כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
שלום! כידוע לכם, או לא, היה לי לפני שבוע יום הולדת 18. כמתנה מההורים, אני נוסע עם אבא שלי לאנגליה לנהוג קצת במכוניות במסלול מרוצים. יש לי 2 אופציות: א. מסלול THRUXTON המדריך נוהג: 3 סיבובי הכרות במאזדה RX8. אני נוהג: 3 סיבובים בRX8. 3 סיבובים במרצדס SLK350. 4 סיבובים בפורשה 911 טורבו. 4 סיבובים בפרארי 430. 4 סיבובים בלמבורגהיני מורציאלאגו. ב. מסלול PRESTWOLD HALL המדריך נוהג: 3 סיבובי הכרות בסובארו STI. אני נוהג: 3 סיבובים באסטון מרטין DB9. 3 סיבובים ביגואר XK8 החדשה. 3 סיבובים בלמבורגהיני גלארדו. 3 סיבובים בפרארי 550. 3 סיבובים בפורשה 911, לא בטוח אם טורבו או לא, כנראה שכן. מה אתם אומרים? אני נוטה לאופציה הראשונה בגלל המורציאלאגו... בשני יש הרבה יותר מבחר... למרות שיש לו…
-
- 313 תגובות
- 26.8k צפיות
-
-
שלום מחר אני בן 14, ואחותי הציעה לי שאני אבחר מתנה כלשהי... תקציב? יש תקציב... אבל לא להביא משהו של 3K.... יקר... לא נעים לשאול לגבי התקציב אני חושב יותר לכיוון של ה MP3... אבל נראה מה יש לכם להציע לי :xyxthumbs:
-
- 27 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3211720,00.html כן רבותיי, הודיעו נא בראש חוצות: הגיעו ימות הגאולה! התופעות להן אנו עדים לאחרונה מאמתות את עיקר הנבואות הכתובות במגילה הקדושה שנמצאה גנוזה במחילה לרגלי הרי הרץ - אדמת רפובליקת גרמניה כיום: זרועות המחץ הערנביות החלו להשתלט על המחוזות הטבטוניים העתיקים ובקרוב תחלנה במסען הבלתי נמנע לכיבוש פלנטה זו וטיהור המין האנושי מהתרבות הקלוקלת המאפיינת אותו. נסיונות התנגדות לערנב הגדול ולכל אשר הוא מייצג ידוכאו במהירות ובאכזריות ערנבית טיפוסית; לפיכך, אני מציע לכל מי שחייו הנאלחים יקרים לו להניח צנצנות כרוב כבוש בפתח ביתו - מנחה צנועה ובקשת מחילה מהר ערנב - מי ייתן ויגלה הוא חמלה כלפיכם וכלפי בני ביתכם ותחסך מיכם אימת המאורעות הב…
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
איך אפשר לבדוק על אנשים אחרים כמה זמן הם נמצאים באתר בכללי? אם אי אפשר שרשרו פה כמה יש לכם.... לי יומיים ו-14 שעות
-
- 5 תגובות
- 591 צפיות
-
-
שלום, בתור משתמש בפיירפוקס אני מודע כמה הפירפוקס טוב בהשוואה לאינטרנט איכספלורר. אני גם מודע לזה שיש אנשים שחושבים שרק מעט אנשים משתמשים בפיירפוקס וגם חושבים שזה של אנשים פאנטים, משוגעים ופריקים. (יש הרבה כאלה) אני אודה לכל משתמש פיירפוקס שיוסיף את החתימה שלי לחתימה שלו וככה נוכיח לכל הפאן בויז של ביל גייטס שפיירפוקס זה לא דפדפן נידח ונדיר, אלא דפדפן נפוץ ובטוח.
