כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
כל מי שלא צם ורוצה "לרדת" על המגיבים בת'ראד הזה: אתה לא רצוי פה.
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שגיא גם השנה משחקים ברדוף אחר החוטא באיילון?
-
- 24 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
-
איפה אני יכול לקנות זרוע ברקן לטלויזיה 21 אינצ' וDVD , חנות באיזור המרכז , יותר לכיוון רמת גן תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 966 צפיות
-
-
הגעתי ל: sin(180-2a) = 1.5*sin(a) איך אני מוצא את הזווית a?
-
- 14 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
אני די בטוח שיש כאן המון חברה שמכירים את כבר הטיפ, ומכירים את הקישור שיש מתחת לחלק מהסרטונים לצפיה באיכות משופרת, אבל אפילו אני לפעמים שוכח שהקישור הקטן הזה נמצא שם לעתים, ומפספס את האופציה לצפות באיכות טיפה טובה יותר. אז לצורך העניין: נ.ב. מי שמגיב בתגובות כגון "זה ישן, אני מכיר את זה מלפני 96 שנים כבר" -יגורש מהפורום לצמיתות ודמו יימרח בכניסה לטריידזון כאזהרה לעוברים ושבים.
-
- 34 תגובות
- 3.6k צפיות
-
-
איך משלמים אם מבצעים הזמנה מהאינטרנט ? כשהמחשב מוכן או ביום ההזמנה? אם זה ביום ההזמנה וזה דרך האינטרנט אז משלמים ע"י העברה בנקאית ?
-
- 2 תגובות
- 660 צפיות
-
-
אלה הזולים ביותר מתוך זאפ.. מישהו מכיר ויכול להמליץ? [attachment deleted by admin]
-
- 6 תגובות
- 728 צפיות
-
-
-
לא יודע אם יצא לכם ליראות או לא http://www.youtube.com/watch?v=Jag7oTemldY
-
- 9 תגובות
- 994 צפיות
-
-
מכירים את המקומות עבודה בהם יש מקרר משותף ובו המזון של כלל העובדים? מכירים את זה שמידי פעם נעלמים משם דברים באורח פלא ובלי שאף אחד לוקח אותם (בציניות כמובן)? הנה הפיתרון! http://www.skforlee.com/independent_work/lunch_bag.html
-
- 29 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
האם מקובל לשלם שם ביורו או שיש מצב שאני אפילו אעלה על האוטובוס הציבורי ויורידו אותי אם אין לי לירה קפריסאית באמתחתי ? ;D והאם הם ממירים (בהנחה שהרוב שם נקוב בלירות) בשער הוגן וקרוב לפחות ליציג ליורו כאשר אתה קונה ביורו בחנות ? תודה !!
-
- 7 תגובות
- 794 צפיות
-
-
אני אכתוב בקצרה כי אני באייפון... סתם רציתי לדעת אם עוד מישהו שמע בומים מוזרים בשעה האחרונה (לסירוגין), מין גלי הדף לא יודע איך להסביר.. אולי בומים על-קוליים? ראשון לציון.
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הציעו לי ללמוד את זה בספיר ואמרו לי שזה מקצוע טוב מאוד ובעל ביקוש גדול השאלה שלי אם זה נכון? 6 חודשיי לימוד ג' ו שישי 4 שעות כל שיעור סכום 5500 ללכת על זה? מישהו ניסה את זה?
-
- 25 תגובות
- 3.4k צפיות
-
-
אני מעונין לקנות מכונת גילוח, ויש יותר מידי דגמים, ואני כבר לא יודע במה לבחור. בטווח עד 700 שקל אפשר לקנות משהו טוב שהיה תחליף לסכינים?
-
- 19 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
הנה לכם טיפ קטן פשוט ושימושי שיאיץ לכם את התוכנות שיתוף בעשרות אחוזים: הטיפ: פשוט תהיו מניאקים, תחסמו את מהירות ההעלאה ותגבילו אותה ל10 kb/s, ככה רוחב הפס שלכם לא "יסתם" על ידי ההעלאה. אני מזכיר לכם שתוכנות שיתוף תלויות במקורות, ואם בכל מקרה אין לכם הרבה מקורות מהירים הטיפ לא יעזור. זהו, מקווה שזה עזר, לי זה האיץ את המהירות מ110 ל290... ממש לא האמנתי שזה יכול לעשות שינוי כזה... תהנו :]
-
- 11 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
ערב טוב לכולם בשנה הבאה אני מתחיל ללמוד בב"א בבן גוריון מכיוון שעדיין לא מצאתי דירה, חשבתי לנסות את מזלי פה בפורום אני מרחובות, מתחיל הנדסת מכונות בשנה הקרובה ואני מחפש דירה עם שותפים נחמדים מי שמכיר או יודע על חדר פנוי בבאר שבע, נא שיגיד 054-2360071 ערן
-
- 8 תגובות
- 734 צפיות
-
-
איזה עדה זאת אלפרון? (יש לי התערבות עם חבר) רק למי שבאמת יודע
-
- 16 תגובות
- 5k צפיות
-
-
-
- 6 תגובות
- 783 צפיות
-
-
היי, מישהו יודע איפה מוצאים מורה טוב לגיטרה? (יש איזה אתר? או משהו כזה?) רועי
-
- 5 תגובות
- 671 צפיות
-
-
לא לא טעיתי בהקלדה!! http://forum.vgames.co.il/content.php?do=view&f=23&id=3165
-
- 5 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
הי בעוד כמה חודשים בודדים אני מתכוונת להתחיל לשפר כמה ציונים. [כשיגמר המלווה שלי ]. יש את לחמן, יועל גבע, וכ'ו... רציתי לקרוא חוות דעת, איפה כדאי [ולמה]... ולדעת איפה אתם שיפרתם...[במידה ושיפרתם... ]. יש לכם מושג מהו טווח המחירים?... ואיך בדיוק אני משפרת אם אני עובדת? ניתן להתאים את השעות? תודה
-
- 0 תגובות
- 829 צפיות
-
-
Mio&Rio PCpocket אני מתכנן לקנות PDA במחיר לא קטן ולא הייתי רוצה לטעות. תודה
-
- 13 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי חבר'ה, כבר פתחתי נושא כזה לפני כחצי שעה וסגרו לי אותו כי חשבו שאני לא מצליחה לראות האח הגדול רק מתי שיש שעות עומס שברור לי שזה כמעט בלתי אפשרי כי המון אנשים גולשים כרגע שם אני מתכוונת לזה שאני לא מצליחה בכלל לראות את האח הגדול באתר של קשת, לא חשוב מה עשיתי שום דבר לא עוזר flash הכי מעודכן פועל יש לי 3 מחשבים בבית, לא מצליחה לראות באף אחד מהם, בכל שעה שאני מנסה גם בלילה שאין עומס... אני מצליחה לראות את הפרסומת שלפני המצלמות אבל אז שהפרסומת מפסיקה יש מסך שחור ורשום "מושהה" ליד ה-PLAY\PAUSE מישהו נתקל בבעיה הזאת? והצליח לסדר אותה? תודה על העזרה חברים מורן (מנהל הפורום: סליחה שחשבת שפתחתי סתם את הנושא הזה, לא התכוונתי שאני לא מצליחה לראות בשעות העומס אלא בכלל, …
-
- 9 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
היי חבר'ה! אני מנסה לראות את המצלמות של האח הגדול באתר של קשת אבל זה לא עושה שום דבר אני רואה את הפרסומת לפני הצילומים ואז רשום מושהה ליד ה-PLAY\PAUSE ויש מסך שחור עוד מישהו נתקל בזה? מה אפשר לעשות? רק באתר הזה אני לא מצליחה לראות סרטונים כאלה, flash הכי מעודכן מותקן על המחשב רק שם יש בעיה... אשמח לעזרה ממישהו שזה קרה או ממישהו שמבין תודה! מורן
-
- 2 תגובות
- 915 צפיות
-


