עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by harur,

    שלום חברה אני מנהל ערוץ שיחות טורנטים לישראלים כולם מוזמנים לבוא לשם ושוחח בכיף server:EFNET /server irc.inter.net.il channel: #BT_IL מקווה לראות אותכם שם ד"א אם אסור לי לפרסם ערוץ כזה תמקו את ההודעה רק ניסיתי לעזור

    • 6 תגובות
    • 753 צפיות
  2. Started by TARON,

    אני בן 16 וגר בבאר שבע עכשיו אני לומד עד שתיים וחצי כל יום ולפעמיים עד ארבע עכשיו אני מחפש כבר חצי שנה עבודה ולא חשוב המשכורת איפו אפשר לעבוד ??? אבל להיות רציניים בתודה TARON ואני ישמח עם תביאו טלפון או משהו ולא להביא סתם טלפונים של מקומות אני ישמח מאוד עם תעזרו תודה

    • 4 תגובות
    • 552 צפיות
  3. קיצר בלי הרבה סיפורים מסביב מישהו פרץ לאייסיקיו של מישהו אחר, (לא עשה שם כלום רק פרץ, שינה ל-5 דקות את הסיסמה והחזיר אותה בחזרה.בלי שום תוכנה לפריצה, הוא ידע את הסיסמה.) מחק את האייסיקו, מחק את כל הקוקיז, מחק כל כל זכר לאייסי והתקין מחדש, שתי הצדדים עשו ריסט והאייפי השתנה. איך המשטרה יכולה לגלות את מי שפרץ אם אייפי השתנה והכל נמחק ומה העונש על זה? (בגין פריצה לתוכנת המסרים המיידית הידועה בשם ICQ נידן החשוד לעונש מוות!!!!!!!!!! )

  4. http://video.google.com/videoplay?docid=3514074663658443055 שימו לב להתעבות האוויר מסביב לגוף הרכב בצילום הצידי (בשעת נסיעה על המסלול, במהירות הגבוהה מ 300 קמ"ש).

    • 7 תגובות
    • 676 צפיות
  5. הנה כמה מקבוצות/נבחרות הספורט הטובות בהסטוריה,מהכדורגל והכדורסל.בחרו את 10 הקבוצות שלדעתכם היו הטובות ביותר.נסו לבחור בדיוק 10.

    • 6 תגובות
    • 809 צפיות
  6. היי, אני אמור להתגייס בעוד 3\4 חודשיים ועברתי לפני 8 חודשיים לגור בארה"ב עכשיו לפני שעברתי הייתי צריך לחדש את הדרכון והגבילו לי אותו לשנה בגלל הצבא, והחלטתי שאני רוצה לחזור לעשות צבא, עכשיו לפני שטסתי הלכתי לצו ראשון ויש לי פרופיל 82 אלב מעבר לזה אין לי שום מושג מה אני יעשה איפה אני מתגייס שום דבר! ואבא שלי גר בישראל ומה שמוזר שקיבלתי את הטופס לגיוס גם אבא שלי קיבל למרות שההורים שלי גרושים ואני גר עם אמא. ואני מדבר עם אבא שלי כל שבוע והוא אמר לי שהוא לא קיבל כלום... אני חוזר לישראל ב24 במאי לבקר חברים, אבא... ואז ב23 ליולי אני מתגייס אבל אין לי מושג איפה ומתי ואיזה יחידה אני(ביקשתי נ"מ) בנוסף חיפשתי באתר של הצבא ואין שם כמעט כלום.. אז קיוותי שאולי הרוב המוחץ פה ידע…

    • 17 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by surfface,

    http://www.dumpalink.com/media/1142329256/Guy_Tells_QVC_His_Pc_Is_For_Porn ;D

    • 21 תגובות
    • 1.5k צפיות
  8. Started by yot,

    שלום, אני מיועד לשירות במסלול מובחר, ולא מזמן נכנסתי לאתר "עולים על מדים" וראיתי שיש לי אפשרות להירשם לעתודה. החלטתי לנסות להירשם למרות שלא ניגשתי לפסיכומטרי. נרשמתי למשהו דיי מפוצץ, משפטים וקרימינולוגיה, ולפני כמה ימים מסתבר שהתקבלתי על תנאי - לגשת למבחן הפסיכומטרי הבא שמתקיים ב-10-11 לאפריל. מה לדעתכם כדאי לי לעשות? לנסות לגשת לפסיכומטרי (יש לי מספיק זמן ללמוד בכלל?) או לוותר על עתודה? תודה מראש (אני לא מצפה להחלטות בשבילי, אלא מין התייעצות כזו...)

    • 2 תגובות
    • 650 צפיות
  9. אוקיי אז ככה,תראו קניתי מהחנות KSP זכרון של סמסונג,לא חשוב איזה למה וכמה..אני לא מרוצה ורוצה להחזיר (קניתי אותו לפניי יומיים) הזכרון נרכש ב KSP ראשון לציון (שאגב היה שם הנחה על הזכרון,260 ש"ח במקום 290 לסטיק של 512 מ"ב) השאלה שלי היא האם אני יוכל להחזיר אותו לסניף ת"א של הרשת ולקבל חזרה את כספי. תודה!

    • 5 תגובות
    • 698 צפיות
  10. טוב אני יתחיל בהקדמה היו כל מיני דיונים שגלשו ליפעמים ביגללי וליפעמים ביגלל אחרים לנושאים של שכירות משכנתות דירות וכו וביגלל שזה נושא חשוב להרבה צעירים פתחתי תדיון הזה כמו שחלק יודעים אני בן 28 מרעננה שגר בדירה של האמא אכשיו אני יודע שזה נישמה נורא וזה כזה אבל כמו שאני מדגיש בדיונים אחרים זה החלטה ההחלטה שלי זה להקריב תביטחון העצמי שלי וקשרים חברתים עד שיהיה לי מספיק כסף לדירה בלי משכנתה או שכירות בעתיד פשוט עשיתי חישוב שבמידה ואני יצא מהדירה של האמא אני יצתרך לעבוד כל היום והדירה השכורה או שיש עליה משכנתה ל20+ שנים תיהיה דירה שמשמשת בעיקר לשינה ובישביל זה אין לי טעם לעבור לגור לבד בינתים אני חוסך את רוב המשכורת כל חודש להגשים תמטרה הזות כחלק מהחיסכון אני מוותר על דברי…

    • 143 תגובות
    • 9.1k צפיות
  11. יש לי שניי רמקולים קדמיים וטלויזיה LCD 32" רציתי לדעת אם יש רגישות כלשהי של הטלויזיה לרמקולים , הכוונה אם המגנטיות שלהם משפיעה עליה. אני יודע שבבירור אם היו שמים רמקולים כאלו (גם בדקתי) לייד טלויזיה CRT אז היה מגנוט והיו רואים ירוק בצדדים של הטלויזיה , בLCD אין אבל אני רוצה להיות בטוח בזה. תודה לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 1.8k צפיות
  12. מקורי שלי [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 694 צפיות
  13. Started by Nuker,

    **************** למה זה כן עובד: http://www.gptresources.com/forums/i...showtopic=8813 ** התשלום הוא ב 15-20 אז אין לכם ממש מה להפסיד ולנסות (צריך מינימום 10 דולר) *מה עושים? נרשמים לאתרים שונים ואז כשמסיימים לוחצים DONE אם סיימתם זה יקבל את זה ואז אם הכל מאושר זה יעבור אליכם. בהצלחה. חובה אימייל ב HOTMAIL או YAHOO.. __________________

  14. Started by parker8,

    יש לי פליסיסטשיין 1 שקניתי לפני שנתים (פלוס מינוס) שהוא היה כבר בגירסה המוקטנת שלו... יש לכם רעיונות מה לעשות איתו? אני מתכוון לא להרוס אלא שהוא באמת יהיה שימושי... לא קיים איזה חיבור למחשב או משהו? תודה לעוזרים מראש

    • 49 תגובות
    • 3.9k צפיות
  15. אתר כמו טורנטיט וטורנטליץ' אבל רק לסדרות

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  16. אנשים אתם לא מבינים מה הולך פה סיימתי עכשיו יג' ויש לי שני מועדי גיוס ה-10 למאי וה-3 לספטמבר וכמובן איך לא הביאו לי את האפשרות השניה שהיא ממש אבל ממש לא מה שרציתי עכשיו אני מת להתגייס כבר ואני לא רוצה להתגייס בספטמבר, נמאס לי לדחות את הגיוס כל הזמן ובבקשה אל תגידו לי תעבודה כי אני לא רוצה את זה אני משתגע לא יודע מה לעשות תעזרו לי!! איך לשגע אותם שיקדימו לי!!?!?! בבקשה!! תודה

    • 12 תגובות
    • 924 צפיות
  17. Started by Fighter,

    הם עולים הרבה? כל הג'אקוים מדברים או רק חלק? ואם אני יביא אחד הוא ינשך אותי ויתקוף אותי כמו הסנגל המטורף שהיה לי שכמעט הוצאתי לו את הראש מעצבים וטוב שאבא שלי מכר אותו

    • 16 תגובות
    • 3.1k צפיות
  18. טוב כדי למנוע שוב פאשלות כמו שקרה לי אתמול(הלכתי אם חבר מהתחנה המרכזית עד לאוסישקין ברגל...) טוב אני מגיע מאשדוד לתחנה המרכזית איזה קו יקח אותי משם לפארק הלאומי(מממ לוינטר כעיקרון שנמצא ליד הספארי ויש שם פארק שנקרא הפארק הלאומי..אם אני לא טועה) טוב איזה קו יקחת אותי לוינטר\הפארק הלאומי\הספארי? לאיזה רציף לעלות ובאיזה שעה?לא מכיר את תל אביב בגרוש

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. Started by DAVIDD,

    http://news.msn.co.il/news/BusinessCommunication/EconomicsCommunication/200603/20060315095359.htm :xyxthumbs: איזה בן אדם טוב... לא כמו כל קמצני ארץ ישראל כמו שרי אריסון וכל אלה... יישר כח

    • 105 תגובות
    • 7.8k צפיות
  20. Started by eli_a2006,

    חברים מתי נעשה עוד מפגש פורום במפגש האחרון היה סבבה לגמרי למרות שלא נשארתי עד הסוף.

    • 4 תגובות
    • 600 צפיות
  21. Started by redti,

    אהלן חבר'ה חג שמח.. שמעתי ברדיו מספר פעמים איזה שיר יפה כזה די רגוע.. אני חושב שהם חורשים אותו ואני רוצה לדעת את השם של השיר אני זוכר משפט אחד מהשיר וגם זה לא הכי מדוייק.. תנסו לזהות בבקשה well look what u made of.. u made a fool of everyone אני כמעט בטוח שזה גם הפזמון

    • 3 תגובות
    • 577 צפיות
  22. Started by DAVIDD,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3227526,00.html בקרוב אצלינו... אם מישהו כבר פתח דיון על זה סיגרו את הדיון הזה בבקשה.

    • 1 תגובה
    • 585 צפיות
  23. Started by TOMMYB1,

    חברה אני בשלבי כתיבה של הספר פרוייקט כדי לקבל טכנאי אלקטרוניקה. עכשיו אני בטוח שיש כאן חלק שעשו פרוייקטים של טכנאי והנדסאים. זה לא שאני רוצה להעתיק את הספר.. גם אי אפשר יש לי כבר פרוייקט מוכן! אם מישהו יכול לעלות את הפרוייקט שלו כדי שאני אראה אותו כדוגמא? (עדיף לעלות ללא הדפי נתונים זה יחסוך הרבה מקום) תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 486 צפיות
  24. Started by Alfies,

    רוצה להוסיף לתקית מוזיקה שלי יותר מוזיקה איכותית, חרשתי כבר על מה שיש לי. מבקש שתמליצו לי על להקות רציניות, סגנונות המבוקשים : ג'ז, רוק. מעדיף ג'ז עם שילוב רוק, לא ג'ז כבד אני לא מתלהב מאילתורים קצת מעמיס. הייתי מאוד רוצה למצוא להקה המשתווה לINCUBUS הם מדהימים סגנון של TOSCA או K&D הייתי גם הולך על מוזיקה אירית או ים תיכונית הקיצר אין מה למרוח תמליצו בבקשה תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 607 צפיות

דיונים חדשים בפורומים