כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
מישהו שמע עליהם? ראיתי לא מזמן תוכנית בטלויזיה אבל עכשיו הם עלו לי לראש ותשמעו הם פשוט גאונים! ולא בגלל שיש שם הרבה חברה עם 170 IQ אלה הרעיון שלהם: לוותר על ה (לפי התפיסה הדתית) ולטענתם זה יעזור לעשות שלום וזה גאוני וזה נכון איך הם עושים את זה אני לא יודע (וגם מה יוצא להם מזה) ודבר שני אני לא מבין איך אין רוב יהודי באירגון הזה איינשטין ישו פרויד וכל אלה היו יהודים, אין מספיק חכמים בשיבל האירגון הזה? ציפיתי ליותר מאיתנו
-
- 26 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
מישהו צופה בסדרה ? יכול לתת ביקורת בלי ספוילרים ?
-
- 2 תגובות
- 677 צפיות
-
-
אני וחברים רוצים לעשות על האש בים בלילה(מתחלים ב7 ככה) אתם יודעים באיזה אזורים מותר לעשות(הבנתי שי אזורים שמותר ויש אזורים שאסור) אנחנו רוצים אזור חוף הסלע(בת ים) - ל4*4 (ראשון לציון) ואם נגיד אנחנו עוסים באזור אסור ואז באה משמר החופים (או איך שלא קוראים לזה) ניראה לכם הם מניאקים כאלה שיפנו אתנו(אם אנחנו עם מנגל דולק וזה) או ששתי שיפדים יסדרו את העניין? :-* אני יודע שאלה מפגרת אבל אולי למישהו פה יש ניסיון.....
-
- 13 תגובות
- 17.9k צפיות
-
-
טוב, לא בדיוק ידעתי איך לנסח את השאלה שלי, אבל זה הולך פחות או יותר ככה. אני עושה את שביל ישראל(אני בהפסקה לסדר מהיום) ובטיפשותי הרבה עד עכשיו עשיתי את הטיול בנעליי ספורט שעלו לי כ100 ש"ח. אז אחרי שעברתי את החלק הקשה(כל הדרום, אני בלטרון עכשיו), החלטתי שאני לא רוצה לנקוע את הרגל 15 פעמים ביום גם בכרמל\תבור או שאר ירקות. ובקיצור, כל מי שאני פוגש בשביל ממליץ על נעליי Asolo Highland וכולם ללא יוצא מהכלל אומרים שהם קימבנו משהו עם האח של חבר של הבן-דוד מדרגה שנייה שלהם שמשרת בסיירת X ויצא שהם שילמו פחות מחצי מחיר(הנעל עולה כ1000 ש"ח בחנויות). אז דבר ראשון רציתי לשאול אם מישהו מכיר קימבון שכזה ואם כן האם הוא יכול לעזור לי באיזושהי דרך ודבר שני הייתי רוצה לדעת אם מישהו פה מב…
-
- 12 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
שלום. יש לי קובץ מסוים שנמצא על שרתי RS, ויש לי חשבון פרימיום. אני רוצה להעלות את הקובץ דרך המשתמש שלי אבל בלי להוריד אותו אלי למחשב ולהעלות בצורה רגילה. יש אפשרות "לפקסס" את הקובץ מחשבון אחד לשני? תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 536 צפיות
-
-
אני זוכר שיש מחלת נפש כזאת שבנאדם חושב שהוא אלוהים מישהו זוכר איך קוראים לזה ?
-
- 12 תגובות
- 5.1k צפיות
-
-
מחפש להוריד משחק פוקר לסלולרי ,כדי להעביר את הזמן כאשר משעמם תודה
-
- 1 תגובה
- 551 צפיות
-
-
ביום שישי (האחרון) עשיתי קעקוע של מגן דוד על החזה. (הקעקוע השלישי שלי) בכל אופן, קעקוע שכדי לנקות את המקום לפני ששמים את המשכה, וגם לשתוף אותו כמה פעמים ביום כדי שכל השאריות ירדו ממנו. אז נכנסתי להתקלח והרטבתי את הקעקוע ושמתי לב שהוא מתקלף יותר מבדר"כ ויודות חתיכות גדולות מדי, מישהו יודע אם עשיתי משהו לא בסדר? ואם זה יפגע בקעקוע? (בתוצאה הסופית)
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
נמאס לי מההורים שלא מרשים לי חמץ ואני מנסה כל הזמן להסביר להם שהאל שלהם לא הגיוני ושיש דברים אחרים הרבה יותר אמיתיים והם מסרבים להאמין לי.. אז עשיתי סקר קטן ורציתי לבדוק מה אנשים חושבים שיותר הגיוני אני אומר שיודה יותר אמיתי כי אני יכול לראות אותו (חהחה) והוא אפילו מדבר מה אתם?
