עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. יש הגבלה על מספר ההורדות/התקנות של משחקים שקונים דרך D2D?

    • 7 תגובות
    • 705 צפיות
  2. http://www.rsm.co.il/

    • 9 תגובות
    • 1.6k צפיות
  3. Started by דנדן,

    HOT לוקחים נציגים טיפשים יותר ויותר כל הזמן, כנראה. בדירה שלי בב"ש, אני שנה שנייה ברציפות מחובר אליהם, ובתחילת שנת הלימודים השנייה נתנו לי הטבה של אינטרנט 5MB במחיר של 2.5, לחצי שנה ואחר כך מחיר רגיל (ואם אני רוצה אני יכול לחזור ל2.5 בלי בעיות). קיצר, החצי שנה נגמרת מחר מחר בערך, אז אני התקשרתי אליהם בשביל להוריד את המהירות (בבזק בינלאומי נשארנו על 2.5 מגה, אבל קיבלנו 5MB), קיצר נפלתי על נציגה ממבחר הנציגות הטיפשות שם, שבמשך 10 דקות, מנסה להבין מה היא רוצה לעשות בכלל, ואחר כך שמה אותי על המתנה כ5 דקות, ובסופו של דבר סכמה את הנושא. הטמטום שלה התחיל עם זה שהיא רצתה לחייב אותי לשנה מחדש, כי היא לא שמה לב שאני בהתחייבות בכלל, אחר כך המשיך בזה שהיא לא ידעה את המחיר של חבילו…

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. זה המפרט: לוח אם MSI P6NG Neo Digital מעבד pentium core 2 due e5200 דיסק 2*500 G זכרון 1*2G של geil ddr2 800 mhz cl4 צורב lg dvdr x20 ספק EZCool 450 W כרטיס מסך msi geforce 8600GT 1G השאלה היא איך הוא יתמודד מול סרטים מקודדים של X264 ב-FULL HD גם בסצינות מהירות

    • 2 תגובות
    • 679 צפיות
  5. כרטיס מסך של MSI 4850 חדש באריזה סגורה! ללא שימוש כלל וכלל! הכרטיס הבא : http://www.neoseeker.com/Articles/Hardware/Reviews/msihd4850review/ אשמח לקבל תגובות! באיזה מחיר, כדאי/רצוי, למכור כרטיס מסך חדש (לגמרי) שכזה.

    • 14 תגובות
    • 931 צפיות
  6. Started by RF SOS,

    עבדתי בחנות מחשבים גדולה והמנהל סניף שם היה על הפנים נגד לקוחות עושה בעיות בין העובדים אז נשבר לי ובאמצע מול לקוחות לקחתי את הרגליים והלכתי! היום ראיתי עבודה בתור מכירות מחשבים אז אמרתי למה לא נשלח קו"ח ולא ראיתי את השם של החברה מסתבר ששלחתי לאותו מקום !!! הבעלים יראה את הקורות חיים שלי הוא יקבל התקף לב !!! אני בסרטים !!! איזה פאדיחה לא ראיתי את השם של החברה זה היה בקטן!!! רק ששלחתי שמתי לב :bash: מה עושים ? מקסימום אם הוא יתקשר אני אכבה פלאפון אני מת מבושה !!!

    • 16 תגובות
    • 1.7k צפיות
  7. Started by דרייבל,

    http://www.youtube.com/watch?v=6QKiXYhW-XU

    • 5 תגובות
    • 1.6k צפיות
  8. בתור סטודנט להנדסה רציתי לדעת אם נכונה העובדה שהיום רוב העבודה היא בתכנון ועיצוב דיברו איתנו על החשיבות של היכרות עם תוכנות כמו SOLIDWORKS ותוכנות עיצוב תלת מימדיות אחרות בנוסף, איך המשכורות, התנאים, שעות העבודה? העבודה מספקת? מעניינת?

  9. Started by Alex89,

    סביר להניח שאני יפגוש אתכם לאן אתם מתגייסים? למי שלא הבין הגיוס שלי בתאריך הזה

    • 4 תגובות
    • 864 צפיות
  10. Started by jeger01,

    חברים, אני פותר תרגילים מהמיקודת ונתקלתי בסעיף בהסתברות שכבר חצי שעה אני יושב עליו ולא מגיע לפיתרון (3/23) בבי"ס תיכון מסוים ניגשו כל תלמידי שכבת י"א לבחינת הבגרות בלשון. 24% מתלמידי השכבה לומדים בתנאי פנימייה. אם בחרים באקראי תלמיד מהשכבה,ההסתברות שהוא הצליח בבחינה בלשון היא 0.7 . ההסתברות לבחור באקראי תלמיד שלא הצליח בבחינה בלשון וגם איננו לומד בתנאי פנימייה גדולה פי 1.5 מן ההסתברות לבחור באקראי תלמיד שלא הצליח בבחינה בלשון וגם לומד בתנאי פנימייה השאלה היא: ידוע שבשכבת י"א באותו בית ספר לומדים 100 תלמידים. בוחרים בזה אחר זה שלושה תלמידים מבין תלמידי השכבה הלומדים בפנימייה. מה ההתסברות ששני התלמידים הראשונים שנבחרו הצליחו בבחינה בלשון והתלמיד השלישי נכשל בה? תודה ל…

    • 21 תגובות
    • 1.6k צפיות
  11. Started by Gil28,

    שלום לכולם... אני מתוכנן לסוע לארה"ב בקיץ (בסביבות סוף מאי) דרך הסוכנות היהודית, בשביל להיות קב"ט באחד מן המחנות של הקהילה הרפורמית. מישהו היה במחנה כזה ויכול לספר על התפקיד\חוויות\המלצות? אני אשמח מאוד. נ.ב יש לציין שאני מחזיק בדרכון אמריקאי (נולדתי שם ועליתי בגיל 7)

    • 11 תגובות
    • 2.8k צפיות
  12. Started by d1v,

    http://www.ptroa.co.il/petitionmovie/petition.html פשוט לראות את הסרטון,לא צריך להרחיב במילים מכיוון שאתם תרצו להפיץ אותו בעצמכם וכמובן אל תשכחו לחתום.

    • 6 תגובות
    • 768 צפיות
  13. היי אנשים לי ולחבריי נוצר דיון אם נגיד אני לא עובד כרגע ויש לי מילואים קרביים של 20+ יום משלמים לי על זה או לא?

    • 8 תגובות
    • 1.4k צפיות
  14. חיפשתי באיטרנט שעה אני לא מצליח למצוא את הכתובת של חברת רפאל הבנתי שזה ליד כביש עכו קריות אבל אני צריך כתובת כדי שה GPS החמוד שלי יוביל אותי לשם תודה מראש אנשים

    • 4 תגובות
    • 35.3k צפיות
  15. Started by alexpir,

    מישהו פה היה בסינמה סיטי VIP? אני רוצה לבוא לשם עם חברה שלי רק אני והיא נהיה באולם ? או שעוד אנשים יהיו באולם ? האוכל והשתייה זה בחינם ? שאלה אחרונה.. אני בן 17+ , אני יכול לקנות כרטיסים של VIP ?

    • 4 תגובות
    • 1.7k צפיות
  16. היי לאחרונה גיליתי תקלה בכרטיס המסך שלי מדגם Ati 4850 512mb של חברת gigabyte , הבעיה הייתה שהוא התחמם יותר מדי. ניצלתי את האחריות אך בחנות החזירו לי כעבור מס' ימים כרטיס מאותו דגם של חברת Sapphire . (כרטיס זול יותר בכ- 35 שח). האם חילוף כזה מקובל בשימוש באחריות? מה ההבדל בין שני הכרטיסים ואם עלי לעשות בלאגן ע"מ לקבל כרטיס כמו המקורי?

    • 82 תגובות
    • 10.8k צפיות
  17. Started by nnfyrbsnss,

    כמו שאתם יודעים ברגע שאתם יוצרים / מגיבים בנושא זה עושה subscribe ומודיע על הודעות חדשות ב"הראה תגובות חדשות להודעות שלי", איך אפשר לעשות unsubscribe?

  18. Started by Jules Winnfield,

    מאיפה להתחיל? מישהו מכיר איזה ספרים טובים שמלמדים את בסיס הפילוסופיה וכד'? או כל דבר אחר (רק לא מגזינים) הבנתי שלא שווה ללמוד מקצוע זה באחת ממוסדות הלימוד האקדמיות כיוון שהעתיד עם מקצוע כגון זה מוטל בספק. מה אתם חושבים? סמיון.

    • 6 תגובות
    • 756 צפיות
  19. לפני כמה ימים הזמנתי מסך מסקאיי פי סי והוא הגיע עם פגם בצד בסוף של המסך יש מין גוון צהוב כזה המסךbw 2053 עכשיו אני לא יודע מה לעשות להגיד לסקאייי פי סי זה בעיה למה אני גר בחיפה ולשלוח להם הם דורשים ממני לשלם על כל צד של משלוח 40 שח מה לעשות ? (הם אשמים שהם שלחו לי מסך פגום ועכשיו אני צריך להוסיף 80 שקל על כלום ?!)

    • 14 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. עזבו את זה שמיתון, עזבו את זה שלרוב האנשים היום אין כסף לקנות מכונית חדשה, עזבו את זה שזה אחד הדברים הכי לא כדאיים מבחינה כלכלית... אבל לקנות מכונית סינית חדשה בלי שם, בלי מוניטין, בלי וותק, בלי אמינות ב 140,000 ש"ח? מזל שאין גג, אחרת היו צריכים לעשות 2 חורים לאוזניים של החמור שיקנה אותה! http://www.nrg.co.il/online/16/ART1/867/692.html

    • 65 תגובות
    • 8.8k צפיות
  21. Started by Domovoi,

    U2 נחשבת ללהקה טובה בתחום הרוק?

    • 7 תגובות
    • 916 צפיות
  22. אני מאיזור ב"ש ואני לא מוצא כאלו כאן! מדובר על הסוכריות שהן כמו M&M אבל במקום שיש שוקולד בפנים יש ג'לי בטעם פירות! הדבר הכי טעים בעולם... אני מכור כי הביאו את זה מארה"ב ונגמר לי :'( איפה אפשר למצוא כ אלו באיזור ב"ש מישהו יודע?

    • 79 תגובות
    • 15.1k צפיות
  23. אני לבנתיים ראיתי רק אחד, הלך לי הצוואר מלהסתכל למעלה אז חזרתי לחדר מישהו הצליח לראות?

    • 8 תגובות
    • 926 צפיות
  24. אנשים רק אתרים ישראלים עובדים לי ?? זה אצלהם?

  25. Started by J0n1,

    בשאלון לסיווג ביטחוני נשאלת השאלה האם השתמשת בסמים, כמה למה איך ומתי. האם הודאה על שימוש בסמים קלים (אפילו חד פעמי) תשלול מייד את האפשרות לקבל סיווג? האם הם יכולים/מזיז להם מספיק לפעול בהליכים כדי לפתוח תיק פלילי? אני מניח שזה מראה על אישיות מסוימת, השאלה אם הודעה על שימוש חד פעמי שוללת ישר.

    • 41 תגובות
    • 33.6k צפיות

דיונים חדשים בפורומים