עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. חחח וואי דני רופ הזה אדיר, חבל שהיא לא הייתה באולפן http://www.youtube.com/watch?v=7wKLL1nP2V8 היה אפשר לעשות את זה יותר מצחיק אבל אחלה של אלתור מענין מה היא תגיד לו היום בדיאלוג

    • 16 תגובות
    • 3.7k צפיות
  2. Started by uzi_sch,

    זהירות נוסטלגיה: http://www.youtube.com/watch?v=iliLnQmaEOA

    • 75 תגובות
    • 8.3k צפיות
  3. אם מרעבים למוות בן אדם עם עודף משקל רציני או בן אדם רזה שניהם ימותו באותו זמן? או שלשמן יש יתרון?

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  4. אני יודע שיש תגובות אבל מה הכוונה צפיות למה מצפים? ישמח לקבל הסבר תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 611 צפיות
  5. ישמח לקבל תשובה

    • 8 תגובות
    • 727 צפיות
  6. Started by SheZiF,

    אממ אז ככה אני מתכננן מחר בבוקר לנסוע לירושלים... מה הצפי מבחינת שלג? מישהו יודע?

    • 3 תגובות
    • 805 צפיות
  7. Started by sofix4,

    :s05:

    • 2 תגובות
    • 634 צפיות
  8. Started by chenrp,

    שלום, אני רוצה לבנות אפליקציה שתעזור לחבר שלי לפרסם את האתר שלו(לא אומר את שם האתר...) יש לכם המלצות על איזה נושא אבנה את האפליקציה? האתר שלו עוסק בהשוואת מחירים. חשבתי אולי לפנות אפליקציה שתהיה כיפית ולא קשורה להשוואת מחירים כלל. אך, שיהיה בה פרסומת כל פעם לאתר שלו. מה אתם אומרים? תודה לעונים.

  9. שלום לכולם, אשמח לקבל קישורים למעבדות איכותיות לטיפול במחשבים ניידים. תודה רבה, בונד

    • 0 תגובות
    • 715 צפיות
  10. Started by Drek Boy,

    קבלו משחק חשיבה מהירה משהו בסט http://apps.facebook.com/biggestbrain/ אחד הממכרים... היום התחלתי ואני לא יכול להפסיק.... הגעתי לבנתיים ל2200... חבר שלי הגיע ל2750... בוא נראה מה הגודל של המוח שלכם....

    • 0 תגובות
    • 2.1k צפיות
  11. מכיוון שזו שאלה שנשאלת הרבה פה, ולחלק מהאנשים קשה להשתמש בחיפוש, ריכזתי את כל החנויות המומלצות ע"י גולשים פה בפורום לפי איזורים, כולל האתרים שלהן. ההודעה נערכה ע"י אינטגרל.

    • 27 תגובות
    • 11.7k צפיות
  12. וואי אני משתגע מאיפה מביאים את הסמרטוטים האלה.... עכשיו ראיתי בוואי נט את המועמדות למלכות היופי ואני פשוט לא מצליח להבין מי לעזאזל בוחר אותן.... אין בהן כלום... שום דבר שיכול להגיד לי וואו... אפשר לעבור ברחוב ולראות פי 1000 בנות יותר יפות (אשדוד,אשקלון,ירושלים,מישור אדומים)... בנות שיגרמוו לך פשוט להזיל עליהן ריר.. מגעיל מה שיש שם בתחרות

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות
  13. מה הדרך הכי טובה ללמוד לתיאוריה? תודה

    • 20 תגובות
    • 3.2k צפיות
  14. Started by yuvalkosh,

    ביקשתי המלצות לחנויות בפורום מפרטים והפנו אותי לפורום הזה מעוניין לקנות את המפרט הבא http://hwzone.co.il/specslist/view/52 עדיפות לאזור המרכז. תודה !

    • 7 תגובות
    • 897 צפיות
  15. Started by aaviran,

    שלום לחברי הפורום. כבר כשבועיים שאני לא מצליח לישון כמו שצריך. עוברות שעות רבות בערב עד שאני נרדם, וכשאני כבר נרדם אני מתעורר כל שעה ולא מצליח לחזור לישון. חוסר השינה משגע אותי. קשה לי לתפקד בכל התחומים. בנוסף לכך אני מרגיש חולי; כאבי ראש, כאבי גרון ועוד. אני מעדיף שלא לקחת כדורי שינה. אם מישהו יכול לעזור לי אשמח. תודה

    • 26 תגובות
    • 2.5k צפיות
  16. Started by Internal,

    היי אנשים אני מחפש מסעדת שוקלד באיזור חיפה אפשר גם בקריות בסיגנון ארט דקוקו , מקס ברנר מישהו יכול להמליץ?

    • 26 תגובות
    • 2.2k צפיות
  17. שלום,השעה 3:06 בלילה אני לא מסוגל לישון מכאבים באוזן ימין,שמתי איזה דבר בשם אוטומיצין אבל זה לא ממש עוזר ואני גם לא יודע כמה לשים. מישהו יש מושג למה יש כאביי אוזניים וממה זה בא? תודה :'( :'([br]פורסם בתאריך: 18.02.2008 בשעה 03:07:01 מישהו?

    • 15 תגובות
    • 3.1k צפיות
  18. Started by -LosNir-,

    מה נשמע? למי שלא יודע, אני מתכנת PHP אתרי אינטרנט ותוכנות, הפורטפוליו שלי נמצא בכתובת הבאה: www.losnir.net לאחרונה הרגשתי שהפורטפוליו שלי צריך שיפוץ פנים כולל, החלטתי לקחת את הנושא בידיים וחיפשתי עיצוב טיפה יותר מרענן.. וכמובן חינמי. לא מצאתי משהו ייחודי שיתפוס את העין, משהו מקצועי, סולידי ונעים לעין. בסוף החלטתי לראות מה יש לי במאגר עיצובים שלי (שרובם לא אני הכנתי), ולפתע נזכרתי בעיצוב שעשיתי לפני בערך חצי שנה על מנת לתרגל את הכישורים של בפוטושופ (שאישית, לא בשמיים..), העיצוב היה בדיוק מה שאני צריך, סולידי, נעים ומקצועי. החלטתי להשתמש בו, אך כמובן, זהו עיצוב PSD בפוטושופ, שאין בו שום תועלת, החלטתי לבקש ממישהי שאני מכיר שכבר חתכה לי עיצוב פוטושופ לאתר, ועשתה א…

    • 2 תגובות
    • 688 צפיות
  19. כמובן השאלה מופנת לכל הגיימרים פה באתר, למי שעוד לא עשה צבא. ואני מדבר על RIFLE ! לא על אקדח, בו נגיד משהו כמו M4 או M16 או איזה משהו בסיגנון... אני סתם סקרן... אני הייתי מצביע לאפשרות השנייה, מה אתם ? אם יש לכם דעה אחכת ממה שרשמתי תירשמו הודעה...

    • 33 תגובות
    • 3.2k צפיות
  20. Started by -yooy-,

    חבר'ה מה אתם עושים בשעות הפנאי מציקים לשכנים? סופרים את החול בים? אוו שמנסים לקפוץ על רגל אחת ולגרד בתוסיק.! חחעע סתםם צוחק איתכם תגוסות שלכם!?

    • 9 תגובות
    • 899 צפיות
  21. http://www.justsayhi.com/bb/zombie יצא לי 43%

    • 39 תגובות
    • 2.3k צפיות
  22. רשימה קצרה ולא סופית שהכנתי לעצמי: בהזמנה לפני התשלום לדרוש שיופיע בכתב ,התחייבות של החנות שלפני מסירת המחשב ללקוח יבוצעו בדיקות יציבות באמצעות הרצת תוכנות מעמיסות כמו prime95 +memtest86 . לוודא שיהיה רשום שבשבועיים הראשונים לכל הפחות מיום הקנייה במידה ויתגלה שישנה בעיית חומרה בהרצת תוכנות מעמיסות כמו prime95 + memtest86 אזי כל המחשב יוחלף בחדש לאלתר. שיהיה רשום בכתב מהי גרסת המעבד המוזמנת (g-0 במידה וקונים q6600) ומה היא גרסת המעבד (2.1 במקרה של הזמנת לוח גיגהבייט מבוסס p35 ) ומה היא גרסת הזיכרון ונתוניו (800 5 cas latency ) רצוי להעדיף חנות שעושה למערכת over clock יזום ורושמת באחריות שהיא אינה מתנערת מאחריות במקרה שבו הלקוח עשה over clocking). דעתכם?

    • 5 תגובות
    • 652 צפיות
  23. רציתי להזמין מ-tms ,אולם כרגע הסניף שלהם בתל-אביב ניסגר ואין כוח להגיע להרצלייה עם כל הפקקים המאוסים בדרך לשם. יש אלטרנטיבות?

    • 3 תגובות
    • 754 צפיות
  24. אם מישהו יודע אנא הסבירו... אם יש לכם לינק או מקור מוסמך אני אשמח. תודה לעונים.

    • 10 תגובות
    • 2.3k צפיות
  25. איפו אני יכול למצוא בחינות חיצוניות של יג'??? הכוונה ל"תכנות מערכות ושפצ C" ו-"מבנה נתונים ב שפת C"

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים