כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
עוד מעט (21 לפברואר) יש לי יומולדת . הזמנתי כמה חברים(שישי-שבת) אבל אני עדיין לא יודע מה לעשות. אין לי PS2/PS3/XBOX/WII (ואני גם לא רוצה) אז בעקרון חשבתי לחברת את המחשב לטלוויזיה לזבל את השכל לכולם עם משחקים וסרטים...יש המלצות נוספות?/ המלצות לסרטים/משחקים?
-
- 64 תגובות
- 4.9k צפיות
-
-
אני מחפש כאלו. תודה לעונים.
-
- 0 תגובות
- 565 צפיות
-
-
שלום לכולם אבא שלי החליט לקנות לעצמו מחשב חדש, בהשקעה מינימלית. המחשב מיועד לעבודה משרדית, ועבודה עם תוכנת AutoCAD (תוכנת שרטוט שדורשת ממחשב קצת יותר מאשר דפדפן אינטרנט) עברתי על הצעות שונות של מפרטים, גם באתר וגם בחנויות. המחשב המינימלי לעבודה משרדית כאן באתר עולה בסביבות ה - 1500 שח, ללא מסך. לעומת זאת ראיתי בחנויות מפרטים שעולים גם 1000 שקלים. אם מפרט ב - 1000 שח יספיק ויעבוד בצורה חלקה, אני אלך על משהו כזה. העניין הוא שלא ראיתי באתר אף מפרט במחיר כזה ואם הוא לא יספיק, והמינימום ההכרחי הוא באמת 1500+, אני אשקול להוסיף עוד 800 שקל לכרטיס מסך ולקנות מחשב שגם יריץ משחקים בצורה נחמדה (נניח עד 2500 שח) השאלות: 1. האם מחשב ב - 1,000 ש"ח יספיק מבחינת מהירות ואיכות המחשב? אם כ…
-
- 4 תגובות
- 603 צפיות
-
-
איפה אפשר למצוא את כל המוצרים של דיוטי פרי כולל מחיר עדכני? 2 אנשים שאני מכיר טסים השבוע וזה אומר מבחינתי 2 בקבוקים חדשים לאוסף אבל לא מצאתי רשימה של כל מה שיש להם במחלקת האלכוהול כדי שאוכל לבחור את מה שמתאים לי לחך... באתר שלהם יש 4 לינקים של מבצעים ומראים מחירים של רק של 16 בקבוקים שאני לא רוצה אותם. אז איפה אפשר למצוא רשימה נורמלית בפוקוס על מחירים של: גלןפידיך 15 לגלובין 16 בונהאבן 12 ושאר סינגל מאלטים?
-
- 3 תגובות
- 4.8k צפיות
-
-
-
סיפרתי את זה לכמה אנשים ואמרו לי שאני משוגע, ותאמת יש מצב אז לא יודע.. בכל זאת מעניין אותי לשמוע דעה של אנשים שלא מכירים אותי אכלתי סלט לא מזמן (כ-כף אחת), כ-15 דקות אחר כך אני רואה הכל אדום ומאבד שליטה על היד (היא נופלת לי מעצמה והיד השניה היתה רפוייה), זה עובר אחרי כמה שניות. אחרי כמה דקות זה חזר עוד פעם אבל חלש, שוב לכמה שניות ואז נעלם. אני מטבע הדברים חשבתי שזה קשור לסלט שגם היה מריר במיוחד (פעם ראשונה בחיים שלי שטעמתי אותו והוא היה מריר). עכשיו המקרה הזה שהכל אדום ומאבד תחשוה ביד לא קרה לי בחיים לפני זה וגם לא קרה לכל מי שדיברתי איתו. אתם חושבים שיש לזה קשר לסלט? או שזה קשור למשהו אחר (למה יכול להיות קשור)?
-
- 21 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
היה לי דגם של טליט (חברת פלאפון) שהתחייבתי עליו ל-36 חודשים לחבילת שיחות ו-SMS שעולה 69 שקל לחודש (והמכשיר עצמו עולה 9.9). זה היה לפני 10 חודשים ונשארו לי עוד 26. הפלאפון אבד. יש קנס יציאה מתוכנית ההתחייבות על סך 1000 שקל. אני רוצה בעיקרון לקנות מחדש מכשיר זהה או דומה אבל מפחד שפלאפון ינצלו אותי. איך אני יכול לצאת מהסיפור הזה בצורה הכי טובה וזולה? למי שקרה מקרה דומה - מה עשיתם? תודה
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מישהו יודע אולי מה הם הולכים לשים במקום(אם בכלל)?
-
- 11 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום לכולם . ההורים שלי נוסעים לארה"ב שבוע הבא .. מה כדאי להביא ? חוץ מקונסולות כי אין אחריות אז אני מוותר .
-
- 25 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום לכולם ראיתי בימים האחרונים קצין העונד סיכה משונה שלא ידעתי מה היא ולא מצאתי עליה מידע באינטרנט וחשבתי אולי מישהו פה מכיר אותה הסיכה הייתה עגולה, בצבעים אדום וצהוב, כאשר משהו כמו חצי ממנה היה אדום והחצי השני צהוב עם כל מיני נקודות בצבעים האלה בפנים[לא ממש הבנתי מה זה אמור להיות]. תודה מראש
-
- 14 תגובות
- 3.7k צפיות
-
-
אז ככה אני מחפש לקנות אוטו זול גג איזור ה 10K רצוי חסכוני בדלק, כמה שאפשר יותר בטוחה (למורות שרוב המכוניות בסכומים האלו הם דיי גרוטאות) בנתיים אני בכיוון של פז'ו 106 שנת 97 ומעלה שאפשר למצוא יד שניה באיזור ה 10-12K לאיזה עוד כיוון אפשר ללכת?
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מישהו מכיר את הבטא הזאת ? למישהו יש דרך להריץ שהוודיאו יעבוד בארץ עם איזה פרוקסי או משהו ? יש למישהו תוכנה או משהו ?
-
- 0 תגובות
- 617 צפיות
-
-
Rodney Carrington - Show Them To Me.mp3 אני מחפש את השיר הזה, עדיף להורדה ישירה. תודה רבה.
-
- 2 תגובות
- 622 צפיות
-
-
פרופיל 72 חיל שריון חיל התותחנים לוחם איסוף לוחם במערך הנ"מ לוחם חילוץ והצלה ספינות טילים - מיונים מה כדאי לבחור פה?
-
- 14 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
טוב אז חשבתי להתחיל אולי ללמוד ליהיות טבח ומשם כבר הלאה... המקצוע הזה ממש מוצא חן בעיני ורציתי לדעת לאן אני צריך לפנות וכמה שיותר פרטים על הנושא תודה
-
- 5 תגובות
- 895 צפיות
-
-
שלום אני מחפש לקנות בארץ ferrofluid (מגנט נוזלי) וגם Neodymium (מגנט אדמה) מישהו יודע אולי איפה אפשר למצוא את זה בארץ? אולי חנויות לציוד מעבדה או משהו כזה? תודה
-
- 0 תגובות
- 2k צפיות
-
-
שלום קיבלתי מנילה קרבית בהתאם לפרופיל שלי(97) ות'אמת אני לא מעוניין ללכת לקרבי, אני מודע לזה שלא הכל לפי מה שאני בוחר אבל בכל זאת יש סעיף במנילה ששואל לגבי שירות במקצוע למי שלמד בבית ספר מקצועי או מגמה מקצועית שזה המקרה שלי. השאלה כמה הם מתייחסים לזה ? היה לי כבר מיונים למודיעין ונכשלתי בראיון אישי(שאגב אני מנסה לערער על זה כי אני באמת חושב שיכולתי להוציא יותר) נניח אני ימלא את התפקידים הקרביים למיניהם 1-2 ואת המקצוע 5 זה יעזור במשהו ? תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם בעוד כחודש בערך אנחנו מחליפים מכונית. יש לנו עכשיו MAZDA 3, ואנחנו חייבים להחליף בעוד חודש. האופציות (שאנחנו יכולים לבחור בהם) זה או קורולה או I30. בעיקרון אנחנו משפחה שפעם בשנה (מקסימום פעמיי) נוסעים לחופשה, חשוב שהמכונית תיהיה מרווחת, בעלת תא מטען ממוצע (שאפשר להכניס בו 4 מזוודות קטנות+תיק), שתיהיה גם אחת שאפשר להתגאות בה (יפה), בטיחותית ולא מסובכת מדיי לנהיגה. אז מה לקחת? מה עדיף? את הקורולה (הגירסא הבסיסית) הלבנה או את הI30 (הגירסא הבסיסית) הלבנה
-
- 23 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
להיום בשישי. שיהיה כמה שיותר קשה, כבד והעיקר לא פלצני.
