עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. ממה גוגל עושה את הכסף שלה? כל אתר שנמצא אצלה בחיפוש משלם לה על זה?

    • 7 תגובות
    • 752 צפיות
  2. http://blog.mozilla.com/store/2008/02/01/firefox-plushie/ יש נוכחות?

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. Started by artv8,

    היי, שלום לכם. קיבלתי שובר מתנה לקניות מאמאזון ואני לא יודע כלום לגבי מיסים וכדומה. 1. אם אני רוצה לקנות מוצר אלקטרוניקה, מה אצטרך לשלם וכמה ? 2. האם המשלוח יגע לביתי או שהוא יתקע במכס ואני אצטרך ללכת לשם לשחרר אותו? אולי מישהו שהתנסה בזה יוכל לעזור לי ?

  4. Started by ben060,

    אני לא רוצה תרגום של בבילון שלפעמים מוציא את משמעות המילה בצורה קצת מעוותת. אני מחפש משהו מקצועי. מישהו יודע כמה זה צריך לעלות ולאן לפנות? אני בעיקר צריך בשביל תיקים משפטיים שיתורגמו לשפה שונה.

    • 1 תגובה
    • 751 צפיות
  5. Started by avivlyaviv,

    אני מצטער אם השאלה קצת מפגרת אבל זה חשוב לי... הבנתי שבקורד טייס אחת המשימות היא משימת קורדינציה. דוד של חבר שלי עבר שנה וחצי קורס טייס ונפל על קורדינציה. יש לי עוד כמה שנים עד לצבא אבל אני רוצה להתאמן מעכשיו ולשאלה: מישהו יודע איזה תרגלי קורינציה יש במחנים...? (לפחות איזה אזור: ידים/אצבעות...) איזה תרגילים יש לשיפור הקורדינצה?

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  6. http://www.justsayhi.com/bb/view2/countries עשיתי לפני כמה ימים בערך 40-30 ואין לי כח לעשות עכשיו. דווקא נחמד המשחק.

    • 3 תגובות
    • 661 צפיות
  7. Started by bruno the blade,

    שלום לחברי הפורום. אני מעוניין ללמוד כרגע ( כבר בן 25 ) ואני נוטה לכיוון מקצועות המחשב. אין לי רצון כרגע לעשות שנת מכינה ( ככה זה כשלא משקיעים בבי"ס ) ונתקלתי בחיפושים רבים במקצועות כמו MCSE / MCPD .. מה דעתכם על המקצועות הללו, האם הם מבוקשים יחסית בשוק? כמו כן האם ישנם מסלולים דומים בתחום הלינוקס? שאלה שניה: אני כרגע גר ועובד באזור נתניה . קיימות שתי מכללות שיתאימו לי מבחינת העבודה והלימודים. מכללת תפניטק בנתניה ומכללת אומגה בכפר סבא. האם מישהו מכיר , שמע או יכול להמליץ..? תודה

    • 8 תגובות
    • 990 צפיות
  8. Started by TaMiRn2,

    באיזה תאריך לועזי היה פורים שנה שעברה בדיוק?

    • 6 תגובות
    • 971 צפיות
  9. Started by BlackBird71,

    שלום, זה שוב אני, והפעם אני צריך עזרה בנושא הלימודים. במסגרת חגיגות 60 שנה למדינת ישראל, הינו צריחים להגיש עבודה על משהו שמשקף את הישגי המדינה בטחום כל שהוא, אני בחרתי בINTEL, על זה שהיא עזרה ביצורת המעבדים החדשים. הבעיה שלי היא שאין לי על זה כל כך חומר ואני צריך לפחות 10 עמודים. אז אני פונה ללב שלכם בבקשה בבקשה תעזרו לי!!! ותודה ענקית עצומה לעוזרים!!!!!

    • 9 תגובות
    • 910 צפיות
  10. Started by Sting,

    שלום חבר'ה, אני צריך המלצה לקרוס איכותי במתמטיקה . מאחר ואני ומתמטיקה אף פעם לא הינו חברים טובים אני מחפש קורס באמת איכותי שיעביר את החומר בצורה בוררה וחלקה, ינשם המון מקומות כמו לחמן\אנקורי\יואל גבע וכו' אבל אני לא מכיר אותם או את שיטת הלימוד שלהם ואשמח אם יהיו כאן כמה אנשים שהתנסו איתם ויכולים לשתף אותי בניסיון שלהם והחוויות מהלימדה. תודה

    • 23 תגובות
    • 3.4k צפיות
  11. Started by Rhx,

    אממ, אני לא יודע אם זה המקום, אבל פה מצאתי הכי נכון לשאול זאת.. אז ככה, לפני מספר ימים התחלתי להוריד שוב עם ביטורנט אחרי הרבה זמן, רק שהפעם זה היה שונה - הUpload שלי בכלל לא מתחיל - כלום, נשאר תקוע על 0 ולא זז, זה רק מוריד על מהירות גבוהה וזהו.. אין Upload, גם בזמן ההורדה וגם לאחר ההורדה. ניסיתי כמה ביטורנטים וזה אותו הדבר, וזאת בעיה.. שאלתי אחד שגם בנטויז'ן ומשתמש בביטורנט ויש לו את אותה הבעיה. האם גם לכם זה ככה? או שמה זה בעיה אצלי במחשב? וזה בעיה כי אני חייב לשתף עם הup שלי.. תודה לעוזרים. אם זה לא המקום - נא להעביר, תודה.

    • 2 תגובות
    • 758 צפיות
  12. סעמק עם הפסיכומטרי הזה.. אני צריך ליהיות מחר ב 9:30 באוניברסיטת בר אילן ואין לי מושג איזה קו מגיע לשם... אני צריך משהו שמגיע מרמלה (תחנה מרכזית). תודה לעוזרים.

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by artyom,

    אני מכין עבודה ואני צריך להכניס נוסחאות... חשבתי להכניס עם תמונה אבל אולי ישנה דרך להכניס את הנוסחאות בשיטה יותר קלה?

    • 4 תגובות
    • 830 צפיות
  14. Started by subarel,

    מחפש חברות שמטיסות לוילנה בליטא. מישהו מכיר משהו? החברה היחידה שמצאתי זה http://www.greitai.lt/en מישהו מכיר משהו כזה?

    • 0 תגובות
    • 605 צפיות
  15. יצא לי לשמוע הרבה וגם לראות בטלווזיה על מעין גלימה שמעלימה בנאדם, זהו בעצם טריק, כמובן שאין פה שום קסם, יש מישהו פה באזור שלי שקנה את זה בחנות אחת בתל אביב וזה עלה המון כסף, ולפי מה שמספרים פה אנשים אחד לשני, הטריק הזה חזק ביותר. אז אם מישהו יודע מה השם התקני לדבר הזה בעברית ובאנגלית או שיוכל לתת קצת אינפורמציה, אנא שיכתוב. תודה!

    • 15 תגובות
    • 1.4k צפיות
  16. Started by ccc,

    אני שואל ברצינות וזה תמיד עניין אותי: כשבן אדם שמתחיל לזרוק אבנים על אנשים אחרים בגלל שהוא חושב שחייזרים משמיים יהרגו אותו אם הוא לא יעשה את זה, או שהוא מתחיל לקבל הזיות וצועק וחי בפחד שחייזרים יהרגו אותו הולך לפסיכיאטר, הוא מקבל ישר אשפוז+תרופות. כשדוסי בא לפסיכיאטר, הוא נחשב נורמלי למרות שהוא גם חושב שיש כוחות שיהרגו אותו ורוחות שיתפסו אותו ואם הוא לא יזרוק אבנים על מכוניות בשבת וירסס על עסקים שפתוחים הוא ימות. אני שואל למה הדוסי לא מקבל תרופות ? בגלל שזה פסיכוזה המונית אז לא רוצים לעשות רעש? בתודה מראש, MJ

    • 17 תגובות
    • 1.9k צפיות
  17. א. יכול להיות שהטכניון לא נמצא ב-100 האוניברסטאות המובילות בעולם?? http://ed.sjtu.edu.cn/rank/2005/ARWU2005_Top100.htm אמרו לי שיש איזה מקצוע שהטכניון במקומות הראשונים בו בעולם (נדמה לי אמרו מקום ראשון לא זוכר בדיוק), מישהו יודע על מה אני מדבר? ב. מה זה משנה אם את התואר קיבלתי מMIT או מהטכניון? אם אני ילך לחברה כמו אינטל לדוגמא (או כל חברה שהיא) יכול להיות מצב שיגידו שאני לא מספיק טוב? איזה יתרון יתן לי תואר מMIT? ג. מה צריך לעשות ישראלי שרוצה להגיע לMIT בשביל ללמוד שם תואר ראשון? ד. יש באוניברסטאות האלה מכינה? כי אם מתקבלים על סמך הבגרות אין לי סיכוי להתקבל... (היא די טובה אבל אין לי ממוצע 100+.. )

