כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
http://www.dailymotion.com/video/x5e8q_alphajet-et-mirage-2000_events מישהו במקרה יודע איך קוראים לשיר בתחילת הסירטון? הוא ממש יפה.
-
- 9 תגובות
- 898 צפיות
-
-
שלום לכל חברי הפורום, אני מחפש כבר מספר חודשים אתר מסוים שאני לא זוכר את הכתובת שלו ואני נואש כבר האתר מכיל הרבה מנגינות מהז'אנרים השונים לטריילרים של סרטי הוליווד, אני רק זוכר שהעיצוב של האתר היה אדום אנא מכם עזרו לי למצוא את האתר
-
- 1 תגובה
- 588 צפיות
-
-
שלום, ברצוני להזמין אייפון בימים הקרובים. (דרך הכרטיס אשראי) חשבתי לקנות מהבחור הזה - http://cgi.ebay.com/NEW-UNLOCKED-Apple-iPhone-4GB-Firmware-1-1-4-un-lock_W0QQitemZ300228881221QQihZ020QQcategoryZ3312QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem או שיש אחד יותר זול? או שיותר משתלם ה-8GB יחסית לנפח כפול? כמה מ"ס, מע"מ, משלוח, ואפילו טיפ. כמה הכל יוצא ביחד? תוך כמה זמן *בערך* זה צריך להגיע, מה צריך לדעת? ממה צריך להזהר? אם אני מכניס את ה-SIM שלי, (אורנג' דור3) יעבוד? שיחות הכל? כל עצה תתקבל בברכה. תודה לכולם.
-
- 24 תגובות
- 3.5k צפיות
-
-
אני אתן שתי סיטואציות: 1)איפה המחשב יעבוד יותר טוב במינוס 30 מעלות או ב+30? (אני יודע את התשובה רק תגידו למה אתם חושבים ככה..) 2)נגיד ואני מפעיל מזגן על 15 מעלות קור, ומפעיל קרייסיס למשך 5 שעות ואחרי זה אני סוגר מזגן ומוציא את המחשב החוצה ל30 מעלות ומשחק קרייסיס 5 שעות האם הביצועים של המחשב ישתנו בצורה מורגשת?
-
- 3 תגובות
- 890 צפיות
-
-
תודה לעונים... אלפא היא הזווית בין שיפע המשטח לאופק [attachment deleted by admin]
-
- 21 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
-
יש למישהו מושג מהוא המחיר הממוצע לשיעור נהיגה בימינו? בנוסף רציתי לדעת מה הן ההגבלות ומה מותר ואסור לבן 20 שמקבל רישיון... תודה
-
- 9 תגובות
- 852 צפיות
-
-
חיפשתי כאן: http://www.mof.gov.il/taxes/ אני ממש לא מוצא שם. בעיקרון אני רוצה לדעת כמה ייקחו לי על מקלדת שליטה (בדומה לסינטיסייזר, לא למחשב) שחורגת מתחום ה-50$.. עריכה: מצאתי כאן משהו: http://62.219.95.10/misimmeruk/taxesconc.aspx אבל אין שם שום דבר על מקלדת...
-
- 9 תגובות
- 793 צפיות
-
-
-
שלום לכולם. אז כחלק ממקצוע מדעי המחשב יש את הפרויקט של העבודה באקסס. הבעיה: הנושא צריך להיות קשור ל 60 שנה למדינת ישראל. למישהו יש רעיון? אשמח אם תשתפו אותי, כי ממש אין לי אפילו התחלה של רעיון \:[br]פורסם בתאריך: 1.06.2008 בשעה 16:27:32 אין רעיונות?
-
- 0 תגובות
- 993 צפיות
-
-
האם זה בסדר לשים את לוח האם, הספק ואת הכוננים השונים על שולחן עץ חשוף או שיש צורך במשטח כלשהוא בינם לבין השולחן? איך מדליקים ומכבים את המחשב? האם ישנם סיכונים כלשהם?
