עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by 00000,

    יענו יכול להיות דומיין כזה?: www.whatareyouwantmotherfuckerasslickerpussyeaterasshole.com

    • 2 תגובות
    • 618 צפיות
  2. לפי הודעה שקיבלתי בממיר של yes, ערוץ המשחקים (אפיק 26) נסגר עקב חוסר תוכן, וחוסר שימוש (הודעה מלאה בהמשך) ב-27.3.06. אני לא אגיד שחבל לי על הערוץ, כי הוא היה מסריח. חבל לי על הרעיון של ערוץ גיימרים ישראלי. ההודעה הרשמית: "לקוחות יקרים ברצוננו לעדכנכם כי, ערוץ game one, המשודר באפיק 26, יסיים את שידוריו ב-27.3.06. הערוץ מסיים את שידוריו לאור העובדה כי לא קיימים מספיק חומרים לשידור בנושא הגיימניג על מנת להכיל תוכן מספק לערוץ טלוויזיה. נוסף לכך, האטרקטיביות והשמוש בערוץ נמצאו כנמוכים. לתשומת לבכם, לקוחות שרכשו את הערוץ כבודד לא יחוייבו בגינו החל מה- 27.3.06. אנו ב-yes נמשיך לעשות מעל ומעבר, על מנת להעניק לכם את חווית הצפייה העשירה, האיכותית והטובה ביותר!"

    • 20 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. Started by redti,

    אהלן חג שמח אנשים.. אתמול צבעתי את השיער עם בקבוק של 9% מי חמצן.. בלונדר ועוד איזה משהו קניתי של וולה ערבבתי הכל ועשיתי 4 הברות במשך 4 שעות.. לאחר מיכן הרגשתי כאילו מישהו הצמיד לי מנגל לראש.. וגם יצא לי צבע לא הכי בהיר רציתי פלטינה ויצא לי טיפה ג'ינג'י.. אם מישהו פה מבין בזה.. יש מצב שיש לי כוויות על הקרקפת זה מדאיג אותי .. תודה מראש

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. חג שמח לכולם מה הפירוש לראשי התיבות? הייתי רוצה לדעת פרטים על התפקיד הזה כי לא שמעתי על זה, לפחות לא בצורת ראשי התיבות הללו... לכן אשמח אם תוכלו לתרום מהידע האישי שלכם או להפנות אותי למקור מידע אחר. תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 670 צפיות
  5. האם למישהו ידוע על טכנאי/חב' הנותנת שירותי תמיכה לתוכנת דואר רב-לשונית lingomail? ככל הנראה חב' דביר מוצרי תוכנה אשר פיתחה את התוכנה ונתנה לה שירות תמיכה סגרה את משרדיה. אשמח לדעת אם מישהו מכיר להיכן ניתן לפנות לגבי תמיכה טכנית בתוכנת דואר זו. לאחר מס' שנים של שימוש בתוכנה בעת הורדת דואר סטנדרטית , נעלמו לי כל ההודעות הקודמות שהיו ב-inbox. לדעתי הבעיה היא בקובץ ה-library של התוכנה , אולי נעשה עליו איזשהו overwrite. אם מישהו משתמש בתוכנה ונתקל בבעיה דומה אשמח לשמוע, עלי לציין כי ההודעות שאיני יכולה לראותם מכילות אינפורמציה חשובה בשבילי ואני כמעט בטוחה שהן לא נמחקו אלא מקור הבעיה הוא ב-lib. תודה

    • 0 תגובות
    • 611 צפיות
  6. Started by Rhx,

    שלום אני מעוניין להחליף את הפלאפון שלי (nokia 3100) , אני צריך המלצה לפלאפונים של נוקיה מהדור ה -3 , שיהיה נוח , לא גדול כ"כ. מסלקום אני צריך. עכשיו יש לי שאלה , אני מחליף את המכשיר בחינם אבל מוסיף כל חודש 50 ש"ח , ככה הבנתי. השאלה אם אני יכול לקחת מכשיר מסמסונג / מוטורולה / LG ? בקיצור , תמליצו על פלאפון מ www.cellcom.co.il תודה. עריכה: חשבתי על ה Nokia 6230i , מה אתם אומרים ? בעע המבחר של סלקום דל.

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. Started by NiTRo37,

    שלום רב , הייתי רוצה לעצב את החדר שלי ולשים בו אורות ניאון (כמו השלטים האלו , כמו הניאונים שמתחת למכוניות) עכשיו , יש לי כמה שאלות: א- האם זה אפשרי? ב- האם זה יצרוך המון חשמל? ג-עלות גבוהה? כמו כן , הבנתי שצריך להתייעץ עם חשמלאי מוסמך לגבי זה , האם זה נכון? תודה ויום טוב .

    • 8 תגובות
    • 659 צפיות
  8. Started by Shadowman,

    משהוא מכיר אולי פתרון בעברית או באנגלית עדיף עברית לקוביה ההונגרית?

    • 2 תגובות
    • 640 צפיות
  9. Started by kinggil,

    שלומות. שמעתי ב AXN שיר יפה כזה ששמו אותו בזמן שמראים את ניקיטה בתקציר פרסומות כזה. תודה

    • 0 תגובות
    • 490 צפיות
  10. איקס עיגול אונליין! http://tom.zickel.org/ttt/

    • 34 תגובות
    • 2k צפיות
  11. Started by Black Knight,

    שמעתי את השיר כבר כמה פעמים אבל אף פעם לא הגעתי למצב שבו השדרנית ברדיו אומרת את שם השיר והלהקה תמיד זה נקטע לי איכשהו השיר הוא כמו בסגנון של הבקסטריט בויז משהו דומה הוא מתנגן יחסית הרבה והוא די קצבי ברקע יש כזה מן רעש של תופים יש מצב שאתם מבינים למה אני מתכוון?

    • 15 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. בטופסי ההרשמה לאוניברסיטה אני מתבקש לספק סמל, או מספר סידורי בן שתי ספרות של בנק לאומי, אך למרות שעברתי על כל הספר שבא עם טפסי ההרשמה, לא מצאתי את הסמל הנדרש. אם אחד מכם יודע על מה אני מדבר אנא עזור לי, אני בלחץ נורא

    • 4 תגובות
    • 692 צפיות
  13. Started by avivlevy,

    טוב מישהו הפיל לי את האתר :'( עכשיו אני לא יודע מה לעשות? איך אני יכל להרים אותו? לגעת מי עשה אתזה? להכנס מצורה צדדית או משהו כזה מה לעשות?

    • 7 תגובות
    • 791 צפיות
  14. Started by Dano,

    מישהו יודע האם בזיגזג מסכימים להרכיב מפרט עם חלקים מהחנות שלהם וחלקים מחנויות אחרות?

    • 12 תגובות
    • 809 צפיות
  15. http://humor.gpg.co.il/joke.asp?id=17 אני אהבתי

    • 30 תגובות
    • 1.7k צפיות
  16. אהלן בשעה טובה יצאתי מהשו אממ אממ סליחה כלא קציעות עכשיו כנראה שאני יתחיל לעשות יומיות בתפקיד מש"ק חדר מחשב בבסיס בשם פלוגות אני יודע רק שהבסיס הוא צמוד לקרית גת... מישהו יודע יותר על הבסיס ואיך להגיע אליו מכיוון תל אביב (אני מיבנה) תודה מראש,עידן.

    • 2 תגובות
    • 34.1k צפיות
  17. Started by co11,

    מה כדי לקנות את הSamsung 740 או MOTOROLA 840? אני מבולבל כי הSamsung הרבה יותר טוב מהMOTOROLA אבל אין לו MP3 ולMOTOROLA יש.. מה אתם אומרים? דרך אגב זה מרשת פלאפון...

    • 5 תגובות
    • 715 צפיות
  18. Started by netanel1,

    אני קיבלתי אישור להירשם בינתיים מהעתודה ללמוד הנדסת מערכות מידע אז השאלה שלי היא מה דעתכם על הנושא: קשה, מה לומדים במסגרת הלימודים, אם אני אוכל למצוא לזה עבודה באזרחות ואם מישהו מכם לומד את זה אז אני אשמח לתגובות ד"א גם נרשמתי ללמוד יג' יד' באורט לימודי תוכנה אז אם מישהו יכול לעשות לי בערך השוואה ומה שווה יותר

    • 43 תגובות
    • 4k צפיות
  19. Started by avivlevy,

    הנה ©נענע

    • 9 תגובות
    • 1.4k צפיות
  20. קיבלתי אישור מהעתודה האקדמית להרשם לסמסטר חורף במדעי המחשב באוניברסיטת תל אביב. הבעיה היא שבטופס ההרשמה לאוניברסיטה אני נדרש לבחור בין סמסטר א', סמסטר ב' וסמסטר קיץ, ותהיהי אם אחד מכם יודע מה המקבילה של אוניברסיטת תל אביב לסמסטר חורף.

    • 2 תגובות
    • 800 צפיות
  21. http://www.donpixel.com/play/es/060201201034/

    • 23 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. אתמול הלכתי לאסוף אח בן דוד שלי ממסיבה (זה היה במשרד שעובר שיפוצים) ושנכנסתי ראיתי שולחן מלא באלכוהול כמו וודקה ובירה , 5 ילדים שוכבים על הרצפה לא יכולים לזוז כמעת, קיא בכל מקום, בנות ובנים חצי ערומים, ריח של סיגרים, חבורה של ילדים יושיבים סביב נרגילה ועוד הרבה דברים מזעזעים ( אין לי שום דבר נגד ערום \ אלכוהול \ נרגילה ) אבל שמדובר בילדים בני 14 זה כבר מוגזם! ומה שהכי עיצבן אותי זה שמי שאחראי על המסיבה הולך עם חיוך ומצלם תמונות ! הוא אפילו אמר אני צריך תמונה שלכם עם סיגרים בזמן שהבן שלו שוכב על הרצפה ומקיא את הנשמה !! :bash: כמעת הבאתי לו מכות אבל לא רציתי לרדת לכזאת רמה , עכשיו שאני חושב על זה הייתי צריך לקרוא למשטרה מה אני יכול לעשות לגבי אחד כזה ?!?!

    • 94 תגובות
    • 7.5k צפיות
  23. Started by R0ck,

    http://s62.yousendit.com/d.aspx?id=1IEK840A5GLHUN7US0BEJT1F0M15Z1PMW יאללה, טובי... כמובן, למשועמם שמתבייש, אפשרי לשלוח לי לינק לדגימה (מומלץ להעלות ל usendit) בהודעה פרטית. כעקרון המטרה היא לסנכרן את קולכם ולהרים "מיני פרסומת". למה זה טוב? בעיקר בשביל ההומור... בהצלחה (ולא לפברק).

    • 19 תגובות
    • 1.8k צפיות
  24. היי שלום לכולם אני וחבר רוצים לשים מצלמה על בית של מישהו על החלון או משהו לא משנה שגר מטר מהים וככה תיהיה לנו מצלמת גלים נוכל לבדוק אם יש גלים.. השאלה איזה דברים צריך בשביל דבר כזה?? התקציב לא מוגבל אבל כמובן לא להגזים.. איזה מצלמה צריך והאם צריך עוד דברים? אגב אנחנו מתכננים שזה יעבוד כל היום או לפחות בשעות קבועות ובלי שאותו בחור יצטרך להפעיל את זה כל יום.. מה עושים?? תודה רבה רבה רבה

    • 7 תגובות
    • 817 צפיות
  25. Started by Kidney_stonE,

    http://video.google.com/videoplay?docid=8372603330420559198&q=spore לראות מההתחלה עד הסוף (או לפחות להעביר מהר בקליקים עד הסוף..) , אבל לא לסגור על ההתחלה ! לא יאמן

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים