עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by fireskill,

    לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא לצערי עכשיו ברזיל הפסידה לצרפת, צרפת שיחקו טוב מאוד נגמר בסוף 1-0

    • 79 תגובות
    • 4.9k צפיות
  2. Started by HiperPsY,

    If my soul could revive From my carnal remains What does it matter to me If it all fades to black If I'm born once again Then no one really is free How could I be condemned For the things I have done If my intentions were good I guess I'll never know Some things under the sun Can never be understood How can we believe in heaven Human reason counters all My tears are soul society My life is just a fragment Of the universe and more There must be more than I can see In the dark we're the same In the concept of time We're like a grain in the sand And we sprout from the flame As if death was a rain 'Cause we can not understand How I wish there was a hea…

    • 5 תגובות
    • 633 צפיות
  3. אני מחפש שיר שהוא מוכר שמים אותו בחתונות וכו' אני לא יודע איך קוראים לשיר אבל המילים הם ככה(סליחה עם אני כותב את זה לא טוב כי אני פשוט לא הבנתי ממש את המילים): אמלו,אמלו בדולה אמלו אוליווה...... זה שיר משהו כזה אני צריך את השיר הזה תודה רבה לעוזרים אלי.

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. Started by creative,

    ;D ;D אךךך איך אני שמח שהלוזרים האלה עפו!!! שמח שבעתיים שג'רארד ולמפארד החטיאו!!!!!.

    • 17 תגובות
    • 1k צפיות
  5. שלום! מחפש שירי אהבה \ רומנטיים. תודה

    • 24 תגובות
    • 2k צפיות
  6. שלום אני מחפש שמות של שירי אהבה מכל הזמנים בהעדפה לחדשים. תודה רבה

    • 0 תגובות
    • 525 צפיות
  7. לוחות שנפוצים בהם חלקי מחשב וכרטיסי מסך בפרט. אני מחפש 9800 פרו או משהו ברמה שלו לאייג'יפי,אשמח אם תעזרו לי למצוא איזה לוח שיעזור לי.

    • 1 תגובה
    • 616 צפיות
  8. Started by Yehudaa,

    לבן שונא שחורים , שחור שונא לבנים אשכנזי שונא ספרדים, ספרדי שונא אשכנזים וכן על זה הדרך .... פירושו שאותו גזען אפס גדול . ולא משתווה לנבילה מסריחה.

    • 5 תגובות
    • 878 צפיות
  9. Started by DimaX,

    http://www.youtube.com/watch?v=gBSLMGNHuGM חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח שלא תעיזו להפסיק באמצע

    • 27 תגובות
    • 1.7k צפיות
  10. http://www.mivzakon.co.il/fun/b.aspx?b=173 נחמד לא

    • 13 תגובות
    • 705 צפיות
  11. Started by Norm4nde,

    This disc contains a "UDF" file system and requires an operating system that supports the ISO-13346 "UDF" file system specification. זה הבעיה שזה מראה לי אחרי שהורדתי את 4GB של windows vista beta 2 אני לא מבין מה זה הUDF file אני צריך עזרה דחוף אני חייב את זה תודה על כל העזרה!

    • 7 תגובות
    • 882 צפיות
  12. Started by Kidney_stonE,

    אישה אחת מגיעה לכותל המערבי להתפלל כי בעלה מת. היא בוכה ובוכה עד 3 בלילה. פתאום היא נהיית צמאה מהבכי, אז היא מתחילה לחפש משהו לשתות. בטעות היא מגיעה לרובע הערבי. מגיעה לקיוסק ומבקשת קולה. שואל אותה המוכר: "בכית?" האישה: "כן, בעלי מת" המוכר שואל שוב: "בכית?" האישה: "כן אתה לא רואה??? העניים שלי אדומות" המוכר מתעקש ושואל שוב: "בכית?" האישה: "אני אומרת לך שכן" אז המוכר מתעצבן: "גברת, בכית או בקבוק???"

    • 46 תגובות
    • 3.3k צפיות
  13. שלום לכולם אני רוצה חוות דעת באופן דחוף ביותר על הפלאפון Motorola E815 ברשת אסקייפ[אל תשאלו למה...] אפשר גם להשוות עם מכשירים אחרים ברשתות אחרות יש לו 40 מגה מובנים+128 מגה שבאים בחבילה שלו, נגן MP3 מובנה, ותומך בבלוטות'. נראה טוב מאוד לא? הוא בא עם אוזניות סטריאופוניות. יש לו ספקיר וטייפ מנהלים מובנה, מצלמה עם 1.3 מגה פיקסל עם פלאש ותומך בסרטוני וידאו. הוא תומך בכל אפשרויות הדור השלישי של פלאפון כולל הטלוויזיה וכל השטויות שלהם.. נראה כמו הפלאפון הנורמלי הראשון שהביאו באסקייפ עד עכשיו לא? תודה רבה רבה אני חייב את עזרתכם דחוף ביותר!!! אבי.

    • 24 תגובות
    • 1.8k צפיות
  14. Started by Merrymoon,

    http://www.freaknfunny.com/files/upload/draw-a-pig.swf ואימרו מה לחזיר יש לומר עליכם:

    • 44 תגובות
    • 1.9k צפיות
  15. Started by artyom,

    OMG איזה אתר מוזר ומפחיד... www.eon8.com אתר מאוד מוזר ואף אחד לא יודע מה הוא אמור להביע והנה עוד משהו שמצאתי עליו... OMG עוד 7 שעות http://eon8theinvestigation.ytmnd.com באתר הזה תבינו למה שמתי את הכתובת בCODE... פשוט תעתיקו לBROWSER OMG זה מצמרר... עריכה 2: OMG I CRAP MY PANTS אני כבר לא יכול לחקות

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. ערכתי חיפוש ולא מצאתי משהו אחר. יצרתי קשר עם ניו אג וקיבלתי שוק שראיתי את זה: We also only accept orders pre-paid by a credit or debit card issued and drawn from an American bank אז אני צריך חנויות אחרות בארה"ב,תודה רבה!

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by artyom,

    היה לנו ממש משעמם ורצינו לבדוק את הפלאפון זה לא היה מתוכנן אבל יצא נחמד ביותר... תגידו לי מה דעתכם על סרטי הראשון ב MOVIE MAKER תודה PS: וגם תגובות על התוכן אם יצא לכם http://video.google.com/videoplay?docid=-6324270808845703674 ואגב, אני הוא ART.LOVE, וזה שמוצג ראשון בסרט

    • 17 תגובות
    • 1.3k צפיות
  18. Started by WiseGuy17,

    לא ידעתי איפה לרשום את זה אז אם זה לא מתאים לפה אז תעבירו את זה לפורום המתאים אז מה שרציתי לדעת זה : האם החנות סקיי פי.סי אמינה www.skypc.co.il אם אפשר להזמין שם בבטחה ושהם יספקו לי את כל החלקים כמו שצריך תודה

    • 9 תגובות
    • 880 צפיות
  19. תנו שמות של שירים טובים בסגנון ראפ\היפ הופ\טראנסים החל מסקאזי עד 50 CENT .. .. תודה

    • 20 תגובות
    • 2.1k צפיות
  20. Started by Electric Boom,

    רק בגלל חילוף מטומטם כל כך!!! למה לכל הרוחות הוא היה צריך להוציא את רקלמה - למה???? מילא את קרספו, אבל רקלמה??? קבוצה ש"כ רציתי לראות בגמר נפלה בגלל חילוף טפשי! אני משתגע פה!! הלך לי היום :'(

    • 60 תגובות
    • 2.9k צפיות
  21. Started by bykeking,

    טוב אז ככה, הגיע החופש המבורך והגיע הזמן לשינוי רציני בחדר שלי. אני רוצה לעשות כמה שיותר DIY כאלה בשביל לחסוך כסף ( ) אחרי שאני יחליט לאן כל דבר הולך אני יוסיף איזה LCD חמוד או משהו... אני אשמח לתמונות של חדרים מגניבים... (עברתי על כל הת'רד של החדרים ולא ממצאתי איזה משהו שאני ממש ממש מתלהב ממנו ) תמונות בהמשך... תודה רבה!

    • 29 תגובות
    • 1.5k צפיות
  22. Started by ex_,

    http://www.youtube.com/watch.php?v=dUTZvdgr42U&search=fish+cold+ads

    • 1 תגובה
    • 710 צפיות
  23. Started by shloosh,

    לא מבין מה זה, רק אני שם לב שנופל לו מלא שיער??? יעני אני לא מדבר על גושים כמו חתולים חחחחח ,אבל בכמות שבהחלט שמים לב עליה... זה מעצבן אותי רצח, לא רוצה להיות קירח או משהוווווו בעעעעעעעע עוד מישו במצב שלי? שמשחקים עם השיער נופלות שיערות לפעמים וזה בעע אני לא בא לשאול בקטע רפואי, אלא רק עם יש עוד אנשים שזה קורה להם.... :-[

    • 21 תגובות
    • 1.9k צפיות
  24. Started by xtract1,

    כמו בכותרת...איך אני יכול לארגן שהTASK MANEGER יופעל עם עליית הווינדווס?

    • 2 תגובות
    • 748 צפיות

דיונים חדשים בפורומים