עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. חחחחח זה לא פגיעה בזכויות או משהו נכון?

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. Started by xtx,

    תודה

    • 4 תגובות
    • 791 צפיות
  3. Started by pergola,

    אם אני משלים בגרות אחרי י"ב שניגשתי אליה כבר בתיכון.. ויש לי בה כבר מגן שניגשתי איתו.. עדיין יעשו לי אחרי י"ב (במועד חורף הקרוב שאחרי י"ב) ממוצע עם המגן שקיבלתי בעבר.. או שלא יתחשבו במגן? ממה שידוע לי לא מתחשבים במגן.. אבל מורה אחת היום אמרה לי שבמתמטיקה זה שונה או משהו כזה.. ושהמגן ישאר איתי תמיד גם אחרי י"ב.. אם עושים בגרות חוזרת אחרי י"ב וקיבלת פחות ממה שקיבלת בתיכון.. איזה ציון יקחו לך? שמעתי פעם שאם יש לך תעודת בגרות בסיום י"ב אז יבחרו לך את הטוב מביניהם.. ואם לא.. אז לא יבחרו.. זה נכון?

    • 6 תגובות
    • 5.9k צפיות
  4. Started by OnlyOne,

    שלום לכולם מישהו מעוניין להביא לי מתנה בסכום של עד 1800-2000 ש''ח והוא לא מעוניין לתת כסף אלא מתנה ואם אני לא ימצא משהו שמוצא חן בעיניי אז הוא מוכן לתת לי את הכסף *מתנת יום הולדת* בכל מקרה מה דעתכם?

    • 4 תגובות
    • 527 צפיות
  5. גם ישרפו יותר קלוריות וגם יעברו דרך ארוכה יותר וייחשפו לנופים רבים יותר

  6. שלום חברים. ההודעה שנכתבה כאן ישנה ועתיקה מאוד מאוד ולכן הוסרה. תודה למגיבים.

    • 24 תגובות
    • 2.4k צפיות
  7. http://www.calcalist.co.il/internet/articles/0,7340,L-3089763,00.html סוף סוף!!!

    • 16 תגובות
    • 1.6k צפיות
  8. שלום רב, אני סטודנט לכלכלה ומנהל עסקים, ובדו חוגי לתקשורת אינטראקטיבית. באחד הקורסים בכלכלה-שיווק דרך האינטרנט (או במדיה דיגיטלית) יש לנו עבודת גמר על נושאים שנבחרו. אני בחרתי לעשות עבודה על פרסומות במשחקי מחשב, כאן אבקש עזרה מחברי הפורום: אם מישהו יודע או נתקל בפרסומות במשחקי מחשב מסוימים נא נא הבהירו את עיניי : *הבחירות המובנות מאליו הן- משחקי ספורט (מרוצים/כדורגל/כדורסל) בהם יש שלטים של חברות ספונסרים וכו'... *עוד דוגמה שצדה את עיניי היא הBATTLE FIELD HEROES שיבוסס כולו על תזרים מזומנים מפרסומות שיוצגו במהלך המשחק.. *דוגמה נוספת היא לפני כל משחק שרשרת הלוגואים (INTEL INSIDE וכו'...) אם יש למישהו דוגמאות קונקרטיות לפרסומות (גלויות או סמויות- כשהסמויות יותר "פיקאנ…

    • 15 תגובות
    • 1.7k צפיות
  9. אני מרגיש שאני מוכן ויודע את החומר אבל עדיין, ברגע שאני רואה שאלה ואני לא יודע את התשובה תוך חצי דקה (או לפחות חושב שאני יודע אותה) אני מתחיל להילחץ אני זוכר שאמרו פה ששוקולד וכאלה דברים זה לא טוב כי זה מקפיץ את רמת הסוכר בדם זמנית ואז זה נופל יאללה, תעזרו קצת,תהיו שימושיים

    • 23 תגובות
    • 4.8k צפיות
  10. שלום, אני שוקל לטוס לאירופה בקיץ. כנראה לשבועיים-שלוש. (שלוש זה כבר גבולי בטירוף עקב יוקר המחיה וזה שאין לי כמעט כסף להשקיע) הרעיון הוא לא טיול נופש, אלא טיול זול (לינה בהוסטלים) עם דגש על חיי לילה (מוזאונים לא מעניינים אותנו כל כך). אני רוצה לעבור בין לפחות 2 ערים במדינות שונות (לדוגמה ברלין וקופנהגן או ברלין וברטיסלבה וכו'). שמתי לב שהמחירים של הרכבות פשוט מטורפים. http://www.raileurope.com/us/rail/fares_schedules/ http://www.bahn.de/p/view/index.shtml המחירים נעים סביב ה 300 דולר בעוד שטיסה בין ערים עולה 50-150 דולר. האם זה הגיוני? האם אפשר להזמין רכבות במחירים נורמלים יותר? בנוגע לבחירת הערים: האם למישהו פה יש המלצה על ערים מסויימות? (שוב, הדגש הוא לא על מו…

    • 19 תגובות
    • 1.7k צפיות
  11. שלום לכל המשתמשים. כמו בקיץ שעבר, החלטתי לארגן לנו מפגש נחמד כדי להכיר את אלה המסתתרים מאחורי המקלדת. בשנה שעברה משתמשים (יעקב ו... נו טוב רק יעקב) הביאו כל מיני דברים נחמדים להציג לנו, כל מיני מכשירים וכו'. אחרי שניפגש, נכיר אחד את השני ונצלם כמה תמונות (חייבים להנציח את הרגע), נלך לאכול איזה צ'יז/המ-בורגר. פרטים על המפגש: ביום שבו המפגש יבחר על ידכם, ניפגש בסביבות שעה 15:00 בטיילת יפו שבמגדלי עזריאלי, מה שנקרא הרחבה של עזריאלי, למי שלא יודע זה נמצא בקומה 3 מצד ימין, אנא הגיעו בקבוצות קטנות כדי לא לעורר חשד (בגלל ישראבלוג האלה..). ניפגש בסככה (סככה גבוהה, מעץ כהה), נקווה שנתפוס אותה לפני כדי שנוכל להתיישב שם. מה להביא: קודם כל מי שמכיר את החום של ת"א יודע שקשה לסבול אותו…

    • 59 תגובות
    • 4.9k צפיות
  12. Started by mrsph666,

    שלום, קיבלתי רשיון B זמני, וכתוב שעלי לשלם 141.00 ש"ח - אגרה. היכן זה נעשה? בסניף דואר, בבנק, משרד הרישוי? תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 1.7k צפיות
  13. Started by TheSlider,

    לצוות האתר: משהו חמוד שאתם יכולים להוסיף זה את מספר הצופים הנוכחיים באותו תת פורום. לדומה: תוכנות (54 צופים) תמיכה טכנית (63 צופים) וכן הלאה.. זה יתן לגולשי האתר מדד של כמה זמן יראו את הודעתם ואת רמת הפעילות הנוכחית בפורום שבו הם גולשים כרגע.. (מקווה שאני רושם במקום הנכון היות ולא מצאתי מקום רלוונטי אחר..)

    • 1 תגובה
    • 544 צפיות
  14. שלום לכולם ב16 ליוני הזמנתי מ-play-asia שני שלטי אקסבוקס כשביחד הם עלו 80 דולר לא כולל משלוח ב17 הם כבר נשלחו ומאז אני ממתין אין בעיה בכתובת וכדומה כי כבר הזמנתי מהם משהו וקיבלתי אותו לאחר כ10 ימים ולעומת זאת עכשיו עברו כבר 27!! יום. להזמנה אין מספר משלוח כי זה לא משלוח דרך פדקס וחבריו זה משלוח דרך הדואר אז אין אפשרות למעקב איפה זה יכול להתקע??? אני משער שזה נעצר במכס אבל אם כן למה םה לא משחררים את זה שולחים מכתב או משהו ?? אנשים עזרה כי מי שמבין בעניין או שקרה גם לו מקרה דומה ויכול לעזור

    • 10 תגובות
    • 1.8k צפיות
  15. כשתמותו מה תרצו שיעשו בגופתכם המתה? השאלה הזאת עלתה לי היום שמשפחתי ואני דנו היום בסלון על התערוכה שמגיעה לארץ. מה אתם מעדיפים? אני אישית מעדיף לתרום את גופי שתהייה תועלת לפחות אחרי שאמות.

    • 45 תגובות
    • 4.9k צפיות
  16. אני יוצא 8) אני הולך ליהיות מד"צ, מד"ח סתם גרוע.. למי שלא מכיר : זה קורס הדרכה שמלמד אותך איך להדריך ( ), אורכו 10 ימים ונמצאים בקבוצות מעורבבות עם נערים מכיתות ט' מכל הארץ. הקורס של התנועה של בני המושבים, זה כמו הצופים כזה...

