כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
אז ככה מחר מסיבת הסיום של כיתה יב,וכמובן יהיה אלכוהול השאלה שלי היא:אני לא שותה מחר בפעם הראשונה,אבל כן פעם ראשונה שאני שותה בכמות גדולה יותר איך לשתות בצורה כי בטוחה,ככה שאני אוכל לשתות הרבה ושלא יהיה כאב ראש?לשתות עם מעבירים?לבקש מהברמן גם את האלכוהול שאני רוצה וגם מעביר כמו פאנטה או קולה וכו'? אם יש לכם עוד טיפים תנו בראש... תודה רבה
-
- 130 תגובות
- 8.8k צפיות
-
-
-
שלום, אני מתכוון למכור את המחשב שלי במטרה לקנות אחד חדש - אין לי צורך במחשב למשחקים ואני מחפש משהו פשוט יותר וקטן הרבה יותר . החלקים הם : 3800X2 BW-E6 0605 + Big Typhon DFI LANPARTY NFORCE 4 ULTRA GEILL 2X1GB GeCube HD2900PRO 512 W.D 160GB SATA-2 Sunbeam Transformer Antec True power 480W המחשב עובד בצורה מעולה,ללא מסך כחול מימיו,הכל תקין ורץ חלק . כמה אני יכול לבקש עליו ?
-
- 14 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום מישהו כאן מתעניין בלימודי טייס אחרי הצבא? אני התחלתי להתעניין בזה,כי זה מה שנראה לי שאני ארצה לעשות שאני אהיה גדול.... אבל אני לא יודע איפה יותר משתלם ללמוד-בארץ או בחול? מצד אחד,בחול יש גם את הקטע של מדינה שונה אווירה שונה,אפשרות להכניס גם טיול בארה"ב למשל אחרי צבא כזה+לימודי טייס....וזה הרבה הרבה יותר זול מאשר בארץ מצד שני-פה בארץ ממש מתחת לאף,בחיפה באוניברסיטה,נפתח לאחרונה קורס שמשלב לימודי תואר אקדמי+לימודי טייס...כאשר מה שקורה זה שלומדים גם את הלימודים לתואר וגם לימודים לטיסה,לימודים עיוניים ומעשיים,וצוברים את השעות טיסה הנדרשות על מנת ללכת ולהיות טייס בחברת תעופה גדול אחר כך,מה שלא כל כך אפשרי לעשות באופן פרטי,מכיוון ששעת טיסה עולה המון המון כסף...בנוסף גם מבקר…
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
תיכננתי השבוע לקנות את האורגן Yamaha PSR-E313, שעולה בארץ כ-1000 ש"ח. אחרי סיבוב קצר באמזון, ראיתי שהוא עולה שם ~ 300 ש"ח פחות. http://www.amazon.com/Yamaha-PSRE313-PSR-E313-Portable-Keyboard/dp/B000Q6JEPU אף פעם לא יצא לי להזמין משהו מחו"ל, אז לא ברור לי עדיין כמה משתלם הדבר - מהי עלות המשלוח, מכס ? מע"מ ? כל אלה יהפכו את זה לעיסקה לא משתלמת ? תודה ..
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
האם יש דרך לחבר רמקולים של החשב לטלויזית LCD ללא רסיבר האם יש איזשהו מתאם כיוון שהחיבור עצמו מתאים רק למחשב תודה
-
- 1 תגובה
- 2k צפיות
-
-
האם יש דרך ביתית להלבנת שיניים ? או שחייב ללכת לרופא (וכן אני מצחצח שיניים פעמיים ביום ולפעמים גם 3 ) פשוט הם לא לבנות הם די צהובות כאלה
-
- 27 תגובות
- 3.3k צפיות
-
-
פיספסתי 3 שיעורים במקצוע האלקטרוניקה כאשר לימדו את נושא התקני הזיכרון, מישהו מוכן להביא לי לינקים בנושא שמסבירים באופן הכי בסיסי את נושא ההתקני זיכרון? (או שמוכן להסביר במילים שלו) וגם אשמח לקבל תרגילים, כי לא מצאתי באף בגרות שעברה התקני זיכרון ומשום מה דחפו דווקא לנו למיקוד התקני זיכרון...
-
- 1 תגובה
- 689 צפיות
-
-
היי, בוקר טוב, שבוע טוב לכולם, צורב NEC כנראה דפוק של דוד שלי, וצריך חדש. היחיד שמגיע גם בלבן (עם פאנלים להחלפה) וגם מומלץ בסטיקי הצורבים הוא ה-ASUS DRW-2014L1T. ניסיתי את יגאל פקירי (שלקח עליו מחיר מאוד מופרז, ואני לא בטוח שדיברנו על אותו צורב), PC Mental ו-LogicPC. יש עוד איזה חנות שקרובה לקריית אונו (שקרובה בעצמה לאור יהודה, גני תקווה, יהוד, פתח תקווה...) ששווה לבדוק האם יש להם את הצורב במלאי? בינתיים הדוד משתמש בצורב שלי, אז אשמח אם תענו מהר תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 688 צפיות
-
-
השכנים מלמטה עושים שיפוצים אז הם חייבים להעיר אותי בכל יום ב-8!!! בעוד שבעקבות הנסיבות אני הולך לישון בד"כ מאוד מאוחר, ואני צריך את השינה שלי אחרת אני עייף במהלך היום. אני יכול לגרום להם להפסיק ע"י כך שאני פשוט מכוון את הרמקולים כלפי מטה ומפעיל את הפלייליסט שלי על full volume (הם כבר מבינים את הרמז), נראה לי שאני עוזר להם קצת עם שבירת הקירות ;D בכל אופן הבגרות שלי מחר בשעה 14:00 ואני רוצה לישון כמו שצריך, מה לאזעזל אני יכול לעשות בכדי שיפסיקו??!
-
- 13 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום אנשים (: דוד שלי נוסע לארה"ב עוד כמה זמן, וכבר הרבה זמן שאני מעוניין לקנות שעון חדש וטוב ככה שלקנות אחד מארה"ב יכול להיות רעיון טוב. אני מעוניין בשעון שישמש אותי גם לתקופת הצבא (למרות שיש לי עוד כשנה, בערך ), ולעוד הרבה שנים לאחר מכן, לכן ממה שראיתי אני כבר דיי נעול על G-Shock, השאלה רק איזה דגם. לא אכפת לי להשקיע בשעון הזה מפני שהוא באמת הולך להישאר איתי תקופה ארוכה מאוד. אחד השעונים שממש אהבתי כשבדקתי את האתר של G-Shock הוא הדגם הזה: G7710-1 - http://www.gshock.com/resource/images/products/lrg/G7710-1_medium.png אבל אחר כך ראיתי שגם יש מיני סידרה של שעונים חדשים שהם יותר ספציפיים לצבא, כגון... DW5600MS-1 - http://www.gshock.com/resource/images/products/lrg/DW…
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
-
-
מצאתי כמה משחקים לסלולארי שהומרו על ידי אנשים פרטיים מהמחשב שאני מוכן לחלוק: WARCRAFT 3: http://s60mobilegames.blogspot.com/2008/08/warcraft-3.html HEROES III OF MIGHT AND MAGIC: http://www.noeman.org/gsm/symbian-os-9-1-games/39878-heroes-might-magic-mod-240x320-java.html המשחקים הם פשוט מציאה, הבעיה היא שהם ברוסית, ולמרות היותי רוסי, יצא כך והתחנכתי באופן צברי לחלוטין, כך שדי קשה לי לקרוא ולכתוב ברוסית. אם מישהו מצא גרסא באנגלית ומוכן לחלוק עמנו, בבקשה
-
- 0 תגובות
- 562 צפיות
-
-
אני גר באזור רמת גן-בני ברק , איך אני מגיע לחרפ צריפין ? איפה זה נמצא? איזה קווים ? דחוף תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 1.7k צפיות
-
-
שאלה לגברים שפה. אם הייתם מכירים מישהי ואחרי כמה זמן ( נגיד חודש) היתה מספרת לכם שהיא דו מינית, הייתם "זורמים" איתה לקשר רציני או שזה משהו שיגרום לכם לנתק איתה את הקשר? אתם חושבים שתוכלו לבטוח בה לאורך זמן?
-
- 157 תגובות
- 17.9k צפיות
-
-
-
שלום לכולם, אהבתי מאוד את השיר Rap Des Armas: http://www.youtube.com/watch?v=BpnN13We14s שמתנגן עכשיו ברדיו. אני אשמח אם תוכלו להמליץ לי על עוד שירים "מקפיצים" בסגנון. תודה רבה, אביעד
-
- 0 תגובות
- 679 צפיות
-
-
אני זוכר היה פעם איזה דבר כזה, בוחרים נושא או תמונה וצריכים לשחק איתה וכל אחד שם פה את התוצאה שלו... נגיד חתימות או משהו על איזה סרט/משחק חדש או סתם כל דבר משהו משעשע (זאת לא באמת תחרות כל הקטע זה השתתפות ) מישהו רוצה? אם כן תבחרו נושא / תמונה ויללה נעשה משהו ... או כמו בפורום עיצוב YOU"LL LEAVE ME HANGING :'(
-
- 55 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
-
בזמן האחרון חזרתי לשחק כדורסל כמה פעמים בשבוע והכדור הישן שלי כבר דיי גמור מנסיון עבר יש כדורים שמחזיקים יותר ופחות באספלט, מישהו מכיר דגם ספציפי בעל עמידות יפה ושלא הופך להיות חלקלק אחרי יומיים ? נ.ב. אני אמור להגיד כדור כדורסל, או רק כדרוסל ?
-
- 9 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
שלום אני רוצה להכין שרוכים של הצבא כמו של ההדרכה וכאלה אני רוצה לדעת איך הולכת הקשירה יש למישהו מדריך אולי?
-
- 2 תגובות
- 12.4k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני לומד מדמ"ח באונ' תל אביב, שנה ראשונה וכנראה גם אחרונה.. עבדתי קשה במהלך השנה הזאת, אבל לא יצאתי עם תוצאות טובות. נכשלתי ברוב הקורסים, ובאחרים לא קיבלתי ציונים גבוהים מי יודע מה.. היחס לסטודנטים מחפיר!!! דוגמה רלוונטית אחרונה: אני לא רשאי לגשת למבחן הסופי בקורס בגלל שהגשתי 6 עבודות במקום 7.. והיה לי נסיבות, ולא עזר כמה השפלתי את עצמי והתחננתי למרצה\ מתרגל\ בודק עבודות ! אז.. נרשמתי והתקבלתי באונ' חיפה למערכות מידע ניהוליות (וגם למדמ"ח כעדיפות שנייה) ? מה דעתכם על החוג הנ"ל ? האם הוא יותר קל ? האם מה שנלמד בו הוא דומה למה שנלמד במדמ"ח ? האם אפשריות התעסוקה אחרי קבלת התואר הם מצומצמים יותר ? אשמח לכל תגובה\ עצה\ טיפ שיכול להיות רלוונטי
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
למשל כמו השיר StairwayToHeaven אני ממש מכור לשיר הזה
-
- 19 תגובות
- 1.8k צפיות
-


