כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
-
שלום, אני מתלבט באיזה מגמה כדאי לי לבחור (בעתיד, איזו תכניס לי יותר כסף ), יש לי אחלה ממוצע וציונים, ולדעתי לא תמיד מה שהכי יוקרתי יקח אותי לעתיד טוב יותר אז תשפטו אתם.. האפשרויות: 1) תעשיה וניהול-זו נחשבת המגמה היוקרתית ביותר, אני אצטרך להשקיע בשבילה (לעלות קצת את הציון במתמטיקה). זו בעצם מתמחה בניהול, סטטיסטיקות, טכניקות שיווק, הנדסה כלכלית ועוד. 2) ניהול עסקי-זו המגמה השנייה ביוקרותה, אבל יכול להיות שבעתיד היא תכניס לי יותר כסף. זו מגמה בעלת מסלולים רבים, כגון ראיית חשבון (סוף י"ב תעודת רואה חשבון מוסמך, סוג 2). לאחר מכן אני יכול להפוך להיות רואה חשבון סוג 3 (מומחה, נחשב יותר טוב) או לבחור במספר מסלולים שונים באוניברסיטה כגון: כלכלה ועוד כמה דברים שאני לא זוכר.. ודר…
-
- 29 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
עברתי התקף פסיכוטי חודשים לפני כן היו לי רעיונות בתחום המתמטיקה שנמצאים כיום בארגז אני מחפש אדם שעבר התקף דומה ושיש לו ארגז כזה ששל רעיונות בכל תחום מדעי. בכדי לבצע החלפה בין הארגזים אימייל: oryanstn@yahoo.com פלאפון: 0528400561
-
- 12 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
-
חיפשתי בגוגל ולא מצאתי, לכן אני פונה עליכם לעזרה שמתי לב שיש אלבומים שיש להם אותיות ומילים אחרי שם האלבום והיתי שמחה לדעת מה זה אומר? אשמח לקבל רשימה שבה אוכל לזהות את הגרסאות לאלבומים כגון: Deluxe Edition,MTD, Advance מה כל אלה אומרים? תודה רבה לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 585 צפיות
-
-
-
איך אני נרשם לאשכול מסויים ומקבל עדכונים על תגובות חדשות
-
- 1 תגובה
- 594 צפיות
-
-
בא לי לשמוע שירים רגועים בסגנון של אלה (כמה דוגמאות) johnny - cash hurt johnny cash - i won't back down green day - time of your life Plain White T s - Hey There Delilah בקיצור שירים רגועים שאפשר לשבת ולשמוע בכיף... אם יש לכם גם שירים בסגנון שהם קלים לניגון על גיטרה אקוסטית (למתחיל) אז זה בונוס!
-
- 20 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
500k Guaranteed 7500 chip starting stack 12 min blind levels מתחיל עוד כמה שעות נראה טורניר מאוד איכותי
-
- 0 תגובות
- 521 צפיות
-
-
רדיו דיסק חדש? (אין לי חיבור aux ברדיו טייפ הזה ואני כעיקרון צריך רק את החיבור של הaux כדי לחבר את הנגן mp3 ולשמוע באוטו מוזיקה,ואני לא רוצה להוציא כ700 שקל על רדיו דיסק רק בשביל החיבור הזה...יש פתרון אחר?)
-
- 5 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
היי אנשים, חברים שלנו מארה"ב חוזרים, ואני רוצה לנצל את חלון ההזדמנויות הזה לכך שהם יקנו לי מפרט שארכיב בnewegg. אז באמת, מה שרציתי לשאול זה - אם הם מביאים את זה במכולה, כשהמחשב לא מורכב, זאת אומרת בחלקים (מעבד, כ. מסך, מארז בנפרד וכ"ו), הם יצטרכו לשלם מע"מ? יש לציין שהם תושבים חוזרים ששהו בחו"ל מעל ל6 שנים. תודה.
-
- 0 תגובות
- 719 צפיות
-
-
יש לי שאלה שלא מצאתי תשובה משמעית עליה. מה התפקיד(בגדול) של האונה הימנית במוח?
-
- 9 תגובות
- 856 צפיות
-
-
-
לפני כחצי שנה קיבלתי זימון לצו ראשון לתאריך 18.2.09. הייתה לי בעייה להגיע (לחץ בלימודים ועוד כמה בעיות אישיות) אז מילאתי את הטופס של הדחייה ושלחתי בפקס, התקשרתי כדי לאשר ואמרו בסדר. טוב... עכשיו הגיעה סוף שנת הלימודים אז שוב המון לחץ (אני בי"א עכשיו). תיכנתתי לדבר איתם היום לגבי קביעת מועד לצו לאחר שלא שמעתי מהם כלום עד היום. ואז פתאום היום בצהריים מתקשרים אליי מחסום, 5 שניות בערך של איזו מוזיקה מוזרה (בחיי שכמעט ניתקתי כי חשבתי שמדובר באיזה טרול טלפוני שאין לו מה לעשות) ואז עונה מישהו: "למה לא הגעת ל3 הזימונים ששלחנו לך בדואר? אם אתה לא מגיע או מחר או מחרתיים לצו ראשון אנחנו פותחים עליך {הכנס כאן את השם הזה שאתה עריק, לא זוכר איך קוראים לזה}" ומפה כמובן מתחילה כל הביזארי…
-
- 4 תגובות
- 853 צפיות
-
-
+ האם מי שמשרת בצפון "ינפוש" בכלא 6 ומי שבדרום בכלא 4? או שאין קשר בין הדברים? תודה.
-
- 1 תגובה
- 649 צפיות
-
-
מזה זמן מה אני נכנס אתר vr-zone.com על מנת לקרוא חדשות באופן מרוכז (ולעוד כמה אתרים אבל שם אני מתחיל) בגלל שיש שם "פורום" שמיועד קרק לחדשות ושם מרוכזות רב החדשות המעניינות בתחום מהרשת. מזה כמה ימים משום מה אינני מצליח להיכנס לפורומים של האתר. אני מנסה להיכנס דרך הלינק VRFORUMS בראש הדף בצד ימין - אך משום מה הפורומים לא עולים. מישהו אחר מצליח להיכנס? האם זו בעייה גלובלית אצלהם או משהו ספציפי אצלי?
-
- 11 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
היי אנשים איך אפשר לפתוח את המכשיר לכל הרשתות ? צריך ללכת לחברה? האם זה עולה כסף? אפשר לעשות את זה בבית בעזרת תוכנה? חוקי?
-
- 27 תגובות
- 11k צפיות
-
-
אנחנו נמצאים בבצורת. החורף הקודם היה חלש, החורף היוצא היה מאד חלש. המדינה אסרה על השקיית הגינות הציבוריות ועיריית אשדוד באמת אכפה את הגזירה. הגינות הציבוריות באשדוד צהובות. אבל לבעלי מגרש כדורגל באשדוד זה לא מפריע. באשדוד, לא רחוק מתחנת המשטרה, יש מגרש כדורגל. הבעלים של המרגש משקה את המגרש כל יום בשיא החום. שמעתם נכון. אני נוסע לעבודה בערך בשעה 10:00 והממטרות עובדות בשיא המרץ. היום חזרתי מירושלים בשעה 12:00, עברתי לידה המגרש ואני רואה את הממטרות עובדות בשיא השרב. משום מה יש לי תחושה שהוא לא משקה את המגרש על חשבונו. מה אפשר לעשות? למי אפשר להתלונן?
-
- 75 תגובות
- 4.5k צפיות
-
-
-
הקולקציה: http://www.sportw.co.il/cat.asp?manid=287 הוא (חבר) מחפש קרוקס כפכף אצבע. ואומר שהשחור עם הסוליה הכחולה הכי יפה. וני אומר לו שזה צבע שמתאים יותר לנשים. וגבר בן 20 שהולך עם , זה יראה מגוחך. ועדיף ללכת על השחור הרגיל, או השחור עם הסוליה החומה. מה אתם אומרים?
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
סתם מסקרן אותי... עריכה: למנהלים - נראה לי שהייתי צריך לשים את הדיון הזה ב"אקטואליה ותרבות" אם אתם יכולים בבקשה להעביר לשם, תודה.
-
- 0 תגובות
- 780 צפיות
-
-
מישהו מציק בצורה חוזרת, יש לי דרך לדעת מי זה?
-
- 1 תגובה
- 751 צפיות
-
-
מישהו עשה את הבגרות הזאת? איך הלך?? ויש את הפתרונות לבגרות הזאת כבר?
-
- 0 תגובות
- 872 צפיות
-
-
כדי לפתור את (- x^2)-(x^2+4x) אני מתייחס ל מינוס כאילו זה * -1 ?? כמו שמתואר פה http://www.algebrahelp.com/calculators/expression/oops/calc.do?expression=(-x^2)-(x^2%2B4x)
-
- 4 תגובות
- 860 צפיות
-
-