    • 0 תגובות
    • 668 צפיות
  17. Started by Holography,

    אחרי כמה פעמים ששלחו וברוב רשלנותי לא שלחתי, הגיעה מנילה חדשה. אני רוצה לשרת במגב או ביחידת בתי הסוהר (בלי כל מיני ליצניות בבקשה) פרופיל 97 וקב"א גבוהה יצא לי אני מאמין, מה אני צריך לסמן?

    • 7 תגובות
    • 849 צפיות
  18. Started by Elijah Baley,

    שלום ;D בקרוב אני נוסע עם המשפחה לאילת ורצינו המלצות לכל מני אטרקציות (אנחנו בגילאי 14-21). אשמח אם תתנו מסעדות בשר טובות או מקומות ספורט אתגרי או מופעים מיוחדים ודברים מהנים אחרים. כתבו כל מה שעולה לכם לראש ואני כבר אבדוק מידע על זה. תודה רבה לכם

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. מישהו מכיר את הטרק? טרק אלרטוני שמוכר לי במעורפל ואני לא מצליח לזהות בדיוק

    • 0 תגובות
    • 578 צפיות
  20. הערבים הזונות האלה,כל המדינה מלאה בזה.

    • 5 תגובות
    • 960 צפיות
  21. Started by Fir3DragoN,

    אוקי , קניתי מחשב חדש השאלות שלי קשורות לדיסק קשיח. SEAGATE 500GB 32MB יש לי מספר שאלות בנוסע מתחומים שונים. אז ככה איזו שיטה להתקין את הווינדוס על הדיסק קשיח? FAT או NTFS או לפחות מה ההבדל ביניהם... מה השוני בין אחד לשני... נ.ב המחשב שלי למשחקים. איך אתם ממליצים לי לחלק את הדיסק קשיח מבחינת האחסון? אני הולך להוריד ולהתקין הרבה משחקים כבדים, האם לחלק את הדיסק קשיח למספר כוננים או שניים או פשוט אחד? לפי ההצעה שלכם תנו לי בבקשה כמה תכולת לכל כונן. שיהיה נוח ולא יפגע במהירות. מקווה שתוכלו לעזור לי, תודה

    • 9 תגובות
    • 628 צפיות
  22. Started by Lupin,

    יש דרך לצפות בפרופיל פייסבוק מסויים של מישהו מבלי להיות חבר שלו? מישהו פעם הצליח לעשות את זה ואני חייב לדעת איך. לא יודע אם זה המקום לשאול אז אם לא, תעבירו לפורום המתאים. תודה רבה למי שיצליח לעזור לי בזה. זה חשוב מאוד.

    • 12 תגובות
    • 1.4k צפיות
  23. Started by Yoav,

    אני צריך להגיע מחר לביתן חיל הים בתל השומר ב-8 בבוקר. אני מגיע מחיפה. התכנון הוא להגיע לת"א מרכז (רכבת) ומשם לקחת אוטובוס. אני יודע שיום ראשון בבוקר זה סיוט ולכן אני רוצה לדעת מתי הכי טוב להגיע. התוכנית כרגע היא להגיע ברכבת ישירה שיוצאת ב-6:11 דקות ומגיעה ב-7:08. אם אני לוקח בחשבון איחורים ברכבת, נניח שאני מגיע לת"א בשעה 7:15. משם אני צריך לקחת אוטובוס, לפי מה שהבנתי קוים 70 ו-64 של דן טובים לי. האם 45 דקות זה מספיק, בהנחה ואני צריך לחפש את התחנה, ללכת ברגל מהתחנה של תל השומר לביתן חיל הים (ואין לי מושג מאיפה לאיפה אני צריך ללכת אבל הש.ג בטח יוכל לעזור לי) והפקקים של הבוקר (ובמיוחד ביום ראשון)? אחרת אני צריך לקחת רכבת שיוצאת ב-5:40 ומגיעה לת"א ב-6:45.. אפשרות אחרת היא אוט…

    • 3 תגובות
    • 6.6k צפיות
  24. Started by LazyBoy,

    אשמח אם מישהו יוכל לעזור לידידה שלי לפתור את זה: תודה

    • 20 תגובות
    • 2.2k צפיות
  25. מצאתי את האתר הזה http://441il.com/ אבל יש בו רק 050 ....

    • 0 תגובות
    • 3.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים