילה של היום! בונא גנבת לי תbrik , צפה לתביעה ברנד אביוס. ))))))))
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני חייב מקומות שמוכרים תחופשת של דובי או ארנב או דבר כזה בסגנון שמכסה את כל הגוף ולא יודעים מי אתה זה דיי דחוף זה בשביל מתיחה שיהיה באיזור המרכז (רחובות, נס ציונה, ראשל"צ, באר יעקב וכו')
-
- 2 תגובות
- 785 צפיות
-
-
איפה מוכרים ג'ינסים רחבים באילת? או אפילו ג'ינסים נורמאליים בגרסה רחבה. (לא כמו x boy אלא בגדים לראפרים או חנויות נורמאליות לא כמו diesel)
-
- 1 תגובה
- 798 צפיות
-
-
אפשר למחוק. פרסמתי את אלה בנושא רוכז עם עוד מלא רקעים: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=276093.0
-
- 12 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
בעיקר מדבר על פלסטיקות למינהם ולא חלקים פנימיים כמו כרטיסים/מעבדים/לוחות אם. אני מעוניין לעשות איזה פרוייקט מודינג על הנייד שלי, אבל קודם כל צריך להשיג חלקים חלופיים שבהם נתעלל כדי לשמור את החלקים המקוריים עבור האחריות.
-
- 0 תגובות
- 697 צפיות
-
-
חברת yes תחל כבר בסוף 2007 בשידורים מסחריים של ערוצי HD בהשקעה של 80 מיליון שקל... חברת yes תחל כבר בסוף 2007 בתהליך המרה של הערוצים שלה לשידורי טלוויזיה ברזולוציה גבוהה (HD) והיא מתכוונת להשקיע במהלך 80 מיליון שקל. ההשקעה תכלול הקמת חדר שידור המותאם ל-HD, רכישת ציוד ותוכן, ורכישת ממירים מתאימים. החברה כבר רכשה חלק מהתכנים, והיא תחל בשידורם המסחרי כבר בסוף השנה. ב-yes מסרבים לומר כמה ערוצים ב-HD יועלו כבר בשלב ראשון, אך סביר להניח כי מספרם לא יהיה גדול, ויאפשר ל-yes לבחון את מידת הדרישה לשירותים. טכנולוגיית ה-High Definition TV היא טכנולוגיה להפקה, שידור וקליטה דיגיטלית של שידורי טלוויזיה באיכות תמונה וסאונד גבוהה בהרבה מזו הקיימת כיום, כשהיא כוללת יותר משני מיליון פיקס…
-
- 6 תגובות
- 997 צפיות
-
-
-
מקווה שזה הפרום המתאים (אחרי הכל, 30 אחוז מההצלחה בקניה זה גם מאיפה אתה קונה..) אז.. מישהוא גילה מה הקצ' של החנות הזו ? המחירים שלה זולים באופן חשוד. לוחאם באזור ה 500 זולים ב 50 ש"ח מהמתחרים, מעבדים גם באותו שיעור. מוכר של חנות אחרת טוען שהם לפעמים מוכרים יותר בזול מהמחיר לחנויות של היבואן הרשמי. בחיפוש בגוגל ובפורום כאן ראיתי שאין הרבה יותר מידי "ליכלוכים" על החנות הזו (יש קצת, אבל לא מתקרב למה שיש על KSP ואיבורי למשל) בכל אופן, מה דעתכם ?
-
- 12 תגובות
- 969 צפיות
-
-
שלום, לפי ההגדרות בפרופיל על מנת להוסיף תמונה אישית מהמחשב האישי יש צורך לכתוב את הכתובת לתמונה..... http://www אני לא יודע איך עושים זאת, יש דרך יותר קלה כמו browse למחשב האישי. תודה,
-
- 4 תגובות
- 573 צפיות
-
-
-
עכשיו יש זמן פנוי לפני הצבא. ערכתי כמה קטעים "מובחרים" וחברתי אותם. http://www.youtube.com/watch?v=gZm867vRHAc
-
- 0 תגובות
- 666 צפיות
-
-
התפקיד נקרא "מערך מקצועות תקשוב", אני צריך קצת מידע לגבי התפקיד הזה. תודה.
-
- 1 תגובה
- 677 צפיות
-
-
רק עכשיו גיליתי את הסדרה הזאת ובקושי משודרים פרקים.. יש לכם המלצה איפה אפשר לראות באינטרנט/להוריד פרקים? (עדיף עם תרגום..) (מעצבן לחכות באימיול לכל פרק יותר משבוע)
-
- 5 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
-
שלום התקשרתי היום לאיזה עבודה והם ביקשו ממני לרשום להם קורות חיים.. עכשיו אני בן 18 לפני גיוס מה כבר אפשר לרשום בקורות חיים<? מי שמבין בזה ויכול לעזור שיכנס בבקשה למסנג'ר amitbachr@walla.co.il או לאי סי קיו 224606 תודה לכם.!!
-
- 10 תגובות
- 4k צפיות
-


