כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
שלום, יש לי את ה DREAM SCENE במחשב שלי כבר לא מעט זמן, ויש לי סרטון נחמד של מפל מים שאני ממש אוהב, הבעיה זה שהוא ברזולוציה של 1024X768. והמסך שלי הוא 1400X1050. ופשוט זה מפריע לי לראות את הסרטון שהוא לא באיכות הכי טובה בגלל הרזולוציה הטבעית אצלי, אז חיפשתי באינטרנט מלא סרטונים של מעל 720 ומצאתי רק 1080 אחד והוא היה מעפן. אז אם תוכלו בבקשה לעזור לי למצוא סרטונים בחינם עם רזולוציה כמו שלי ומעלה (לא אכפת לי העיקר שהאיכות תהיה טובה) אז אני מאוד אודה לכם. אם אפשר בבקשה סרטונים אמיתיים (לא ערוכים בפוטושופ, זה מעפן לדעתי) זה מפלים,חוף ים, שדה פרחים ושאר דברים עם שמש צבעוניים. תודה רבה למגיבים
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
בשבוע האחרון אני מקבל כמעט כל יום כמה הודעות ספאם באינבוקס בג'ימייל.. משום מה ג'ימייל לא מסנן אותם וזורק אותם לתקיית ספאם.. גם לכם זה קורה?
-
- 15 תגובות
- 2k צפיות
-
-
-
אני מדבר על שירים כמו Don't Stop ו 9PM של ATB, Eple (שאגב הקליפ שלו ביוטיוב ממש יפה) ו happy up here של royksopp, את Superstylin של Groove Armada מאוד אהבתי (ועוד כמה שירים שלהם), מיקסים של Fatboy Slim... אהבתי גם שירים של Faithless, Booka shade, כמה של YAHEL וגם הרבה שירים של שוטי הנבואה (בעיקר אח של סאלים) אז וואלה, חשבתי לפתוח תרד שיעזור לי ואולי לעוד אנשים שאוהבים את הסגנון הזה.
-
- 7 תגובות
- 951 צפיות
-
-
היי אנשים יש לנו חדר כושר בעיר אבל דיי נימאס מאותם דיסקים אז מחפש מוזיקה ממריצה שתהפוך את האימון להנאה אשמח ללהקות, אלבומים, סינגלים... הכל פשוט תזרקו כל מה שיש.
-
- 9 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אם אתם מחוברים לאינטרנט בכבלים ולא לטלווזיה בכבלים, הבנתי שהם שמים מסנן שלא תוכלו לראות את ערוצי הכבלים, אבל תוכלו לקלוט ערוצים אחרים דרך הכבלים ולא דרך האנטנה. האם בנוסף לערוץ 1 וערוץ 2 אפשר יהיה לראות עוד ערוצים שלא שייכים לכבלים כמו: ערוץ 10 / ערוץ 9 (הערוץ הרוסי) / מוזיקה 24 / ערוץ 33 / ערוץ הכנסת ? כל הערוצים האלה מלבד אולי ל-33 לא משדרים באנטנה. בנוסף האם הם גובים תשלום נוסף עבור מספר נקודות, כלומר אם יש כמה טלווזיות שמחוברות לכבלים צריך לשלם יותר? התקשרתי לשאול והם לא הסכימו לענות.
-
- 33 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
נשמח לדעת מה אתם חושבים http://www.tsofar.com/zofar/mashtap/show.asp?id=15930
-
- 2 תגובות
- 771 צפיות
-
-
שלום. מישהו יודע כיצד אני יכול לברר באיזו שעה מתחילה בחינת הבגרות בספרות ביום שלישי? ניסיתי את האתר של משרד החינוך אבל כול מה שקיבלתי זה ג'יבריש ושגיאות שהאתר שלהם עמוס או משהו בסגנון. להתקשר לבית הספר אוכל רק מחר וזה כבר נהיה צמוד למועד. והאם הבחינה מתחילה באותה שעה בכול הארץ?
-
- 4 תגובות
- 882 צפיות
-
-
שלום לכם! פתחתי כבר נושא פה על זה. אבל חזרתי לעוד התייעצות(מה לעשות, טיול ראשון בארה"ב ) אני יהיה 4 ימים באורלנדו(קצת, הרבה, זה מה יש) לאיזה פארקים כדאי ללכת? חשבתי ללכת לשני פארקים של דיסני(מתוך 4) פארק אחד של יוניברסל(מתוך 2) ועוד יום לקנדי ספייס סנטר.(ידוע שזה לא יום שלם ליהיות שם, אז זה יהיה ביום של ההגעה) כמה שאלות: 1. לאיזה פארקים כדאי ללכת בדיסני?(חשבתי על האפקוט והMGM מה דעתכם?) 2. לאיזה פארקים כדאי ללכת ביוניברסל? 3. האם שווה ללכת לקנדי ספייס סנטר?(אני אוהב את כל הנושא של החלל וכד') ומה יש לראות שם? תודה, אריאל
-
- 33 תגובות
- 8.3k צפיות
-
-
מישהו יודע למה אי אפשר להזמין מהאתר שלה וריך אפשר להזמין מישמה כי כשאני בא בא להזמין ניפתח לי דף כזה שאונר שיש איזו שהיא שגיאה
-
- 1 תגובה
- 725 צפיות
-
-
-
שלום. אני טס עם השפוחה בחופש הגדול ל22 יום לארה"ב-לוס אנג'לס,סן פרנסיסקו,סאן דיאגו,לאס ואגס וניויורק. רציתי לדעת איזה מקומות ממלצים. איזה מ4 קניונים הכי ממלצים. (אנחנו רוצים לעשות רק 2 גראנד קניון ועוד אחד). יש חופים ממלצים? סטייל לגונה ביץ'. פארק שעשועים חוץ מהדיסנילנד יש? ובכלל איזה אתרים ממולצים יש במדינות האלו? תנקס'
-
- 6 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכם. מה נדרש על מנת להיות כתב מחשבים/טכנולוגיה (חדשות/מאמרים/ביקורות) טוב (פרט ליכולת הבעה עצמית טובה)? האם יש העדפה להשכלה דווקא בתחום המחשבים או דווקא בתחום האלקטרוניקה? או שזה לא משנה? האם חייבים להיות מאוד רציניים/מרובעים או שיש מקום לקצת הומור בכתבות מסוג זה? יש טיפים נוספים? תודה מראש לעוזרים.
