כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
היי ערב טוב לכולם, יש לי מכר שרוצה לנסוע לאילת לעבוד שם בבית מלון כעבודה מועדפת (חייל משוחרר). רציתי לדעת אם מישהו עבד שם פעם ויודע איך התנאים, העבודה וכמה למעשה אפשרי להרוויח באילת? תודה מראש.
-
- 17 תגובות
- 5.4k צפיות
-
-
Bul Bul : http://www.plonter.co.il/detail.tmpl?sku=BULBUL〈=heb&cart=12043344344650707
-
- 3 תגובות
- 749 צפיות
-
-
סתם דבר נחמד שבודק כמה מילים אתם יכולים להקליד בדקה. http://speedtest.10-fast-fingers.com/ אחרי שלושה ניסיונות הגעתי ל81 ובשניים האחרים הייתי ב7x
-
- 29 תגובות
- 4.5k צפיות
-
-
עוד מעט יש לי מבחן בהבעה (כיתה ט') ואני מחפש אתר ללמוד, למישהו יש אתרים עם הסברים ? חיפשתי בגוגל ומצאתי רק חומר מאתרים של בתי ספר, למישהו יש אתר מיוחד רק לזה ?
-
- 1 תגובה
- 621 צפיות
-
-
או שעדיין לא ? מדובר בארה"ב כמובן
-
- 4 תגובות
- 535 צפיות
-
-
אוקי אז דבר ראשון אני רק יגיד שהודעה הועלתה לכללי ולא למפרטים לניידים בגלל שאני עוד לא מחפש משהו ספציפי. עכשיו ככה נרשמתי לעתודה ואז קפץ לי לראש שלהרבה סטודנטים יש לפטופ. עכשיו מגניב הכל סבבה אבל השאלה האם זה באמת שווה את עצמו? כאילו אני היום לומד בבית ספר אז נכון שזה שונה לגמרי אבל עדיין הבסיס אותו הדבר ויש לי מחברות והכל זורם מצויין. כמה שימוש באמת יהיה לי עם לפטופ? אני לא יודע כמה סטודנטים יש פה אבל אם יש כאלה שיכולים באמת לכתוב לי מניסיון זה מאוד יעזור. עכשיו בהנחה שהחלטתי לקנות אז 2 שאלות קטנות. 1. המחשבים של apple יפים ומגניבים לי האם יש משמעות לעבוד עם מערכת הפעלה של מיקרוסופט? או שגם הסאפרי או מה שהם לא עובדים עליו יהיה טוב (בהנחה שהתקנתי באמת אופיס של מיקר…
-
- 20 תגובות
- 5.1k צפיות
-
-
אני ידוע שהנושא קצת מטומטם אבל בכל זאת.. אני רואה שלהרבה אנשים שיש שיער בהיר מתחיל להתחלף הצבע בערך בגיל ההתבגרות השאלה מה גורם לצבע השיער להתחלף ואם אפשר לעצור את זה שלא יתחלף? אם אני מחמצן או משתמש בתכשיר כמו SUN IN לדוגמא זה יחזיר לי את אותו צבע בדיוק או שזה יראה צבוע מגעיל?
-
- 1 תגובה
- 611 צפיות
-
-
מישהו מכיר אתר עם ביקורות טובות/פורום מקצועי על מכשירי הקלטה?
-
- 0 תגובות
- 585 צפיות
-
-
הגשתי הצעה למשהו, עמדתי לזכות במחיר טוב ואז בשניה האחרונה מישהו הציע יותר מה שמוזר זה שזה בן אדם שקיים שנה באיביי אבל בלי שום עיסקאות, כאילו הוא לא עשה שום קניה כל הסיפור הזה מוזר, זה אותו בן אדם או משתף פעולה שלו, מה EBAY עושה במקרה כזה ואיך מוכחים
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מבחינתי הכל הולך (גם שואה, רק לא בדיחות סרטן) אם מישהו רגיש לנושא אז אל תשימו.. תפציצו
-
- 6 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
טוב כבר הרבה זמן נמאס לי לצפות במכבי לגיון הזרים תל אביב אז אני מקווה שהיא תפסיד עד שיהיו מספיק ישראלים דומיננטיים בקבוצה פעם רציתי שכל קבוצה ישראלית תנצח באירופה אבל היום אני פשוט מת שמכבי תפסיד
-
- 61 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
ABCהוא משולש שווה שוקיים. העבירו גובה AD לבסיס BC מהנקודה D העבירו אנך DE לשוק AC. חברו את אמצע הקטע DE עם הנקודה A. הוכח: הקטע המחבר את A עם אמצע DE והקטע BE מאונכים זה לזה. תודה רבה לעוזרים.
