עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by X-BLADE,

    אם נתונה לי פונקציה f החסומה על הקטע [a,b] ורציפה על (a,b) ,האם נכון לומר שהפונקציה g המוגדרת ע"י: רציפה על [a,b] ואיך אני מוכיח זאת?? יתרה מכך, כדי לדבר על g בכלל יש להוכיח את קיום הגבולות החד צדדיים הללו! איך עושים זאת?? אני זקוק לטענה הזו לגבי g על מנת להשתמש בעובדה שהיא רציפה על קטע סגור ומכך להסיק שהיא אינטגרבילית דארבו שם, ובגלל שf נבדלת ממנה במספר סופי (2) של נק' אז גם f אינטגרבילית דארבו שם. הבעיה היא שאת אינטגרביליות f על הקטע הסגור קשה להוכיח, כי היא לא בהכרח רציפה במידה שווה על [a,b] בניגוד לg הריציפה על הקטע הסגור ולכן ע"פ משפט קנטור היא רבמשי"ת שם [כך בדיוק מוכיחים אינטגרביליות של פונקציות רציפות על קטע סגור] האם יש דרך פחות בעייתית להוכיח את אינטגרבילי…

    • 4 תגובות
    • 650 צפיות
  2. שלום אני מעונין להזמין חבילת איחסון לאתר שבניתי. מדובר בכמה דפי html, האתר שוקל רק 5 מגה. שאלתי לכם היא מאיזה חברה כדי לי לזהזמין את חבילת האיכסון. אני מחפש חברה אמינה מאוד ויחסית זולה שלא יהיו מחירים בשמיים. חשבתי על DRP ו SPD, איך הם? בינתיים בעדיפות הראשונה שלי אני כנראה יזמין מ http://www.http.co.il/ הם נראים לי אמינים והמחירים ממש זולים, אני יקח את החבילה של 40 מגה בייט במחיר של 20 שקל לחודש, זול מאוד... בהתחשב בזה שאני לא צריך איחסון גדול. אגב, עדיף להזמין ביחד עם חבילת האיחסון את הדומיין מאותה חברה? אשמח להצעות בהקדם האפשרי כי אני מתכוון עוד היום להזמין. תודה

    • 2 תגובות
    • 563 צפיות
  3. כאשר חיפשתי לאחרונה את האתר של TMS לצורך בדיקת מחירים ראיתי שזה מפנה אותי לאתר לא מוכר. וכאשר פעם שניה ניכנסתי אליו ראיתי את לוגו החברה יחד עם השועל של FOX .באתר של FOX מופיע הלוגו של TMS וכתוב שלאחרונה החברות אוחדו.האם זה מראה על שינוי כלשהו בשוק?? אובדן תחרות לא טוב לנו בכל מיקרה.

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  4. Started by Invisible person,

    נראה לכם שאנחנו אחרי השיא ושעכשיו יש תקופת התאוששות? אני מחפש עבודה כבר כמה ימים, ולא מוצא כלום

    • 5 תגובות
    • 746 צפיות
  5. Started by asirion,

    שלום לכולם. אני מעונין לרכוש ערכת לימוד ל Windows server 2008 מאחת החברות הנ"ל. יש למישהו ניסיון איתן ואם כן, יש המלצות על אחת מהשלוש? מודה מראש על כל עזרה שתתקבל.

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  6. היי חבר'ה אני מחפש סדרה קומית חדשה שתעביר לי פה ושם איזה חצי שעה עם כמה צחוקים ואם יש שם גם כמה כוסיות לשתוף את העיניים מה טוב דיי עברתי על המון סדרות טובות כבר לכן אני מחפש משהו חדש שעוד לא יצא לי לראות. תודה מראש

  7. Started by artyom,

    אני רוצה להזמין כמה מוצרים שעולים יותר מ50$ ולא בא לי לשלם למכס, אז אם אני יעשה שתי הזמנות בו זמנית (שאני יקבל אותן אחת אחרי השניה) ששניהן פחות מ50$ אז האם אני אצטרך לשלם למכס אם אני יקבל אותן בו זמנית? יש לי אפשרות להזמין לשתי כתובות שונות, האם זה יכול לעזור? (ההזמנה מתבצעת מאותו כרטיס שהוא ויזה נטען מהדואר) אם מישהו יודע כמה אחוז PAYPAL לוקחים על ההעברה משקלים לדולרים יהיה נחמד. תודה

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות
  8. Started by Iv0ry,

    אני רוצה למנוע מצב שחברים/אנשים אקראיים ברשת יראו תמונות שלי. האם זה מספיק שבהגדרות הפרטיות אני בוחר DONT SHOW TAGGED PICTURES ?

    • 4 תגובות
    • 843 צפיות
  9. Started by Avi Levin,

    אהלן חבר'ה אני מארגן מסיבה לקיץ, וחשבתי שחלק מה"כיבוד" יהיה בסטייל קייצי - אבטיחי וודקה. יש לצידי 300 ש"ח רק על אבטיחי הוודקה, הקטע שהאנשים במסיבה יהיו כ-20, מתוכם 15 שתיינים כבדים - עליי לגרום לאנשים להשתכר באופן בינוני + מהאבטיחים, כי כל שאר הכסף הולך לשתייה ואוכל רגילים, וכלים - כוסות צלחות וכו', ואולי בקבוק אחד או 2 של וודקה יקרה בצד בשביל כאלה שרוצים להרים כוסית. חשבתי של-15 (נניח ו-15 אנשים ישתו\יאכלו תקראו לזה איך שבא לכם) איש יספיקו 7.8 ליטר של וודקה, מתוכם 6.8 ליטרים בתוך האבטיחים- אני לא כל כך מודע למחיר של אבטיח אבל אני משער שזה לא יותר מ-15 ש"ח: 8 אבטיחים - 120 ש"ח 4 פרפקט 1.7L - (אל תרצחו אותי על זה! גם ככה לא מרגישים בטעם של הוודקה כשהיא בתוך האבטיח, למה לאז…

    • 45 תגובות
    • 6.3k צפיות
  10. אני עושה השנה את שאלון 04 במתמטיקה. אני לומד 4 יחידות . ורציתי להשלים ל5 יחידות מתמטיקה. (05 06 07) אבל אני בכיתה י'א (מסיים) אז אני צריך מגן וכל השטויות האלה נכון ? מה שאומר שאני צריך להיות נוכח בג70 אחוז מהשיעורים או משהו כזה. האם ישנה אפשרות לעקוף את זה איכשהו , ולעשות אולי בדרך אקסטרנית את הבגרות? האם זה יהיה כרוך בתשלום? אם כן , כמה בערך

    • 2 תגובות
    • 781 צפיות
  11. Started by Shasoosh,

    http://www.youtube.com/watch?v=kBDEqchl_xc

    • 3 תגובות
    • 873 צפיות
  12. Started by Avi Levin,

    מקרה 1 - אחרי השקעה של 250$ שהרווחתי משלל אתרים, החלטתי להשקיע אותם ב-ISABELMARCO, שנכון לזמן שהשקעתי שם, פרח. הרווחתי את ה-500$ שלי, ועכשיו...כבר יותר מחצי שנה שהתשלום נמצא בהמתנה. אחרי פניות לתמיכה, בפורומים ולכל מקום - לא קיבלתי מענה - פתחתי דיון בפורום שלהם ולא קיבלתי תשובה מהמנהל כבר כמה ימים, למרות שהוא מחובר, אבל מה כן - נמחקו "בטעות" תגובות שלי שכללו טענות כלפי המנהל. אני ממליץ לכולם להתרחק מהאתר הזה כמה שיותר - פעם הוא היה אתר אמין, אז הוא התחיל לשלם רק אחרי 3-4 חודשים, ואז הוא דרש שרק משתמשי פרימיום יוכלו להוציא כסף (ואני משתמש פרימיום), ועכשיו, רק מי שתורם לאתר רשאי לקבל כסף ??? ממתי אנשים צריכים לשלם כסף בכדי להרוויח אותו ??? אני בטוח שבעל האתר ימצא עוד הרבה ד…

    • 5 תגובות
    • 815 צפיות
  13. Started by Yehudaa,

    אם יש דבר שמבאס את הצורה זה לדפוק את האוטו .... היום שברתי פנס קדמי +כיפוף לכנף+כיפוף קטן למכסה מנוע ... אין ערובה לאף אחד שלא יעשה איזה תאונה , אבל מה הופך נהג לנהג זהיר שפעם ב10 שנים דופק משהו ? לא יזיק קצת מוסר מועיל . תודה לעונים

    • 22 תגובות
    • 3.2k צפיות
  14. Started by benor,

    יש דרך להסדיר עם הבנק שהמועד חיוב בכרטיס אשראי יהיה באותו יום או יום למחרת? זה פשוט מעצבן שאחרי חודש פתאום יורדת בוכטה רצינית. בד"כ אני נוהג לשלם במזומן אבל רכישות גדולות אני משלם באשראי.

    • 5 תגובות
    • 597 צפיות
  15. Started by IG,

    הי, אני מחפש המלצות לטלפון קוי- אלחוטי בעלות של 150~200 ש"ח. נכון לעכשו יש לנו טלפון של פנסוניק שעבד מצויין 15 שנה. אני רוצה משהו שיהייה אמין באותה מידה, לכן אני נוטה שוב לכיוון של פנסוניק, אבל מוכן לשמוע המלצות לדברים אחרים... אני לא צריך יותר מהבסיס... לא צריך מזכירה אלקטרונית, לא שלוחות ולא סופר דופר טווח... יהייה נחמד אם יהייה ספיקר, אבל לא חובה. בקיצור- טלפון אמין, פשוט עם איכות שמע טובה ועמידות. תודה לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 571 צפיות
  16. היום עלתה לאתר "וואלה" כתבה עלובה, שפלה, מלאת קללות, העלבות, השפלות ועלבונות. מבלי להיכנס לנושא הכתבה (שהוא דבר נכון), צורת הכתיבה מתחת לכל ביקורת. אני קורא למחיקת הכתבה הזאת מאתר "וואלה" ואף פיטורי/ אזהרת הכתב שיירגע בעתיד. קישור לכתבה: http://zone.walla.co.il/?w=/2751/1496145&m=1

    • 30 תגובות
    • 2.3k צפיות
  17. שלום לכולם אני מחר ועושה את הבגרות בפיזיקה (מכניקה), ורציתי לומר בהצלחה! שעות בגרות: מכניקה: 09:00. עד 10:45 לא כולל הארכת זמן.כולל הארכת זמן 11:11. חשמל: 11:15. עד 13:00 לא כולל הארכת זמן.כולל הארכת זמן 13:26. קרינה וחומר: 13:30. עד 15:15 לא כולל הארכת זמן. כולל הארכת זמן 15:41. הייתי שמח אם תיתנו שאלות טובות/כאלה שלא הצלחתם לפתור, מגנים וכו'. נפתור אותם פה, רק דבר אחד, מי שכותב שאלה שידע את הפיתרון ושירשום אותו, על מנת שלא נרשום סתם טעויות. בהצלחה ערן. עריכה: עצות לריכוז: לישון 5-6 שעות לפחות. לא לעשות חזרה בבוקר, כי זה מלחיץ. לאכול משהו קטן (לא הרבה) לפני הבחינה. חלוקת זמן נכונה, קחו בחשבון שתמיד השאלה הראשונה שפותרים לוקחת יותר זמן. אז אם יש 3 שאלות ו105 דקות חלקו 40…

    • 30 תגובות
    • 5.1k צפיות
  18. Started by QQQ,

    כרגע אני בכיתה י"א הרחבות פיזיקה וטכ"מ (טכ"מ אני לומד מי') בפיזיקה הגישו אותי השנה על 60 (מכניקה) ואני לא בטוח אם כדאי לי לגשת או לא. למען האמת היינו עם מורה שעושה מבחנים מאוד קשים יחסית ובגרויות אני פותר דיי טוב ויש לי סיכוי לטוב להוציא ציון גבוה מחר ולפסול את הציון הגשה. מעבר לזה עד כמה זה באמת יתרום לי אם אני אלמד את המקצוע הזה?

    • 5 תגובות
    • 802 צפיות
  19. מישהו מכיר את המשקה הזה תוצרת הארץ? אני יודע לרוב יש את המשקה של VILLA MASA..שהוא הכי איכותי. היום במקרה מישהו הביא לי 2 בקבוקים של המשקה הזה, תוצרת הארץ של חברת הכורמים... איך הוא יחסית? אני לא מצפה למשהו איכותי אבל כמה לא איכותי כבר זה יכול להיות, זה ליקר לימונים, במיוחד שהמקורי עולה 70 ש"ח...וזה אני מתאר לעצמי 30. מה שכן הבקבוק נראה גדול ומכוער חחח. עוד לא ניסיתי לטעום אבל אני גם לא מכיר את הטעם של המקורי ככה שאין לי מקום להשוואה..

    • 0 תגובות
    • 658 צפיות
  20. השיר שנוגן בסוף הסרט, מי שר אותו? אני לא יתנגד לכל הזמרים/להקות ששרו בסרט

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  21. Started by Alexkmr,

    אני חושב לקנות מהם מסך מדגם DELL 2209WA. והייתי רוצה לדעת איך החנות..מומלצת לא מומלצת..

    • 8 תגובות
    • 805 צפיות
  22. Started by QQQ,

    כמה זה במספרים?

    • 36 תגובות
    • 2.7k צפיות
  23. קיבלתי היום וגם אתמול את המייל הבא, אבל זה נשמע לי ממש מוזר כי אני לא יודע מי השולח וגם זה מפנה לאתר אינטרנט-דבר שבד"כ מעיד על דואר זבל. Just a friendly reminder: aviv shared availability information with you last week. Click this link to see aviv's availability: http://app.timebridge.com/user/availability/NNUW7J1LiBn85T You can even bookmark the link for future use - it will save you time when you schedule with aviv. This is your last reminder. Please don't send me reminders

    • 5 תגובות
    • 733 צפיות
  24. שלום, אני עובד כמתכנת עצמאי די נודע בתחום שאני עוסק בו, לפני כחצי שנה ביצעתי לבחור עבודה וגביתי ממנו 200$, הסכמתי שישלם לי בתוך חודש דרך AlertPay (דומה ל-PAYPAL). (יש לציין כי אותו אדם ישראלי ומתגורר בארץ) כעבור חודשיים פניתי אליו שוב, והוא התחיל להמציא תירוצים דוגמת "אין לי עכשיו את הכסף" \ "ביזבזתי בדיוק את ה-200$ שהיו לי", טוב, אחרי חודש פניתי אליו שוב והפצרתי בו בכדי שישיג את ה-200$ הללו. הוא השיג אותם איכשהו (אחרי תירוץ שזה חשבון שלו ושל חבר שלו), הוא התחיל לפנות אליי בזלזול והתחלתי להרגיש שהוא מתחמק ממני ומשהו מסריח פה. כעבור שבוע הוא אמר לי שהחשבון שלו נחסם והוא לא יכול לשלוח לי את הכסף, ביקשתי ממנו תמונה המאשרת את זה שהחשבון נעול - בתמונה היה רשום שתאריך התשלום הא…

    • 21 תגובות
    • 1.5k צפיות
  25. Started by amitshental,

    מכירים את זה שאתם מזמינים אורחים הביתה לארוחה והם שואלים מה להביא, אז אתה רב איתם, ובסוף יוצא שאתה אומר להם להביא את הקינוחים........... קיצר, היום זה קרה לי. באו אורחים הם הביאו עוגה והיא היתה פשוט נוראית, פשוט נוראית בחיים לא טעמתי משהו יותר רע מזה לא היה לה טעם לא היה בה כלום. קיצר אורחים שאנחנו אוהבים, ואני פשוט לא הצלחתי לשקר כולם כזה "העוגה בסדר לא מדהימה אבל בסדר" (לא נורא שאפילו לדפים של העיתון היה טעם יותר טוב, מניסיון, אבל זה ספור אחר) אז אמרתי "מה אתם כולם מתחסדים זה הדבר הכי מגעיל שטעמתי בכל ימי חיי זה פשוט נוראי". העינין הוא שאבא שלי הוא שף ואני מבשל ממש טוב (ביחוד איתו),ואני אוכל טוב מאוד כל יום ואני אוהב אוכל אז ממש קשה לי לשקר על אוכל כי בכל מקום שאני אוכל…

    • 25 תגובות
    • 2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים