משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
התקנתי הרגע TW, ההתקנה הייתה בטאיוואנית, ועם זה אני יכול לחיות, אבל הבעיה היא שגם המשחק עצמו בטאיוואנית, והוא עבד לי הרי פעם באנגלית, אז תהיתי אם יש דרך לשנות אותו חזרה לאנגלית.[br]פורסם בתאריך: 3.10.2007 בשעה 14:00:57 הבעיה קודם הייתה שאני לא מצליח להגיע לתפריט שמאפשר לשנות שפה (הרי הכל בטאיוואנית), ואת הבעיה הזאת (וגם את זאת שהדיון עוסק בה מלכתחילה) פתרתי על ידי כך שלקחתי את הקבצים שהמשחק טוען בשביל להיות באנגלית, העתקתי אותם לתוך הספריה שממנה המשחק טוען את הסינית, ואת הסינית העפתי משם, ככה המשחק באנגלית אפילו שהוא חושב שהוא על סינית ;D
-
- 1 תגובה
- 537 צפיות
-
-
תקשיבו הורדתי את המשחק הזה 4 דיסקים התקנתי את 3 הדיסקים ואני יודע שהדיסק הרביעי הוא דיסק כולו של קראקים עכשיו מה שניסיתי לעשות זה להעתיק את כל תיקיית הcrack שיש לי שם לתיקיה הראשית של המשחק העתקתי הפעלתי את המשחק נכנס כזה למסך שחור ונשאר החץ של הווינדוס ככה חושב איזה 3 דקות ואז נתקע כזה עכשיו רציתי לדעת יכול להיות שלא עשיתי נכון אולי הייתי צריך לעשות משהו אחר משהו יכול לעזור לי בבקשה תודה רבה לכל העוזרים!!! נ.ב יש לי מחשב p4 2800 mh 512 זכרון geforce fx 5200 מעודכן אז בבקשה את עזרתכם תודה מחכה לתשובה
-
- 1 תגובה
- 537 צפיות
-
-
התקנתי את המשחק והפאטצ' 1.4 והמשחק כל הזמן נתקע, או שהוא יוצא חזרה אל הדקסטופ או שהמחשב עושה ריסט המערכת היא AMD 2600+ Barton XP, 2X512MB 400MHZ, כרטיס מסך 7300GT 256MB מה יכולה להיות הבעיה? הדרייברים אחרונים של NVIDIA, הטמפ' של המעבד במאמץ זה מקסימום 51-52 מעלות, כנ"ל לכרטיס מסך
-
- 0 תגובות
- 537 צפיות
-
-
הקובץ EAinstall.dll למרות שהקובץ כן נמצא בתיקיה...מה עושים? איך אני מעיף את המשחק בלי למחוק את התיקיה אלא דרך אנאינסטל נורמאלי?
-
- 1 תגובה
- 537 צפיות
-
-
במשחק wall e אני נתקעתי איפו? אני יומר בהתחלה יש תשלב הראשון שבו יש אימונים על כל מיני פיעילויות אחר כך יש תשלב שבורחים מהסופה ואחר כך השלב אם הקופסאות שצריך להרוס בשלב זה אספתי את כל הקופסאות ואז אני לא יודע איך להמשיך מה לעשות?
-
- 0 תגובות
- 537 צפיות
-
-
-
אני מתלבט אם לקנות את day of defeat source או את הרגיל. איפה יש לדעתכם יותר שחקנים ? איפה יש יותר סרברים ישראליים (אם בכלל) ? תודה
-
- 0 תגובות
- 537 צפיות
-
-
יש פה מישהו שמשחק? איך המשחק בכלל והאם הוא שווה את ההורדה של ה 1.77 GB(המשחק חינמי למי שלא יודע)?
-
- 0 תגובות
- 536 צפיות
-
-
משחק הטניס של סגה כנראה לא מתחבב על המערכת של הבחורים מרדמונד. חיפשתי פאצ'ים שיתקנו את העוול אך לשווא. מישהו יודע איך לגרום למשחק כן לעבוד בויסטה?
-
- 2 תגובות
- 536 צפיות
-
-
קניתי לאחותי את ה- SIMS 2 IFE STORIES התקנתי אותו במחשב שלי... עכשיו אני רוצה להתקין את המשחק על המחשב של אחותי ולהעביר את ה- SAVE למחשב שלה. איך אני עושה זאת ? איפה התיקייה של ה- SAVES ?
-
- 0 תגובות
- 536 צפיות
-
-
יש לי סוני 2 קורא צרובים וזיכרון 1 מגה הכנסתי את המשחק גראן טוריסמו 4 בהתחלה הוא קרא אותו ועכשיו הוא כבר לא קורא אותו או שפיפא 07 לוקח לו ממש הרבה מאוד זמן להיכנס למשחק והכל.. דיסקים אחרים עובדים למישהו אולי יש מוג מה הבעיה אולי? מקווה שלא עברתי על חוקי הפורום תודה לעונים...
-
- 2 תגובות
- 536 צפיות
-
-
Even though Battlefield 2142 is just around the corner, Electronic Arts has seen fit to patch up its sometimes rather shaky Battlefield 2. The patch is available in a standalone version as well as a 1.3 - 1.4 upgrade. Here's a list of tthe bug fixes in the 1.4 patch. The full readme can be found here. Bug Fixes * Fixed the Linux server hangs when trying to load a Special Forces Co-Op map. * Another attempt at fixing the Red/Blue nametag bug. * Fixed the missing server info on the map briefing screen. * Fixed the server browser issues with updating info. * Fixed the filter by maps size option in the server browser. * Fixed a low reproducibility crash bug related to th…
-
- 2 תגובות
- 536 צפיות
-
-
נכנסתי למשחק ומשום מה השלט לא מגיב, יחד עם זאת, כאשר השלט מחובר - המקלדת איננה מגיבה גם כן. הערה - השלט עובד בכל משחק אחר, נוסה בהצלחה במשחקים הבאים: Resident Evil 4 NHL08 FIFA08 PES2008 DIRT [ד"א אם מישהו רוצה הוא מוזמן להמליץ לי על עוד משחקים שהשלט תומך בהם ]
-
- 0 תגובות
- 536 צפיות
-
-
אני לוחץ על הדיסק בוחר את אשפה אחר כך מופיע לי חלון שמודיע לי לסגור כמה שיותר תוכנות אני לוחץ על אישור כמובן ואז על אינסטול מקליד את הקוד של המשחק לוחץ המשך מגיע להסכם הרישיון(אבל הוא ריק) לוחץ על YES ואז מופיע לי הבעיה שבתמונה המצורפת יש לי DX9C! ויש לי דרייבר מעודכן של הכרטיס מסך! [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 536 צפיות
-
-
האם מתקרב היום בו ניתן יהיה לחוות גם את סדרת Forza וגם את סדרת Gran Turismo על אותה פלטפורמה, לראשונה בהיסטוריה?לכתבה
-
- 0 תגובות
- 536 צפיות
- 1 follower
-
-
בתחרות הטבעות איך עושים שהשחקן יזרוק לקרש ואז ימשיך את זה להטבעה?
-
- 0 תגובות
- 536 צפיות
-
-
הורדתי משחק וכמובן את האימולטור אבל שימו לב לשגיאה הזאת כשאני בא לפתוח את המשחק :bash: :nixweiss: אין לי תמונה אבל זה רושם כך: לא ניתן לעבוד בלי זה bios pcsx לא ניתן לטעון ביוס מה לעשות??
-
- 2 תגובות
- 536 צפיות
-
-
שלום לכולם משהו כאן נתקל בבאג הזה בפי"פא 07 שלא מאפשר לעשות חילופים באמצע המשחק? רציתי להעלות תמונה של זה אבל אני לא מצליח תודה
-
- 1 תגובה
- 536 צפיות
-
-
הצל במשחק נראה ממש מפוקסל... את ההגדרות שמתי על HIGH ואת ההגדרה של ש(AA או הAF דרך המשחק שמתי על רמה 2)...רזולוציה של 1280X1024 שמתי גם על ההגדרות הכי גבוהות אולטה היי ועל AA8 וAF16...וזה לא שינה כלום... השאלה זה האם זה אצל כולם או רק אצלי....אגב את המפרט שלי אפשר לראות בצד...ואני משתמש עם דרייברים גירסה 91.47 תודה רבה לעוזרים....אם אתם לא מבינים במה מדובר אני אעלה תמונה...
-
- 1 תגובה
- 535 צפיות
-
-
לילה טוב! אני אצל חברה שלי עכשיו ,(היא ישנה חחח), ניסיתי להתקין אצלה את המשחק הזה אבל הוא לא עובד, יש לה מחשב מאוד "עתיק" 256RAM 1000MHZ GF-6200 256 MB, האמת היא שעד היום היה לה GF-5200 אבל הבאתי לה 6200 שסתם זרוק אצלי, בדקתי את המשחק אצלי עם ה 6200 והוא עבד ממש טוב, עכשיו מה שקורה אצלה זה שיש את המסך הלבן הראשון של ההתחלה , ואז הוא חושב טיפה ונותן שלח ,אל תשלחץ מעבד, לוח ,זיכרונות ,הכל יחד??? ;D
-
- 0 תגובות
- 535 צפיות
-
-
אני משחק ב-HL2. כל פעם כשאני יוצא מהמשחק, אני נשאל עם לשמור או לא לשמור את המשחק לפני היציאה. לא משנה באיזו אפשרות אני בוחר, המחשב נתקע לי (רואים את השלב שבו אני נמצא), ואני חייב לעשות אתחול. מישהו נתקל בזה? יודע במה מדובר? המיפרט שלי כתוב בצד
-
- 1 תגובה
- 535 צפיות
-
-
יש פדים שמתוייגים "Control" ואחרים שמתוייגים "Speed". לפי מה שהבנתי Control זה לאנשים שמשחקים עם רגישות נמוכה וSpeed זה לאנשים שמשחקים עם רגישות גבוהה. הרגישות של הווינדווס (XP) אצלי היא 7/11 ושל CSS היא 9. זה גבוה? נמוך? ומה בכלל ה"טווח רגישויות"? תודה. נ.ב: אשמח לשמוע איזה פדים יש לכם
-
- 1 תגובה
- 535 צפיות
-
-
האם אפשר להפעיל את המשחק על כרטיס מסך בעל SM2?
-
- 2 תגובות
- 535 צפיות
-
-
יש לי בעיה בהמון מישחקים בזמן האחרון. לדוגמה במישחק-Prince of Persia T2T עם אני הולך אני שומע את הצעדים,או שאני רב עם מישהו אני שומע את החרבות,אבל נגיד יש סירטון קצר והוא צועק משהו אני לא שומע,ובמישחק SHADOWGROUNDS,אני לא יכול לישמוע את המיפלצות,או את האנשים מדברים,ליפעמים גם נעלם לי הסאונד של הרובע. ואגב ההגדרות שלי זה ככה: [עם זה לא ככה אז אין סאונד ביכלל,ואני מישתמש באוזניות.] אגב הדרייברים שהתקנתי זה RealTek Ac'97 ו K-lite codec pack. [attachment deleted by admin]
-
טוב אז ככה פעם הייתי משחק על XP היום יש לי ויסטה ויש כאלה שאומרים שיש לאגים לרוב לא אין לי BANLIST כי זה לא עובד לי על ויסטה יש BANLIST שכן עובד על ויסטה ? או משו אחר וגם אותה שאלה בקשר לDELAY REDUCE תודה לעוזרים ! :]
-
- 0 תגובות
- 535 צפיות
-


