עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. האם יש חנות מחשבים טובה ואמינה באשדוד? אני רוצה לקנות מחשב חדש..

  2. Started by pure perfection,

    חברה מתכוונת לשווק סוג חדש של צמיגים רדיאליים .מבדיקות החברה התברר שממוצע אורך החיים של צמיגים אלו הוא 38,000 ק"מ עם סטיית תקן 3,000 ק"מ. בהנחה שאורך חיי הצמיג מתפלג נורמלית ובדיקות החברה נכונות מצא : א. מהו אחוז הצמיגים שניתן לצפות שיחזיקו מעמד יותר מ - 38,000 ק"מ ? ב. מהו אחוז הצמיגים שניתן לצפות שיחזיקו מעמד לכל היותר 38,000 ק"מ? ג. החברה יצאה במסע פרסום והודיעה שתפצה בצמיג חדש , כל בעל מכונית שהצמיג שנקנה החזיק מחמד פחות מ - X ק"מ . החברה קבעה את הערך של X כך שלא תצטרך לפצוץ יותר מאשר 10% מרוכשי הצמיגים . מהו הערך X שנקבע ? ד. הסבר , אין צורך לחשב מחדש , גיצד ולאיזה כיוון ( אם בכלל ) היו משתנות תשובותיך לסעיפים א,ב ו ג לו סטיית התקן היתה 5,000 ק"מ? מישהו משועמם …

    • 11 תגובות
    • 1.5k צפיות
  3. Started by Chymes,

    היום ניגשתי לטסט ראשון. לצערי קיבלתי את הבוחן הכי אדיש בעולם. נהגתי בערך עשר דקות, הבן אדם לא הסיט את ההגה שלי פעם אחת, לא בלם, כלום, אבל לא הוצאתי ממנו תגובה אחת. הוא לא ביקש לעשות חנייה. כלום. עשינו סיבוב בעיר במשך עשר דקות עד חזרנו למשרד רישוי. אמר לעשות חנייה כפולה. עצרנו. הוא יצא מהרכב וזהו. אני נשארתי ברכב בהלם. המורה שלי אמר שאותו בוחן התגרש לא מזמן. עכשיו או שנהגתי ממש טוב או שנהגתי ממש מחורבן. מה אתם אומרים?

    • 20 תגובות
    • 13.6k צפיות
  4. אני מחפש אותו כבר כמה ימים :ם אני רוצה לעשות לי גם אחד ולא מוצא את הבנאדם שעשה את זה D: אם אני מתבלבל וזה לא היה בפורום הזה אשמח אם תביאו לי דוגמאות שאתם מכירים למפרטי חתימה :>

    • 0 תגובות
    • 615 צפיות
  5. עקב ויכוח סוער עם השותפה שלי, היא טוענת שבגלל שאני מחזיק אותו הרבה על הברכיים זה עושה לי קרינה על הבולבול, ומגביר את הסיכוי שלא יהיו לי מבולבולים קטנים. בתודה מראש D:

    • 37 תגובות
    • 2.8k צפיות
  6. Started by Cyron,

    שלום אני מחפש שירות שליחה לארץ מארה"ב, בעיקר לשימוש עם מוכרים ב-ebay שלא שולחים worldwide אני מכיר את שירות מסטופ, אבל בתקנון שלהם כתוב שהם לא מאחדים חבילות, ככה שעל כל פריט עלות המשלוח מתחילה ב-20$ מישהו מכיר\השתמש בשירות שיכול לאחד חבילות ולחסוך בעלויות המשלוח ? תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  7. Started by pyosef,

    מדוע שאני מקל תגובות לגבי הודעות ששלחתי זה לא מופיע לי בקוביה הצד ימין למעלה של המסך? כתוב לי כל הזמן "היי, pyosef, יש לך 0 הודעות, 0 מהן חדשות." גם לאחר שאני שולח הודעות ומקבל תגובות.

    • 3 תגובות
    • 838 צפיות
  8. 1. עריכת וידאו (Post production, תוכנות מתקדמות פיצ'רים מתקדמים וכו') 2. מוזיקה (אם זה הלחנה, עריכת סאונד או כל דבר אחר) תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 922 צפיות
  9. אני רשום לאתר כלשהו ואני לא מעוניין למחוק בכלל את הכרטיס וביקשתי רק הסרה מרשימת תפוצה אולם אני עדיין ממשיך לקבל מיילים מהם התהליך כבר חזר עליו פעם אחת אחרי חוק הדואר זבל ונמאס. למי צריך לפנות ע"מ לתבוע ? יש לי מייל שבו הם מאשרים את ההסרה מרשימת התפוצה מהראשון לחודש ומייל חדש שנשלח היום.

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. יש לי 600 דולר לבזבוזים בארה''ב. נכנס בתקציב PS3, IPHONE, סטרימר או בגדים. אני במרץ מתגייס ליחידת קרבית, ז''א לא אחזור הביתה הרבה. אני רוצה לקנות לי משהו שיעביר לי את הזמן חודש שלם בזמן שחברה שלי תתגייס ואני אתקע בבית עד הגיוס שלי. מה כדאי לקנות אם בכל בארה''ב? סתם דילמה שיש לי. סתם לפרוטוקול, עבור כל שקל עבדתי עד עכשיו, אני מימנתי את כל הטיול הזה בשבילי. אז בלי "פשש לא חסר כסף, אין לך משהו אחר לעשות עם הכסף? כסף צומח על עצים אצלך אני מבין"

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  11. Started by Notter,

    היי אני בספק שמישהו ידע איך לעזור לי, אבל שווה לנסות, אולי יש פה מישהו שעובד בהוט בכל אופן, קניתי טלויזיית LCD של Infinity ורציתי לסנכרן את השלט של הוט איתה, אבל באתר שלהם לא מופיע הקוד לטלויזיה. התקשרתי לתמיכה הטכנית, ואמרו לי לנסות את הקוד 991, כי זה קוד כללי לסריקה או משהו. זה גם לא עובד. מה עוד ניתן לעשות?

    • 10 תגובות
    • 38.9k צפיות
  12. היי, אם מישהו מכם ביקר בבית חולים קפלן ברחובות יודע אולי אם במיון יש פסיכאטרים?

    • 13 תגובות
    • 1.7k צפיות
  13. Started by huber,

    1. בזמן חקירה משטרתית, ללא קשר לפשע, יהיה זה נחוץ לבקר במועדון חשפנות לפחות פעם אחת. 2. בזמן שהייה בבית רדוף רוחות, נשים צריכות לחקור רעשים חשודים כשהן לובשות את תחתוניהן האינטימיים ביותר. 3. אם תרצה להתחזות לאדם גרמני לא תהיה חייב לדעת את השפה. מבטא כבד יעשה את שלו. 4. בזמן לחימה בטרוריסטים, סרקאזם ותשובות חכמולוגיות יהיו הנשק הטוב ביותר. 5. לאדם אחד שיורה בעשרים אנשים יהיה יותר מזל מאשר לעשרים אנשים היורים באדם אחד. 6. רוב המחשבים הנישאים חזקים מספיק בשביל לעקוף מערכות מחשבים מתוחכמות של חייזרים עוינים. 7. אין זה משנה אם אתה נמצא בנחיתות מספרית גדולה בזמן קרב מגע, האויבים יחכו בסובלנות כדי להתקיף אותך אחד אחד. 8. כשגברים מזדקנים מושכים משום מה יותר מגברים צעירים, ותמיד …

    • 11 תגובות
    • 1.7k צפיות
  14. הי. כשמתחילים לשחק ב-black & white 2, מופיע לוגו של אריה בצבע שחור, אני מחפשת את התמונה של האריה ולא מוצאת. אולי מישהו מוכן לעזור לי? תודה

    • 30 תגובות
    • 2.8k צפיות
  15. Started by dante123,

    שלום לחברי הפורום. חשבתי שזה יהיה נחמד אם מישהו יתן לינק למאגר (או משהו בסגנון) של קטעי סטאנדאפ, עדיף ללועזי. אין בעיה גם אם זה בוטלג או הקלטה או משהו בסגנון, אבל עדיף rip מהופעה חיה בלי אודיו.עדיף לג'ורג' קרלין תודה לעוזרים.

    • 2 תגובות
    • 959 צפיות
  16. טוב אז ככה, היום עלה בדעתי אולי לקנות מילון אלקטרוני של אוקספורד. יש לי כבר אחד, אבל הוא איטי ודל באוצר המילים שלו. מדובר על זה http://www.zap.co.il/fs.aspx?pid=346266485&sog=E-Translator יש לי אפילו שנתיים כאלו ללא שימוש. ואם יצא לי למכור אותם מה טוב או לעשות טרייד אין. אני לומד במכללה שנה א', ואני באנגלית לבינוניים. במהלך השיעורים ובמבחנים מילון אלקטרוני של אוקספורד שהוא גם מהיר וגם בעל אוצר מילים נרחב עשוי לשמש אותי ולעזור לי נרחבות. הן לפרש מילים בצורה נכונה והן לקצר לי זמן מיותר. הקטע שמילון כזה עולה בסביבות ה400 ש"ח, וזה לא מעט כסף. לכן אני פונה כאן לקבל המלצות אם בכלל שווה לי לקנות אותו ואם כן איזה דגם ומאיפה?

    • 11 תגובות
    • 11.6k צפיות
  17. Started by ben060,

    נכון לעכשיו יש לי 6 אלבומים של Armik חשבתי אולי לגוון אני מחפש שירי רקע בסגנון אשמח להמלצות

    • 0 תגובות
    • 657 צפיות
  18. Started by nir767676,

    אני וחבר שלי התווכחנו בנושא השאלה שלי היא האם קטין מתחת לגיל 18, למשל, נער בן 17 עם ת"ז ורישיון, יכול לקנות רכב ולרשום אותו על שמו? או בקיצור להיות הבעלים החוקיים של האוטו

  19. Started by GWeizman,

    אין מה להרחיב, האמת. הסיבות שמורות במערכת.

    • 48 תגובות
    • 7.7k צפיות
  20. האם זה נכון? סיפרו לי כל מיני דברים כמו: -אם חייל שב מנפקדות של פחות מ 28 יום הוא לא יקבל יותר מ 14 יום בכלא -חייל יראה גחלת לאחר 45 יום ולא לאחר 4 חודשים -מ"פ לא יהייה רשאי לשפוט את חייליו כרצונו. יש אמת בדברים?

    • 36 תגובות
    • 4.9k צפיות
  21. צריך עזרה במתמטיקה- אתר עם פתרונות לא אתר פותרים תודה 8)

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  22. Started by or2077,

    תגידו אם אני לא הולך לתחרות סתם נרשם בחינם כאילו שאני בא רק להסתכל, אז מה אני רק מסתכל על אנשים משחקים או שיהיו משחקים גם למי שלא בתחרות כאילו אקסבוקס וכאלו כמו שהיה לפני כמה שנים בתערוכת גיימר

    • 0 תגובות
    • 681 צפיות
  23. אני צריך לרשום את תופעותיו של העישון - בזה אין בעייה דבר שני אני צריך לרשום סוגי סיגריות בעברית רצוי אם תמונה - צריך עזרה וגם צריך לרשום סיגריות קלות וסיגריות בינוניות וסיגריות כבדות לפי רמת הניקוטין - צריך עזרה מישהו פה יכול לעזור לי?

    • 6 תגובות
    • 997 צפיות
  24. Started by huber,

    1. הכנה להריון: בהריון הראשון - הולכים באדיקות לשיעורי ההכנה ללידה. בהריון השני - לא עושים כלום כי זוכרים עוד מהראשון וממילא זה לא עבד. בהריון השלישי - מבקשים אפידורל כבר מהחודש השמיני. 2. בגדי הריון: בהריון הראשון - מקפידים על לבישת בגדי הריון למן הרגע שמגיעה הבשורה החיובית. בהריון השני - לובשים את הבגדים הרגילים כל עוד אפשר. בהריון השלישי - בגדי ההריון הם הבגדים הרגילים. 3. שמות: בהריון הראשון - סורקים בקפידה את כל ספרי השמות. בהריון השני - מישהו צריך להיקרא ע"ש דודה פרידה המנוחה, לא? בהריון השלישי - עוצמים עיניים, פותחים ספר שמות אקראי והיכן שנופלת האצבע - זה השם. 4. זמן איכות: לאחר הולדת הילד הראשון - מפנים זמן סתם להביט על יופיו (או יופייה) המשגע. לאחר הולדת הילד השנ…

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. Started by Spring_K,

    שלום אני רוצה לקנות כרטיס קול במחיר של 200$ ורציתי לשאול כמה שאלות במקרה ומישהו ידע לענות לי אני אשמח... עם איזה מוצרים המכס עושים בעיות ואם זה תלוי בסכום מסויים? תודה מראש אביב

    • 1 תגובה
    • 707 צפיות

דיונים חדשים בפורומים