משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
תגידו המשחק הזה יעלה לי במחשב למה לחבר שלי יש אותו כרטיס מסך ולא ראו את החיילים אלא רק צל קיצור תעזרו לי בבקשה למה לא בא לי להוריד 4 גיגה ולא יעבוד לי המפרט של המחשב שלי מהירות 2.8 זיכרון 512 כרטיס מסך readon 9200se ולוח אם של asus
-
- 2 תגובות
- 557 צפיות
-
-
שלום יש לי AMD ATHLON XP 2000 1.7MHZ 512 MB זיכרון אבל כרטיס מסך לא חזק במיוחד. האם יש טעם לקנות רק כרטיס מסך טוב וזה ישרת אותי? או שגם הדרישות האחרות לא טובות?? :
-
- 1 תגובה
- 557 צפיות
-
-
-
מישהו פה שיחק במשחק sacred ? אני מחפש משחקים שיזכירו את המשחק הזה. האם יצא sacred underworld 2 ? ואם כן , אפשר לשחק בו רק בתנאי שיש לי את הסאקרד הראשון על המחשב ומתקינים עלוי הרחבה ?
-
- 0 תגובות
- 557 צפיות
-
-
שלום, אני לא בטוח שזה המקום, אבל מה שיהיה יהיה [= יש סיכוי שזה קשור לתקלות בחומרה אבל מקסימום תעבירו. בכל מקרה לעניין, קניתי מחשב חדש לא מזמן, פירוט קל על המחשב עצמו: CPU: Intel core 2 Due e6300 1.8mhz Video card: evga geforce 7600 GT 256 ram Ram: 1G אני משחק כרגע Wolfenstain : enemy territory והמשחק הקודם return to castle wolfenstain. המחשב הישן שלי הריץ את המשחק די בקלות. אבל כרגע קורה לי מצב שהמשחק פשוט נתקע, הקול במשחק נתקע, המחשב נתקע אפשר לשמוע את הקול חוזר על עצמו עד שעובר פרק זמן מסויים שמשתנה מפעם לפעם ואז שום מעיין צליל גבוה וארוך, לא צפצוף. המשחק חוזר לעצמו והמחשב כבר לא תקוע. אבל לפעמים המחשב עושה ריסט. זה נראה לי מוזר שעם מערכת כזאת, המשחק יעשה בעיות. במיוחד …
-
- 0 תגובות
- 556 צפיות
-
-
אהלן,אני מחפש שחקנים שמשחקים בGUILD WAR ברמה של 6 ומעלה אשר משחקים ב תקופה שלאחר המלחמה. למעוניינים צרו קשר באי סי קיו:227-651-622
-
- 0 תגובות
- 556 צפיות
-
-
אני צריך עזרה במשחק Gothic בסדר האמת אני עם אני לא טועה אני בסוף של המשחק אני תקועה במקדש של האורקים הרגתי כבר את 4 הכוהנים החמשי אני לא פוגעה בו יש לי יומן שמצאתי שצליח חרב אני לא מוצא את החרב אני מת לסיים את המשחק כבר כי יש לי את החלק השני תודה לכול העוזרים
-
- 0 תגובות
- 556 צפיות
-
-
שלום, רציתי לדעת אם אני יכול לשים שם איזה שירים שאני רוצה?
-
- 0 תגובות
- 556 צפיות
-
-
הצלחתי להפעיל שוב את DARK MESSIAH, עכשיו אני רוצה לעשות קובץ CFG קטן שיכתוב לי כמה פקודות בקונסולה (שאני יזכור). אני יודע שאפשר להשתמש בפקודה ECHO בשביל להציג דברים, ואני מצליח להציג את מה שאני רוצה. אבל יש אפשרות לצבוע את הכתב? אני רואה שיש בקונסולה חלק כתוב בצבע אדום, אז אני יכול נגיד לעשות שיהיה רשום לי נגיד SOMETHING באדום (או צבע אחר)?
-
- 0 תגובות
- 556 צפיות
-
-
עדיפות ליוניטד או לפחות שיהיה עונה 5... תודה.
-
- 0 תגובות
- 556 צפיות
-
-
לפני כמה שבועות ה NFS:MW הפסיק לשמור לי את ההגדרות של הגרפיקה. וכל פעם שאני נכנס למשחק אני צריך לשנות את הרזולוציה ואת הפילטרים. משהו יודע מה אפשר לעשות בעניין הזה?? תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 556 צפיות
-
-
כותר ההמשך ללהיט משנת 2012 מגיע בקרוב, ומתיימר להציע סגנון וגישה שונים למלחמה בחייזרים לפעמים כל מה שצריך הוא נקודת מבט רעננה, וזה כנראה בדיוק מה שסייע ל-XCOM: Enemy Unknown של סטודיו Firaxis לקחת את המותג העייף, שהחל את דרכו בשוק משחקי המחשב בתחילת שנות התשעים, ולהחזיר אותו למקומו המיועד כאחד מהפופולריים והמוערכים ביותר בקטגוריית משחקי האסטרטגיה. כעת, נותרנו לנו כחודשיים עד שנגלה האם להצלחה משנת 2012 (שאת התנופה שלה המשיכו חבילת הרחבה בשנת 2013 ועיבודים לגירסאות מובייל שונות) יש פוטנציאל לשיחזור גם בשנת 2016 – עם XCOM 2, שבו החייזרים הם השליטים ומה שנותר מגוף ה-XCOM הוא מספר מועט של לוחמי גרילה שמנסים להחזיר את השליטה בכדור הארץ למין האנושי. XCOM 2 י…
-
- 0 תגובות
- 556 צפיות
-
-
Battlefield 2 and BF2: Special Forces EP יעבוד?
-
- 4 תגובות
- 556 צפיות
-
-
-
איך בונים אחוזות יפות? ראיתי בפורומים של גיימר וזה מדהים אולי למישהו יש עצות/מדריכים? עשיתי בית הנה סרטון http://rapidshare.de/files/35376100/movie000.avi.html
-
- 4 תגובות
- 556 צפיות
-
-
שלום לכולם, נתקלתי בבעיה במשחק וחשבתי שאולי תוכלו לעזור לי. אני תקוע במשימה עבור הראש של הגילדת גנבים, Gray Fox .. () עכשיו הוא רוצה שאני אגנוב איזה משהו שנקרא Arrow of Extraction משהו כזה, עכשיו, ירדתי למחבוא הסודי שלו למטה והגעתי לדלת שצריך מפתח, אבל לא מצאתי את המפתח, מישהו יודע אולי איפה? או מה עושים מפה? תודה רבה !
-
- 0 תגובות
- 556 צפיות
-
-
היי, תקשיבו אני לא מצליח לכתוב כינוי ארוך, כאילו איפה שרושמים את הכינוי אני רואה את כל מה שאני רושם אבל במשחק לא רואים את כולו ואני רואה כינויים של אנשים אחרים שהם הרבה יותר ארוכים משלי איך אני יכול לעשות אותו באורך כמו שלהם ? תודה
-
- 0 תגובות
- 555 צפיות
-
-
היי אנשים לאחרונה נתקלתי בבעיה במשחק הנ"ל. תוך כדי משחק, המשחק(כלומר המצלמה) מתחיל להסתובב על הציר של הדמות ופשוט לא מפסיק להסתובב עד שאני לא יוצא מהמשחק לגמרי ונכנס מחדש מישהו יודע איך לפתור את הבעיה הארורה הזאת? כל תשובה תתקבל בברכה... עריכה: אפשר לנעול... מסתבר שזה נגרם ע"י הג'וייסטיק שהיה מחובר למחשב...
-
- 0 תגובות
- 555 צפיות
-
-
התחלתי לא מזמן לשחק בו ונתקעתי במשימה השניה =\ שיוצאים למרפסת ורואים את הטבח הזה פותח חלון אז ניסיתי מליון דברים וכל הזמן שאני מגיע לאמצע הצינור בדרך לחלון זה עושה לי mission failure מה אני צריך לעשות כדי להגיד לחלון בלי שזה יפסול אותי ??????
-
- 1 תגובה
- 555 צפיות
-
-
חברה ל מי שמקיר vigilante8 אני מחפש מידע וכל מה שקשור תוכלו לעזור?
-
- 1 תגובה
- 555 צפיות
-
-
שלום ! כשאני מתחיל להתקין משחק הוא מציג לי הודעת שגיאה Error Code: -5005 : 0x80070017 Error Information: >Kernel\KernelMedia.cpp (94) >SetupDLL\SetupDLL.cpp (1594) pAPP:Devastation PVENDOR:digitalo PGUID:6A78CBDE-0845-43BA-8675-A132B7C49E09 $7.1.100.1248 @Windows XP Service Pack 2 (2600) IE 7.0.6000.16414
-
- 2 תגובות
- 555 צפיות
-
-
אני צריך קצת עזרה במשחק.. אשמח אם מישהו משחק פה בזה ויוכל לעזור..
-
- 2 תגובות
- 555 צפיות
-
-
כשאני נכנס למשחק... רק התקנתי אותו ואת העידכון החדש 1.12 אני נכנס למשחק וישר זה ככה ניסיתי לשנות הגדרות... וזה לא עוזר.. ד"א.. יש לי 1950PRO sapphire core2 e6400 1gb זיכרון למישהו יש רעיון מה לעשות? תודה רבה לעוזרים.. =] הסתדרתי... לא חשוב
-
- 0 תגובות
- 555 צפיות
-
-
http://www.gamespot.com/pc/adventure/thelostcrown/index.html?tag=tabs;summary משחק הרפתקאות ? מישהו שיחק ? הוא בסגנון של CSI ? חקירות ? תודה
-
- 0 תגובות
- 555 צפיות
-
-


