עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by עבאס_ס,

    נפתח אתר, ואשמח אם תבואו לבקר ותצרפו לקהילת אי ביי בעברית. האתר מכיל מאמרים למתחילים כיצד לשכור באי ביי וכמו כן לקנות. ומידע נוסף גם על פאי פאל שירות התשלומים. כולים מוזמנים : http://www.ebay-israel.com

    • 7 תגובות
    • 761 צפיות
  2. Started by parker,

    הלינק לסרטון הוא: http://video.google.com/videoplay?docid=-2154333486675664752&q=kobe+bryant&pl=true אני אשמח לקבל תגובות אם מישהו מכיר את זה :] עריכה: הרגע מצאתי את השם של השיר, אז השאלה כבר לא רלוונטית. אגב, השיר הוא requiem for a dream by clint mansell אם זה מעניין מישהו

    • 5 תגובות
    • 713 צפיות
  3. Started by R3,

    עם איזו אמצעי תשלום מבין אלה אני יכול להזמין מחו"ל Eco Card נט-טלר ?? ואם אני חייב להפקיד מויזה לחשבונות האלה ואם אני צריך חשבון בנק? את הכסף לחשבונות אני אקבל מאתר ההימורים ויקטור צ'נדלר שמשמלם בדרכים האלה זכיות עכשיו אם יהיה לי כסף בחשבון אני יוכל להזמין מחו"ל?

    • 0 תגובות
    • 845 צפיות
  4. דיון מוזיקה,דברו על מוזיקה כמה שאתם רוצים,איזה להקות/שירים אתם שומעים. משום מה הדיון הקודם נעלם. להקות/אמנים שאני שומע.. Black eyes peas Lil John,Chingy,DMX,Dr.Dre,Nelly,Luda,Snoop dog,2Pac,Eminem ושאר הראפרים למיניהם,מכל אמן יש לי כמה שירים ויש לי עוד כמה אמנים ששכחתי,אני מתקדם כרגע לראפ האיכותי. Oasis Sean Paul Will smith (יש לו כמה שירים שבהחלט אהבתי.) Skazi(לא שומע הרבה,אבל יש מעט שאני אוהב) Greenday(אולי שתי שירים,בכל זאת נחמדים) קצת ללהיטים משנות ה70' 80 ו90': Abba Forginer Queen Hair יש שם בהחלט כמה שירים שכיף לשמוע. אני שומע כל שיר שטוב לי לאוזן,במילים אחרות שאני אוהב אותו אבל אני מחבב בעיקר את הז'אנר הראפ,רוק,פופ.(הרוק לא ממש,אבל עדיין …

    • 75 תגובות
    • 3.8k צפיות
  5. Started by kinggil,

    שלום רב! אני רוצה לקנות ממיר דגיטלי נוסף, יש לי רק אחד בסלון ואני רוצה לשים אחד בחדר שלי. כמה עולה ממיר? תודה, האתר של HOT נפל בגלל זה אני שואל פה, יום ראשון אני יתקשר.

    • 7 תגובות
    • 5.2k צפיות
  6. Started by ptyahoo,

    אני צריך הזמנה של ג'ימייל, לא ידעתי איפה לרשום זאת. את ההזמנה ניתן לשלוח לאימייל: ptyahoo_torrent@hotmail.co.il אם זה לא חוקי או משהו אני מתנצל. תודה, Ptyahoo.

    • 5 תגובות
    • 624 צפיות
  7. Started by kinggil,

    שלום, מצאתי מחשבון בבית שלי מסוג קומדור בן יותר מ 30 שנה, זהו המחשבון הראשון מסוגו במדינת ישראל. והוא במצב מעולה. הינא תמונה. http://img150.imageshack.us/img150/170/dscf12396en.jpg

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. Started by Vatos-Locos,

    14 זה הפרק האחרון שראיתי (עונה שניה), זהו? נגמר?

    • 6 תגובות
    • 803 צפיות
  9. Started by R3,

    סוף סוף הגיע הזמן היום סכנין ירדה לליגת הלאומית אחרי שקיבלה 4 גולים מהפ' פ"ת ;D

    • 45 תגובות
    • 2.6k צפיות
  10. Started by Kidney_stonE,

    אמור לצאת רשמית לחנויות עוד שבועיים בערך אבל כבר קיים ברשתות ה"שיווק". אני רק מיידע (לטובת אולי עוד אנשים שאוהבים TOOL) , אישית ברור שאקנה בשניה שייצא לחנויות. שמעתי בינתיים רק את השיר הראשון, ואני מרוצה סוף הדרך. למרות שהבנתי שדווקא הוא אחד החלשים באלבום חייב לזוז לעבודה, בלילה אשמע את כל השאר..

    • 2 תגובות
    • 711 צפיות
  11. שלום לכולם... ברצוני לרכוש מסרטה , בתקציב של עד 3000 ¤. אני לא מבין בנושא, בחברות וכו', לכן אשמח לקבל המלצות מכם. אה, לא ידעתי איפה לפרסם, אז אם לא בפורום הזה אתם מוזמנים להעביר את הדיון. בתודה, אודי.

    • 0 תגובות
    • 495 צפיות
  12. שלום לכולם אני צריך למצוא פלאפון[לא משנה המחיר] ברשת פלאפון. יש משהו מומלץ? לפי מה שראיתי הכל חרא

    • 32 תגובות
    • 2.3k צפיות
  13. worlds fastest accelerating and braking road car. http://www.rsportscars.com/eng/cars/caparo_t1.asp פשוט חולני ;D כל זה עם נתון לא רע בכלל של 11 קילומט לליטר, זה בערך מה שהVW שלי עושה..

    • 26 תגובות
    • 2k צפיות
  14. אז ככה אני מחפש טלפון יד שניה שיהיה נחמד בהתחלה חשבתי על 6600 של nokia אבל אז ראיתי את חיי הסוללה שלו שהם דיי קצרים ואז ראיתי את ה motorola e398 שיש לו פונקציות מאוד דומות וחיי סוללה מאוד מרשימים , אבל אחר כך קראתי עליו שיש לו קרינה מאוד גבוה ומסוכנת והוא מאוד איטי ומייגע. אני רוצה bluetooth , בעיקר מסך צבעוני שינגן צלצולי MP3 מצלמה לא חובה חיי סוללה דיי חשובים התקציב שלי זה סביבות ה 600 שקל את המוטורולה ניתן להשיג ב 500-550 הנוקניה 600-550 תודה לכל עוזרים, מצאתי עכשיו גם מישהו שמוכר Z1010 SONY ERICSSON גם נראה מאוד נחמד קצת שמן, אבל עם הרבה פונקציות שאני רוצה http://www.gsmarena.com/sony_ericsson_z1010-421.php

    • 0 תגובות
    • 638 צפיות
  15. Started by mega1234,

    אחת התוכניות הטובות שראיתי (בוטלה אחרי עונה אחת ), אין יותר מדי מה להגיד נעבור ישר לקליפים: http://www.compfused.com/directlink/915/ http://www.funlol.com/funpages/yucko-the-clown.html http://www.sikvid.com/vids/531.html http://www.sikvid.com/vids/569.html http://www.devilducky.com/media/34116/

    • 2 תגובות
    • 753 צפיות
  16. Started by Bug2000,

    מה קורה חבר'ה ?! יש לי בעיה. יש ברשותי הרדיסק מדגם HITACHI 160GB שנקנה מדילר בארץ, הבעיה היא שהדיסק התפגר קצת ואני לא מצליח למצוא את הדילר הזה יותר (כנראה החליף פלאפון)... פחות או יותר יש לי גם בעיה דומה עם כרטיס מסך 6600GT של GYGABYTE. אז רציתי בצורה ידנית ללכת ליבואן ולנסות להחליף את הציוד הנ"ל, השאלה היא מי הם היבואנים של GIGABYTE ו HITACHI ?? תודה.

    • 3 תגובות
    • 677 צפיות
  17. Started by SupeRnovA,

    אוקיי אז ככה אני וידידה שלי החלטנו ללכת לעשות צניחה חופשית עכשיו אין לי מושג על זה כלום איפה אני מתחיל? כמה זה יעלה לי? איפה זה בכלל? איפה יותר טוב איפה פחות? כל מידע שאתם יודעים יעזור לי תודה

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Started by aldema,

    מישהו מכיר חנויות מחשבים ברעננה שיש להם את שתי הניידים האלה: HP 9420NX DELL INPIRION 9400 מישהו?

    • 0 תגובות
    • 833 צפיות
  19. Started by elad the master,

    .

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  20. Started by Aurora Borealis,

    http://img384.imageshack.us/my.php?image=148914971497148914971508150014.jpg לא סתם קוראים לערוץ "בייבי פלוס"...

    • 7 תגובות
    • 730 צפיות
  21. התחלתי בזמן האחרון לחפש לי פלאפון חדש וכחלק ממסע החיפוש לפלאפון והמחיר המושלם סיירתי בפרומים של פוקט כשהגעתי פתאום לסרטון הבא הסרטון לכעורה בה לבדוק את את חוזקו של המוטורולה e1000, הניסוי המדעי מתרחש כניראה באיזה ב"ס בארץ כאשר שני סטלנים זורקים את הפלאפון ממרומי הקומה השלישית למטה לריצפה... אל עבר מתוקי (!! !!!) , לאחר הפעם השלישית שהם קוראים לסטלן הזה מלמטה מתוקי התחלתי כבר לתהות על מהות הכינוי הזה שהוא קיבל... לא לקח הרבה זמן עד שהבנתי כמה השם הזה תפור עליו ! פשוט נשפכתי על הריצפה מאיך שהוא מדבר ממש כאילו הוא לקוח מאיזה סדרת מצויירת מדובבת ... אם אני יצליח להזכר בכל התוכניות שראיתי כשהיתי קטן אולי גם אני יזכר של איזה דמות הקול הזה דומה...אני בטוח שהקול הזה מוכר לי…

    • 16 תגובות
    • 1.4k צפיות
  22. Started by moonjib,

    אין צורך להסביר יותר מדי, תמליצו על רצועות בז'אנר האלקטרוניקה. ***הבהרה***: אין צורך להעתיק רשימה של עשרות רצוועות,כמה יספיקו. אנא עשו את זה בטעם, לא צריך להגזים. ולכל אלה שלא עובדים עם תוכנה לסידור תגים, אני ממליץ על התוכנה music brainz tagger : http://musicbrainz.org/ טוב, אז בוא נתחיל: Plummet - Cherish the Day Oceanlab - Sirens of the Sea (Kyau vs. Albert vocal mix) (מאוד מומלץ) Bluetech - Prayers for Rain (J. Viewz remix) Infected Mushroom - Elation Station (הרגיל, לא המיקס של beat hackers)

    • 2 תגובות
    • 555 צפיות
  23. פעם היה לי ונאבד :

    • 2 תגובות
    • 563 צפיות
  24. Started by Black_eagle,

    שלום. אפשר בבקשה לדעת איזה מענקים סבסודים מקבלים בשחרור מצהל? תודה

    • 1 תגובה
    • 624 צפיות
  25. Started by overload,

    אני פונה למי שיש לו חשבון על שרת שתומך ב PHP, אני צריך טובה קטנטנה. מי שחושב שיכל יכל לעזור לי שיפנה בפרטי פה בבקשה, או שישאיר פה הודעה אני יפנה אליו. חג שמח. תודה

דיונים חדשים בפורומים