משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
שלום ובוקר טוב.... לאחרונה התקנתי את המשחק AOE3. ובעיה דיי מציקה שנתקלתי בה היא שבכל פעם שאני שומר את המשחק לוקח בערך 3-4 דקות בשביל שהשמירה תתבצע. המחשב שלי סביר (<--) ואני לא משחק על ההגדרות הכי גבוהות, הכל בערך על מדיום. זה עוצר את זרימת המשחק וגורם לי לשמור פחות....יש למישהו פתרון לבעיה? תודה.
-
- 0 תגובות
- 553 צפיות
-
-
טוב אז המשחק יצא........משחק ממש יפה..........גרפיקה ממש חמודה כמובן לא ברמה של dirt אבל סגנון ארקייד ממש חמוד. הוא זהה לממשחק שיצא ל אקס בוקס 360.... רק יש בבעייה -המשחק לא עובד עם גוייסטיק.....מישהו פתר תבעייה?
-
- 2 תגובות
- 553 צפיות
-
-
אני משחק בבאטל.נט תחת הכינוי yoavY. אני נובי רמה 3, אבל אני מכיר את השיטות (משחק כבר קרוב לשנתיים עם משתמשים שונים) עוד משיהו כאן משחק בקביעות בבאטל.נט?
-
- 2 תגובות
- 552 צפיות
-
-
שאני נכנס לשרת ומנסה להתחיל לשחק אני מקבל את ההודעת שגיאה הזאת מה היא אומרת??? הייתכן שהבעיה בכרטיס מסך שלי? [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 0 תגובות
- 552 צפיות
-
-
בימים האחרונים קיבלנו עדכונים משמחים ומבטיחים - עבור יצירות מדורות וז'אנרים שונים בתכליתלכתבה
-
- 0 תגובות
- 552 צפיות
- 1 follower
-
-
האם שווה לי היום לקנות battlefiled 2 או שעומד לצאת איזה משחק חדש שדומה לו??
-
- 1 תגובה
- 552 צפיות
-
-
הורדתי את המשחק Sturmovik_Forgotten_Battles הבעיה היא שהסיומת של הקובץ היא mdf.* זהכנראה סוג של אימג.. השאלה היא איך אני צורב את זה ??? תודה לכולם
-
- 2 תגובות
- 552 צפיות
-
-
יש לי את המשחק המקורי ואני לא זוכר האם התקנתי את הפאצ'ים ואיזה אז הורדתי את 1.1,1.2 ואת 1.2.1. כשאני מנסה להתקין את 1.1 או את השניים האחרים הוא תמיד נותן לי את ההודעה הבאה : אגב איך אני יכול לדעת דרך המשחק (אם בכלל) איזה גירסה מותקנת לי ?
-
- 1 תגובה
- 552 צפיות
-
-
בMidnight Club II איך אני מכוון אותו להגה? ואיפה אני מכוון את הזולוציה+פילטרים....?
-
- 0 תגובות
- 552 צפיות
-
-
חודשיים וחצי לפני שריקת הפתיחה המיועד ולאחר הודעה של כמה שחקניות מרכזיות כי לא יקחו חלק באירוע - תערוכת E3 לשנת 2023 מבוטלת רשמיתלכתבה
-
- 0 תגובות
- 552 צפיות
- 1 follower
-
-
חברה יש לי בעיה מעצבנת.... כשאני נכנס למשחק אז זה כאילו נתקע והמסך נשאר שחור,וכשאני יוצא לטסק מנג'ר אז כתוב שהתוכנית לא מגיבה(not responding)...בנתיים זה קרה לי בפייר ובדמו של ספלינטר סל 3...אבל אלו משחקים שכבר שיחקתי בהם פעם... (יכול להיות שהבעיה היא בדרייבר?כי לא מזמן הורדתי את הגרסה החדשה של אומגה...). בבקשה תענו!
-
- 4 תגובות
- 552 צפיות
-
-
מה אתם אומרים על Premier Manager 2008? משחק יפה (ואני לא מדבר על גרפיקה בכלל). הוא מסובך או שאחרי משחק קצר מבינים הכול? מי שיש לו תמשחק אשמח לשמוע את דעתו!
-
- 2 תגובות
- 552 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי את המשחק NBA LIVE 2006 ויש דבר מוזר שקורה לי שאני משחק במשחק בדקה האחרונה של רבע המשחק מתחיל לקרטע באופן שאי אפשר לשחק בכלל הוא ממש זז לאט ויש לציין שכל המשחק עובד טוב אבל רק בדקה האחרונה הוא זז לאט ניסיתי לשנות הגדרות ורזולציה ושום דבר לא עוזר לי יש למישהו מושג למה זה קורה?
-
- 0 תגובות
- 552 צפיות
-
-
היי אני באמת שלא מבין את זה, יש לי מחשב-על (תסתכלו על החומרה שלי ) ועדיין אני לא מצליח להפעיל את המשחק על הגדרות טובות, אם אני משחק על מדיום ובלי AA, כי אם אני מעלה אחד מהם, המשחק מתחיל לקרטע!! יש פיתרון לזה? הרי ברור שזה לא אמור להיות כך, כי GEARS OF WAR נראה פצצה ורץ חלק חלק על ההגדרות הכי גבוהות!!
-
- 2 תגובות
- 552 צפיות
-
-
הבאתי את המשחק מחו"ל (אחלה משחק דרך אגב) בכל אופן כל כמה דקות המשחק פשוט מעיף אותי חזרה ל WINDOWS, מישהו מכיר מודע ויודע איך לפתור את זה ? תומר
-
- 0 תגובות
- 552 צפיות
-
-
איך אני מעביר להחלפת שחקנים ידנית ב-pro evolution soccer 5 ? אין לי מושג איך לעשות את זה....(במחשב)
-
- 1 תגובה
- 552 צפיות
-
-
אני המצא בחדר כזה שיש בו דוקטור בתוך בועה באמצע. הוא שולח כל מני חיילים מעופפים להרוג אותי וצועק להם שימהרו לפני שאני הורס את הגנרטור... אין לי מושג מה עושים. אני הורג את החיילים אבל חוצמזה אני לא מצליח לעשות שם כלום... מה צריך לעשות שם?!
-
- 4 תגובות
- 552 צפיות
-
-
ואם כן איזה גירסה ומאיפה אנ מוריד. תודה.
-
- 1 תגובה
- 552 צפיות
-
-
סוני שלחה הזמנות למסיבת עיתונאים שתיערך בחודש הבא, וההערכה הרווחת היא שזה יהיה הזמן המתאים שלנו להכיר את המתחרה ל-Project Scorpio לכתבה
-
- 0 תגובות
- 552 צפיות
-
-
, אני מדבר על באטלפילד השלישי ,HD5670 GDDR5 ,4GB RAM ,Intel i2500k 3.4GHz
-
- 1 תגובה
- 551 צפיות
-
-
אוקי, סיימתי את המשימה הראשונה ולקראת המשימה השניה קניתי את כל החיילים האפשריים... עכשיו אחרי שסיימתי אותה (וכל הקשתים מתו לי בגלל אסטרטגיה שגויה) אני לא יכול לקנות חיילים חדשים... הצלחתי לסיים את המשימה השלישית עם החיילים שנשארו לי מהמשימה השניה אבל אין מצב שאני אצליח את המשימה הרביעית עם השאריות של השניה והשלישית... מישהו יכול לעזור לי?
-
- 0 תגובות
- 551 צפיות
-
-
היי חברים, מדובר בשני דיסקים תקינים שאיתם התקנתי את המשחק במחשב שלי ואצלי המשחק עובד כשהדיסק הראשון חייב להיות בתוך הכונן. הוא גם התקין את המשחק כמו שצריך, כשהוא מנסה להפעיל אותו הוא מקבל את החלון הראשוני הריבוע הלבן עם הסמל של NBA LIVE על שולחן העבודה וזה נשאר תקוע על זה, זה לא מבקש דיסק אלא פשוט נשאר תקוע על זה. בדקנו בדרישות של המשחק ונראה לנו שהמחשב שלו עונה לדרישות. חשבתי אולי יש מצב שהכרטיס מסך שלו לא תומך בDIRECT X9.0C הוא התקין אותו ליתר ביטחון וגם דרייבר עדכני יותר לכרטיס מסך וזה לא עזר. אני שם כאן קישורים ללוג של סנדרה עם מפרט המחשב שלו: http://img109.imageshack.us/img109/6505/newmail5sa.jpg http://img109.imageshack.us/img109/7979/newmailwalla11hx.jpg http…
-
- 2 תגובות
- 551 צפיות
-
-
סרטוני משחקיות חדשים, תאריכי השקה רשמיים ועוד הפתעות הציפו אותנו בימים האחרונים והעמוסים האלו בין טקס בחירת משחקי השנה בלוס אנג'לס לאירוע ה-PlayStation Experience של סוני בסאן פרנסיסקו, השבוע וחצי האחרונים היו עמוסים בחשיפות, עדכונים וחדשות עבור עולם משחקי הוידאו – אז כדי שלא תסתבכו או תתבלבלו, אספנו עבורכם את המידע החשוב והמעניין ביותר במקום אחד. שאקיל חוזר לחלטר אי שם באמצע שנות התשעים, כששאקיל אוניל היה אחד השחקנים הצעירים והמבטיחים ביותר בספורט האמריקאי, הושק לו משחק המכות-קרבות Shaq-Fu בכיכובו, אשר זכה לביקורות קרירות אך למרות הכל הצליח לצבור קהילת מעריצים קטנה ואדוקה. עשרים שנים וקמפיין מימון המונים של כמעט חצי מיליון דולר מאוחר יותר – ואנחנו מקבלים ט…
-
- 0 תגובות
- 551 צפיות
-
-
שני המשחקים Scarface ו The Sopranos אשר היו מתוכננים לצאת לעיתונות עם גירסאות ל X360 מבוטלות סופית. Scarface מתוכנן לצאת ל PC PS2 ו XBOX והסופרנוס יוצא ל PS2 בלבד אל תצפו לעידכונים נוספים בהמשך לעומת זאת יש הרבה דגים בים
-
- 0 תגובות
- 551 צפיות
-
-
אממ אני ממש אוהב את משחקי הPOP וזה נראה ממש טוב הפעם לנסיף יש 2 צורות ובמשחק יש 2 צדדים שתצטרכו לשחק אחד הצד של הנסיף האנושי והשני הוא לא יודע איך קוראים לזה אבל שם הוא כבר לא אנושי אתם כבר תראו בתמונות: http://www.gamershell.com/pc/prince_of_persia_the_two_thrones/screenshots.html המשחק יגיע ב1.12.05!!!
-
- 3 תגובות
- 551 צפיות
-


