Nokia 6100 או 3120? למישהו יש ניסיון איתם? - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Nokia 6100 או 3120? למישהו יש ניסיון איתם?


rene

Recommended Posts

אני מתלבט בין 6100 או 3120.

אני רוצה פלאפון רק לדיבור (בלי , וכו'). הכי חשוב לי זה קליטה ושמיעה טובה. בעדיפות שניה זה נושא חוזק המכשיר (עמידות) וזמן .

למישהו יש ניסיון בשימוש במכשירים האלה, אשמח לשמוע דעתכם על איכות הקול ואיכות הקליטה במכשירים, וכו'. תודה. :yelclap:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לי נסיון עם ה6100... שומעים בו טוב קליטה טובה מאוד,, והוא עמיד מאוד, אחרי שנתיים כמעט, פעם ראשונה במעבדה הייתי שלשום כדי להחליף פלסטיקה שבורה עקב המון נפילות, בלי בעיות טכניות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

החלטתי לקנות את ה- 6100. עכשיו ב- zap יש מחירים ממש סבבה, וכשהתקשרתי לחנויות לגבי האחריות (שזה הדבר העיקרי שהתריד אותי) אמרו לי שיש אחריות אצליהם או אצל יורוקם (המשווק הרשמי). הייתי סקפטי...

קפצתי ליורוקום ושאלתי שם והם אמרו שזה נכון חלקית... הם אמרו שבשביל לקבל שירות צריך חשבונית מודפסת (לא ידנית) הכוללת מספר סיריאלי של הפלאפון וכו'... כמו"כ גם אם יש כזאתי חשבונית, אז עדיין ייתכן שהמספר הסיריאלי הוא של פלאפון שנמכר במזרח ואז אין אליו אחריות אצלינו (הם בודקים במחשב מול ...).

ואז הם התחילו לספר לי סיפורי זוועה על כל מיני לקוחות שנדפקו שמכרו להם פלאפון משומש וכו' וכו'. הקטע הוא שאצל יורוקם המכשיר עולה 950 ואצל אחרים משמעותית פחות... בקיצור, מה דעתכם על הנושא? האם יש למישהו ניסיון עם קנייה אצל החנויות "בית הטלפון" או החנות המכוונת eline?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...