-
- 10 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
-
הי לכל מנהל פורום שיפתח את הת'רד. אני לא כותב לPM כי איני יודע מי מכם יראה את ההודעה ראשון. היום קיבלתי שתי הודעות פרטיות בעלות אותו תוכן לPM והאופי שלהם היה פירסום מבצעים שבנועה מחשבים. אני בטוח, שעוד משתמשים וחברי הפורום קיבלו הודעות בעלות תוכן זהה או דומה. לתשומת ליבכם, בתודה מראש, KEMAN
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מכל אחת משתי נקודוצ הנמצאות מחוץ לאותו מעגל במרחיקים שונים מהמרכז יוצאים שני משיקים למעגל. מבין שני המיתרים המחברים את שתי נקודות ההשקה [של אותה הנקודה כמובן] איזה מיתר גדול יותר זה של הנקודה הקרובה יותר למרכז המעגל או זה של הנקודה הרחוקה יותר מהמרכז? הוכח. חשבתי על זה כמה שעות היום בשיעור תנ"ך ולא הצלחתי. אשמח לעצות תודה מראש.
-
- 9 תגובות
- 846 צפיות
-
-
1) אם באתי במגע עם מישהי שנגועה באיידס/נגיף כל שהוא (נדבקה לפני יום וזמן התפרצות המחלה הוא עד 8 שבועות). האם גם אני חולה באיידס? דוגמא: מישהי שוכבת עם חולה איידס בלי הגנה והנגיף מועבר אליה. כעבור יום בה מישהו שלישי ושוכב עם אותה אחת ששכבה עם החולה איידס. הנגיף ממה שהבנתי עוד לא התפרץ אצלה (לוקח כמה שבועות עד שאפשר לגלות את זה בבדיקה). השאלה אם המישהו השלישי ששכב איתה בלי הגנה גם כן נדבק באיידס. 2) אם יש לי חשש שנדבקתי מנגיף כל שהוא איך אני יכול לבדוק את זה? (נגיפים כללים לא דווקא משהו ספציפי). 3) אם נחשפתי לנגיף לדוגמא כלבת בכמות מאוד קטנה, זה מחסן אותי או מדביק אותי בכלבת?
-
- 7 תגובות
- 824 צפיות
-
-
Unfortunately it seems, that a few Israeli ISPs, are intensionally altering the announces to our tracker of their clients, announcing to our tracker false stats (over 8.000.000 TB of upload and download) in order for these users to be probably banned (and save some bandwidth). We made a script to automatically detect this false announce, and reset the user's account (reset uploaded/downloaded). Although this is NOT a fix, only a temporary solution, we cannot do anything more from our part, since this is not a problem of our tracker. We know that reseting these accounts is not pleasant, but the other alternatives were to ban these accounts or to ban all the Israel Golden L…
-
- 2 תגובות
- 884 צפיות
-
-
הטקסט הולך ככה: Unfortunately it seems, that a few Israeli ISPs, are intensionally altering the announces to our tracker of their clients, announcing to our tracker false stats (over 8.000.000 TB of upload and download) in order for these users to be probably banned (and save some bandwidth). We made a script to automatically detect this false announce, and reset the user's account (reset uploaded/downloaded). Although this is NOT a fix, only a temporary solution, we cannot do anything more from our part, since this is not a problem of our tracker. We know that reseting these accounts is not pleasant, but the other alternatives were to ban these accounts or to ban all the…
-
- 6 תגובות
- 875 צפיות
-


