כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
זה הבכי תינוק המפורסם אבל מה זה נשמע כמו מוזיקה מזרחית למישהו יש את זה?
-
- 29 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
-
... [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 651 צפיות
-
-
מה דעתכם? האם שילוב כזה רצוי ומה לדעתכם קורה בפועל כרגע? יש רק 7 אוניברסיטאות בארץ כשהיתי בתיכון חשבתי שרוב האקדמיה בישראל שמאלנית עד שמאלנית לא שפויה אבל הנה הגעתי לטכניון ולהגיד תאמת ממש הופתעתי לטובה מהאוניברסיטה פה א-פוליטית לחלוטין והמרצים כאן ברובם בלי דעה מובהקת פוליטית וגם אגודת הסטודנטים היא א-פוליטית יש מרצים דתים ערבים דרוזים חרדים ימנים שמאלנים(מעט מאוד) ועוד אבל כולם מנסים לשמור על פרופיל נמוך מי שיש לו מידע על אונברסיטאות אחרות שיכתוב פה
-
- 7 תגובות
- 722 צפיות
-
-
-
אני מדבר על המסלולים עם המכוניות הקטנות והשני שלטים, אני צריך מסלול כמה שיותר גדול שמכונית אחת עדיף 2 הסתובבו עליו. אפשר גם אתרים מחו"ל.
-
- 0 תגובות
- 699 צפיות
-
-
שלום, ברשותי פלאפון samsung 944 בתאונה מצערת מאוד נפל לי הפלאפון על הרצפה ונשבר לו הפלסטיק שמכסה את המסך החיצוני. כאמור מדובר רק בפלסטיק, הפלאפון עדיין עובד מצויין הוא פשוט נראה רע ואני מפחד שאם אני ישתמש בו עוד הוא ישבר יותר. את הפלאפון קניתי יד שניה ממישהו שהיה ברשת סלקום, ואני ברשת אורנג' בכלל, רציתי לדעת אם אתם מכירים מקומות פרטיים (או אם אפשר בכלל באורנג') בהם יהיה ניתן לתקן את הפלאפון, אני מפחד להשאיר אותו בסתם חנות של חאפרים אז אשמח לקבל התעות (במידה ואסור לפרסם חנויות אנא שלחו לי לפרטי) תודה רבה!
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום עלתה לי שאלה לראש. כולם אומרים תמיד "תלמד" "תקבל בגרות טובה ותמצא עבודה טובה" וכדומה. השאלה שעולה מפה זה האם באמת תעדות בגרות משפיע על "שלא יקחו אותי לעבודה ב'" "אבל יקחו אותי לעבודה א"? האם זה הגורם היחידי שמשפיע? ובשביל מה בכלל צריך את התעודה? תודה רבה
-
- 108 תגובות
- 9.3k צפיות
-
-
רציתי לדעת איפה אפשר ליקנות בהכי זול טעם וגחלים לנרגילה. [אצלנו בישוב ממש יקר 5 שקל טעם, ו 4 שקל גחלים.]
-
- 23 תגובות
- 5.7k צפיות
-
-
יש לי כמה שאלות בקשר לגיבוש הזה. * בהנחה שלא עברתי אותו, ורק סימתי זה יתן לי משהו מבחינת אופצוית להמשיך או עדיפות בבחירה שלי ליחידות אחרות? * ומה המועד הבא של הגיבוש אם לא מתאים לי מאי 2006? * איפה אני אמור לברר מידע על דברים כאלה? האתר של IDF\GIYUS בכלל לא ברור ומדור סירות לא עונים כבר יומיים לטלפון (אני מתקשר כל שעה!). * מישהו פה הולך?
-
- 30 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
היי אני מחפש אתרים דומים לosloskop שיש בהם סרטים בDVD-R (אתרים באנגלית עדיפים) אפשר לשלוח לי הודעה גם לפרטי אם זה לא חוקי אז תנעלו תודה
-
- 50 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
-
http://www.sexwork.com/family/dolphins1.html
-
- 22 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
איזה בנק נותן את ההטבות הכי משתלמות לסטודנטים? אם אפשר לנמק ולהסביר.
-
- 8 תגובות
- 626 צפיות
-
-
אפשר המלצה למקודדים הכי טובים שהכל יפעל??
-
- 7 תגובות
- 581 צפיות
-
-
מה לדעתכם על האליפות של מכבי חיפה בכדורגל ..!!!??
-
- 13 תגובות
- 686 צפיות
-
-
השאלה בכותרת בפלאפון אני יודע שזה 15150XXXXXXX כלומר 151, אח"כ 50 ואז שאר המספר. בסלקום זה לא עובד עם 15152XXXXXX, זה מגיע לאיזה מודם אנלוגי (בחיי, קולות שאני מכיר 100%, זה מודם...) (?!) או פקס או משהו כזה מישהו יודע, איך עושים את זה בסלקום ?
-
- 7 תגובות
- 7.9k צפיות
-
-
קרעו לגזרים אנא חזרי.. הולך ככה 2 זמרים שרים אותו נראה לי.. אני חייב אותך כאן לצידי אין מי שירגיע אין מי שילתף.. שמעתי כרגע ברדיו.. שיר ענק וישן!
-
- 18 תגובות
- 1k צפיות
-
-
תא המעצר שימו לב לחור למטה מצד שמאל שהם כירסמו עכשיו הם בבית ואין לי מושג מה הם עושים http://img284.imageshack.us/my.php?image=dsc025560tz.jpg
-
- 12 תגובות
- 872 צפיות
-
-
-
מחר ! אני מתגייס ! -להתראות לכולם!! אני מחר מתגגיססססס יש לי קורס 8 שבועות בד 20 ואז טירונות לא נדבר עם רבים מפה שבוע שלום שאני יחזור אני רוצה לראות מה חדש :] כמו כל אחד הגיע סופו של דבר כמעט כולם ילבשו מדים ויעזבו את קהילות הפורמים השונות בארץ היום הגיע הסוף של ההתחלה שלי שבו אני הולך בהתחלה וחוזר בסוף של ההתחלה עוזב את כל "טכנאי" המחשבים כאן לא לצמיתות רק לזמן בלתי מוגבל אהבתי תעיתונים שעשיתים על הגאונים שלנו בארץ הפורום כאן העביר לי תשעמום ועזר לי רבות ללמוד על דברים שלא הייתי יודע איךל ללמוד ולהבין אותם למדתי כאן הרבה דברים שבחיים האמיתיים לא הייתי מצליח ללמוד ולהשיג אפילו בכסף להית נשתמע שאני יהיה גובניק מושבע ביומיות אחד לאחד !!
-
- 9 תגובות
- 733 צפיות
-
-
מאיפה אני יכול להוריד קליפים לאייפוד בפורמט MP4 ? והאם אפשרי להפוך AVI ל MP4 ? [תודה ]
-
- 11 תגובות
- 799 צפיות
-
-
15:27: ה-Skypecast פתוח עכשיו, בואו בהמוניכם. https://skypecasts.skype.com/skypecasts/skypecast/detailed.html?id_talk=2422&message=new_talk_created בשביל להכנס לסקייפ קאסט עליכם להוריד את הגרסה החדשה של סקייפ (2.5) מהאתר הרשמי: http://www.skype.com/download/skype/windows/skype25beta.html
-
- 13 תגובות
- 783 צפיות
-
-


