משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
-
היה כתוב באתרים ... ש RADEON לא מריצים טוב את המשחק קאונטר סטרייק סורס יש לי X1950 PRO והוא 50 70 FPS.. זה נכון ?
-
- 3 תגובות
- 551 צפיות
-
-
שלום רב, קניתי Fifa Manager 2007 מ BUG לפני כשבוע. המשחק מקורי לחלוטין. המחשב לי עומד בדרישות הרשומות על האריזה ואפילו טיפה מעבר. התקנתי את המשחק על המחשב וכשאני בא להיכנס זו ההודעה שאני מקבל. ניסיתי להיכנס ל support של החברה ול support של המשחק ולא מצאתי שום פתרון. מישהו נתקל בזה אי פעם? למישה יש רעיון? בתודה מראש,
-
- 2 תגובות
- 551 צפיות
-
-
קניתי Counter Strike : Source מקורי (מניו יורק) ויש איתו בעיה, כשאני נכנס לסטים בMy games יש את הCSS אבל הוא על Downloading ב 43% ואין מהירות הורדה, ככה זה תקוע כבר הרבה זמן ואני לא יודע מה לעשות. המפרט שמימין מערכת הפעלה Windwows Vista X64 תודה לעוזרים.
-
- 1 תגובה
- 551 צפיות
-
-
עוד אחד מהלהיטים הגדולים של עולם ה-PlayStation עומד לשבור את הבלעדיות שלו, וזה כבר מרגיש כמו השגרה החדשה שלנו לכתבה
-
- 1 תגובה
- 551 צפיות
- 1 follower
-
-
אני לא מצליח לשחק, כשאני מצטרף למשחק זה רושם לי בצד Agent error: agent not available וכל השחקנים קפואים במקום שלהם... חקרתי את הבעיה באינטרנט ואומרים שזה בגלל שיש לי רשת ואני צריך לעשות port forwarding , אז עשיתי, וזה עדיין לא עוזר...
-
- 0 תגובות
- 551 צפיות
-
-
<p><p><p><p><p><p><p><p><p><p><p><p><p><p>יש לי את המשחק בקובץ RAR שאחרי EXTRACT ישנה תיקיה שאני מפעיל את המשחק דרך קובץ MS-DOS,המפרט בצד,דרייברים 84.21 ומערכת הפעלה מאתמול...</p><p>המשחק נתקע לי כל הזמן,טמפ' של כרטיס מסך 45 מעלות ומעבד 39.</p><p>מישהו מכיר את הבעיה הזאת בסוג התקנה הזה של המשחק?</p><p>יש פתרונות?</p></p></p></p></p></p></p></p></p></p></p></p></p></p>
-
- 3 תגובות
- 551 צפיות
-
-
משום מה הבאס במשחק גבוהה מדי. לא רק ברדיו (השירים שלי), אלא בכלל במשחק. חיפשתי בהגדרות משהו בקשר לזה, אבל לא מצאתי. מישהו יודע מה יכולה ליהיות הבעיה? זה פשוט משגע אותי
-
- 0 תגובות
- 551 צפיות
-
-
יש דרך כלשהיא להעלות FPS ב FEAR? אולי איזה PAtch?
-
- 1 תגובה
- 551 צפיות
-
-
מפתחת המשחקים הצרפתית Ubisoft ממשיכה לחלק מתנות ללא עלות, והפעם מדובר בכותר הפלטפורמה המצוין משנת 2012 לכתבה
-
- 0 תגובות
- 551 צפיות
-
-
כל מי שרוצה לשחק נגדי במולטי פליר 1 על 1 שיכנס אליי לאי סי קיו 463291370 יש לי חדר ariel the PRO והסיסמה שלו היא : 500
-
- 0 תגובות
- 550 צפיות
-
-
יש לי את F.E.A.R ובטעות הורדתי את הגרסה באיטלקית, מישהו יודע איפה אני יכול למצוא פאטש שהופך מאיטלקית לאנגלית??? תודה.
-
- 0 תגובות
- 550 צפיות
-
-
ליגת 2007 מסודרת עם מארגנים מנוסים אשר אירגנו בעבר כבר 2 טורנירים של פיפא (מונדיאל ו2006) כל הפרטים באתר: http://www.fifa-il.vez.co.il באתר יש גם הורדה של המשחק וגם טלאים ועוד.... יש לנו גם ערוץ במירק : Fifa.07 להרשמה מהירה אייסי קי:330359325 , 244558519
-
- 2 תגובות
- 550 צפיות
-
-
לא כל כך הבנתי את העלילה של Getting Up משהו יכול להסביר לי בבקשה ?
-
- 1 תגובה
- 550 צפיות
-
-
שלום, כשאני משחק בטל פילד 2 אני נכנס לקונסול ורושם renderer.drawfps 1 וזה מציג לי את ה-FPS. מה שאני לא מבין, זה שיש שם פעמיים FPS שנראה ככה: FPS1\FPS2. מה כל אחד מהם אומר?
-
- 0 תגובות
- 550 צפיות
-
-
אני בגג של בניין בהתחלה, הורדתי את השרשרת ואני לא מוצא כלום יותר
-
- 0 תגובות
- 550 צפיות
-
-
שלום לכולם. יש לי את המשחק S.H.3, לאחר ההתקנה, כשאני מנסה להפעיל את המשחק, עולה הלוגו של החברה המייצרת ואח"כ הודעה שאומרת שהמשחק עלול להכיל קטעים קשים לצפייה וכו' ואז המשחק נתקע, פשוט לא עולה ( CTRL + ALT + DEL = Not responding) מפרט המחשב שלי בקצרה : 1.7, 512 זיכרון (SDRAM לצערי) מערכת הפעלה WIN XP PRO וכרטיס מסך RAEDON 9600 PRO עם דרייברים מעודכנים ו DX 9. שמעתי על משחקים שעושים בעיות בכרטיסי MX, אבל לי יש RAEDON טוב. האם מישהו ניתקל בבעיה זו (אולי המשחק עולה רק עם כרטיסי NVIDIA ?) במשחק זה ? ומה הפיתרון אם יש. בתודה מראש, (מת לשחק במשחק כבר) תומר.
-
- 1 תגובה
- 550 צפיות
-
-
יש לי כרטיס מסך 7600GS יש מצב לשחק באנדרגראונד 2 ברזולוציה הכי גבוהה?
-
- 2 תגובות
- 550 צפיות
-
-
שלום קיבלתי מחדש חדש לפני שבועיים בערך, התקנתי הכל שיחקתי CS ועבד בסדר גמור כמה ימים אחרי זה קיבלתי ראוטר אלחוטי,המחשב שלי מתחבר לראוטר בצורה אלחוטית ושם התחילו הבעיות כאשר המחשב השני מפעיל דברים באינטרנט מתחילים לאגים אחרי כמה ימים החלטתי להתקין ויסטה התקנתי ויסטה והיו מלא באגים פירמטתי והחזרתי לXP ומשם התחילו בעיות כרגע יש לי פעם בדקה בערך כשאני משחק בCS עצירה של המשחק,עלייה של פינג ואז יורד חזרה זה ממש מעצבן(לפני כמה זמן זה הראה לי שגיאה - cl_entitypacket אבל זה כבר לא מראה את זה) ניסיתי להחליף קונפיג,ניסיתי הכל,זה קורה גם כאשר המחשב השני סגור\לא מפעיל כלום מה אפשר לעשות ? אני כבר התייאשתי,תודה
-
- 1 תגובה
- 550 צפיות
-
-
-
יעזור לבנות מחשב לפי צרכים
-
- 1 תגובה
- 550 צפיות
-
-
התוכנה פשוט לא מתחברת לי אם מישהו משתשמש בתוכנה והיא עובדת לו בבקשה תפרסמו פה כדי שנראה מה יכולה להיות הבעיה אצלי כי אני כבר משתגע תודה בנוסף אם מישהו יודע את הכתובת של השרת אליו התוכנה מתחברת זה יעזור לי מאוד
-
- 1 תגובה
- 550 צפיות
-
-
שלום קיבלתי את המערכת החדשה ומכיוון שאין לי משחקים אחרים רציתי לראות איך זה יהיה לקבל מלא FPS בCOD1 סבבה - אני נכנס לשרת עושה com_maxfps 333 (כמובן עם / לפני הפקודה ) ועדיין הFPS תקוע על 60 ורשום בצד בסוגריים ליד ה60 ---> 57-320 או מספרים כאלו האם אני באמת משחק ב320 FPS ? ומישהו יכול להגיד לי איך אני עושה למשח 85HZ במשחק ? תודה לכולם , שבוע טוב
-
- 0 תגובות
- 550 צפיות
-
-
ההימור הגדול על משחקים כשירות אינו מצליח להוכיח את עצמו עד כה, ומחייב את המפתחת והמפיצה הגדולה להצטמצם משמעותית בתוכניותיה לעתידלכתבה
-
- 0 תגובות
- 550 צפיות
- 1 follower
-
-
שלום אחים שלי, קניתי את המשחק Half Life 2 ואני רוצה לדעת אם אפשר להתקין עם ה CD Key שלו Counter Strike 1.6 או Condition Zero דרך התוכנה Steam??? תיכתבו לי אם אפשר לעשות דבר כזה...תודה!!!
-
- 1 תגובה
- 550 צפיות
-


