כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
אח שלי חזר היום מהביצפר[כיתה ז'] עם שיעורי בית שניסיתי קצת ולא הצלחתי לפתור חשבתי שהגאונים פה בטח יצליחו... אז ככה יש את המספרים מ1-9 כלומר: 1,2,3,4,5,6,7,8,9 ואפשר להשתמש בכל מספר פעם אחת בשביל ליצור תרגיל חיבור שיהיה נכון לדוגמא: _ _ _ _ _ _ + _____ _ _ _ אם זה לא מובן תבקשו ואני אסביר. באופן עקרוני צריך לשבץ כל מספר במקום כלשהו בשביל שהתשובה תהיה נכונה והכי חשוב בכל מספר אפשר להשתמש רק פעם אחת ! תודה מראש אם מישהו יצליח
-
- 4 תגובות
- 606 צפיות
-
-
אני מחפש אתר עם סיקור סרטים כמו האתרים שלמעלה
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
השאלה בכותרת.. ומה זה אומר עלי? אפשר לדעת מה הקבה שלי לפי זה? כי שמעתי שאם שולחים את זה אז כנראה שהקבה גבוהה. למרות שאני מטיל ספק.
-
- 16 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
היום זפזפתי בערוצים וראיתי איזה שאלה באיזה ערוץ (למצוא מילה מכמה אותיות) והפרס הוא 1200 שקל, לא מעט. רציתי לדעת איך הולך החוקים שמה כי בטוח יש קץ...
-
- 17 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
http://www.keshet-tv.com/Ambatia/MediaPage.aspx?MediaID=19252
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
עזבו את כל מה שאומרים על אפקט החממה והתחממות כדור הארץ... בתכלס זה רק אני או שהקיץ השנה עוד יותר חם משנה שעברה ? הלחות פשוט מטורפת ! הייתי באיילת לפני שבוע וגם שם חם בטרוף ומזיעים כמו חמורים,לאורך כל שעות היום הייתה שם רוח חמה וחזקה. כבר אין לי כוח לצאת בימי שישי לבלות בגלל כל החום כשאני יודע שאני הולך להזיע שתי דקות אחרי שאני יוצא מהבית... מה מהבית ? מהמקלחת יוצאים וכבר מזיעים ! אני מתגעגע כבר לחורף, תמיד אהבתי יותר את החורף .... מה גם שהחורף אצלנו זה קיץ בלי לחות וכמה ימי גשם נחמדים. הרבה יותר קשה לברוח מהחום מאשר קור שפשוט נעטפים בעוד שכבת בגד. מי בא איתי לאיזה חופשת סקי ?
-
- 27 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
אני פשוט השתנתי מצחוק, חובה לשמוע:
-
- 22 תגובות
- 3.9k צפיות
-
-
היי, בקשה מטומטמת למדי E V K K Y Y D P L L N R R A A A A A זה האותיות שיש לי, אני אודה לכם אם מישהו יבנה מהם כינוי נחמד, אני יושב על זה כבר 15 דקות ולא מצליח לחשוב על כלום ><''' [אפשר גם 2-3 מילים] תודה!
-
- 9 תגובות
- 747 צפיות
-
-
אתם יודעים כמו האלה של התיקים בשדה תעופה רכבות וכאלה
-
- 3 תגובות
- 5.5k צפיות
-
-
הכותרת אומרת הכל .
-
- 29 תגובות
- 10.2k צפיות
-
-
שלום לכולם.... איבדתי רישיון רכב וביטוח חובה - כמה יעלה לי ולאן צריך ללכת ??? אם יגנב הרכב אני עדיין מבוטח ?
-
- 3 תגובות
- 4.1k צפיות
-
-
שלום ראיתי איזה סרט עם חייזרים בשם השינוי,אבל לא מצאתי את השם שלו באנגלית ומן הסתם השם שלו זה לא change או משהו כזה. אז תודה
-
- 2 תגובות
- 728 צפיות
-
-
אני מחפש כיסא מנהלים כזה- יש אותו באופיס דיפו, אבל הוא עולה שם 600 ש"ח. אני קניתי כיסא כזה בסביבות 400-300 ש"ח לפני כמה שנים, גם באופיס דיפו אבל עם איזה הנחה או משהו כזה... ניסיתי לחפש בזאפ, עברתי על כל העמודים ולא מצאתי כיסא כזה. אולי מישהו מכיר חנות באינטרנט שמוכרת כיסא כזה? תודה מראש!!!
-
- 7 תגובות
- 944 צפיות
-
-
תציעו לי מה כדי לי לימכור בשביל להתפרנס
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://img105.imagevenue.com/img.php?image=40604_aary_123_662lo.jpg [glow=red,2,300]צ'אק VS. יאיר[/glow] מי מנצח?!?!
-
- 6 תגובות
- 909 צפיות
-
-
-
- 18 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
מישה יודע לספר לי משהו על אחד מאלה? (של מי הסיכות האלה...):
-
- 12 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
אהלן חברים יש לי הזעת יתר בכפות הידיים ובבית השחי ונמאס לי מזה, עיינתי בפתרונות ברשת וראיתי שאפשר לעשות ניתוח. אבל ראיתי שיש גם אנשים שבגלל הניתוח יש להם זיעה מפצה בחלקים אחרים בגוף ולכן אני לא יודע אם כדאי לעשות את הניתוח... יש פה מישהו שעשה את הניתוח או מכיר מישהו שעשה ויכול לספר רשמים ואם כדאי לעשות?
-
- 36 תגובות
- 7.6k צפיות
-
-
מעניין אילו בטריות הוא מקבל סתם שלחו לי ל-email, חשבתי לשתף את השטות. קצת בוטה, אבל אנחנו ילדים גדולים. [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 792 צפיות
-
-
-
לפני בערך חודש עברה לגור בקומה שלי איזה אישה לא חשבתי כלום, לפני שבוע גם הילדים שלה באו לגור איתה .... יש שם שני ילדים בני 13-14 בערך, ילד קטן בין איזה 10 ואחת כוסית בת 16 בערך. עכשיו איך אני מתחיל איתה ? לא דפוק וזרוק...חברות. אני יודע שזה לא קשור לחיים....אבל בכול זאת קצת עזרה.
-
- 119 תגובות
- 12.6k צפיות
-
-
-
- 6 תגובות
- 920 צפיות
-
-
http://www.youtube.com/watch?v=1xXNoB3t8vM&mode=related&search= תבלו
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני רוצה לקנות מצלמה חדשה ו 2 החנויות האלה הכי זולות כרגע. אני זוכר שבעבר PRICELESS נתפסה מוכרת כרטיסים מזוייפים של SAN DISK ולמרות שידעו שהם מזוייפים החנות אמרה שהכרטיסים מקוריים, מאז החנות הורדה מזאפ אבל חזרה עם לוגו חדש ואתר חדש. על CAMERA4LESS לא ראיתי ביקורות רעות. 2 החנויות מיבאות את המצלמות בעצמן (ונותנות רק שנת אחריות אחת). אשמח לשמוע את דעותכם במקרה שזה משנה מדובר ב S6000 של FUJI והחנויות מוכרות את המצלמה ב 1360 שקל (משהו כמו 80-100 שקל יותר זול מכל שאר החנויות הזולות).
-
- 13 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
פתאום האינטרנט לא הגיב לי הכל התנתק אני מנסה להכנס לאתר וזה נכנס לי לאתר של SMILE אומר לי שמעדכנים תשתיות ושירות משהו כזה ואני צריך להוריד איזה משהו והשם משתמש שלי מוסיפים לו 202 בסוף (נניח RAN אז RAN202) למישהו קרה?
-
- 1 תגובה
- 623 צפיות
-


