כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
אז ככה, ביום ראשון הקרוב ב"קרפל" בהרצליה פיתוח תהיה מסיבת קרנבל ברזילאית, ואני מחפש סרטים שאני אוכל להראות שם של הקרנבל. חיפשתי חיפשתי ולא מצאתי כלום. עכשיו אני פונה אליכם ושואל, מישהו יכול להשיג משהו? תודה
-
- 0 תגובות
- 663 צפיות
-
-
אני מתלבט בין Nokia 6100 או Nokia 3120. אני רוצה פלאפון רק לדיבור (בלי mp3, מצלמה וכו'). הכי חשוב לי זה קליטה ושמיעה טובה. בעדיפות שניה זה נושא חוזק המכשיר (עמידות) וזמן סוללה. למישהו יש ניסיון בשימוש במכשירים האלה, אשמח לשמוע דעתכם על איכות הקול ואיכות הקליטה במכשירים, וכו'. תודה.
-
- 8 תגובות
- 854 צפיות
-
-
יש לי באוסף הפסיכודלי שלי בערך 3000 שירים,אבל השיר הבא פשוט הדהים אותי,לזה אני קורא פסיכודלי אמיתי! מומלץ למי שיש נגן MP3 איכותי,להעביר לנגן לכבות EQ ולשים על פול ווליום! שם המחבר-ושם השיר: Artifakt-Doom Doom Doom. http://s14.yousendit.com/d.aspx?id=1ZMUO2373WNCQ1SO6LPY1S5TZU
-
- 41 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
אהלן, בזמן האחרון, היה פה ת'רד על זה, וגם לפני חצי שנה, אז הנה - ת'רד #0 דרכים ל.. שכל אחד יכתוב את ה "#0 דרכים ל.." # - זה מספר הדרכים. ומקווה שזה לא יתדרדר לספאם, כי חבל. ------------------------------------- 15 דרכים להזמין מחשב \ לרכוש חלק או ציוד היקפי מחנות \ לדרוש תיקון על בעיה טכנית: 1. התקשר אל החנות, הזמן מחשב עם "שתי לוחות" בפנים, מורכבים. 2. התקשר למעבדה, ובקש תמיכה טכנית ל OC. 3. התקשר לחנות, שאל אותם איפה הם נמצאים, ואם הם עושים מסיבות יום הולדת. 4. הזמן מחשב, ודרוש התקנת Windows XP שירד מהאינטרנט. 5. דבר עם הנציג תמיכה טכנית של החנות, ושאל אותו מה מה המפרט שלו. 6. הזמן מחשב חדש עם מארז ג'נרי, ודרוש מזגן אלקטרה במקום מאוור נוסף. 7. שאל כמה אחר…
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מפלגת עלה ירוק הצהירה במצעה כי תפעל נגד ספקי תשתיות האינטרנט המגבילים באופן מלאכותי את רוחב הפס היוצא מבתי אזרחים
-
- 30 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
Hubble's Largest Galaxy Portrait Offers a New High-Definition View http://hubblesite.org/newscenter/newsdesk/archive/releases/2006/10/image/a+zoom מדהים לא? הצליחו לצלם באיכות טובה, תעשו זום לפי כרצונכם. אגב, מי שרוצה לראות את חגורת אוריון ואיפה זה גלקסיית m101 אז: http://imgsrc.hubblesite.org/hu/db/2006/10/videos/a/formats/high_quicktime.mov שווה זמן הורדה. פשוט מדהים.
-
- 10 תגובות
- 969 צפיות
-
-
-
-
זה בשביל הרדיו,אני חייב עוד שירים ואני צריך עזרה,יש לי אולי 150 גג,וזה בגלל שאני לא יכול להכניס אלבום שלם של להקה אלא שיר שניים שלוש גג 4. אז תמליצו לי בקשה על שירים ספציפיים מכל גווניי המטאל[כן כולל בלק פסיכו] הכתובת החדשה:http://metalheads.listen2myradio.com
-
- 112 תגובות
- 24.5k צפיות
-
-
-
היום עשיתי את מבחן ואני חייב את הפיתרון.
-
- 21 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
יש לי יום גיבוש של זה ביום שני הקרוב לפי מה שהבנתי זה להיות מפקד קצין בנחל מוצנח.. מישהו שמע על זה? שווה לי ללכת? זה קשה? מה עושים שם? עוד מישו מפה בא? אני אודה למישהו שיביא לי כל פרט בקשר לנושא. תודה
-
- 5 תגובות
- 873 צפיות
-
-
-
יומולדת שמח רן ! שיהיה בכיף ותהנה מכל רגע 25 שנה שמח 8) :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: ואחד לשנה הבאה - :auto: :biggthumpup:
-
בוא נגיד שהתפקיד נשמע מעניין והרבה אמרו לי שהוא מספק אבל אף אחד לא ממש ידע מה התפקיד הזה ובערך מה עושים שם. יש למישהו מושג?? פשוט סימנתי במנילה ובכל השאלונים שהייתי צריך למלא את התפקיד הזה כי אותו אני רוצה.. כל שאר הדברים מעפאנים נראה לי... מפעיל תקשורת נתונים והצפנה חייל מערך טכנולוגי אווירי או יבשתי אני מעדיף נראה לי להיות כבר שוטר צבאי על שני אלה...
-
- 4 תגובות
- 3.4k צפיות
-
-
-
http://video.google.com/videoplay?docid=-160820776386465403 כתבה ישנה על הדבר החם הבא- אינטרנט! http://www.eng.biu.ac.il/~noytza/touch.html הדגמה של מסכי מגע, המזהים כמה נקודות מגע בו-זמנית- ממש אהבתי. ------------------------------------------------- אני מקווה שלא הביאו את הקישורים האלה בעבר.
-
- 16 תגובות
- 959 צפיות
-
-
שלום, אני מנסה למכור את המחשב שלי כרגע ואולי לקנות מחשב נייד למטרות נוחות.... המפרט הוא כדלקמן: Pentium 4 2.8C 800Mhz 512K Asus P4P800-E Deluxe Corsair 512MB (2x256) PC-3200LL MSI Geforse 5900FX 128MB 256BIT Creative Audigy 2 ZX Thermaltake 420W APFC Thermaltake Xaser III V2000A זהו בעיקרון... ויש גם הארדיסק של סיגייט די ישן 40GB... אם צריך עוד משהו תגידו. תודה מראש.
-
- 14 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אתם חושבים שאתם יודעים לרקוד מוסיקת פסיכו? (טראקים ) חכו שתראו את החבר'ה האלה : http://www.thatvideosite.com/view/1375.html
-
- 5 תגובות
- 739 צפיות
-
-
Intel Mac Mini הוצגו שני דגמים של מיני החדש. הדגם החלש: מעבד: Intel Core Solo 1.5GHz זיכרון: 512MB DDR667 (ניתן להרחבה עד 2GB) כ.מסך: Intel GMA950 64MB (משתמש בRAM) כ.קשיח: 60GB SATA (ניתן להרחבה עד 120GB) תקשורת: 1Gbit Eth. + WiFi + Bluetooth 2.0 כ.אופטי: קומבו, צורב CD - קורא DVD יציאות: 4 יציאות USB, יציאה FW, חיבור DVI, חRJ45, יציאת אודיו (תמיכה ב5.1 עם חיבור אופטי), כניסת אודיו (שהיא גם אופטית). אביזרים נוספים: שלט רחוק לFrontRow מחיר: 599$ בארה"ב הדגם החזק: מעבד: Intel Core Duo 1.66GHz זיכרון: 512MB DDR667 (ניתן להרחבה עד 2GB) כ.מסך: Intel GMA950 64MB (משתמש בRAM) כ.קשיח: 80GB SATA (ניתן להרחבה עד 120GB) תקשורת: 1Gbit Eth. + WiFi + Bluetooth 2.0 …
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://www.youtube.com/watch?v=pPNgzz870F4&feature=Views&page=1&t=t&f=b
-
- 5 תגובות
- 658 צפיות
-
-
-
נכון... זה ישן (לפני 3 שעות בערך) אבל עדיין סרטון וידאו מבדר במיוחד - מה היה קורה אם מיקרוסופט היו מעצבים את האריזה של ה IPOD http://www.youtube.com/watch?v=VAGr3mVVUwE&search=microsoft%20ipod מומלץ לשמוע עם המוזיקה
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם. המארז וחלקי המחשב שלי מעט מאובקים ואני רוצה לנקות אותם. יש לכם טיפים לתהליך? אני יודע שאסור להשתמש במברשות וכו כי זה יוצר חשמל סטטי, מתפחות למיניהם נדבקות לחלקים, ומים ממש לא באים בחשבון. רעיונות אחרים?
-
- 8 תגובות
- 660 צפיות
-


