כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
העמוד וחצי הראשונים של הנושא היו על ניסיון להאט את הדפדפן אבל הסתבר שאי אפשר לרמות ככה יש טריקים אחרים?
-
- 27 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
היי אני חושב לעשות צניחה חופשית ואולי אפילו קורס שלם, אף פעם לא צנחתי.. הייתי רוצה לישמוע מאנשים שעשו את זה כבר אם זה שווה לעשות, ואם מישהו עשה קורס אז בכלל אני אשמח לישמוע. יש כאן אנשים שעשו את זה או שחשבו לעשות צניחה חופשית?
-
- 0 תגובות
- 625 צפיות
-
-
טוב, אז שאלה קצת מוזרה אני יודע.. אז ככה, לפעמים, כשאני רוצה גילוח חלק וקרוב יותר אני מתגלח בכיוון ההפוך לצמיחת השיערות(מלמטה למעלה) אבל יום אחרי זה צצים לי פצעים קטנים קטנים כאלה, בעיקר באזור השפם, דבר שלא קורה אם אני מתגלח עם כיוון הצמיחה. אה, ואני משתמש בג'ל גילוח כמובן.. האם זה קורה בגלל שהעור לא רגיל לזה(בכיוון ההפוך) ? האם גילוח יומי בכיוון ההפוך למשך תקופה מסוימת תעזור ? והאם אני יכול להשיג גילוח חלק יותר מהסכין עם מכונה, שנדמה לי שהיא יותר עדינה על העור ? תודה מראש
-
- 25 תגובות
- 4.2k צפיות
-
-
-
ההורים נוסעים חודש הבא לחול, בין היתר ללונדון. אני רוצה שהם יביאו לי XBOX360. הבעיה היא שלא יהיה להם הרבה זמן לחפש את זה בשבילי. ככה שאני מחפש איזה חנות שלא תביא להם איזה פי 2 מהמחיר הרגיל. דרך אגב יש חנות ממשית לAMAZON?
-
- 0 תגובות
- 603 צפיות
-
-
שלום . אני הייתי עובד בהלחמות ובזמן האחרון התחלתי להלחים הרבה וגם בבית ומרוב כל העשן של הבדיל אחרי כל יום שאני מלחים יש לי כאב ראש נוראי .. עכשיו אני יודע שיש פה בפורום כמה שמלחימים אז חשבתי אולי למישהו יש פיתרון , אני צריך משהו "שיעלים" את העשן מהפנים שלי חשבתי על מאוורר אבל זה מציק לי בידיים , יש אולי איזה שואב עשן קטן או משהו? כל פתרון יתקבל בברכה תודה מראש
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום. יש לי עוד מעט מבחן ויש משהו שאני לא מבין בתרגילים מסוימים בספר (אלגברה ב' עמ' 473 של בני גורן) תיסכלו למטה, יש שם את התרגיל. הבנתי שהמכנה המשותף הוא (A+3)(A-3) אבל משהו בשבר הראשון לא מיסתדר, אין איך להגיע איתו לאותו מכנה... וכל התרגילים בעמוד הם בעלי אותו מבנה - שבר אחד שאני לא יודע מה לעשות איתו שבר שצריך להכפיל ושבר שרק צריך להפשיט קצת את המכנה שלו (סוטה שכמותי). אז מה ? יש עזרה ? תודה ! לא להיתייחס לציור הוא לא נכון !! אני שנייה יעלה אחד טוב. [attachment deleted by admin]
-
- 9 תגובות
- 964 צפיות
-
-
אני רואה ביוטיוב את הפרק החדש של סאותפארק (הזה שהאינטרנט מת בו) מסיים לראות את השני חלקים בא לעבור לאתר אחר ואז אין אינטרנט ואז אני מנתק תמודם מהחשמל ומחזיר והכל עובד אחלה
-
- 5 תגובות
- 785 צפיות
-
-
דבר ראשון, השירשור הזה לא נועד לויכוח! אני מחפש מזון לציפורים של חברת רודיבוש. מאז שexotic pet shop נסגרה אני לא מצליח למצוא את המזון שלהם בשום מקום בארץ, ולהזמין מחו"ל יהייה יקר מידי עד כמה שידוע לי. צריך עזרה!
-
- 5 תגובות
- 989 צפיות
-
-
חסרה לי שאלה אחת להשלים את העבודה שלי ולא הצלחתי לפתור אותה אני משתגע ממנה :'( מישהו יכול לעזור לי לפתור אותה כי ניסיתי כל מיני מש' והגעתי די לפלונטר מעצבן.... תודה מראש ! [attachment deleted by admin]
-
- 13 תגובות
- 859 צפיות
-
-
הראיון איתו http://www.youtube.com/watch?v=FJdD82x8ftU אחד הדברים המפחידים!!!!!!!!!!!!!!!!!! הבן אדם הלך לעשן סיגריה ,ורצה לחזור למשרד ואז הוא נתקע במעלית ללא שעון או סלולרי!!!!!
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היום רציתי להרשם לתוכנית וראיתי שיש אתר שנרשמים בו בתשלום של 25 שקל למתמודד (50 שקל לזוג). האתר הוא לא האתר הרישמי של רשת וה"שירות" שהוא נותן לך זה שהם ירשמו בשמך כאשר ההרשמה תפתח (כן ההרשמה עדיין סגורה). כל מי שמעוניין שיחסוך לעצמו את הכסף ופשוט יכנס לאתר של רשת וירשם שיודיעו לו מתי ההרשמה נפתחת- וזה בחינם כמו שאמור להיות.
-
- 3 תגובות
- 2k צפיות
-
-
האם אפשר לקנות מחשב ללא דילר ישירות מהמשווק? אם כן, איך? באיזה אתר?
-
- 10 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם! בזמן שאני חושב על דברים, ואחד מהדברים שעוברים לי בראש זה דיסלקציה, לפני כמה שנים אובחנתי ונמצאתי כ- דיסלקט, ותמיד עלו לי כמה שאלות, נכון יש בן אדם נחה, יש בן אדם קטוע יד, יש בן אדם שנולד מפגר (מצטער אני לא יודע אם אפשר לנסח את זה אחרת), ויש בני אדם חכמים, השאלה היא, האם דיסלקציה באמת קיימת, או שזה רק פיתרון שנמצא להרבה אנשים שטוענים שהם מתקשים , אני הלכתי לאיבחון מפני שאחותי גם דיסלקטית, וגם כן אבא שלי. נכון, אני מודה, באמת קשה לי יותר לקלוט מרוב האנשים דברים, וגם מבחנים שאני מתכונן עליהם שעות, וחברים שלי לפחות שעה, ואני נכשל/עובר בקושי לפעמים, למרות שבאמת, אני ישבתי וכתבתי סיכומים ושאלתי את עצמי שאלות, והם סה"כ קראו את החומר ועברו עליו. אולי כי אני לא לומד נכ…
-
- 34 תגובות
- 4.3k צפיות
-
-
שלום לכולם, רציתי לקנות סוללות נטענות + מטען וגיליתי שיש המון סוגים וזה די מבלבל. מישהו אולי יודע איזה סוג הכי משתלם ובכמה? בדקתי בהום סנטר ויש 4 סוללות+מטען רגיל(איטי) ב100 שח של GP 2700 mAh והgp recyko באותו המחיר. מה ההבדל בינהם? שווה משהו?
-
- 18 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
-
- 4 תגובות
- 706 צפיות
-
-
אני רוצה לנסוע עם חברה שלי ללונה פארק תל אביב.. היא חיילת ושמעתי שיש הנחה 50% אחוז אני לא מצליח למצוא שום דבר באינטנרנט שמאשר לי את זה והם לא עונים בטלפון.. רציתי לדעת אם מישהו פה יודע על זה.. ובמידה וזה נכון האם מספיק חוגר או משהו כזה או שצריך ללכת עם מדים?
-
- 21 תגובות
- 8.6k צפיות
-
-
יש לי תמונה שמאוכסנת בשירות אלבומים של תפוז. יש לי תמונה והכתובת שלה על השרת של תפוז, איך אני יכול לגלות מי העלה את התמונה?
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
בנוסף יש לי גם שאלה:אצלי אפשר לעשות 3 יח',5 יח' או 10 יח'. אני מתלבט כמה יח' לעשות, את ה3 אני כנראה לא אעשה כי כבר עכשיו אני יכול לפתור שאלות מהשאלונים שהיו בשנים קודמות(ועד שאני אגיע לבגרות אני אשתפר), אבל מה היחס בין 3,5 ו-10 יח'? מה ההבדלים בקושי, כמה מאמץ צריך, וכמה זה משפיע על העתיד?
-
- 10 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
אמ... אני יודע שזה טיפה לא קשור לפורום אבל מישהו יודע מאיפה אני יכול להוריד סירטונים מצוירים מצחיקים בסיגנון של HAPPY TREE FRIEND (לא מוכרח להיות אלים...)...(מצויירים או יותר בסיגנון של שרק וכאלא זה לא משנה..) תודה....
-
- 4 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
מבקש ביקורת\חוות דעת על חנויות המחשבים הבאות : KSP.co.il gibornet.co.il skypc.co.il
-
- 9 תגובות
- 939 צפיות
-
-
האם יש קורסים שמלמידם לבנות מחשב? אם כן איפה? קראתי הרבה חומרים תאורטים וכמה מדריכים באינטרנט על בניית מחשב ועדיין אני חושש לבנות בעצמי איזה יש סיכון בלבנות מחשב בעצמי?
-
- 26 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
שלום הרבה זמן לא עשיתי על האש והנה הגיע החג ואין זמן יותר טוב מזה לעשות על האש.. אז הבעיה שלי היא בהדלקת הפחמים.. נניח שמתי תפחמים במנגל(איך בדיוק לפזר אותם,לאמצע?) ואז שמתי כמה לבנים בינהם והדלקתי אותם...מעכשיו הבעיה העיקרית שלי. אני שם קצת חומר מדליק על הפחמים ואז איך בדיוק הפחמים ידלקו?צריך אש כדי שהחומר המדליק יהיה אפקטיבי..איך אני גורם להיווצרות אש בתוך הפחמים לפני שאני שם תמדליק.. תודה וחג שמח
-
- 67 תגובות
- 6.5k צפיות
-
-
איך פותרים את מה שבקובץ המצורף? תודה [attachment deleted by admin]
-
- 12 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
היום היה היום הראשון של התערוכה. אני שוקל ללכת לתערוכה ביום רביעי ורציתי לשאול כמה שאלות: 1)האם יש לכם כרטיסים זולים יותר מ85 ש"ח??? 2)אם ביקרתם שם, האם זה שווה את המחיר? 3)יש למישהו מושג אם אפשר לצלם את המכוניות? (אין לי נסיון בתערוכות כאלה, אבל משום מה, יש לי תחושה שלא...) אשמח לשמוע חוות דעת של אנשים שהיו בתערוכות משנים קודמות... תודה וחג שמח! נ.ב: אם יש לכם כרטיסים מוזלים שאתם לא צריכים ואתם גרים באזור תל אביב או ירושלים, אשמח לקנות אותם מכם. אני צריך בעקרון בסביבות השישה, אבל גם פחות יהיה אחלה.
-
- 75 תגובות
- 5.7k צפיות
-


