כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
הדיון הישן ננעל עקב ריבוי עמודים וספאם מיותר... הדיון החדש נפתח במטרה לרענן את הדיון ולאפשר עיון קל יותר שיהיה דיון מהנה אני מדגיש אם אני יראה מישהו שמספים הוא יענש בחומרה, אם הדיון יהפך לספאם אחד גדול הדיון ינעל ולא יפתח דיון חדש עריכה: חברה עוד משהו קטן כדי לייעל את הדיון.... [red]אין לצטט הודעה של משתמש עם תמונותיו , זה סתם יוצר בלאגן עם כפילויות של תמונות אם רוצים להגיב על סביבת עבודה של משתמש מסוים יש לרשום את כינויו ולרשום את התייחסותו ללא התמונות[/red]
-
- 2.1k תגובות
- 343.5k צפיות
-
-
שלום אני מחפש מקום מקורי לצאת עם חברה ולא סתם עוד פאב, טיילת, דיסקו, בית ... יש רעיונות???
-
- 11 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שמעו הרגע ראיתי ת'סרט הזה בערוץ שתיים, אחד הסרטים היותר טובים שראיתי, אם לא הכי טוב, בלי להגזים ! :bigglasses: לא יודע למה דווקא עכשיו, אבל לאחרונה אני רואה פשוט סרטים ישראליים טובים ! עד עכשיו הייתי לי איזה סטיגמה נגד סרטים ישראליים, וואלה, היום שברתי אותה ! כזה סרט טוב ! אתם חייבים ליראות ! אין אין, משהו מיוחד 8) ...
-
- 33 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
-
אז ככה חברים, לפני 10 חודשים קיבלתי את המכתב "המיוחל" שהודיע לי כי אחרי 3 שנות רישיון אני צריך לבצע השתלמות נהיגה מונעת בתוך 10 חודשים. כמובן שאני ברוב עצלנותי לא טרחתי לעשות את הקורס ופתאום לפני חודש ככה זה קפץ לי אבל אז חשבתי לעצמי שגם ככה כבר אין לי אוטו לנהוג עליו אז שאני לא ממש צריך לעשות את זה... השבוע קיבלתי מכתב נוסף שמודיע לי שלא ביצעתי את ההשתלמות ויש לי עוד חודשיים לבצע את זה וכו'. מכיוון שמצבי לא ממש התשנה וגם כנראה לא ישתנה, אני עדין לא בטוח אם לעשות את זה או לא. בטופס כתוב שאי-ביצוע ההשתלמות יגרור עיכוב רישיון הנהיגה שלי. אבל קיבינימט, יש לי רישיון לעוד שנתיים! השאלה היא אולי אם מישהו מכם שמע על בעיות נוספות שזה גורם להן? אם לא, האם אני לא יכול פשוט בעוד שנה…
-
- 13 תגובות
- 13.1k צפיות
-
-
אהלן אהלן, חבר שלי רוצה שאני אוציא לו את הסולו של השיר הזה משמיעה. והוצאתי אותו אבל גילמור משתמש בו באפקטים שאני לא מצליח לזהות, ולא יודע איך קוראים להם. אם תוכלו לעזור אני אודה לכם. תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 578 צפיות
-
-
-
מישהו יכול להמליץ לי על תוכנה שאני אוכל לשמוע איתה שירים ולסדר אותם, לשנות פרטים בקלות ויעילות? יש עוד תוכנות חוץ מITUNES?
-
- 0 תגובות
- 604 צפיות
-
-
לא הבנתי את השירות הזה בדיוק, יש לי כרטיס ישראכרט צעיר עכשיו אני יכול להשתמש בשירות הזה ? עם כן אז זה נותן לי אפשרות לקנות דרכו בחו"ל ? תודה לעזורים.
-
- 2 תגובות
- 2k צפיות
-
-
ברשותי עכבר אלחוטי של מיקרוסופט,האם הגיוני שזה גורם לי לכאבים בשורש כף היד??כל פעם שאני משתמש בו מתחילים לי כאבים מציקים ביד שפוחתים אחרי השימוש,האם הגיוני שזה גורם לי לפציעה?
