כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
לפני משהו כמו חודש קניתי את הטלוזיה שיש לי עכשיו A450 32" של סמסונג ואני נהנה מכל רגע, ומצאתי פיקסל שרוף, התקשרתי לשירות, הגיע טכנאי וראה בשידורים של HOT שיש פסים שעוברים על התמונה, מהר מאוד בלי לחשוב פעמיים ניתק את הטלוויזיה מהחשמל ופשוט תלש את הפין השלישי התחתון של הכבל. אם קודם הכבל היה נראה ככה: אז עכשיו זה נראה ככה: ואיפה שהיה הפין השלישי יש חור. ישר הוא החזיר את הכבל לחשמל הדליק את הטלוויזיה ואמר "יש שיפור אבל לא מספיק", כל זה שבכלל הוא הוזמן לבדוק את הפיקסל השרוף [כאילו שיש משהו לבדוק בפיקסל שרוף :\ ]. בכל מקרה, האם זה שהטלוויזיה מחוברת ככה זה יכול להזיק לה, לי או למשהו אחר?
-
- 29 תגובות
- 3.6k צפיות
-
-
מה הדרך הכי מהירה להגיע מכיוון צפון? איך אני מגיע מתחנת רכבת בת גלים למרכזית שם ואיזה קו מגיע לבית חולים? תודה לכם
-
- 4 תגובות
- 4.8k צפיות
-
-
y= (6x-6)/(2x-5) הראה כי הפונקציה יורדת בכל תחום הגדרתה. ניסיתי להגיע לטבלה אבל הגזירה נדפקה. איך עושים את זה?
-
- 4 תגובות
- 723 צפיות
-
-
אהלן! קניתי לפני כמה ימים מצית, כמו זיפו, אבל לא מקורית. (אבל יפה לאלא, קניתי בפולין) בפנים יש מין ספוג כזה. איזה חומר צריך למלות שם? ואיך בדיוק ממלאים, איך יודעים כמה? תודה.
-
- 3 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
באיזו תחנת רכבת בת"א אני צריך לרדת כדי להגיע הכי מהר לגני התערוכה? זה חובה או שאפשר להבריז בלי שאף אחד ידע?
-
- 1 תגובה
- 1.5k צפיות
-
-
נתקל בטענות שהססמא לא תואמת לשם המשתמש (או להיפך)?...
-
- 7 תגובות
- 767 צפיות
-
-
ממש הורדה מגעילה.. אפילו מהאתר שלהם ...
-
- 3 תגובות
- 658 צפיות
-
-
שלום לכולם . אז ככה לאחרונה קניתי טלויזית LCD לסלון בגודל 32 . וראיתי על המסך כל מיני פסים . אמרו לי שזה קשור להארקה בבית, ושצריך להזמין את הטכנאי של HOT בשביל שיתקין לי איזולטור . אז הזמנתי טכנאי הוא התקין לי איזולטור אבל עדיין היו פסים על המסך . אז הטכנאי אמר לי שאני צריך לנתק את הארקה בשקע שעליו אני מחבר את הTV . ובאמת אחרי שניתקתי אותה כבר לא היו לי פסים על המסך . האם זה מסוכן לחבר טלויזיה לשקע שאין בו הארקה ? זה יכול לשרוף אותה או משהו ? כשהטכנאי היה אצלי בבית שכחתי לבקש ממנו שיתאים לי את השלט של הוט לטלויזיה . מישהו יודע באיזה קוד אני צריך להשתמש בשביל להתאים את השלט ? מדובר בטלויזיה של סמסונג LA32A450 . תודה מראש .
-
- 13 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
אין לי מושג איך פותרים שאלות מהסוג הזה. תודה לעוזרים !
-
- 5 תגובות
- 809 צפיות
-
-
-
סבתא שלי צריכה טלפון אלחוטי לבית שלה יש לה איזה אחד מעפן שאפילו עם ספיקר בקושי שומעים. למישהו יש בבית טלפון אלחוטי עם ווליום חזק ?
-
- 18 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
התחלנו ללמוד בכיתה טריגו והמורה הביאה שאלה, ומי שיוכיח אותה יקבל בונוס לציון... אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי בהוכחה אני צריך להוכיח למה שככל שהזוית עולה (נהיית כהה יותר) כך גם הערך של הסינוס עולה. לדוגמא SIN30 < SIN60 ההוכחה צריכה להיות במשולש ישר זווית בלבד, כי זה מה שלמדנו (במידה ומשתמשים בסינוס, כי למדנו רק סינוס במשולש, אחרת הכל כשר) אז בעצם יש לי משולש ישר זווית, ואני משחק עם הצלעות A וC כאשר אני מרחיב את הזווית, ואני צריך להוכיח שA גודל יותר מאשר C, כלומר שהמונה גודל יותר מהמכנה (SINx - A/C במשולש הנתון) וכך בעצם המספר (ערך של הסינוס) גדל. אשמח לעזרה.
-
- 4 תגובות
- 763 צפיות
-
-
אני חוזר עכשיו קצת על חדו"א ונתקלתי בתרגיל שמשגע אותי. אם למישהו יש מושג איך פותרים את זה אני אשמח לעזרה... [attachment deleted by admin]
-
- 9 תגובות
- 17.1k צפיות
-
-
שלום, יש לי כמה שאלות... כמה זמן חופש יש? אם הזמנתי משהו מהאינטרנט מחול מאנגליה (הם גם חוגגים את החג..) האם הם עובדים רגיל/לא עובדים בכלל/חלקית? אני יודע שהחג התחיל ב-31 אבל מתי הוא נגמר? תודה.
-
- 1 תגובה
- 4.9k צפיות
-
-
שלום יש לי מחר מבחן באנגלית על past perfect simple ואני חייב את עזרתכם. נכון לעכשיו אני לא יודע כלום בpast perfect simple. אשמח אם מישהו ירשום לי את כל הכללים. מתי לשים ed / d / ied לפועל, ואיך. תודה
-
- 4 תגובות
- 645 צפיות
-
-
שלום היום בשיעור ספורט הייתה ריצת 60 מטר . אני באתי היום עם גינס לכן לא הייתי אמור להישתתף אבל ביגלל שהמורה נחמד הוא הכניס אותי ורצתי אם גינס . הקטע הוא שהפעם זה היה שונה משנה שעברה (אני חושב בולט השפיעה עליי ) השנה הייתי ממש מהיר כאילו מהיר כל כך שהמורה שיפשף את העיניין וכל זה קרה אם גינס ונעליי אדידס שטוחות כאלה שלא טובות בשיט לריצה . רצתי את הריצה ב 7.26 שניות והוא אמר שהוא רוצה לקחת אותי לנבחרת אבל הוא אמר שאין 60 מטר אלה יש רק מאה מטר והבנתי שזה מעט שונה ואני בתור רץ של מרחקים יותר גדולים לא יודעה מה לעשות . הוא אמר שאני ירד בכיף מתחת ל 14 שניות אבל אני לא יודע אם זה טוב או לא (אני משער שכן ) ובחיים לא רצתי 100 מטר . אז אני רוצה לדעת איך להיתאמן , אמרו ש לרוץ …
-
- 31 תגובות
- 4.5k צפיות
-
-
-
-
-
פרסמו פה פעם אתר שמלמד איך לעשות הכל, מהר יותר, לדוגמא לקשור שרוכים מהר יותר וכמה זמן חסכת וכמה זמן זה חסך לך בכל החיים.. חיפשתי המון ולא מצאתי גם בגוגל.. מישהו מכיר ויכול להביא לינק?[br]פורסם בתאריך: 29.10.2008 בשעה 23:55:07 מישהו?
-
- 16 תגובות
- 7.1k צפיות
-
-
-
נגיד ניקח את DEAD SPACE, אני לא יודע איפה כדי לי לשחק בוא... מצד אחד הגרפיקה והשליטה, מצד שני מסך גדול יותר ושליטה קצת פחות.. לאלה שיש גם וגם - איך אתם מחליטים?
-
- 8 תגובות
- 986 צפיות
-
-
-
אוקי אז אבא שלי הפתיע אותי במסך חדש LCD 19 של ACER ומדפסת חדשה של ברודר, בקיצור ממש אהבתי הכל עלה לו בערך 1300 שקל.. תחדשו אותי!
-
- 1 תגובה
- 588 צפיות
-
-
היי, אני אחות של G-man, הוא אמר לי שאולי תוכלו לעזור לי בייעוץ בקשר לקניית גיטרה חדשה ומתקדמת יותר. הציוד שיש לי כרגע: גיטרה חשמלית של Esp/ltd, מגבר של Vox חמש עשרה ואט, מולטי אפקט של Vox. אני רוצה לקנות גיטרה חדשה בתקציב של 6000-7000 ש"ח,עדיף יד שנייה (ז"א:תמליצו לי על גיטרות שיד ראשונה הן סביבות 10,000 ככה ואני אנסה למצוא יד שנייה). אני מנגנת בעיקר מטאל, אבל מידי פעם גם דברים קלאסיים יותר,בלוז וזה.. ואני רוצה שהגיטרה תתאים לסגנונות שונים ולא שתשמע טוב רק במטאל ושהקלין שלה למשל יהיה זוועה...(אבל בכל זאת איך שהיא תשמע במטאל הכי חשוב לי..) תמליצו לי על חברות ו/או דגמים שכדאי לי לבדוק.. ותביעו דעה גם על שאר הציוד:] חוץ מזה, אם תתנו לי נקודות שחשוב לבדוק בקניית גיטרה- זה ג…
-
- 13 תגובות
- 1.8k צפיות
-