-
- 4 תגובות
- 750 צפיות
-
-
שלום לפני כמה ימים הזמנתי את ההוט מגיק במחיר של 21 שקל לחודש בגלל שאני מחזיר ממיר ישן עכשיו יש לי כמה שאלות עליו 1. כמה אתם שילמתם על הממיר (למי שיש כמובן)? 2. באמת אפשר לעצור תמונה בשידור חי למשל חדשות ? 3. וכמה זיכרון יש על ההארד דיסק ? תודה מראש
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אבא נוסע לשבוע וחצי והציע לקנות לי משהו. זרקו רעיונות.
-
- 20 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
אם זה קיים אני לא בטוח שמותר לדבר על זה, אבל בכל זאת: חברים שלי טוענים שיש דבר כזה, קראתי גם באינטרנט בפורומים מפוקפקים על זה - אבל לא מצאתי תשובה חד משמעית אם זה קיים למי שלא שמע - לפי השמועה זה שבוע שמדמה שבי במדינה עויינת (סוריה, נגיד). בהתחלה מקבלים קוד, ובמהלך השבוע מכים אותך כדי להוציא את הקוד, וזה אמור להיות רק ליחידות המובחרות (טייס, שייטת, אנערף) אז, אמת או אגדה (איזו תכנית עלובה ד"א..)? ;D
-
- 10 תגובות
- 3.4k צפיות
-
-
שלום, לפני כ-3 שבועות לאחר בדיקות רבות וועדה רפואית חוזרת בלשכת הגיוס הוחלט על הורדת הפרופיל שלי לפרופיל 45 רפואי (במקום 97 במקור). לאחר הורדת הפרופיל והיציאה האוטומטית משירות קרבי, המנילה אותה שלחתי איננה רלוונטית עוד ולכן התבקשתי למלא שאלון העדפות קד"צ בהקדם האפשרי. בשאלון אשר נשלח אליי הביתה הוצעו לי 3 תפקידים אשר אינם דורשים מיוני קד"צ בעקבות תאריך הגיוס ההולך ומתקרב (04.02.08), התפקידים המוצעים הם: 1. שירות בחיל האוויר והחלל - קוד תפקיד 7601. 2. שירות חובה במשטרת ישראל (שח"ם) - קוד תפקיד 7501. 3. שירות בתי הסוהר (שב"ס) - קוד תפקיד 7301. ברצוני להדגיש כי אף אחד מהתפקידים הנ"ל אינו מושך את תשומת ליבי באופן כזה או אחר, ולכן אינני יודע במה לבחור .. אני פשוט לא רוצה את …
-
- 2 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אני מזמין אתכם לפרסם כאן את המשפטים של מוריכם שכי הצחיקו אתכם. אני אתחיל: מורה לאנגלית (האישה הכי שורה שראיתם - מתאגרפת לשעבר במכון ויצמן): תלמיד>"אני על המחשב כ 6 שעות ביום". המורה> "אני יודעת שאתה גולש בפורנו אבל כמה אפשר?!" "אל תשימו ת'פלאון לא על שקט ולא על מענג, תכבו אותו!" מורה לפיזיקה (זקן תרח בן 71): 1. "יא - מוצץ, תפסיק למצוץ לי מתחת לאף">>> לתלמיד שאוכל סוכריה על מקל 2. "תגיד לי, אתה יודע מה זה להזדיין בסבלנות או שאני אלמד אותך" 3. "איפה, נטע (שם בדוי), הכישלון הזה" 4. מכירים את חוק היה הימנית במגנטיות, דברי המורה עליו: "עכשיו כולם לעשות את התנועה המגונה הזאת", "צריך לנקנק את היד, למה אתה לא עושה את זה?!" (בתייל ארוך), "יש ככה ויש ככה"…
-
- 61 תגובות
- 5.5k צפיות
-
-
שלום לכולם.. ביום ראשון הקרוב אני אמור לעבור ניתוח בברך, לאחר הניתוח אני אמור להתאשפז לתקופה קצרה (שלושה ימים בערך אולי קצת יותר..) לא אכפת לי כל כך מניתוח, אלה מהאשפוז, אין לי מושג איך אני הולך להעביר את הזמן שם.. הדברים היחידים שאיכשהו יוכלו לעזור לי זה האיפוד 80gb שיאכלס מוזיקה, והאיפון שימש כנגן סרטים.. השאלה שלי, אילו עוד דרכים יכלו לעזור לי להעביר את הזמן.. כל עצה תתקבל בברכה.. Install
-
- 25 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
ראלי מקסיקו מחר! (28/2-2/3) "שמש, אבק וכובעי סומבררו על הראש , קקטוסים מסביב ומכוניות ראלי טסות על השבילים , כן הגענו לסיבוב השלישי באליפות העולם בראלי, אנחנו במקסיקו . הראלי מתחיל אמנם ביום שישי אבל לנו יש הרבה על מה לדסקס פה לפני ראלי העפר הראשון של השנה . פירלי מציגים, זו הפעם השלישית השנה, צמיג חדש לחלוטין אבל עליו נדבר בהמשך. תחשבו על זה ככה - צמד הפורד פוקוסים של הירבונן ולאטבלה יזנקו ראשונים וינקו עבור סבסטיאן לואב את השביל, יטאטאו לו את האבק והלכלוך, פשוט בכדי שיהיה יותר קל לנצח... כמה עובדות מעניינות - - ראלי מקסיקו הינו הראלי הגבוה ביותר באליפות.רוב הקטעים נמצאים מעל גובה 2000מ' מעל פני הים. - ראלי מקסיקו הינו הראשון מבין שלושה מרוצי ראלי רצופים שיהיו מח…
-
- 3 תגובות
- 829 צפיות
-
-
אתמול ניסיתי להתנתק מ 012 (מפני חשד לחסימת פורטים) אחרי שנגמרה לי תקופת ההתחייבות, ועברתי מסכת יסורים. לכן אני ממליץ לכל לא להתחבר לחברה זו! הסיפור הוא (קצת ארוך, אבל מנסה להמחיש את הסבל): לפני כשנה התחברתי ל 012 במהירות 1.5Mb ב 39 ש"ח לחודש, יומיים לפני סיום ההתחייבות רציתי להודיעה שאיני מעוניין להמשיך את השירות שנה נוספת. התקשרתי ב 9:00 בבוקר לשירות לקוחות ואחרי 12 דקות ענו לי (דבר מאוד מרגיז בהמתנה הוא ש 012 בחרו לשים מנגינה שנקטעת בפיתאומיות ואז יש שקט למספר שניות - דבר שגורם לממתין לחשוב שאולי ענו לו, תהליך זה חוזר כל כחצי דקה) הודעתי לשרות הלקוחות שתקופת ההתחייבות שלי נגמרת וביקשתי להתנתק ולא הסכמתי לפרט סיבה, הועברתי לשימור לקוחות. אחרי כעשר דקות נוספות ענו לי וחזר…
-
- 13 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
בבקשה לא לצחוק אם אני שואל שאלות מטומטמות.זאת מכירה ראשונה שלי באתר הנ"ל . יש לי מספר אייסיקיו קצר ,ממש יפה xyx ואני רוצה למכור אותו באיביי אך יש לי כמה שאלות: 1.איך אני יודע שמי שאני נותן לו את המספר נותן לי את הכסף? (איך עושים את זה? אני נותן לו תמספר במסנג'ר או משהו והוא נותן לי כסף בפאי פאל? ) 2.הבנתי שכדאי למכור לאנשים עם rate טוב.(זאת אומרת שיש להם אחוז מכירות גבוהה ושהם לא גנבים או משהו בסגנון) 3.יש טיפים למכירות באיביי ? דברים שכדאי להמנע מהם? זיהוי אנשים שלא כדאי למכור להם וכו יתקבלו בברכה! תודה רבה רבה לעוזרים !
-
- 0 תגובות
- 633 צפיות
-
-
לא מצאתי משהו שמשווה לשקט והנעימות שהאלבום נותן אשמח להמלצות תודה
-
- 2 תגובות
- 579 צפיות
-
-
מישהו מכיר איזה אתר חוקי שניתן להוריד ממנו קטעי HD קצרים (לא משחקים או אנימציה) בחינם? רק כדי להתרשם מן האיכות.
-
- 6 תגובות
- 854 צפיות
-
-
מזגןועיליוCHI10וNormandeו1וכ"סו מותג: Normande , סוג המזגן: עילי , תפוקת קירור: 7000-12000 BTU, תפוקת חימום: 10300 BTU, עוצמה: 1 כ"ס, תפוקת קירור: 10300 BTU, מקדם יעילות בקירור: 3.5 COP, מקדם יעילות בחימום: 3.5 COP פרטים נוספים... http://zap.co.il/model.asp?model_id=305740 חשבתי להקדים תרופה למכה [לקייצ] מה דעתכם ?
-
- 22 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
http://www.youtube.com/watch?v=WfJ9uzedm5Y הישתעשתי קצת אם המערכת שלי :]
-
- 2 תגובות
- 993 צפיות
-


