משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
המשחק מתחיל בספריה של משימות צדדיות היסטוריות שלא קשורות לעלילה הראשיות... אחרי שסיימתי את חלק חמש קיבלתי הודעה שנפתחה לי משימה שם, אבל לא יודע איך נכנסים לשם כדי לעשות את המשימות האלה.. מישהו יודע איך פותחים את המשימות האלה? תודה!
-
- 7 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
לבן דוד שלי יש voodoo3 במחשב שלו: pentium 3 750mhz 128mb ram sdram האם המשחק gta3 אמור לעבוד אצלו? ??? האם יש fix כלשהו? תודה רבה, פרד פלינסטוון :asthanos:
-
- 20 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
רכשתי את המשחק dark messiah of might and magic, לאחר התקנה של סינגל ומולטי דרך steam. נדהמתי לגלות שאין באריזה המקורית זכר למספר CD KEY. התקשרתי זועם לתמיכה, בחור ענה לי שכנראה אין צורך במספר...? לאחר ויכוח והפניה למשהו בכיר יותר, דרשו ממני כתובת מייל עם התחייבות לקבלת מספר- תוך יומיים, לבנתיים הבן שלי מתחרפן לי בכעס, ובצדק! קראתי בעוד פורומים בארץ שיש תופעה כזאת בהד-ארצי, מישהו פה גם נתקל בתופעה המעצבנת הזאת. בכל מקרה, עכשיו אני צריך להמתין ליום ראשון ע"מ להתקשר שוב לתמיכה. שורה תחתונה: תבדקו טוב, טוב...! משחקים של הד-ארצי, במיוחד סדרת Xtreme המוזלים.
-
- 19 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
לפעמים נאי משתיק את הטמבלים שם במשחק בעזרת הפקודה voice_enable 0 אך בהפעלה מחדש של המשחק אני מצפה שזה יחזור להיות voice_enable 1 על ידי הצבת שורת הפקודה תחת קובץ הקונפיג autoexec.cfg משום מה זה פשוט לא עובד . .. ניסיתי לשים את הפקודה שם במרכאות ואז כתוב לי קונסול UNKNOW COMMAND בלה בלה בלה . .. *הAUTOEXEC שלי עובד בוודאות, יש לי שם עוד סקריפטים. משום מה הזבל הזה לא עובד. רק ALIAS עובד נהדר. - - - תגובה אוחדה: - - - נדמה לי שהבנתי מה מקור הבעיה, בניגוד ל1.6, כאן autoexec אינו פועל באופן אוטומטי ויש להריץ אותו בסמוך להפעלת הCS מה שגורם לקונפיג הנוכחי המכיל את הערך 0 לפקודה, להגיע באיחור ולמעשה לשנות את הערך 1 שכתב autoexec מוקדם יותר. כיצד פותרים את המחדל - - - תגובה או…
-
- 0 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
-
-
שלום לכולם רכשתי לארחונה מחשב עם כרטיס מובנה (GEFORCE 6100) אני מחפש משחקים שירוצו על המחשב (כן אני מבין שהם לא יהיו הכי חדשים, זה לא משנה) הייתי מעוניין שתמליצו לי על משהו שיתאים למערכת (הכל מתקבל, אולי חוץ מספורט) ובכלליות מאיזה תאריך יציאה ומטה אתם חושבים שמשקים יתאימו? תודה
-
- 37 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
שמתי לב בעמוד הראשי בסטים של המקרט שפריטים מסויימים במשחק פתאום זנקו במחיר ב 2 דולר שהם נמכרו במשך חודשים ללא שינוי ועכשיו פתאום נמכרו ב 17 דולר מאות ואלפים וכרגע עומדים על 8 דולר אני לא מעורב במשחק הזה מישהו יכול להסביר מאיפה באה הדרישה הגדולה פתאום http://i5.minus.com/iN9hKZUDYHMMX.jpg
-
- 0 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
שלום לכולם מי יודע אך לעשות קודים במשחק Heroes of Might and Magic V - Tribes of the East פשוט אני לא מצילח לעבור שם משימה תודה!@@@@@@@@@
-
- 8 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
כל התמונות נלקחו כמובן עם Radeon 9700PRO ברזולוציה 1280x1024 עם AA 6x ו-AF 16x. מ-ד-ה-י-ם-!
-
- 25 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
התפלאתי לראות איך אין כל דיון על המשחק הזה, פשוט משחק אסטרטגיה מדהים, אין גבול לאפשרויות שיש בו, מתחילים מכלום ולבסוף מקימים אמפריה ענקית,אין צורך לחפור עליו יותר מדי אלא פשוט להמליץ עליו בחום בתור אחד ממשחקי האסטרטגיה המושלמים שקיימים.
-
- 21 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
-
הטים ספיק שלנו חזר לפעולה, כולכם מוזמנים לחזור לכתובת הבאה: ts.hwzone.co.il כידוע לכם ההרחבה היום נכנסה לתוקף חכו לשרתים עד שיתעדכנו ונוכל לשחק ביחד!
-
- 3 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
:angryfire::angryfire::angryfire::angryfire::angryfire::angryfire::angryfire::angryfire::angryfire::angryfire::angryfire::angryfire::angryfire::angryfire::angryfire::angryfire::angryfire::angryfire::angryfire: אני מזמין את כולם לשחרר לחצים ולשתף מה הרגיז אותכם היום ובאיזה משחק כמובן להשתדל לשמור על שפה לא וולגרית מדי , אבל זו כן במה להגיד את מה שיושב לכם על הלב או בתוך הבטן , אנחנו כאן כדי לעזור ולתמוך!.... אז מה הרגיז אותך היום? :angryfire::angryfire::angryfire::angryfire::angryfire::angryfire::angryfire::angryfire::angryfire::angryfire::angryfire::angryfire::angryfire::angryfire::angryfire::angryfire::angryfire::angryfire::angryfire:
-
- 12 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
מישהו יודע איך אני מתחבר לחדר שם? המשחק הוא עם ההרחבה + עדכונים ואני לא מבין למה זה לא מחתחבר לי אני רוצה לשחק שם עם חבר שלי ברשת.. אז אנחנו פותחים חדר(כל הפורטים פתוחים אצלנו בראוטר..ואני מכבה את החומת אש שאני מפעיל תתוכנה ועדיין אני לא מבין למה זה לא עובד לנו וגם איזה IP אני אמור לרשום כדי להתחבר ולשחק איתו ועם אחרים ברשת..ואז לעשות "JOIN" הקטע הוא שהצלחנו לפני יומיים לשחק(רשמתי את האייפי שלו חבר שלי וזה איכשהו נתן לי להתחבר...וגם עוד אנשים שיחקו איתנו(אבל שוב איך הם שיחקו..?הם לא יודעים את האיפי שלו...יש איזה איפי לחדר שצריך לרשום ואני פשוט לא יודע אותו? אני משתגע כבר ... בבקשה תעזרו לי :s05:
-
- 6 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
שיחקתי כל כך הרבה בשביל לראות מה קורה או מה יש כשמגיעים ל 111\111 השקעתי זמן ולבסוף כשהגעתי קיבלתי איזה שידרוג שמוסיף רק יופי! נדהמתי לגלות שהמשחר לא נגמר !! ב112 אני משחק אחד על אחד ואי אפשר לנצח כן, אי אפשר, עקפתי אותו ושנייה לפני הסיום חסמו לי את הדרך 4 מכוניות !! אני מתכוון חסמו לגמרי!! אין מאיפה לעבור !! בטוח יש ביניכם כאלו שסיימו את המשחק אז בבקשה אפשר איזה טיפ מנצח?? ???
-
- 39 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
-
-
המשחק MOBILE FORCES משחק הלוחמה בשטח פתוח ובנוי שוחרר היום לחנויות באירופה ולרשת המשחק בנוי על המנוע הגראפי של אנריל 2 שעבר שיפור ומתייחד בתכנון הפיזיקלי שלו שתוכנן לפרטי פרטים כך שהתנועות התגובות וכל מכניקת התנועה במשחק תהיה ריאליסטית ככל האפשר המשחק מיועד בעיקר למשחקי רשת אך ניתן לשחק גם כשחקן יחיד על מנת לרכוש מיומנות. אני מחכה למשחק הזה בקוצר רוח ;D תמונות מהמשחק ניתן לראות כאן וכאן הכתבה ב GAMESPOT
-
- 15 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
שלום אני מעוניין להיכנס לתחום נכון לעכשיו יש לי 15 מגה נפח הורדה והעלאה מגיע ל-0.75 MB בדקתי דרך twich והזרמת המשחק לא הייתה משהו בלשון המעטה.. שאלותיי הן: 1. איזה נפח אינטרנט עלי לרכוש כדי להזרים משחק ברזולוציות של 1080 ויותר במילים אחרות באיכויות מקסימלית כמו שאני רואה במשחק מול המסך (ראיתי סרטונים ביוטיוב ובהם נאמר שצריך MB 10 הורדה ו-5 MB העלאה יש בזה משהו ? ) 2. ביחס למהירויות שהוזכרו ביוטיוב ניתן להשיג אותן בארץ ? כלומר האם יש חברה שבאמת מגיעה למהירויות שכאלו ? 3. האם נחוץ רכיב נוסף על מנת להגיע לרמה הזו ? מפרט המחשב שלי הוא כדלקמן: תודה
-
- 6 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
-
שלום לכולם, אני מחפש אנשים שאוהבים לשחק קונקטטוסט עם 64 שחקים (לא מטרו), שמשחקים את ה OBJECTIVE בעזרת עבודת צוות. וחובה מיקרופון בבקשה כי אחרת זה לא ילך. יש גם B2K ואני לרוב משחק בשעות הלילה. מי שרוצה ומתאים לדרישה וחצי למעלה מוזמן להוסיף אותי בבטאל לוג http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Mr_Death_IL/stats/353079802/
-
- 18 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
אני רוצה ךקנות את המשחק midnight club 2 אבל אני מתלבט אם לקנות הף ליף 2 ואני גם לא יודע אם זה יעבוד מעבד amd ahtlon xp 2600+ ram 512 2.08 ghz nividia ge fors 4
-
- 24 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
בעוד כחודש וקצת יוצא המשחק Bully אז החלטתי לתת כמה פרטים תמונות וכו' Bully המשחק החדש מבית Rockstar Games שהביאו לנו את סדרת GTA חוזרת ועכשיו היא מחזירה אותנו לבית הספר. Bully עוד לפני שאמור לצאת כבר התחיל שערורייה גדולה בארה"ב ובאנגליה. חבורת הורים שדואגים לילדהם בבית הספר מבריונים רצו לצאת נגד המשחק אבל ראינו שזה לא קרה. בכל אופן: המשחק אמור לצאת באוקטובר 2006 לקונסולת ה PS2 בינתיים. לפי Rockstar Vancover הגירסה לבוקס בוטלה אך אצל רוקטסאר עד שזה לא יוצא זה לא בטוח. עלילה: לפי מה שידוע מהאתר שחרשתי עליו איזה שעה הבנתי שאנו משחקים את ג'ימי הופקינס בן ה 15 שהולך ללמוד ב Bullworth Acadamy לאחר שסולק משאר הפנימיות באזור. כמו שציפינו מ Rockstar המשחק יהייה שמישהו או …
-
- 40 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
שלום לכולם, יש ברשותי את המשחק BF2 והוא לא עובד לי. בכל פעם שאני מפעיל את המשחק הוא מראה מסך שחור שכאילו הוא בדרך לטעון ואז ישר זורק אותי מהמשחק.. (עוד לפני הסירטוני פרסומות שבהתחלה והכל). ניסיתי לעדכן לגרסא האחרונה ועדיין המשחק לא עולה. A64 3200+ DFI NF4 Ultra-D 2X512MB GF7800 GT 256MB תודה רבה לעוזרים.