    • 50 תגובות
    • 5.3k צפיות
  18. לעזאזל אחי הקטן ראה אותי משחק בזלדה WW (משחק של עשרות שעות) וכנראה אני יצתרך לחלוק איתו את הWII איזה חודשים הבעיה העיקרית שהWII מחובר למסך מחשב שלי ככה שאני גם לא יכול לשחק ביוסוק\LP וכו ולא יכול לצפות בסדרות ש"השגתי" ונשאר לי רק לצפות בבליץ ביוטיוב או חס וחלילה לצפות בטלוויזיה יש לכם המלצות מה לעשות בתקופה הרע שהגיע עלי ?

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  19. Started by eranx,

    מישהו מכיר שמות של ארגוני מחאה באמריקה (כל יבשת אמריקה) או באוסטרליה שהשפיעו על הממשל? לא משנה באיזה שנים... סוגי השפעות לדוגמא: הפלת המשטר, העברת חוק, קידום זכויות.. תודה...

    • 0 תגובות
    • 512 צפיות
  20. שבת שלום ! השאלה כזאת : תהי G קבוצה שהיא חבורה ביחס לפעולה בינארית * נניח שקיים ב G איבר u שמקיים לכל x ב G x*x=u לכל x E G א. מהו האיבר הניטרלי ? תשובה : זה פשוט , בכל חבורה יש איבר ניטרלי נקרא לו e אז e*e=u (לפי הנתון ) אבל e*e=e לכן e=u מכאן נובע שהאיבר הניטרלי הוא u ב. הוכח שהחבורה G היא חילופית . (פעולה חילופית היא אם לכל a ,b ו a*b=b*a מישהו יודע איך מוכיחים את זה ? תודה

    • 2 תגובות
    • 903 צפיות
  21. תראו איך השתטות רגילה יכולה להגמר http://rapidshare.com/files/90168831/he_is_alive-sent.wmv

    • 13 תגובות
    • 1.5k צפיות
  22. http://finance.walla.co.il/?w=/3/1232061 7 ש"ח לקילו אני עוד יכול להבין, אבל 1.7 ש"ח!!!!!!!!!! מה קורה כאן? זה נשמע טעות, קשה לי להאמין שמחיר עלות כל כך נמוך

    • 7 תגובות
    • 900 צפיות
  23. שלום לכולם, שמי תומר ואני גר ברעננה. אני מתכנן הזמנת מחשב בסכום של 5,100 ש"ח ואני לא רוצה לתת לידיים של חאפר לגעת בזה. אני מעוניין, אפילו בסתם אחד שיודע להתעסק עם זה טוב. כלומר, אני מזמין חלקים חלקים, אני מזמין" מעבד, לוח אם, כרטיס מסך, מאוורר, היט סינק, כרטיס טלוויזיה, הארד דיסק, צורב, ספק.. והוא יצטרך להתקין אותם בתוך המארז ככה שייצא לי מחשב פצצה אני צריך אחד שלא ממהר, אחד סובלני שיעשה את העבודה עד הסוף. שהכבלים יהיו מסודרים פרפקט.. אם אני צריך לשלם איזה 50 ש"ח על UV CABLE או איך שלא קוראים לגומי הזה שמשחילים בתוכו את החוטים, אין בעיה... אני מעוניין לעשות סידור כבלים עד הסוף, שממש, חוץ מלהחליף מדי פעם משחה תרמית וניקוי עם ספריי לחץ אוויר.. לא יהיה צריך לעשות כלום.…

    • 5 תגובות
    • 821 צפיות
  24. אני מעוניין להזמין מוצר מאיביי (יוצא בערך 470$ אם משלוח), אבל מי שמוכר אותו לא מציע shipping insurance במשלוח לישראל. האם יש בעיה להזמין מוצר ללא ביטוח משלוח? סיכון כלשהו? תודה.

    • 21 תגובות
    • 2.2k צפיות
  25. Started by stone cold,

    ראיתי כרגע שאם מריצים את פירפוקס אם IE TAB אז האתר מזה את הדפדפן כIE ולא פירפוקס ונכון שזה דבר קטן אבל יש אפשרות לסדר את זה ? או שזה בלתי אפשרי בכלל ?

דיונים חדשים בפורומים