עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. כאלה שמדביקים על מכוניות שחונות במקומות אסורים.. אצלי בביניין הוא מול קופת חולים ככה שלפעמים קורה שאיזה חוצפן פשוט תופס לי את החניה.. יהיה נחמד לתת לו מתנה שהוא חוזר לאוטו..

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. Started by שלוםםולש,

    מה גורם לסרטן? כולנו נגדשלא כדי לעשן כי ה גורם לסרטן (ואני מסכים) לאחרונה קראתי מאמר שאומר שהסיכויי הוא 50% בתנאי מעשנים 2 חפיסות במשך כמה שנים.. בקשר לקניהסלולרית או כל מיני נושאים אחרים שאומרים שבאוכלוסייה X יש פי 2.5 אנשים שקיבלו סרטן. שבודקים את הנתוני מגלים לדוגמא שמקום לכל 10,000 אנשים 3 מקבלים סרטן, 8 קיבלו.. לא משהוא שיגרום לי להתרחק מאותו גום מסרטן/חשוד כמסרטן במאמר. אז איזה גורמי סיכון/חשיפה לחומרים תגרום לי ברוב הסיכויים לסרטן? קרינה מפצצת אטום? השאר רק מאיות אחוז? אין משהו יותר "בטוח" גם בשימוש מוגזם??

    • 8 תגובות
    • 813 צפיות
  3. מדובר על אותה תמונה, משני אתרים שונים (לנוחיותכם): http://www.milonit.co.il/nushaot_trig.htm קישור לתמונה: http://www.milonit.co.il/images/math/trig.gif http://eteacher.co.il/equation/frameset.asp - אותו דף. קישור לתמונה: http://eteacher.co.il/equation/trig.gif אני לא מוצא את האפשרות להדפיס את התמונה בחלקים (כי היא ארוכה) הן בוורד, והן בהדפסה של וינדוס. יש שם או בגודל טוב אבל היא חתוכה או להכניס את כל התמונה בדף לאורך אבל זה בגופן קטן מאוד. כשאני מנסה להדפיס מהאינטרנט "הצג לפני הדפסה" הוא בכלל לא מראה לי את כל הנוסחאות. ולא ממש בא לי להתחיל לערוך עם צייר ולחלק, ביזבוז זמן וגם לא יצא מדוייק.

    • 3 תגובות
    • 2.3k צפיות
  4. אני לומד בעתודה טכנולוגית שנה שניה (יד') האם אני פתור מתשלום דמי ביטוח לאומי? האם עתודה טכנולוגית נחשבת ל"הכשרה מקצועית"?

    • 18 תגובות
    • 2.4k צפיות
  5. Started by achiya1,

    יש הסבר לתופעה הזאת ? אין מילה שאני אישית לא יכול לומר לדעתי אפילו אם זה יפנית או גרמנית אז למה כלכך קשה להם לומר פ?

    • 48 תגובות
    • 11.6k צפיות
  6. Started by Born2Kill,

    שלום, יש לי חשבון בבנק לאומי, לא מזמן הכנסתי כסף כדי לסגור את החיוב שלי ועוד פעם הם חוסמים לי את הכרטיס ופותחים מתי שמתחשק להם ולוקחים לי הרבה עמלות ואח"כ אומרים לי שאני בחוב. קיצר, איזה בנק אתם מציעים לי לעבור אליו?

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by huber,

    http://www.tagtele.com/swf/embed3.0.10.swf?autoStart=0&f=20071026052202446&s=2&vs=2&t=0dfc3f04d2ff1b6b614b3ae5f32fb99a&video_id=11924&videoImage=http%3A%2F%2Fwww.tagtele.com%2Fimg%2Fvideos%2Fthumbs%2F20071026052202446-1.jpg&ts=496096b0&k=50

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  8. היי רכשתי מכשיר משולב של BROTHER שכולל פקס ויש לי בבית קו של הוט , עכשיו יש מודם כזה של הוט שיש לו שתי כניסות LINE1 LINE2 בקו הראשון מחובר הטלפון , איך אני בידיוק מחבר את הפקס לשקע של ה LINE2 או לשקע רגיל בבית ואיך כל הסיפור עובד בידיוק אשמח לקבל עזרה תודה

    • 16 תגובות
    • 22.6k צפיות
  9. התחרות רובוטיקה התחילה היום! אני בקבוצה #1943 יש עוד מישהו שמשתתף בתחרות?

    • 0 תגובות
    • 648 צפיות
  10. מישהו מכיר חנויות אירופאיות ששולחות חומרה לכל אירופה? במיוחד לליטא. לא ממש ידעתי איפה לפרסם את זה אז.. תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 608 צפיות
  11. Started by SeaMonster,

    האם זה בסדר להרתיח מים מינרליים (נביעות,מי עדן , אקווה נובה וכו'...) ולישתות אותם?

    • 19 תגובות
    • 13.4k צפיות
  12. Started by bastard007,

    שיחזרו בשלום אמן לדברי החיזבאללה אם תהיה פעולה כזאת הם יכנסו ללחימה מה אתם אומרים הצפון גם יהיה חזית עכשיו? דיווח על חילופיי אש ראשוניים ומספר התקלויות קיראו תהילים

    • 51 תגובות
    • 4.9k צפיות
  13. לפי כ-3 ימים, חבר שלי רכב Asus 1000H בסניף של חנות "פנדה מחשבים ותקשורת". בדיעבד, התבררה העסקה כלא מתאימה, ובכלל לא משתלמת לבחור. כרגע, הוא מעוניין בביטול הרכישה, וקבלת החזר כספי מלא (לא זיכוי). לאחר עיון קצת בתקנון האתר, ובטפסים שהוא קיבל מהם, התברר שאין החזר כספי, או בכלל התחיבות להחזר, במחשבים ניידים. כזכור לי, העובר בכנסת חוק שדורש מהחנות לפרסם את מדיניות ההחזרה על שלט. האם ציון המדיניות בקבלה מזכה אותם ? החוק הזה לא כלל גם התחיבות להחזיר לכל הלקוחות את המוצרים, כולל החזר כספי מלא, אם לא עברו 14 ימים, והמוצר באריזתו המקורית ? אז זה לא בעצם עברה על החוק לכתוב שאין החזר :s05: בשורה התחתוה, לפני שאני ניגש אליהם יחד עם החבר ביום ראשון (או שני) הקרוב, יש למישהו ניסיו…

    • 1 תגובה
    • 866 צפיות
  14. Started by avi2014,

    אם אני פותח למשל אתר כמו יוטיוב של סרטוני מוזיקה זה יכול להיות בעייתי עם זכויות יוצרים? או בקיצור אם פתחתי אתר של וידאו קליפים(רק מוזיקה) יכולים לתבוע אותי?

    • 1 תגובה
    • 759 צפיות
  15. שלום לכולם רציתי לדעת כמה דברים, בקשר לאוניברסיטה, מה בערך התנאים שצריך כדי להתקבל למקצוע של מחשבים? [תכנות וכו']. [נגיד מבחינת יחידות, אנגלית מתמטיקה וכו'] ואיזה תחום מחשבים בדיוק כדאי ללמוד עכשיו שממנו אפשר להתפתח ולהגיע כמה שיותר רחוק? [כמובן גם בעזרת כישורים וכו' ולא רק לימודים]. תודה

    • 24 תגובות
    • 2.6k צפיות
  16. זה לצורך ניסוי,לא משנה לי מה זה ישדר אני צריך שזה ישדר לי אות בין 25 ל-45 מגה הרץ מישהו מכיר משהו דומה זה יכול להיות אפילו שלט של מכוניות צעצוע תודה רבה!

    • 4 תגובות
    • 649 צפיות
  17. נפל לי בורג בחלק האחורי שלו, לתוך הפלסטיקה. אני שומר אותו מרשרש כשאני מזיז את המסך, ניסיתי לנער כלפי מטה בשביל להוציא אותו מהחור שהוא נכנס, אחרי 5-6 דקות הבנתי שזה מקרה אבוד ואני חייב לפרק לגמרי את המסך. פירקתי את ה 8 ברגים מאחורה שהחזיקו אותו אבל לצערי אני לא מבין איך הפלסטיק מתפרק או אם יש לו עוד תפיסה מעבר לזה. תודה רבה.

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Started by Born2Kill,

    http://www.youtube.com/watch?v=sd26jIBunZc ;D

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. Started by junding,

    [glow=red,2,300]מונדיאל 2014[/glow] http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=267550&catcode=&year=2008&month=11&day=0&pagenum=5&ca החלק השביעי מתוך הסיפור. מקווה שתהנו, תגובות! מי שרוצה חלקים קודמים שיבקש

    • 3 תגובות
    • 636 צפיות
  20. Started by M.o.D,

    שלום אני מחפש מקום שאפשר לעשיג בו פוסטרים ענייקים ...בגודל של תחנות אוטובוס בערך לחדר.. כי בהפנינג הם ממש קטנים..

    • 15 תגובות
    • 3.6k צפיות
  21. התקרה ברכב "הפאר" שלי, פיאט טיפו, גמורה. הרכב היה שנים רבות בידי העובדים של אבא שלי, שעישנו ברכב וגרמו להרס התקנה. צירפתי תמונות להמחשה. חשבתי לרכוש ספריי דבק (קיים כזה דבר?) ולעבור על התקרה לפחות כדי שהיא לא תתפורר עלי בזמן נהיגה. אחר כך אקנה צבע אפור מיוחד ואעשה צביעה. לדעתי יותר גרוע לא יהיה. מה דעתכם? [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 667 צפיות
  22. שלום לכולם אתמול היה לי בוחן במתמטיקה על היסתברות בשני שלבים .. אני לומד 3 יח' מתמטיקה ואני בכיתה י' .. השאלה היא כזאת : לכד מכניסים 5 כדורים כחולים ו4 כדורים אדומים. מוציאים כדור אחד. 1. מה ההיסתברות שהכדור הראשון יהיה כחול ? 2. מה ההיסתברות להוציא כדור כחול אחד בדיוק ? 3. מה ההיסתברות להוציא לפחות כדור כחול אחד ? אלה התשובות שרשמתי : 1. 5 ל9 2. 4 ל8 3. 4 או 5 ל8 (כי זה תלוי מה הוא הכדור הראשון או השני ..) זה הסירטוט : N=9 Pb=5 Pr=4 (r מסמל RED) (b מסמל BLUE) סורי על הכתב הלא ברור האים אני צודק ? אם לא אז מהם התשובות ?

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. Started by LOL,

    בזמן ניקיון הדירה במעונות נתקלנו מתחת לכיור בחפץ מוזר זה פלסטיק אפור עם נוזל בפנים וסוגר מנייר אלומיניום לא רשום עליו שום דבר ולכן אין לי מושג מה זה לא פתחנו את הסוגר לכן אני לא יודע עדיין מה הוא אותו נוזל אני פשוט חייב לדעת מה זה [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 780 צפיות
  24. Started by drorhazan,

    מצד אחד ילדותי ואולי קצת מצחיק ומצד שני מאוד פוגע ומעליב. למה שיקימו נגדי תנועה?מי העז לחשוב על הרעיון הזה אפילו? אני קורא למקים התנועה להגיב כאן, למחוק את התנועה המטופשת הזו משם ולהתנצל. כרגע אנעי פותר בעייה במחשב שלי ולכן אני מגיב מהלפטופ של אמא שלי,אבל זה פוגע יותר מאשר מצחיק לפתוח נגדי תנועה. סיימתי קורס טכנאים בג'ון ברייס ואני רוצה להמשיך ללמוד שם ואני קורא הרבה ת'רדים באתר הזה כבר שנים,וגם חומר מהאתר כמו כתבות,מדריכים, ביקורות,מאמרים וכו', ואנשים פה במקום לעזור לי ולהתחבר איתי פותחים נגדי תנועה. אני לא חדש במחשבים, כי את רוב החומר של הקורס אני מכיר כבר שנים, ואנשים פה יכולים לעזור לי להתקדם הלאה בתחום המחשבים בנוסף לחומר שבאתר ובמקום זה הם פותחים נגדי תנועה. אם התחב…

    • 26 תגובות
    • 3.2k צפיות
  25. Started by 3d7,

    אתה נמצא על צוק חלק בגובה של 100 מטר, בלי נקודות אחיזה. יש לך חבל באורך של 75 מטר, וסכין שיכול לשמש לחיתוך של החבל בלבד. אתה יכול לקשור את החבל בשני מקומות בלבד - בראש הצוק, ובגובה של 50 מטר. איך אתה יורד מהצוק, בלי לקפוץ מגובה של יותר ממטר?

    • 362 תגובות
    • 47.8k צפיות

דיונים חדשים בפורומים