כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
אתה ילד או מה??? מי ישמע אני סוחר סמים כולה שאלתי שאלה http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=283490.0
-
- 2 תגובות
- 612 צפיות
-
-
למה בחדשות באתר skypc יש הודעה על מעבדי הQ6600 G0 קשהקישור מוביל לאתר של נועה?!!! זו אותה חנות או שזו פאשלה של SKYPC?
-
- 2 תגובות
- 986 צפיות
-
-
אתמול התקשרתי ל"גולדטופ" בנוגע לאחריות על מוצר מסויים. חוץ מזה שהם אמרו שהם לא רוצים להחליף (למרות האחריות שיש לי) הם גם ניתקו לי שיחות, קיללו ואיימו עלי. הייתי רוצה לדעת האם עוד מישהו נתקל במקרה דומה?
-
- 1 תגובה
- 624 צפיות
-
-
אם מישהו לוקח פטריית הזיה או סם אחר שאמור לתת הזיות הוא באמת יכול לראות דברים מוחשיים לידו כיאלו אני יכול לראות לידי אנשים או דברים אחרים שלמעשה הם לא שם? או שאומרים "סם הזיה" מתכוונים למשו אחר...? *לא שאני רוצה לנסות...סתם בשביל הסקרנות
-
- 1 תגובה
- 742 צפיות
-
-
אני רוצה להזמין את ה XBOX ELITE ואני לא כל כך מתמצא... איך אני יודע שאני קונה מחנות ולא סתם מאיזה ברנש מסתורי אחד?? ואיך אני יכול לוודא כמה יעלה לי להעביר אותו במכס????
-
- 0 תגובות
- 514 צפיות
-
-
שלום אני מחפש אתרים של תמונות להורדה ברזולוציה גבוהה, נופים סרטים סדרות משחקים לא משנה שיהיה כללי. מסך רחב, ורזולציה גבוהה. תודה
-
- 4 תגובות
- 559 צפיות
-
-
כדאי?...ואל תגידו שלא כדאי כי זה חרא דבר כי אני רוצה כזה תגידו אם כדאי או לא מבחינת המחיר ואמינות... תודה!
-
- 2 תגובות
- 519 צפיות
-
-
קיבלתי היום שטיח וזה נראה לי די מגניב אז אמרתי ננסה אותו על הPC (כי נקרע לי הכבל לTV של הPS2) ניסיתי להתקין את הדיסק אבל המחשב לא קורא אותו... הוא קצת סרוט (לא חדש) הורדתי איזה משחק חינמי והכפתורים עובדים אבל זה לא מזהה אותו או משהו... חרשתי תגוגל בתקווה למצוא דרייורים ונכנסתי גם לאתר של ישפאר ואין שם כלום. השם של השטיח הוא Dance Mania של ישפאר למישהו יש את השטיח הזה?
-
- 0 תגובות
- 790 צפיות
-
-
אף פעם לא יצאתי למסיבות של שלושה ימים רצופים, והבנתי שביום רביעי הבא ועד שישי, יש את המסיבה של סלקום "ווליום כנרת". אני מקשיב אולי לאמן אחד או שניים שמופיעים שם, אבל חשבתי שיהיה נחמד ללכת מבחינת אנשים וכו'. מישהו היה שנה שעברה, ויכול להגיד אם זה שווה את הנסיעה? אני הולך לבזבז על זה שלושה ימי עבודה, ומקווה שלא יהיה חרא של מסיבה, רק עם ערסים ופרחות. דרך אגב, אני בן 20, הגיל שלי מתאים, או שכולם שם קטנים בהרבה? אני הולך לבד, אבל לא חושב שתהיה לי בעיה להכיר אנשים, אם יהיו חברה נורמליים... אם יש עצות בנוגע למסיבות האלה אגב, יתקבלו בברכה .
-
- 3 תגובות
- 803 צפיות
-
-
בעוד כחודש וחצי אני וחברים שלי מתכננים ליסוע לאילת ברכבים הפרטיים שלנו [כ-5 רכבים, תודה על החוק של ה2 נוסעים, זונות], עכשיו אנחנו קצת דלי תקציב אז חשבנו על לישון באוהלים. עכשיו השאלה כעיקרון היא איפה אפשר להחנות את הרכבים קרוב לאוהלים ואיפה יש מקום מיוחד ומאורגן לאוהלים?
-
- 5 תגובות
- 18.5k צפיות
-
-
אני לפני קניית מחשב נייד, לגבי המפרט אני סגור אבל לא לגבי החנות. רוב הדיונים על מפרטי מחשב ב hwzone מתייחסים לחניות באיזור המרכז ולא לאזור חיפה. הייתי רוצה לקבל המלצות לחניות אמינות באיזור חיפה. מחיפושים באתר אני מבין לא להתקרב ל KSP (למרות שהם 10 דקות נסיעה מכאן) אבל השאלה למי כן להתקרב ?? תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 592 צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3401958,00.html מה דעתכם? "כי מטריף אותי כשאני רואה איך אשה הכי רגילה בעולם, לפעמים אפילו סתם פרחה מטומטמת, מצליחה לגבור על גבר אינטליגנטי, משכיל, מתוחכם, העולה עליה בכל פרמטר, רק בעזרת האינסטינקטים הפרימיטיביים שלה ובגלל שהוא מאפשר לה להחזיק בעמדת כוח. רק בגלל שיש לה משהו שהוא כל כך רוצה: כוס. איך גבר שמנהל בהצלחה צוות של 20 עובדים ויש לו מיליונים בבנק, מאבד את עמוד השדרה שלו תוך שניה כשהוא רואה כוס מהלך מלצרית בת 22 שלא עשתה כלום בחיים שלה, שומו שמיים! ונכנע ל"קסמים הנשיים" מתוך תפיסה רומנטית מטומטמת. כמובן, הוא נוחל כישלון חרוץ בהשגתה." עצוב, מאד עצוב, אבל אני נאלץ להסכים לכל מילה.
-
- 114 תגובות
- 11k צפיות
-
-
הם אומרים שהם שולחים לכל מקום בארץ. מישהו ניסה אותם פעם?
-
- 26 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
משעמם לי בבית, אז חשבתי לצאת לסרט לבד. מישהו מכיר בית קולנוע עם אווירה סבבה, באזור ת"א, ראשון והסביבה?
-
- 7 תגובות
- 814 צפיות
-
-
קבלו 2 דברים שווים של משפחת סימפסון, הורדה [שלפי כמה אנשים לא] חובה למעריצים (וגם לאלה שלא) לפי דעתי לפחות... תהנו! http://rapidshare.com/files/50557060/LOL.avi http://rapidshare.com/files/50563023/14-hans_zimmer-spider_pig.mp3 הפתיחה הכי ארוכה וטובה של הסימפסונס : http://rapidshare.com/files/50586609/simpsons_best_opening.avi משהו שממש הצחיק אותי ולא קשור לסימפסונס : http://rapidshare.com/files/50570355/Funny.rar
-
- 2 תגובות
- 620 צפיות
-
-
תגידו, הפירסום באתר יד2 עולה כסף? http://www.yad2.co.il/Yad2/Yad2.php תודה.
-
- 5 תגובות
- 990 צפיות
-
-
יש לי אתר ויש בו כתובת gmail איך עושים דרך האתר או האאוטלוק אפשרות של החזרה אוטומטית של אימייל. נגיד "תודה שפנית אלינו נחזור אליך בהקדם". תודה מראש.
-
- 4 תגובות
- 604 צפיות
-
-
שלום לכולם. הגיע לי מכתב מהצבא ובו כתוב שהינני מוזמן ל"מבחני התאמה לקראת גיוס ליח המודיעין". כמה שאלות: 1. מה זה החיל הזה? השירות שם מעניין? מי מה מו? 2. זה אומר משהו על הקב"א שלי?
-
- 12 תגובות
- 2k צפיות
-
-
שלום לכולם, רציתי לדעת אם החנות SKYPC נותנים הנחות בדילים... או שהם הולכים רק לפי האתר שלהם והמחיר שמופיע זה המחיר או שהם מורידים מחירים??
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
^^ או כל משפט אחר בצורת Perfect, איך הופכים את זה ל-Passive? תודה.
-
- 4 תגובות
- 994 צפיות
-
-
-
קניתי לא מזמן מחשב יקר באיזה 12000 ש"ח ואני מרגיש שאני לא מנצל אותו מספיק אז בנתייםאני משתמש בו ל... 1. לכידת וידאו מהכרטיס מסך 2. רואה איתו סרטים לטלוזיה 3. מחובר למערכת (רסיבר) יש יציאת דיגיטלית 4.אינטרנט עכשיו רציתי לדעת מה עוד אפשר לעשות עם מערכת מחשב כמו שלי כי נראה לי שסתם זרקתי כסף אם אני לא מנצל אותו אני צריך ממכם עצות נגיד כל אחד מה הוא עושה במחשב שלו או מה אני יכול לעשות במחשב מכל תחום שהוא (טוב ללמוד עוד דברים) שאני ירגיש שאני מנצל את המחשב הנה המפרט: Dell 20 LCD 2007WFP UltraSharp Flat Panel Core 2 Duo E6600 2.4GHz 4Mb Box ASUS P5W DH Deluxe G.Skill 800MHZ 2GB 4-4-3-5 HK CONNECT3D Radeon® X1900 XTX 512MB ENERMAX LIBERTY 500W SUNBEAM TUNIQ TOWER ZALMAN V…
-
- 21 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אז ככה, בספטמבר מתחיל י"ג, ובאמצע ספטמבר אני טס לחו"ל. יש סיכוי שיעשו לי בעיות ביציאה מהארץ? אני צריך איזה אישורים או משהו? תודה.
-
- 1 תגובה
- 563 צפיות
-
-
שלום, קניתי מפרט ב-IQPC ולאור כמה מפרטים שראיתי פה, ובהם היה רשום בסוף, למשל: מחיר: ¤426 מחיר סופי לאחר הנחה: ¤4589 (שווי ההנחה: ¤172) המחיר כולל הרכבה ובדיקה במעבדת החברה. אז איך יש כאן הנחה ובאחרים אין?
-
- 1 תגובה
- 658 צפיות
-
-