-
- 9 תגובות
- 779 צפיות
-
-
אני אסביר את עצמי... אני כרגע עורך את אוסף המוזיקה שלי במחשב, ובגלל שאני פנאט לפרטים אני חייב שעל כל שיר יהיו לי פרטים מלאים, כולל אלבום ושנת הוצאה... הבעייה שחסר לי מלא פרטים. עד עכשיו עבדתי עם אמזון אבל זה בלתי אפשרי כי כל שיר מופיע באלף אלבומים שונים וגם גוגל לא עוזר יותר מדי. השאלה שלי : יש לי שם של שיר, איך אני יודע באיזה אלבום הוא יצא לראשונה (ולא באיזה אוסף מאוחר יותר)? תודה רבה!
-
- 4 תגובות
- 824 צפיות
-
-
מתעניין במשפטי חוכמה שבאמת אפשר ללמוד המון מהם , שאתם המצאתם או של אנשים מעניינים שאמרו משפטים עם מסר [ אם יש לכם אתר כזה לא לפרסם בבקשה כי 80% זה משפטים מוזרים בלי הרבה טעם אז פשוט צטטו כמה וזהו לכל משפט ישמח לשמוע הסברון קצר על מה בדיוק מסתתר מאחוריו טוב אז אני יתחיל ויתן כמה משפטים יפים *לפעמים עדיף להיפגע מאשר לחלום לנצח - המשפט אומר כשה רוצים משו ממש ממש ובסוף מוותרים בגלל פחד כל שהו מי להיפגע או שזה להזמין בת , להקים עסק, או אפילו לקנות מתנה בגלל פחד שלא יאהבו או כל דבר בעולם ,ואחרי זה תחשבו למה לא עשיתי ואם היתי מנסה אולי היה כך וכך ומעיק על הנפש במקום לנסות ולדעת שנייסיתי (אפילו אם לא הצלחתי עדיין יש את הגאווה )ולעיתים קרובות יש את השלווה אני כן יכול וזה בכלל ל…
-
- 122 תגובות
- 38.7k צפיות
-
-
חבר שלי הביא לי משחק מזה נחמד. http://www.dailyfreegames.com/images/files/final%20survival-MA.swf ממש כייפי תנסו... הגעתי ל-Lv.7. איזה מבאס, הכל בגלל יורק האש הזה... Q=מחליפים נשק. A= יורים.
-
- 7 תגובות
- 881 צפיות
-
-
יש לי כ600 שקלים לבזבז ורציתי עזרה הנה מה שיש לי למחשב כרגע: מסך crt x530 mx518 logitech keyboard saiteck p2900 wireless pad ידית משחק canon a75 sandisk cruzer micro 4gb
-
- 5 תגובות
- 674 צפיות
-
-
לתשומת הגולשים בעקבות הודעה שקראתי בפורום אחר ,נתקלתי בבעיה הזו ואכן בדקתי אצלי ושני הישומים האלו מסתובבים להם בנחת במחשבי גיליתי שתי פעולות חשודות ב TASK MAMAGER 1. csrrs.exe 2. lssas.exe שתי היישומים האלה מתחזים ליישומים נחוצים אחרים עם שמות דומים. מהמידע באינטרנט גיליתי שאלה וירוסים. באינטרנט יש הרבה מידע על שני האלה, אבל אין הסבר איך לגרש אותם מהמחשב אני כעת מנסה באמצעות תוכנות אנטי ספייר להסיר אותם באם אצליח אשאיר פירוט כאן
-
- 7 תגובות
- 688 צפיות
-
-
-
אני צריך עזרא בבחירת כיסא למחשב איפה לקנות כיסא שיחזיק כמה שנים ויהיה נוח לישיבה ממושכת באזור המרכז
-
- 2 תגובות
- 658 צפיות
-
-
היי, אני לומד עכשיו לבגרות במתמטיקה - 3 יח' לימוד. אני לומד עם מורה פרטי פעמיים בשבוע, כל שיעור שעתיים. הספקנו לעשות את היחידה הראשונה והשנייה תוך פחות משלושה חודשים. המטרה שלי מההתחלה הייתה לעשות 5 יח' לימוד עד גיל 18 (אני עוד חודשיים בן 17). העניין הוא, שאם נמשיך בדרך הזאת, דרך 3 יח' ל-4' יח' ואז ל-5' יחידות, סביר להניח שכל הבגרות תקח יותר מהזמן שנותר לי. אני חושב שזה בזבוז זמן לעבור דרך 3' יחידות ו-4' יחידות עד שאני מגיע ל-5' יח' , אם ניתן ישר לגשת ל-5' יח'. המורה שלי אומר, שעדיף קודם כל לעשות בגרות ב-3 יח' כדי שקודם כל תהיה לי בגרות, ובמידה וארצה להמשיך ואבין את הנושאים, ללכת ליח' יותר מתקדמות, במקום לגשת מההתחלה ל-5' יחידות ולהיכשל בהן ולבסוף, להישאר ללא בגרות. …
-
- 17 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אוף למה אני טמבל, למה?! הלכתי היום למכונת סרטים והחלטתי להשכיר את הסרט "בוראט" מכיוון שלא ראיתי את הסרט מעולם והחלטתי שהיום זה יום שמתאים לכסות את החור בהשכלה שלי. השכרתי את הסרט במכונה, העברתי כ. אשראי, הכל הלך טוב ויפה. קיבלתי את הקופסא של הסרט, על המסך היה רשום שאני יכול להחזיר את הסרט תוך 5 דקות ללא חיוב. לקחתי את הקופסא,והתחלתי ללכת לכיוון הרכב. בדרכי לרכב,החלטתי שלא כהרגלי לפתוח את הקופסא, ולמרבה הפתעתי- הדיסק היה דיסק צרוב כשהמילה "BorAt" רשומה בטוש פרמננט שחור. הייתי מופתע משהו, והתחלתי להתלבט האם הדיסק מזויף והאם מישהו דפק את הדיסק המקורי...תהיתי לעצמי איך זה אפשרי אם יש את הצ'יפ על הדיסק ולבסוף החלטתי להחזיר את הסרט ע"מ שאני לא אחוייב על הנ"ל. חזרתי למכ…
-
- 20 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
קיצר אני ממש רוצה לדעת איך מבדילים בין מוצר מזוייף לאמיתי . למשל ניקח לדוגמא משחת שיניים ,או שמפו ,איך אני מבדיל עם זה מזוייף או לא :s05: אני יודע שתעשיית הזיופים בארץ מגלגלת מיליונים על גבי הצרכנים אז בשביל הידע הכללי . תודה לעוזרים.
-
- 5 תגובות
- 939 צפיות
-
-
-
לי זה לא בדיוק קומינה אבל עקב כך שאני לפני קנייית מחשב רציני חדש "חידשתי" את קשרי המשפחה שלי ויצא שאני משיג Z-5500 בסכום שלא תאמינו [xxx] פחות מ600 שקל :yelclap: מצטער אך אני לא יכול להשיג גם לכם .. בכל מקרה אם יש לך מקרה דומה שהשגתם דברים בממש זול שתפו!
-
- 46 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
זיכרונות זול שם? כרטיסי מסך זול שם? הארדיסקים זול שם? מארז זול שם? ספק? תודה לעונים.[br]פורסם בתאריך: 25.09.2007 בשעה 12:03:56 אנשים, אולי ראוטר אלחוטי יהיה שם זול? מה אתם אומרים?
-
- 3 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
מה אתם אומרים? שאני יסיים את המלא אולי אני ישלך את זה לEA או לDEAC אולי יהיה להם מה לעשות עם זה http://www.fileflyer.com/view/lGSQXB4
-
- 0 תגובות
- 834 צפיות
-
-
יש לי וויכוח עם ההורים בקשר לאיזה צלחות אפשר להכניס למיקרוגל...למשל להכין פיצה... אז השאלה אילו צלחות אסור: לדוגמא עם צבע כסף\זהב. או צבעים על הצלחת(ציורים). או שאפשר להכניס הכל... תודה מראש על התגובה.
-
- 6 תגובות
- 8.7k צפיות
-


