כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
שלום. ראיתי שלכמה יש פה חשבונות פרימיום ויש כמה שאלות שלא מצאתי עליהם תשובות בFAQ שלהם אז אולי תוכלו לעזור לי: אני רוצה לאסוף נקודות ולקבל חשבון פרימיום, כמה נקודות עלי לאסוף? וכמה נקודות אפשר לעשות מקסימום ביום? תודה.
-
- 1 תגובה
- 583 צפיות
-
-
כותרת...
-
- 12 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3482227,00.html לא יודע עד כמה זה אמין, למרות שאין סיבה לא להאמין לאור המוצרים שATI וAMD משחררת. המצב די מלחיץ אצל AMD הייתי אומר.
-
- 0 תגובות
- 525 צפיות
-
-
http://www.digitalmachina.com/tetrical/
-
- 0 תגובות
- 580 צפיות
-
-
יש תיקנים בדירה. אני מרסס, מרסס ומרסס, אבל הם עדיין נשארים בחיים. כבר ריססתי בכל מקום אפשרי, בכל חריץ, בכל פינה. מיכלים שלמים של K300 סיימתי, אבל הם עדיין נשארים בחיים. יש טיפים? ריסוס מקצועי אולי?
-
- 11 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
חברה אני חייב עזרה, שמו אות רחוק מהבית רחוק מאוד מהבית.. 4 שעות נסיעה! ואני חייב לעשות יומיות כי אם לא אני משתגע מזה לישון שם..מה עוד שזה בסיס פתוח ואין הרבה שיושנים שם. הלכתי לקבנית במטרה לקבל תור לפסיכיאטר ולהוציא פרופיל 45 נפשי קל"ב ולעוף משם אבל זאת קבנית שלא משנה מה שיגידו לה היא תמצא פתרון בעצמה.. היא אמרה לי ללכת אליה לפגיעות במטרה לפתור את הבעיה וזה והיא לא מסכימה לתת לי תור לפסיכיאטר! מה לעשות חברה זה דחוףף אני משתגע שםם
-
- 35 תגובות
- 14.1k צפיות
-
-
טוב השאלה די ברורה, הבנתי גם שכל מחזור מקבל נייד חדש, כלומר את הדגם הכי חדש מאותה הסידרה. אז, מישהו מוכן לספר איזה מקבלים? תודה.
-
- 6 תגובות
- 949 צפיות
-
-
יש כמה בתי ספר שלא כתובים אבל זה הרשימה שיש ב YNET (אם יש בית בפר שלא כתוב תגידו את שמו). http://my.ynet.co.il/pic/news/12122007/RM.doc אורט גבעת רם בירושלים לא מופיע ברשימה אבל המורים העבירו לחלק מהתלמידים שאם לא יגיעו להסכם לא יהיו לימודים
-
- 20 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
-
שלום לכולם , אני רוצה היום (חמישי ) לקנות מחשב חדש. איזה חנויות מומלצות יש בחיפה? (לא KSP!!!) ? כמובן שהשירות חשוב והמחירים מאד חשובים. תודה על התשובות שלכם.
-
- 1 תגובה
- 711 צפיות
-
-
אני יודע שלא שואפים את זה, אז מה הקטע, בסיגריה יש לפחות ניקוטין.
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://members.iinet.net.au/~a.koepke/carpuzzle.swf עדיין לא הצלחתי. אמשיך לנסות אח"כ.
-
- 11 תגובות
- 976 צפיות
-
-
שלום, אני רוצה למכור כרטיס מסך מדגם : Point Of View 7600GS 256MB PCI-E וספק כח ג'נרי JSPTech PS-05 PSU 500W 12cm fan 24pin retail כמה לדעתכם הם שווים כיום? כמובן שהם במצב מצויין, ללא תקלות והיו בשימוש כמעט שנה.. תודה.
