כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
שלום ברשותי מכשיר סלולרי שתמשתנש ברשת TDMA קיבלתי הודעה מרשת סלקום כי היא מפסיקה את התמיכה ברשת זו, מה שאומר שאי אפשר להשתמש בו יותר. לכן ברצוני לעבור לחברה אחרת אשר תומכת בתקן זה, אולם לא ידוע לי על חברה שתומכת ברשת תקשורת זו.
-
- 3 תגובות
- 782 צפיות
-
-
אם תרצו את כל המצגת אז הנה: http://www.sendspace.com/file/svwmsa [attachment deleted by admin]
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
היי, רציתי לדעת האם אפשר לעשות שאני יוכל לקבוע שכל פעם שמישהו אחר מגיב בתראד אני יוכל לראות אותו ב:"תגובות חדשות להודעות שלי". האם זה אפשרי או שחייבים להגיב בשביל זה? ראיתי את האייקון "ליידע" לחצתי עליו לאחר מכן אישור אבל ראיתי שהגיבו בתראד הרבה ולא ראיתי אותו ב"תגובות חדשות להודעות שלי". תודה.
-
- 5 תגובות
- 881 צפיות
-
-
זה התחיל לפני שנה,כל פעם שתיקנתי את האופניים כמה ימים לאחר זאת הגלגלים חוררו,וזה קרה גם היום,אני חושב שזה השכנים ובטוח ב-100 אחוז שזה הם לפי העבר איתם. חשבתי להתקשר למשטרה אבל אין לי הוכחות לכך. אם יש עצות מה לעשות עם המקרה הזה תעזרו בבקשה תעזרו. תודה מראש.
-
- 26 תגובות
- 3k צפיות
-
-
ההורים שלי טסו לארה"ב והם מתארחים אצל חברים בניו ג'רזי. חשבתי לקפוץ על ההזדמנות ולהזמין מ Newegg כרטיס מסך HD4870. יש לי כרטיס אשראי בינלאומי ככה שהרעיון הוא שאני אזמין מפה את הכרטיס לכתובת של החברים בניו ג'רזי. למישהו יש נסיון עם רכישה מסוג זה דרך Newegg ויכול להסביר לי איך עושים את זה ?
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום חברים. אני מנסה להריץ את הסדרה של ה-BBC : PLANED EARTH על המחשב שלי ברזולוציית 1920 על 1080 (המסך הוא 22" אבל זה עדיין מציג תמונה) ומידי פעם התמונה נתקעת כשקשה לו. המפרט שלי הוא כזה : מעבד 6420 של אינטל (קירור מקורי של אינטל) לוח GIGABYTE GA-73PVM-S2H זכרונות CORSAIR DHX 2GB 800MHZ כרטיס מסך : GIGABYTE 9600GT WITH ZALMAN (עוד לא הורדתי דרייברים עדכניים) מארז JSPTECH T-280 כולל ספק 300W (אולי צריך להגדיל ?) WD 320GB SATA WD 320GB IDE כמובן שצורב וזהו מה דעתכם ?האם אני יכול לשפר מעט על מנת שאוכל להריץ HIGH DEF ?
-
- 5 תגובות
- 821 צפיות
-
-
מישהו יודע מה זה? מה עושים שם בכלל? או שאולי מישהו היה שם?
-
- 0 תגובות
- 886 צפיות
-
-
http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleID=569141&TypeID=1&sid=126&pid=48 עכשיו חזרתי מאנטליה (2:45) ראיינו אותי לחדשות, ל2 עיתונים , ולרפי רשף
-
- 5 תגובות
- 851 צפיות
-
-
שלום לכולם! שמתי לב שאין משהו שבאמת מרכז את כל הגיימרים בארץ. יש את גיימר וויגיימס ואת הפורומים כאן, אבל אין באמת משהו גדול שמאחד את כולם. ככה שאם נניח אני הולך ללאן כשיש קהילה - אני הולך לפגוש אנשים שאני מכיר מהקהילה הוירטואלית, בנוסף על להכיר חדשים והכל. אנחנו מנותקים אחד מהשני - הלכתי למסיבה של חבר שלי, אליה הגיעו גם חברים אחרים שלו - אלה אנשים שחבל שבמזל הכרתי ולא הייתי מכיר בדרך אחרת, וזה בעיה.. הנתק הזה. גם אין בארץ אירועים מרוכזים כמו שצריך חוץ מלאן פה ושם.. אין אירועי השקה (טוב, כן קיבלנו פה ושם אבל הם היו עלובים) ואין טורנירים או משהו תחרותי ככה כדי להזרים טיפה אדרנלין מידי פעם מה אתם חושבים על העניין?
-
- 32 תגובות
- 4k צפיות
-
-
בדקתי מספר אתרים ובכולם החיפוש \פילוח הוא לפי אזורים .(אזור גוש דן ,אזור הצפון \דרום וכיוצא בזה ...) מטבע הדברים אי אפשר למשל ,להגיד שאזור גוש דן זה כמו אזור הצפון או אזור הדרום. מרחקי הנסיעה בגוש דן הם קצרים יחסית ולא מהווים בעיה (אם הבחורה שווה את הטרחה ......). בכלל אני לא מאמין ביחסים בשלט רחוק כשגרים רחוק אחד מהשני ונפגשים מכורח הנסיבות לעיתים רחוקות . (שלא לדבר על מחירי הדלק הקורעים, דוחות התנועה , החנייה והבילוי המפוקפק בפקקים ההולכים וגדלים משנה לשנה ). אז זהו נישבר לי ה-ז' , לא מוכן יותר לנסוע לערים אחרות . זה נישמע לי דבילי לנסות להכיר בחורה בעיר אחרת כאשר בעיר שאתה כבר חי בה, יש עשרות אלפי תושבים , ולפחות פוטנציאלית יש בה כמה מאות טובות של בחורות שוות ..... …
-
- 102 תגובות
- 16.3k צפיות
-
-
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני רוצה לקנות לי ולחבר מנורת לבה...(רצוי כמה שיותר גדולה ולא הפיציות האלה)האלה שעולות 100 מינימום.... איפה האיזור ראשון לציון ניתן למצוא חנות שמוכרת אותם?
-
- 4 תגובות
- 7.6k צפיות
-
-
אהלן, הייתי מנהל באתר המנוח, אני מניח שמי שגלש שם יזכור אותי... יש פה מנהלים או גולשים שהיו חלק מהקהילה שם? אם כן, מה היה הכינוי שלכם...?
-
- 0 תגובות
- 588 צפיות
-
-
כבר כמה חודשים שאני רודף אחרי חנויות ואנשים בתי ספר שרתים של בתי ספר ובאינטרנט כדי למצוא (בתשלום) מקלדת AT ישנה במצב שמור וטוב עם מקשים רעישים(בלחיצה על הכפתור יש רעש כמו הלחצן של הריסט ככה היא בנויה ולא גומי כמו היום) תמונה של מה שאני מחפש אולי אתם תוכלו לעזור להפנות אותי למישהוא הנכון תודה לעוזרים...הינה למטה המיקלדת שאני מחפש עם חיבור AT ישן... [attachment deleted by admin]
-
- 36 תגובות
- 4.2k צפיות
-
-
יש קורסים שצריך בשבילם קדם - קורסים אחרים שצריך לעשות לפני הקורס הזה למשל בשביל חדו"א 2 צריך כמובן חדו"א 1... אבל בשביל עיבוד תמונה צריך חדו"א 1 חדו"א 2 תכנון וניתוח אלגוריתמים ועוד השאלה אם באמת צריך או שזה בגדר המלצה?
-
- 18 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
את NIGHTWISH הכרתי רק לפני בערך חצי שנה, אחרי שחבר שלי השמיע להם איזה 2 שירים שלהם. את הזמרת הישנה דווקא לא כל כך אהבתי, ואת האלבום האחרון שלהם אני אוהב מאוד. כמעט את כל השירים שם אני אוהב, אבל אחד הטובים שם ואולי הטוב ביותר זה Meadows of Heaven. זה פשוט... יפה! כששומעים אותי (לפחות כשאני שומע...) שומעים את כל הקולות והצלילים שיש בו, וזה יוצר מנגינה כזת שמתאימה לסיום של סרטים.. אני יכול לשבת ולשמוע את זה עם אוזניות א על פול ווליום בחדר, וכל פעם אני נהנה מחדש... אחד השירים הכי טובים ששמעתי. מה אתם חושבים עליו?
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מחפש חוות דעת של אנשים ששהו במלון אדומית באילת, אני לא מחפש מלון יוקרתי, ואני לא מצפה שהוא יהיה ברמה של 5 כוכבים, יש מישהו ששהה במלון ויכול להגיד לי אם הוא בסדר או לא. תודה מראש.