-
- 9 תגובות
- 934 צפיות
-
-
חיפשתי מידע ברשת על זכות קדימה ודיני תעבורה במעגל תנועה דו נתיבי אבל מצאתי תשובות סותרות. ההיגיון שלי אומר שמהנתיב הימני ניתן לפנות ימינה בלבד ואילו מהנתיב השמאלי ניתן להמשיך ישר או לפנות שמאלה, השאלה שלי היא האם מישהו יודע בוודאות אם זה אכן ככה? (בכל קונפיגורציה אחרת שחשבתי עליה יש בעיות)
-
- 4 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
רציתי לשאול היכן ניתן לברר מה הם אחוזי ההנחה לתשלום במזומן מול המחיר שנמצא באתר של TMSFOX, והיכן ניתן לברר זאת אם לא ידוע לכם.. קצת מאוחר להתקשר כרגע וחשבתי שאוכל לקבל תשובה מהירה יותר כאן.
-
- 3 תגובות
- 899 צפיות
-
-
האם מישהו יודע מי היבואן של לוחות האם של FOXCONN בישראל? נכנסתי לאתר של החברה וכשבחרתי בישראל היתה שגיאה בדף.
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
רציתי לשאול את דעתכם איזה ספק הכי טוב ומאיזה כדאי להימנע וכן האם יש יתרון לאחת התשתיות שבוע טוב
-
- 21 תגובות
- 3k צפיות
-
-
אני חייל חובה. המפקד שלי (סרן) מתחתן בשלישי. כמה מקובל להביא? המפקד הכי טוב שיכולתי לבקש, אני חייב לו בגדול בהרבה מישורים. אבל ממש לוחץ לי על הכיס.
-
- 14 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
כזו שיש לה במלאי דברים כמו ספקי כוח שווים, הלך לי הספק ואני טס מחר לשבועיים וצריך שהמחשב יעבוד למשפחה תודה לעונים
-
- 5 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אני צריך להגיע מחר (ובמשך כל השבוע) למכללת ג'ון ברייס בתל אביב (רחוב טיומקין מס' 16) זה נמצא ממש קרוב לצומת של רחוב הרכבת ודרך מנחם בגין בכל אופן, אני מחפש אוטובוס שמגיע מהתחנה המרכזית למקום הנ"ל (הצומת של הרכבת ודרך מנחם בגין, או כל דבר קרוב מאוד) כמובן, עדיפות לקווים שמגיעים בתדירות גבוהה ובעלי המסלול הקצר ביותר תודה וכמובן, מובטח שמנמן לכל מי שיעזור
-
- 7 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אני מרכיב משקפיים מכיתה ז'. במשך כל השנים קיבלתי מרשמים מאופטומטריסטים והיה בסדר גמור. לאחרונה התחלתי להרכיב עדשות מגע ואני מרגיש שאין חדות כמו במשקפיים. אפילו לא קרוב. אני שומע דעות חלוקת לגבי מקור קבלת המרשם. מצד אחד אומרים שרופא עיניים בעל ידע רב יותר בתחום, מצד שני אופטומטריסט בעלי יותר ניסיון מעשי. עדשות מגע זה עניין יותר רגיש מסתם משקפיים וחשוב מאד לקבל בדיקה מקיפה ומקצועית. השאלה כמה רופא עיניים מנוסה בתחום עדשות מגע. מה אתם אומרים? למי יש ניסיון? על איזה חברות של עדשות אתם ממליצים? שמעתי דברים מאד טובים על ג'ונסון & ג'ונסון.
-
- 0 תגובות
- 602 צפיות
-
-
שלום לכולם. יצא למישהו להזמין מחו"ל כרטיס WIFI או מודם סלולרי? הם עברו במכס בקלות, או שצריך אישור מיוחד בשבילם?
-
- 0 תגובות
- 962 צפיות
-
-
שלום רב רציתי לדעת כיצד מורידים שירים ומעבירים אותם לmp? ניסיתי דרך הemule אבל זה תמיד רושם לי שאיני מחוברת לספק וכאשר אני מנסה להתחבר לאחד הספקים המוצעים זה נכשל. גם כאשר הסרתי את התוכנה מהמחשב והורדתי גרסה אחרת של emule הבעיה לא נפתרה. ניסיתי דרך הf2h אבל זה רק מחפש זמן רב ולא מגיע לכלום עד שאני מתייאשת ויוצאת מזה. אנא עזרתכם איזו התוכנה הטובה ביותר להורדה, איך מתפעלים אותה ואיך אח"כ מעבירים לmp? האם ע"י העתק> הדבק?
-
- 1 תגובה
- 2.1k צפיות
-
-
לחלון של חדר לדוגמא כמה עולה להחליף לתריס חשמלי? אני אשמח ללינק. וכן הינה עוד הודעה הזויה שלא קשורה לפורום מחשבים
-
- 1 תגובה
- 602 צפיות
-