-
- 7 תגובות
- 628 צפיות
-
-
אני מחפש לעשות משחק מעניין (לא REVERSI ולא דוראק(רוסית) ולא סוליטר) יש למישהו הצעות? (למי שלא יודע הפרוייקט חייב לכלול בינה מלאכותית)
-
- 0 תגובות
- 714 צפיות
-
-
העלתי תמונה עם מספר תרגילים. אני מבקש רק תשובות סופיות. תודה. [attachment deleted by admin]
-
- 10 תגובות
- 821 צפיות
-
-
שלום, בפעם האחרונה שעשיתי חיבור לא ממש הצלחתי לעשות אותו בצורה הנכונה, אז אם מישהו פה טוב בהבעה שייגיד לי איך אני עושה חיבור טוב (2 עמודים של חיבור). זה החיבור (עמ' 5/נושא 4 "סובלנות בספורט"): http://meyda.education.gov.il/sheeloney_bagrut/2004/1/HEB/905031.PDF[br]פורסם בתאריך: 11.12.2007 בשעה 20:02:23 סליחה על ההקפצה, אבל זה דיי דחוף.... :
-
- 0 תגובות
- 573 צפיות
-
-
שלום לכולכם, במסגרת עבודה בהיסטוריה אני צריך למצוא חומר על הודו וחבל קוצ'ין שבה במהלך מלחמת העולם השניה. לא הצלחתי למצוא בחיפושיי באינטרנט, אודה לכם אם תוכלו לתת קישור או שניים או לשתף מהידע שלכם. תודה רבה מראש לכל העוזרים.
-
- 1 תגובה
- 539 צפיות
-
-
http://www.donkey.co.il/Briefcase/Uploads/5841.MosheSason.pps מי מצליח לגלות?
-
- 4 תגובות
- 870 צפיות
-
-
אני זוכר שנאמרו לפני חנוכה הדברים הללו: בהינתן והמו"מ יתפוצץ ובמהלך חנוכה הצדדים לא יגיעו לפשרה, בית הדין לעבודה יוציא צווי מניעה לשביתה. אז מה קורה, חמישי חוזרים ללמוד? או שהשביתה בכל זאת יוצאת לפועל ללא כל צווי מניעה? http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3481521,00.html אז חוזרים אני מניח?
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מישהו שמע על בושם לגברים בשם "גפ"? יודע אולי איפה ניתן ליקנות אותו בארץ? יש לו ריח עדין מיוחד משהו. אני חושב שהשם הוא GEP או GAP, מישהו מכיר?
-
- 3 תגובות
- 716 צפיות
-
-
אשמח לביקורות על החנות.. אני רוצה להזמין משם כמה רכיבים למחשב... האתר שלהם: http://www.foxpc.co.il/ תודה.
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני נוסע עוד שבוע לניו יורק ל-3 ימים... ואני מת לנצל את זה. התקציב הוא 500$ בערך לבזבוזים... אני נוסע לבד, ככה שמשהו גדול (כמו מסך, רמקולים, או קונסולה נייחת) זה יהיה קצת מסורבל ובעייתי... (אחרי ניו יורק אני ממשיך למקום אחר ל-10 ימים) אז יש לכם הצעה לאיזה משהו נחמד? (יכול להיות גם כמה דברים... ) תודה לעוזרים מראש
-
- 56 תגובות
- 5.1k צפיות
-
-
האם אני אמור לקבל מוצרים נלווים לחלקים שונים במיפרט שלם, מלבד משחק לכרטיס מסך?
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
קיבלתי החודש 3 צ'קים שמסתכמים ב10,000 ש"ח אני בן 17. האם ירד לי מס אחרי שאני יפקיד את הצ'קים האלה? אם כן עדיף להפקיד 2 צ'קים בחודש הבא? זה יעזור? כמה אחוז ירד לי? ואיך אני מוציא את התדפיס הזה של כל הצ'קים והביזבוזים שלי כי יש מצב חודש שעבר לא נכנס לי צ'ק אחד. איך קוראים לזה שם? אני בבנק הפועלים. תודה.
-
- 1 תגובה
- 666 צפיות
-
-
שלום רב יש לי מחשב נייד ומחשב רגיל ומחר אני צריך לחבר אותם איכשהו על מנת להעביר ביניהם קבצים. מה הדרך הכי קלה והכי נוחה שאתם מכירים לעשות את זה? אפשר לחבר ביניהם פשוט עם כבל רשת פשוט?[כמו זה שמתחבר לראוטר] תודה מראש. נ.ב לא ידעתי באיזה פורום לפרסם, אז מצאתי לנכון לשים פה. אם אחד המנהלים חושב שמקומו של הת'רד במקום אחר, הוא מוזמן להעביר.
-
- 15 תגובות
- 1.3k צפיות
-


