עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. אני עומד להתחיל לעבוד בעוד שלושה שבועות ויהיה לי כבר 18. השאלה היא האם אני צריך להוציא פנקס עבודה בשביל להתחיל לעבוד?

    • 2 תגובות
    • 1.8k צפיות
  2. Started by DarkRise,

    איך אתם מתמודדים עם זה? מה השיטות שלכם להקל על ה"כאב" אחרי לילה משוגע?

    • 22 תגובות
    • 2.4k צפיות
  3. שלום לכולם אני גר באשקלון ועומדים להקים פה עוד תחנה פחמית מזהמת לכן אני מבקש מכולם לחתום על העצומה הזו:http://www.ashkelon.muni.il/htmls/hebrew/petition.html ולעזור במאבק נגד הקמת התחנה עוד עצומה: http://www.greenpeace.org/israel/getinvolved/no-to-coal

    • 16 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. שלום לכם חברי הפורום היקרים שלי, ב27.07.09 רכשתי דרך החנות המכולתית "שופרסל שלי" 2 בקבוקי אייס קפה מסדרת הShock של תנובה בנפח של 1 ליטר לכל אחד במחיר כולל של 24.18 ש"ח. אני מכיר את הטעם של המוצרים האלו, למרות שאני לרוב שותה יטבתה-אייס קפה, הוא גם בר שתייה (בנוסף אלו היו 2 מ3 הבקבוקים האחרונים במכולת) מכסה הבבוקים מכוסה בחלקיקי חומר לבן לא ידוע, אבל זה לא מטריד אותי, ותאריכי המשקאות הם עד ל2.8.09 בחזרתי הביתה, צמא למשקה אייס קפה, פתחתי את אחד הבקבוקים,ולגמתי לגימה ממנו. אני רגיל לטעם של המשקה הנ"ל מתנובה, יש לו טעם של גלידת קפה, אבל לא הפעם. לאחר שלגמתי מהמשקה חשתי בחילה, וכאבי ראש, ניסיתי להבחין בטעם הקפה אבל הוא כלל לא היה שם, ניסיתי גם ללגום לגימות נוספות למנה היומית של…

    • 9 תגובות
    • 956 צפיות
  5. חוץ מהטכניון והבנתי שבאת"א זה חרא תודה לעונים

    • 28 תגובות
    • 1.9k צפיות
  6. שלום לכולם אני גר בבית בבניין חדיש יחסית פחות מ6 שנים,הבית במצב טוב מכל הבחינות ומנקה כל שבוע. כבר תקופה שבאיזור של המזווה ישנם פרפרים קטנים שחורים שמסתובבים על הדלתות ובתוכו ולמרות שהזזנו את האוכל מהמזווה עדיין הם שם . מדובר בכמויות של פרפרים שלא נגמרים גם אם מחסלים אותו בריסוס או במחבט חשמלי .. הם אמנם לא מזיקים בעיקרון ולא מפריעים כל עוד הם פרפרים אבל כנראה באיזהשהו שלב הם נהפכים לתולעים ... אולי זה השלב הקודם שלהם ואולי זה המתקדם שלהם אין לי שמץ ואולי אנשים פה מבינים בזה קצת יותר ממני. אשמח לקבל כל טיפ אפשרי איך לרצוח את הפרפרים האלה ! איזה K מומלץ לרסס מזיקים מהסוג הזה? ממה יכול להיות שהם באים? לי יש קונספירציה שזה מהעץ\שיש במטבח כמה שזה נשמע הזוי.. תודה מ…

    • 24 תגובות
    • 15.3k צפיות
  7. Started by Avi Levin,

    מה הבדיקות שעושים לאדם שטס עם גבס? הרי ניתן בקלות להחביא חומר נפץ פלסטי בתוך גבס.

    • 24 תגובות
    • 9.5k צפיות
  8. Started by ariel-ro,

    אני צם ואתם?

    • 41 תגובות
    • 3.5k צפיות
  9. Started by TicTacToe,

    אני עומד לעבור את זה יום חמישי ( האם אפשר לדרוש הרדמה כללית?? כי זה הולך להיות מגעיל ולא נעים בהכרה.... גם ההרדמה הרגילה ממה ששמעתי היא לא נעימה בכלל also כמה גימליםם?)

    • 3 תגובות
    • 4k צפיות
  10. Started by OnlyOne,

    היי, אני אחיו של OnlyOne אני פשוט משתמש בכינוי. אני בן 15 ואשמח לעזרה בבחירת מגמות, אני מתלבט כבר המון זמן ולא מגיע להחלטה אז אשמח לעזרה. המגמות שחשבתי עליהם הם: ביוטכנולוגיה-ביולוגיה(2 מגמות) מה הבעצם המקצוע שמשתמש בתואר מסוג זה? מול אלקטרוניקה ופיזיקה(2 מגמות)

    • 9 תגובות
    • 959 צפיות
  11. Started by EasyPooper,

    הי! יש לנו תארד תמונות, תארד בדיחות ועשרות אלפי ראשים עם חוש הומור דק וזמן פנוי... אז ככה, המשחק הולך ככה- מישהו שם תמונה (לדוגמא אש), הבא אחריו שם תמונה של מה שיכול להרוג את התמונה מעליו (לדוגמא- מים או מיכל דלק ריק) החוקים פשוטים- -לא לשים תמונות של צ'אק נוריס. הבא נתחיל?

    • 709 תגובות
    • 68.2k צפיות
  12. אסמכתא עם קוד לבדיקת ציון באתר בטח כבר זרקתי מזמן... איך אני יכול לקבל את הציון שלי על דף?

    • 5 תגובות
    • 821 צפיות
  13. שני סטלנים בני 17 מחפשים מקומות לשבת בהם בשעות אחר הצהריים לקראת הערב באזור חיפה... מה מומלץ לעשות בחיפה בשעות האלה לשני סטלנים ? (מומלץ מקום שהעישון בו מותר...) ולמען קשיי ההבנה : הדיון הזה לגיטימי לגמריי וכל מטרת הדיון הזה הוא שתמליצו לי על פאקינג בית קפה / מסעדה / מזון מהיר / בר שאפשר לשבת בו בחיפה ולאכול קצת. תודה רבה.

    • 45 תגובות
    • 4.9k צפיות
  14. Started by miaoo673,

    טוב נו, הם יפנים... http://armorgames.com/play/2407/karoshi-suicide-salaryman

    • 5 תגובות
    • 733 צפיות
  15. Started by composite,

    שלום, ברצוני לגשת לבחינה הפסיכומטרית מועד דצמבר 2009, ואני מעוניין לקחת קורס. רציתי לדעת: איזה קורס מההיצע העצום שיש נחשב להכי טוב? יש לציין שאני גר בסמיכות לכפר-סבא, וראיתי שלקידום וליואל גבע יש סניפים בכפ"ס, 10 דקות מביתי, שזה מעולה. איכות הקורס היא השיקול הראשון, לאחר מכן המרחק הגיאוגרפי ממני והמחיר. תודה רבה

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. Started by aviad91,

    מישהו שומע אותם? מישהו הולך לאחד מהם? לשניהם? אם זה מעניין בכלל..

    • 2 תגובות
    • 828 צפיות
  17. Started by aviad91,

    להיות בים בלילה עם הרבה אנשים בחושך זה מבאס תאורה ממש יכולה לעזור..מישהו יכול להמליץ לי על איזה תאורה ניידת? משהו שיחזיק כמה שעות.. עדיף שיהיה זול

    • 9 תגובות
    • 833 צפיות
  18. Started by BedB0y,

    כמובן שלא על כסף אמיתי אלא אם כן זה אתר שמנדב לך סכום התחלתי.

    • 5 תגובות
    • 710 צפיות
  19. החברים שלי הרגע נזכרו שבא להם אילת (כרגיל) ואנחנו מחפשים מלון זול שכולל ארוחת בוקר בסביבות 150-200 ש"ח . יש למישהו הצעות? תודה ! נ.ב-עדיף שיהיה קרוב לטיילת ..

    • 14 תגובות
    • 3.8k צפיות
  20. Started by Cereal Killer,

    משעמם לי עד כדי מוות. :'(

    • 36 תגובות
    • 2.5k צפיות
  21. Started by ofir_0544,

    שלום אני חדש כאן אחי אמר לי שפו יעזרו לי ליבנות מחשב (עם אני לא במקום הנכון אז תעביו אותי לאן שצריך ) אני רוצה ליבנות מחשב ב 5000 ש"ח עם הכול מסך מקלדת עכבר רמקולים טובים ועד.... באתר KSP לא חייב אני בעיקרון לא רוצה כרטיס קול טוב תיפה יותר מהמינימום אני רוצה כרטיס מסך טוב ורמקולים טובים (לא מעוד) וביכלל שהמחשב יפעל לי את ה GTA IV בצורה טוב וביכלל שהמחשב היה רצחני !!! אני מעדיף שיהיה לכטיס מסך שתי יצעות למסך שיהיה 4 רם תודה

    • 8 תגובות
    • 2.3k צפיות
  22. Started by zik125,

    שלום לכולם אני לא יודע אם זה המקום לשאול אבל רציתי לדעת האם האתר DEEZER נחסם למשתמשים מישראל וכבר אי אפשר לשמוע מוזיקה און ליין? אשמח לתגובה

    • 4 תגובות
    • 609 צפיות
  23. שלום לכם! רציתי לשאול איך הקו הביתי של אורנג'? האם יש בו הפרעות? בעיות? ניתוקים? ודברים דומים? והאם ה"רב קווי" שלהם, שזה שאפשר לדבר 3 אנשים על אותו קו במקביל, אמין ועובד טוב? והאינטרנט שלהם? אמין וטוב? בלי חסימת פורטים ודברים אחרים? תודה אריאל

    • 7 תגובות
    • 1.9k צפיות
  24. Started by x-boy_24,

    שלום. בזמן האחרון התחלתי ללכת לחדר כושר (בערך שבועיים). אני מתאמן בנתיים בלי תוכנית אימונים . המדריך אמר לי איך צריך לעבוד על כל מכשיר בשביל לא לעשות נזק. עכשיו אני מתאמן קצת להכנס לכושר ואחרי החופש אני נרשם למכון אחר ושם כבר אני יעשה תוכנית. היום יצאתי מהמקלחת ושמתי לב לשלושה חתכים מוזרים על הגב (ממש באמצע) . יש כאלה חתכים לחבר שלי שהיה נמוך וגבה(נהיה גבוה) מהר מידי אז נמתח לו העור . ומה שיש לי נראה בדיוק כמו אצלו(למרות שאצלי זה רק 3 ואצלו זה על כל הגב) . הקטע הוא שגם אני הייתי די נמוך ורק בשנה האחרונה ממש גבהתי , אבל לי לא היו שום חתכים . אני חושד שזה בגלל הכפיפות בטן שעשיתי . למישהו עוד יש את זה ? וחוץ מזה שזה מכוער זה משפיע על משהו ? זה ייעלם מתישהו ? ומה לעשות עכשיו …

    • 11 תגובות
    • 1.5k צפיות
  25. Started by J0n1,

    אני צריך להכין משהו טוב לשני הילדים האלו, אבל שום דבר גאוני לא עולה לי לראש. יש לכם רעיונות? ;D

    • 18 תגובות
    • 1.8k צפיות

דיונים חדשים בפורומים