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אין לי מושג אם זה קשור לפה, אבל זה הכי קשור שיש. אין לי מושג למה הוא קשור, אבל אני צריך לזהות אותו תודה רבה מראש, גיא. (יספיק רק שם של מי שמשתמש בסמל הזה)
-
- 2 תגובות
- 695 צפיות
-
-
שלום בקרוב אני מתגייס ונראה לי עדיף להשקיע במכונת גילוח טובה שתשרת אותי לכל אורך השירות ,גם חוסך בזמן וגם יותר נוח. בעיקרון התקציב שלי נע לכיוון ה600 שקל..אשמח לשמוע המלצות.
-
- 17 תגובות
- 2k צפיות
-
-
אשמח אם מישהו יוכל לענות לי רק ב- נכון \ לא נכון (במיוחד ל- udii ) הכוונה היא רק לרשום אם זה נכון או לא נכון לגבי 4 השאלות שמצ"ב בתמונה... אלה 4 השאלות המעצבנות האחרונות שנשארו להגשת העבודה בת ה-24 שאלות.... תודה מראש !!! ;D [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 467 צפיות
-
-
שלום, פעם היה לי משתמש אך לצערי אינני זוכר את פרטי ההתחברות\אימייל ולכן פתחתי חדש. כאשר ניסיתי לעשות פרופיל חדש (userpage display) והכנסתי כמה פרטים כמו אימייל , להקה אהובה וכו,אני עושה OK ומופיעה לי השגיאה הבאה: Sorry, 1 error prevented this form from being saved. Please correct any errors indicated below and try again. showvisitorlog selection has an invalid value. מה לא עשיתי נכון? תודה רבה.
-
- 0 תגובות
- 469 צפיות
-
-
שלום לכולם . רציתי לדעת מה אתם אומרים על החנות skypc האם שווה לקנות שם מחשב? -השירות -האיכות -המחירים? אני רוצה להזמין שם שני מפרטים אבל אני לא בטוח כמה החנות טובה,אשמח לקבל המלצות לגבי החנות או כל חנות אחרת באזור ראשון לציון-חולון
-
- 2 תגובות
- 596 צפיות
-
-
-
-
-
היי! אי אפשר להגיד שאני חדש פה, אבל שם המשתמש מדבר עד עצמו.. מכירת תמונות שמן בחו"ל מישהו שעשה את זה לפני\אחרי צבא (או מכיר מישהו שעשה את זה ויכול להפנות אותו לכאן) יכול לכתוב פה חוויות? במיוחד אם עבד בחברת AMADOR או SPONTANIK... מתגייס ב17.11.8. בגרות אחרונה ב7.7.08. זה משאיר לי בערך 4 חודשים, שמתוכם הייתי רוצה לעבוד באירלנד או בשבדיה כחודשיים. יש סכנות חוץ מלאבד את הכסף של כרטיס הטיסה?(המופקע.. 780 דולר לשבדיה! לפי מה שהבנתי מאתרים.. עוד לא התקשרתי לסוכנים) תודה מראש תגובות רציניות בלבד בבקשה...
-
- 21 תגובות
- 3.4k צפיות
-
-
שלום לכולם.! משהוא יודע אם יש קו אוטובוס מקרית אונו לדימונה ישר.!?! תודה לעוזרים!
-
- 2 תגובות
- 565 צפיות
-
-
נאמר לי שאני זקוק לקו 26/28 מהתחנה המרכזית בירושליים (שאני מקווה שיש רק תחנה מרכזית אחת כזו) בכל אופן איפה אני יורד? האם לתחנה קוראים "המטה הארצי : קרית הממשלה" כמו שמופיע באגד? ז"א האם קרית הממשלה והמטה הארצי של המשטרה קרובים וזו אכן התחנה?
-
- 13 תגובות
- 6.3k צפיות
-
-
-
אמשח גם להסברים. מחר יש לי מבחן תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 564 צפיות
-
-
איך אני יכול לדעת אם המוכר טוב ואם אפשר לסמוך עליו שהמוצר יגיע לא פגום או משהו בשליחה לישראל? ונגיד מבין שתי המוכרים האלו, ממי עדיף לי לקנות? והאם זה משלתם לי בכלל המחירים האלו?? מוכר#1 מוכר #2
-
- 2 תגובות
- 599 צפיות
-