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
ראיתי עכשיו סידרה ביס דוקו, "תיירות התאבדותית". זה סיפור על כמה אנשים שנסעו לשוויץ בשביל להתאבד, כי שם ההתאבדות היא חוקית (הם נסעו לפגוש רופא שעזר להם להתאבד על ידי לקיחת קוקטיל). אחד מהם היה חולה במצב קשה מאוד והיו גם זוג זקנים (בערך בני 65-70) שרצו להתאבד כדי למות כל עוד הם בריאים. לפני שנולדתי, סבא שלי התאבד בתלייה (בגיל 54) בבית ולא השאיר מכתב אחריו (הוא היה נשוי וביחסים טובים עם סבתא שלי, לא חולה ולא היה בקשיים כלכליים ולא היו לו בעיות דכאון). לי מאוד קשה להבין מעשי התאבדות ומאוד קשה לי לרחם על מי שמתאבד או להצדיק אותו. לכם קל יותר להבין את זה? מה היחס שלכם לזה?
-
- 75 תגובות
- 7.1k צפיות
-
-
אני רוצה לדעת עם סתם דוגמה דיסק מקורי של זמרים ישראלים.. שרית חדד סתם דוגמא וכו'.. יהיה איכותי יותר אם אני ישמע אותו במחשב מאשר קבצי MP3? האם זה יהיה מורגש השינוי? לדוגמא במקרה שלי יש לי רמקולים ATP3 של אלטק.. אני ירגיש שינוי באיכות או שזה פסיכולוגי :s05: וכל פעם אני יצתרך לשמוע מהדיסק כדי לשמוע איכותי יותר? או שאפשר להעתיק למחשב דרך המדיה פלייר לדוגמא או להמיר ל MP3 באיכות של 256 בלי ירידה משמעותית באיכות.
-
- 16 תגובות
- 2k צפיות
-
-
אז אחרי שבחרנו תאריך, אני כבר מת לדעת מי מגיע. כל מי שמגיע שירשום, ניצור רשימת מגיעים. שאלות, בקשות, דרכי הגעה או כל בעיה שצצה, צרו איתי קשר :0526644106. שכל אחד בבקשה יכתוב גם מה הוא מביא, האם הוא צריך הסעה, אם הוא מביא חברים וכו'. אז זכרו 31.7.2008, יום חמישי בשעה 15:00 בטיילת יפו בעזריאלי. מגיעים: iakovl <כנראה מגיע> pain_killer12 <מגיע> MastulMaster <מגיע, מחפש הסעה מבאשר שבע> Henz16 <מגיע, עם חבר אחד> SheZiF <מגיע, עם חבר אחד> CyAn1de < מגיע, עם מצלמה> 1nStall <לא בטוח אם מגיע או לא עדיין> FullGaz° <מגיע, כמעט 100%> Aviko <לא יודע עדיין נזרום, אם כן, מביא חבר> IlanF <כנראה שבא, אולי מביא חבר> Aviko
-
- 119 תגובות
- 8.8k צפיות
-
-
היי, קניתי טלוויזית LCD חדשה של סמסונג 26" ונגיד שאני רואה תמונה שיש בה איש.. אז הטלוויזית CRT רגילה אני רואה רגיל ובטלוויזיה החדשה אני רואה את האיש רחב ונמוך יותר... אני לא בידיוק זוכר אבל אמרו לי משהו שקשור לזה...מישהו מוכן להזכיר לי? והאם יש דרך לתקן את זה? תודה.
-
- 20 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הפרסומת עם הערבי שמרביץ למכונית (ספווייילללררררר) ומקלל אותה בערבית.. מישהו נוסף כאן ראה והתלהב או שזה רק אני ? ניסיתי למצוא ביוטיוב תקטע ולא הלך זה אומר שזה קטע שצולם ע"י חברה ישראלית לא ?
-
- 10 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
שלום, לידידה שלי יש יום הולדת אז רציתי להביא לה כמתנה חולצה עם ההדפס של פלייבויי. איפה אפשר למצוא את זה?
-
- 14 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני טס לתאילנד בקרוב ושמעתי שיש שם המון חנויות חומרה ממש זולות (בקניונים) האם מישהו התנסה בקניה שם או יודע על מחירים? אשמח לשמוע עצות או כלדבר בנושא
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-


