כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3670684,00.html כתבה לא רעה בכלל בYnet על מוצרים שהיו ואינם עוד. רוב המוצרים שהם הם מוצרי מאכל, חוץ מ"קווסטים"(הא?), ואכן מעלה חיוך נוסטלגי אחד או שניים. כיוון שאני אינני גדול בשנים, יש שם דברים רבים שאני לא מכיר (כמו זיפ), אבל כמה דברים שאני זוכר מאוד לחיוב, כמו גלידות טנוגה, ובעיקר בעיקר - "מעדן הגולן"! אחחח היו ימים. אני הייתי מכניס לשם גם קינלי(לא הדרעק שיש עכשיו, מה שהיה לפני "פאנטה"). עוד מאכלים נוסטלגיים עולים לכם בראש? תגובות לכתבה? טקבקו כאן!(נסחפתי טיפה)
-
- 77 תגובות
- 9.7k צפיות
-
-
חשבתי שזה יהיה נחמד לשים אותם בתור אייקונים ל"מחשב שלי" וכולי' יש אפשרות לעשות את זה?אייקונים של אנימציה?
-
- 0 תגובות
- 714 צפיות
-
-
אני מחפש חברה,אתר, משהו שאפשר לשלוח לפלאפון שיר אישי שזה אומר ממי זה, למי זה, ואני בוחר את השיר שאני רוצה עזרה חבר'ה! תודה
-
- 2 תגובות
- 5.7k צפיות
-
-
אני לא גר בארץ אבל יש לי את הערוץ הישראלי (THE ISRAELI NETWORK) לפעמים מראים כמה פרקים פה ושם אני מחפש איזה אתר שאפשר לראות או להוריד את כל הפרקים במסודר מישהו מכיר? תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 765 צפיות
-
-
שלום, לפני כמה זמן קיבלתי מכתב בדואר מחברה בשם hackeru שמאתרת עובדים להייטק ומכשירה אותם בקורסים שלה (ואח"כ מתחייבת לתת להם עבודה). עברתי את הראיון ונרשמתי לקורס תכנות של net. ו- java. כל הקטע הזה של מקומות כאלה חדש לי ורציתי לשאול אם מישהו מכיר אותם ויודע אם כל הקטע הזה אמיתי או שהם סתם רמאים?
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
קיבלתי אפשרות לדרג את התפקידים הבאים: מערך הנהיגה הכבד שירות בתי הסוהר (שב"ס) המערך הטכני בחיל החימוש שירות בחיל האויר והחלל מפעיל תקשוב מבצעי המערך הטכני בחיל האוויר והחלל אשמח אם מישהו עם נסיון (או ששמע מאחרים) יסביר על התפקידים שממלאים בכל אחד מהתחומים, האם זה מעניין, האם כדאי להרחק כמו מאש וכד'. חוץ מזה, בדירוג שמבצעים לפני כן באתר כיוונתי בכל השאלות לתפקיד תכניתן (בממר"ם), ובכל זאת הוא לא מופיע לי ברשימה הנ"ל. לאיזה גורם אני צריך לפנות כדי לאפשר מיון לממר"ם בכל זאת? זה היה התפקיד היחיד שעניין אותי מכל האפשרויות המוצעות.. כל העניין הזה הוא רק מעיין תעודת ביטוח בשבילי, כי אני בין כה וכה מכוון למסלול גאמא במודיעין. ביום שני היה לי ראיון לממ"ס ויצאתי ממנו בהרגשה די טובה,…
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
תקראו לי פרייר\מיושן אבל אני מעדיף מוצרים פיזיים ביד למרות שאני בקלות יכול להוריד אותם מהרשת. נכון אפשר לקרוא ולרכוש הרבה ספרים בתצורת ספרים אלקטרוניים (E-BOOKS ),לצפות בתמונות שצילמתי במחשב ולהוריד סרטים ומשחקים מלאים בתוך זמן קצר ולשחק בהם מבלי אפילו לצרוב אותם על cd \DVD בעזרת תוכנות כמו DEAMON . ידוע לי גם שישנם שירותי הורדות חוקיים כמו STEAM \ VOD ,אבל אני ממש לא מתלהב מהם . אין לי מושג מדוע,אבל אני נהנה יותר ממשחק\סרט\ספר\תמונה בפורמט פיזי מוחשי. אולי זה בגלל שאני יודע שאם אני ועוד אנשים לא יקנו אז יש סיכוי קלוש שיהיה המשך(לדוגמא סדרות מופת כמו : Half-life CALL OF DUTY MEDAL OF HONOR אולי זה בגלל שאני מודע לאיכות הגבוהה יותר של מדיות DVD שהוטבעו במפעל וישרדו עוד…
-
- 11 תגובות
- 5.7k צפיות
-
-
ביקרתי בשתי חנויות ברעננה להם סניפים רבים בארץ ולא התלהבתי מהשרות ומהמוטיבצייה לעזור. אני צריך עזרה במציאת חנות מחשב אמינה ומקצועית באזור מגוריי כפ"ס. ברצוני להרכיב מחשב ע"פ מפרט שהכנתי. תודה מראש,
-
- 0 תגובות
- 604 צפיות
-
-
אני מחובר לאינטרנט דרך ספקית תקשורת מסויימת ונתתי לאותה ספקית תקשורת את פרטי כרטיס האשראי שלי לצורך הפעלת המנוי . יותר מאוחר הסתבר לי שהם גובים ממני כספים שלא קשורים להסכם התקשרות האינטרנט שלי איתם . הם חייבו את כרטיס האשראי שלי על שיחות לחו"ל שהתבצעו מאותו קו הטלפון (הקו רשום בבזק על שם אימא שלי) . אף פעם לא נתתי להם אישור לגבות מהכרטיס האשראי שלי כסף מלבד הסכום שהוסכם על ידי לגבי האינטרנט . התקשרתי לברר את העניין וטענו מפני שבאמת אין להם שום תיעוד לכך שאני מאשר עיסקה או מבצע או כל דבר שקשור לשיחות לחו"ל , כלומר שהאישור לגביית הכסף מהאשראי שלי לא ברשותם . אבל טענו שאימא שלי היא זאת שנתנה אישור . אני עשיתי בירור עם אימא שלי והיא טוענת נחרצות שלא נתנה אישור לגבות כסף …
-
- 16 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום. אני מנגן לא הרבה זמן במיוחד והייתי מאוד רוצה לדעת איך עושים סט אפ לגיטרה... לא רק כדי לחסוך כסף בעתיד אלא בגלל שאני מאמין שאם אני אכיר את את הכלי יותר טוב.. ההבנה של איך הכלי עובד חשובה לי מאוד... עכשיו יש לי גיטרה עם טרמולו וכבר ראיתי כמה הוראות וכל זה אבל הייתי רוצה לדעת עוד... כמו איך לכוון אקשן ומה יש בתוך הגיטרה ודברים כאלא... אני אשמח אם מישהו מכיר דרך שאוכל ללמוד או שמישהו יוכל לפרט על זה... תודה..
-
- 9 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
מה עושים אם אני לא זוכר את הקוד של הכרטיס אשראי ואני רוצה למשוך כסף מהחשבון שלי??
-
- 12 תגובות
- 11.6k צפיות
-
-
-
לפי מה שהבנתי יצא תיקו לא? או שהולכים לבעיטות הכרעה מ 11 מטרים?\ מי יסגור אותי על העניין?
-
- 1 תגובה
- 727 צפיות
-
-
אהלן, אני מחפש מקום לקנות Seedbox (חו"ל כמובן). מישהו מכיר אתרים אמינים וטובים? תודה
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אין לי מושג איזה ז'אנרים הבחורה אוהבת אבל אשמח לשמוע המלצות לסרטים. תודה
-
- 3 תגובות
- 584 צפיות
-
-
http://www.essortment.com/all/whitenyourteet_pry.htm מה אתם חושבים?
-
- 9 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
לפני מספר ימים הלכתי לרופא עיניים, עשיתי בדיקה שבסופה היתברר שיש לי צילינדר.. שאלתי תאופטימיטריסט מזה, הוא אמר משו על חדות בראייה.. קיצר לא הבנתי מה הוא חירטט שם.. יש למישו מושג מזה צילינדר..?
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
קטע הזוי ממש... כבר בערך 24 שעות כשאני מנסה להתחבר לפייסבוק אני מקבל את ההודעה שמצורפת בתמונה למטה כאשר חברים שלי מנסים לצפות בפרופיל שלי הם מקבלים הודע שהמשתמש לא זמין כעת... WTF?! מישהו נתקל במשהו בסגנון? [attachment deleted by admin]
-
- 19 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
-
המשטרה במקרה הצורך יכולה לבדוק למי שייכת כתובת הIP, או מי משתמש במחשב או מאיזה בית הוא הגיע אבל איך אפשר להוכיח בבית שיש בו משפחה, שדווקא אותו בן אדם הוא זה שישב מול המחושב וביצע את הפשע? איך אפשר להוכיח שהמחשב לא נפרץ וזה בכלל לא אותו אדם שכתובת הIP והמייל בבעלותו. מה קורה אם אותו בן אדם מונע השגת ראיות (הכונן קשיח שלו) לדוגמא על ידי הפעלת המחשב שלו דרך DOK, מה שמקטין משמעותית את סיכויי המשטרה להשיג ראיות חומריות נגדו (גם אם צו חיפוש, לוקח גג חצי דקה להשמיד דיסק און קי ואת כל המידע שבתוכו)
-
- 10 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום חברים מישהו מכיר אתר ללימוד תאוריה בחינם??? כל האתרים גובים 15 שקלים לחודש שזה מעצבן אותי מעצבן אותי גם העובדה שאני בן 27 שרק עכשיו החליט להוציא רשיון על אוטו מכריחים אותי אני לא רוצה יחי האופנועים!!!!!!!
-
- 9 תגובות
- 10.9k צפיות
-
-
אני אסביר את עצמי דובר על בונוסים לחייליים שהשתתפו בעופרת יצוקה אני עשיתי כמה בגרויות בימים האחרונים, כשאני חייל בקבע (לוחם). האם מישהו יודע אם מגיע לי בונוס? חיפוש בגוגל העלה בעיקר "דרושים" לחיילים, אבל זה בטח אני
-
- 0 תגובות
- 871 צפיות
-
-
-
איך אני יכול לברר מי בדיוק היצרן אם כתוב שזה מיוצר ע"י יצרן מספר כלשהו?
-
- 3 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-