-
- 22 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
Painkiller ההרחבה (הקרב מהגיהנום) כמובן שאני מעוניין שרק המשחק המקורי עם האריזה ועם הקוד המקורי שלו ועם ההוראות. אסור שהדיסקים יהיו שרוטים! הסיבה שלא קניתי בחנות זה בגלל שאין את המשחק הזה כבר התקשרתי לכמה מקומות וכבר לא מוכרים אותו. את הראשון יש לי אני צריך רק את ההרחבה. אם למישהו יש אותו במצב חדש מוזמן להשאיר הודעה. אני מעוניין לקנות אותו. מקווה ששמתי את ההודעה בפורום המתאים.
-
- 2 תגובות
- 628 צפיות
-
-
http://video.google.com/videoplay?docid=-5651560933959870793 זה רק אצלי ככה ? מה זו הצנזורה הזאת
-
- 16 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
המחשב שלי עושה המון רעש בגלל מאווררים.. לפני שנה בערך אמרתי לתכני שלי לשים לי עוד מאוורר... עכשיו אני רוצה להוריד אותו (את האקסטרה) ואני לא יודע איזה היו במקורי... עכשיו יש לי אחד מקדימה למטה אחד מאחורה למעלה ואחד באמצע על הלוח... איזה היו כאשר קניתי את המחשב? אם זה עוזר אז יש לי מחשב +AMD Athlon 2600
-
- 0 תגובות
- 559 צפיות
-
-
אינטרגל יא הומו יא מזדיין..... לא סופר אותך בכלל יא תחת.... ומה אתם ממושמעים פה כאיו זה צבא.... תצאו עליו גם אתם! קיצר על הזין שלי מה תעשה!!!
-
- 2 תגובות
- 594 צפיות
-
-
שלום לכולם , לא מזמן קניתי אופניים (פתחתי תארד פה לפני שקניתי) , ושמתי לב שהם לא מתאימות לי ; הכוונה היא שאני עכשיו קופץ עם האופניים וכל הזמן נשברים לי חלקים כי האופניים לא מיועדות לקפיצות . עכשיו השאלה שלי היא ככה : אני מעוניין לקנות אופניים לקפיצות (קפיצות גדולות !) יש למישהו הצעות ? אבל שהיו בערך גג 8 אלף ש"ח (וכמובן לא יד שנייה ) אני חשבתי על Kona coiler , נראות לי ושנשמעות לי אחלה אופניים , הן נכנסות לתקציב ?(אם 2006 נכנס אז בסדר , אבל מינימום 2004 ) תודה מראש, אלי.
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
חברה אני צריך עזרה מאוהבי הרוק פה. אני מחפש שמות של שירים ששמים במועדונים (במוסד למשל..) פשוט יש שם אחלה שירים אבל אני לא יודע את השמות שלהם. אז מי שיודע שיכתוב כאן את השמות. למשל Rage Aganst The Machine - Killing In The Name Of Puya - Fundamental תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 543 צפיות
-
-
יש לי היום מתכונת במשפטים ואיבדתי את ההרצאה על דיני המעצרים. מה אני עושה עכשיו? גם צוואות וירושות איבדתי אבל אני יכול להסתדר עם זה.. בכל אופן, גם זה יתקבל בברכה. למישהו פה יש הרצאה, סיכום או כל דבר אחר מועיל ? אני בלחץ תודה מראש!!!! :-* עריכה : בדיני מעצרים אני יותר צריך את ההיבט של המשפט העברי. שוב תודה .
-
- 0 תגובות
- 524 צפיות
-
-
תכירו: http://public.fotki.com/mozgovaya/germany_reunion/img_5397.html מופיעה עם קושמרוב בחדשות של אחה"צ. ראשית, אני לא גזען ולא אכפת לי מה המוצא שלה. כשאני רואה אותה בחדשות אני מתעצבן. אמנם היא עיתונאית רצינית והיא עוברת מסך טוב אבל אני פשוט לא יכול לשמוע אותה! יש לה עיברית מאוד לא טובה ומבטא כבד. היות והמקצועיות של קריין נמדדת גם על הדברים האלה, אני לא מבין מדוע בחרו אותה. בנוסף, נראה שהיא מתאמצת מידי וכשהיא בתפקיד היא "משחקת" - מה שגם מציג אותה לא אמין.
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
http://img449.imageshack.us/img449/1753/f2vs.jpg *כבוד*
-
- 1 תגובה
- 639 צפיות
-
-
המתח עבודה זה 1.2 וולט, המתח של האנודה זה 0.87- וולט. המתח של הקתודה יהיה גדול מ0.33 קטן או שווה? תודה לעוזרים
-
- 13 תגובות
- 808 צפיות
-
-
http://www.dumpalink.com/media/1138904726/Cool_Illusion איך הם בדיוק עשו את זה?
-
- 20 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
גוגל לא מתפקד! ;D [attachment deleted by admin]
-
- 21 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
בחופשת פסח אני כנראה יטוס לצרפת ואני רוצה ליקנות שם xbox360. אבל כדי להוציא מ-xbox את הכל אני צריך טלוויזית hdtv. רציתי לדעת עם יש טלוויזיות רגילות שהם לא פלזמה או lcd שתומכות ב-hdtv. ועם יש שהם לא יעברו את סכום ה-2500 עד 3000.
-
- 26 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
מי שמצליח לעבור את המישחק מקבל מה שהוא רוצה http://s38.yousendit.com/d.aspx?id=0Q2SK9569I1XS0ZI0FGBQHBBN5 בהצלחה.
-
- 12 תגובות
- 889 צפיות
-
-
למשל את זה http://www.dumpalink.com/media/1138997250/Falling_Hard_on_Caught_on_Camera
-
- 2 תגובות
- 530 צפיות
-
-
"פלסטיני כבן 20 עלה למונית שירות בציר ז'בוטינסקי בפתח-תקווה. כשזו הגיעה לצומת אסם, שלף סכין והחל לדקור נוסעים. אחת מהם מתה בבית-החולים. נוסע נוסף נפגע באורח קשה וארבעה נפצעו קל עד בינוני. עוברי אורח השתלטו עליו, חבטו בו בקרש והמתינו לשוטר, שכפת אותו באזיקים. המשטרה מעריכה: המחבל - עצמאי ש"התעורר והחליט בין-רגע לדקור" http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3211146,00.html הכי מעצבן אותי שאחד בא אליו עם קרש ובמקום לדפוק בו בראש נתן לו ברגליים שיפול... או שרצו להרביץ לו.. ולא נתנו... נמאס מהמדינה הזאת!!! כואב לי.. שאנחנו לא עושים כלום.... מחר זה יכול להיות לנו.. לקרובים שלנו.. ואנחנו יושנים.
-
- 5 תגובות
- 756 צפיות
-
-
שיר של פרודקט או פרודוקט נראה לי - חידוש של איזה שיר מפורסם בצרפתית שנקרא ALLIN או משהו כזה (איזה קריי - ככה הוא הולך) אלטון ג'ון - חידוש יפה לאיזה שיר,נראה לי השיר ממולין רוז'. הסקורפיון - HERE I AM נראה לי אבל הם שרו את זה בתוכנית של יצפאן עם זמרת ישראלית ביחד.
-
- 3 תגובות
- 579 צפיות
-
-
אז ככה... חבר שלח לי את זה : ... הרצת "nvidia 7800 wont work" בגוגל הניבה את זה : http://www.tech-forums.net/showthread.php?s=93d60bfd26140779341ba4fca1a2b7ea&threadid=68275&perpage=15&pagenumber=1 אז כנראה שזה לא כזה מפוברק..
-
- 8 תגובות
- 780 צפיות
-
-
מישהו ראה? נראה כמו סרט מאוד מיוחד. יצא רק ב 11 מדינות (נראה לי USA כולם)? http://www.sonypictures.com/movies/mirrormask/main.html http://www.imdb.com/title/tt0366780/ בקרוב אני יראה ויביא ביקורת
-
- 6 תגובות
- 864 צפיות
-


