כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
:'( :'( :'( :'( :'( :'( אתמול בחמש אחרי הצהריים הלכנו עם אמא למכולת ובדרך ראינו שהגן שלנו סגור. הנדנדות עומדות בין העצים הגבוהים והפרחים כאלה נמוכים ובלי צבעים כי הגן שלנו סגור. קוביות נרדמות מסודרות בסל ואין שם אף ילד שיבנה מהן מגדל. אין שם אף גננת שתגיד מה מותר ומה אסור וכל הספרים מסודרים על המדף כי אין מי שישמע סיפור. קוביות נרדמות מסודרות בסל ואין שם אף ילד שיבנה מהן מגדל. הנדנדות עומדות בין העצים הגבוהים והפרחים כאלה נמוכים ובלי צבעים. אתמול בחמש אחר הצהרים הלכנו עם אמא למכולת ובדרך ראינו שהגן שלנו סגור. תגובות : פשוט מדהים! אין מילים... אני שמחה ! פשוט מאושרת מהיצירה הזו זה קצת מחרמן אותי. חי, חי :bunny: תהרגו אותי וזהו... לא יוד…
-
- 19 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
בעיקבות ת'ראדי ספאם טהור שנפתחים פה כל יום (כמו הת'ראד הזה..), אני פותח את הת'ראד הזה כדי להפיק מהם תועלת כלשהי. כול יום, קצת לפני חצות (לא לפני!!!) תנו קישורים לת'ראד הכי לא קשור שיצא לכם לראות באותו יום. במקום השני לפי דעתי צריך להיות הת'ראד הזה: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=174566.msg1493556 אבל היום אני בוחר בת'ראד הזה להיות במקום הראשון: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=174604.0 לא רק שהוא חסר תוכן, אלא גם נפתח ע"י ספאמר עם מעל ל800 הודעות, בפורום הכי לא קשור לנושא שהוא התכוון אליו. (למתקשים: לא חדש בפורום ואמור לדעת שלת'ראדים צריך להיות תוכן ולדעת להתאים את הנושא לפורום המתאים...) כל הכבוד על הזכייה
-
- 58 תגובות
- 5.6k צפיות
-
-
-
אני וחברים שלי טסים ליוון בחופש הגדול לאיוס ואנחנו רוצים להשכיר אופנועים שם לכולנו יש רישיון וכולנו בני 18 זה מספיק?
-
- 13 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
מעדני שוקלד פרה לא עמדו לא ליד לפרה ולא ליד לשוקלד סתם מעדן עם השם של שוקלד פרה כתוב עליהם בטעם שוקלד זא אין שוקלד אולי קקאו אז שלא יעבדו עליכם
-
- 12 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
איך אני פותר את התרגיל חזקות הזה: (3 יח"ל 002)- נתון: X בריבוע = 9 חשב והדגם - 2 בחזקת (מינוס)1.5X הנה תמונה: חשוב שתראו לי את הדרך..(זה לא אמור להיות שם \ אלא נקודה - מינוס 1.5X)
-
- 3 תגובות
- 545 צפיות
-
-
-
היי מישהו יכול להמליץ לי על חנות שמוכרת אוזניות BT באיזור חיפה,נתניה,חדרה,רעננה,הרצליה והרצילה פיתוח (אפשר גם בת"א) אבל חנות אמיתית (לא באינטרנט) שאני יוכל למדוד אוזניות ולראות אותם על אמת חשוב שיהיה מבחר כמה שיותר גדול תודה...
-
- 0 תגובות
- 557 צפיות
-
-
היי יש לי 2 שאלות.. 1. למישו יש מושג אם יש לי סרט בפורמט DVD-R אגב סרט חוקי לגמרי שחברים צילמו וצרבו על דיסק ואני רוצה להוסיף לו כתוביות ואז לצרוב שוב איך אני עושה את זה? סתומרת יש לי תקבצי DVDR במחשב אבל אין לי מושג איך להדביק לזה כתוביות ולצרוב?? 2. נגיד וקיבלתי באן אייפי מאתר מסויים.. איך אני יכול לחזור לאתר? נגיד יש כזה דבר לבקש מהספקית שינוי IP וזה יעזור? או שאין כזה דבר?? תודה רבה רבה לעוזרים!!
-
- 2 תגובות
- 638 צפיות
-
-
-
אני מפרסם את האתר הזה אפילו שאני לא מרוויח עליו גרוש פשוט שיהיה לכם נוח למי שצריך להעלאות איזה תמונה או משהו קטן ואין לו איך www.nerya.hostiz.com תהנו
-
- 4 תגובות
- 552 צפיות
-
-
היום בערך בשעה 9 בבוקר קרוב משפחה שלי בא לקחת אותי לפגישה של כלבי Bernese Mountain (מה שיש לו) וסתם היה די משמעם ואז נסעו למקום שהוא ממש בגודל של קניון !!! ויש שם אקווריום, הר עם חיות שהרגו וסתם אותם כזה הצורה ממש מדהימה היה ממש יפה ואז חכיתי לרגע שרצתי לבוא לשם בגללו וזה היה הנשקים! בהתחלה הסתובבנו ליד נשקים משומשים וגפם יכלת להחזיק (הרוב שם היה שוטגנים) וכמעט כל אחד שם לה 500$ בערך... ואז נכנסו לחדר קטן כזה שהחזיק שם עוד כל מיני סנייפרים, שוטגנים לאספנים, ואקדחים... מה שהכי הפתיע אותי היה המחיר שלהם !! 22,000$ לאקדח!! והרוה היה שם בסיבות ה7,000$... אחרי זה הלכנו לדוכנים (כמו שיש בGTA SA בערך.. ) וביקשתי לראות Deasrt Eagle האקדח הישראלי וראיתי רק אחד שחור ואז המוכר אמ…
-
- 8 תגובות
- 909 צפיות
-
-
משהו יודע מתי יוצא השנה אוטומוטור 2006??? יש להם אתר או משהו?? איך אני קונה כרטיסים מראש?? אני לא יודע אם אתם יודעים אבל אשמח עם תעזרו לי!! כי שנה שעברה הפסדתי את זה :pissed:
-
- 7 תגובות
- 713 צפיות
-
-
לא שאני מורה או מהילדים החננות האלה שיושבים ורק לומדים אבל זה מעצבן קצת שחלק מהישראלים לא יודעים להבדלי בין אם לעם הנה ביקורת על תוכנה שפורסמה באיזה אתר ושימו לב לטעות http://img223.imageshack.us/my.php?image=13qd3.jpg אני רואה את זה מלא פעמים בכל מקום מה אתם חושבים על זה?
-
- 28 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
תיראו פעם בשנה יש תמתיחות המפגרות האלה כמו באתר הזה אם הeXtreme 360 ובאתרים אחרים יש עוד מתיחות מפגרות ולי זה נימאס אני יכול לקבל מתיחות באמת מצחיקות אבל שאומרים לכם על מוצר חדש ואז אתם רואים שזה 1 באפריל או שאומרים לכם משהו כמו שמישחק מאוד צפוי יתבטל זה לא מצחיק זה מטומטם ולמנהלים אני מקווה שתיזכרו את זה לשנה הבא ואולי תיתנו לפחות מתיחה מצחיקה ולא משהו בסיגנון של IBM מוציאה מעבדים לPC או מערכת ההפעלה של אפל תגיעה לPC
-
- 5 תגובות
- 731 צפיות
-
-
איזה חנויות עושות משלוח לארץ? הכוונה של אלקטרוניקה (ספציפית אוזניות) קנייה בEBAY זה דבר בטוח?
-
- 10 תגובות
- 695 צפיות
-
-
שלום, אני כרגע עובד באתר ClubFnatic כעורך ראשי. האתר מתעסק בתחום משחקי המחשבים המקצועניים, ז"א בעיקר תחרויות של CS, Quake 4 וכדומה. אנחנו כרגע חושבים על מיתוג מחדש ומחפשים שם שיהיה קאצ'י, קצר(אלא אם אפשר לקצר אותו לראשי תיבות נורמליים, כגון ESPN). התחום שהאתר עוסק בו נקרא ESports( ראשי תיבות ל Electronic Sports, למרות שהביטוי המקוצר כבר הפך לשם בפני עצמו ולא קיצור), אך השם לא חייב להיות קשור למחשבים בכלל ולתחום הזה בפרט בדרך כלשהי. אם למישהו יש רעיון שמתאים לתנאים הנ"ל(או רעיון אחר בכלל- אני מחפש כל דבר כרגע) אני אשמח אם יכתוב. בתודה,
-
- 0 תגובות
- 525 צפיות
-
-
-
שלום חברים ....יש למישהו מושג איך להוריד את האייקון של אורנג' במוטורולה E1000? תודה לעוזרים....
-
- 3 תגובות
- 590 צפיות
-
-
קראו את המכתב בבקשה, האם המכתב בסדר? אני לא כ"כ לבטוח בקשר לזה. Dear madam\sir, I am writing in order to receive actual information regarding to how I can realize my warranty options. Firstly, on 18 December 2003, I bought the Hercules Redeon 9800SE AIW video card from the Israeli located company called "Pandas", which is, if I may say, an excellent and satisfying product. However, last year it stopped working. Therefore, I sent it to "Pandas" to hopefully execute the warranty I have for it. A few days later I received back the non-working video card back from "Pandas" with a response letter from the company claiming that you have stopped producing video cards and as a …
-
- 8 תגובות
- 864 צפיות
-
-
אני יודע שלא מזמן נפתח פה דיון כזה. מהדיון לא קיבלתי את התשובה הדרושה לי. ולכן אני פותח אחד חדש. השאלה היא האם כדי ללמוד תיאוריה לפני נהיגה או ללמוד תיאוריה יחד אם הנהיגה? כמה עולה תאוריה ואיך לומדים אליה? כמה שיעורים צריך בשביל ידיני? תודה רבה
-
- 5 תגובות
- 663 צפיות
-
-
כולם בטח יודעים שאינטל פותחת מפעל חדש בקיריית-גת ומחפשת הנדסאים. אז אני צריך להגיע ליום הערכה אצלם ויהיו שם מבחנים בידע טכני. אני סיימתי ללמוד לפני 3 שנים ולא זוכר יותר מידי אז האם יש פה משהוא שעבר את זה כבר ויודע מה החומר שעליו בוחנים כדי לדעת על מה לחזור?
-
- 17 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אני מחפש מילים שהשימוש בהן באנגלית די נדיר והן קצרות( לא על משקל encyclopedia) ובעלות משמעות "חזקה". לדוגמא, serendipity : היכולת לראות דברים שמביאים מזל במקרה. אם כל אחד יוכל לתרום מילה או שתיים זה יהיה נהדר. תודה
-
- 21 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
היי יש לי כרגע נוקיה 6680 מכשיר מעולה מכל בחינה חוץ מהגודל המרגיז בטירוף שלו... אז ככה השימוש העיקרי שלי איתו זה שיחות אי סי קיו (ברשת אורנג' אפשר להתחבר לאי סי קיו מהפלא) ואולי משחקים מידי פעם... משתמש גם במצלמה, שעון מעורר, יומן פגישות, לוח שנה, אבל את זה אני מניח יש בכל מכשיר... בקשר לזה שהמכשיר עם מערכת הפעלה סימביאן אף פעם לא יצא לי להשתמש בזה או לנצל את זה ככה שזה לא הכי חשוב לי... בכל מקרה אני מחפש מכשיר שיהיה בדור השלישי של אורנג' כמה שיותר קטן וכמה שיותר משוכלל... תודה מראש.
-
- 15 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
נפתח אתר חדש של טורנטים בשפה העברית יש שם טורנטים, פורומים וכל מה שקשור לנושא ממש אחלה של אתר נפתח רק לפני כמה שבועות וכבר מצליח אני ממליץ לכם להיכנס לשם www.torrent.co.il
-
- 2 תגובות
- 3.2k צפיות
-