-
- 70 תגובות
- 4.7k צפיות
-
-
שלום לכולם! לא מצאתי תשובות בחיפוש :'( אז פתחתי ת'רד עקב היותי ילד טיפש בתיכון, בחרתי שלא להשקיע את הזמן הדרוש ע"מ לקבל ציונים טובים מה שאומר שאני תקוע עם דיי הרבה מגנים לא משהו, והרבה ציוני בחינה גבוהים, שזה דיי מבאס. בקיצור עכשיו אני רוצה לשפר, האמת כל מה שיש לי לשפר זה פרקי בחירה בפיזיקה, ושאלון 007 (מתמטיקה) כל שאר המקצועות המפגרים עומדים בין 65-80 במידה ואני ישפר את פרקי בחירה ו007 אז זה ירקיע את הממוצע, כי גם אני מעוניין להעלות את ציון הבחינה, וזה גם יבטל את המגן המטופש. רציתי לשאול! WHERE THE FUCK DO I GET STARTED? אני מדבר על הרישום לבחינה, אין לי שמץץץץץץ לאן לפנות, כמה זה עולה, מה צריך בלה בלה! אני מתכוון פשוט לקנות את המיקוד שבועיים לפני המבחן ול…
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ותחשבו על זה... [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 749 צפיות
-
-
-
אני רואה שם באיביי דוט קום. מחשבים שלמים P4 וכאלה ב- 20-30 דולר...לא כולל משלוח...זה בטוח?
-
- 2 תגובות
- 678 צפיות
-
-
אני לומד MCSE היה לנו שאלה מזה DRIVER ROLLBACK רשמתי שזה מצב שמאפשר לבטל את האפקטים של המחשב על מנת לשפר את הביצועים אם אינני טועה זה מה שרשמתי אלה עם כן יצאתי פה קצת דביל.
-
- 3 תגובות
- 585 צפיות
-
-
מקור: Chocolate Rain חידוש: Cherry Chocolate Rain מקור: Numa Numa http://youtube.com/watch?v=60og9gwKh1o חידוש: New Numa What What In the Butt - לא חידוש, אבל המקור למה שעשה באטרס
-
- 5 תגובות
- 692 צפיות
-
-
היא נראית אחלה חנות, זולה, והמשלוח חינם (!!!) מישהו פעם קנה בה, איך היא? http://www.dealextreme.com/
-
- 24 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
תיאורטית מוקצבות 5 דקות לפתירת השאלה, ככה שבטח יש כאן איזה טריק שלא הצלחתי לעלות עליו. אשמח לעזרה. [br]פורסם בתאריך: 14.04.2008 בשעה 21:00:40 בסוף הסתדרתי...וזאת אכן שאלה מכשילה. 4 התשובות הראשונות לא קבילות משיקולי מימדים.
-
- 0 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
היי, מחר (עוד 8 שעות) יש לי זמן ליסוע למרכז העיר בייג'ין. אני רוצה לקנות פה כרטיס מסך חדש, ואולי איזו מצלמה דיגיטלית. מישהו יודע\מכיר חנויות טובות? לא מעוניין בציוד משומש (שמעתי שיש שוק כזה). גוגל הפנה אותי לרחוב Zhongguancun, אבל זה נראה לי רחוב ענק ואני מחפש משהו יותר ספציפי. כל עזרה תתקבל בברכה
-
- 0 תגובות
- 845 צפיות
-
-
הי לכם! בדיוק עכשיו חזרתי מטיול שכבתי בנגב, ביקשו ממני לעשות סרטון עם התמונות שצילמנו. למישהו יש איזהו שיר על הנגב? ואם לא, שיר אחר שיכול להתאים? תודה מראש..
-
- 0 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
-
-
חשבתי על זה, כמה פעמים חברים שונים בHWZ עוזרים לי. כמה פעמים הייתי תקוע בבעיה ובשניה פתרו לי אותה כאן. כל ההתייעצויות האפשריות. אז תודה. לכל מי שעזר לי. ואני מצפה מכל מי שייכנס לכאן שיגיד תודה. לא חייבים להגיד בדיוק למי. מספיק שמישהו ענה לשאלה ששאלתי בצורה יפה ולעניין, שידע שאני מודה לו, אפילו אם אני לא זוכר אותו בדיוק.
-
- 22 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
קיבלתי את זה אתמול באינטרנט. מישו יודע על מה מדובר? לא הוסיפו שום פרט רק שיש להגיע בתאריך זה לביתן חיל הים. מישו יודע למה אני בדיוק הולך להתמיין(אם בכלל)? תודה לעוזרים
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מכירים את השגעון הזה של בנות על HELLO KITTY? אז אני רוצה לתת מתנה כזאת . . . העניין שבישראל אין כמעט שום דבר מזה למחשבים. פה יש 6 דפים של אביזרים . . .: http://www.dreamkitty.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=CTGY&Category_Code=HKDL&Store_Code=DK2000&Offset=0&Previous_Stack_Depth=2 מישהו מכיר איזו חנות פיזית או באינטרנט שמוכרת עכברים,מקלדות,אביזרים או ציוד היקפי של הדמות הזאת כמו בלינק ?
-
- 5 תגובות
- 694 צפיות
-
-


