עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by ilay22,

    התקנתי ICCUP LUNCHER בשביל לשחק בשרת שלהם, בפעם הרשונה שעשיתי את זה הוא התווסף לרשימת שרתים הרגילה (us east, us west וכו) הייתי צריך להתקין את SC מחדש ןכשהתקנתי את הLUNCHER נעלמו כל השרתים חוץ מהשרת של ICCUP.. מישהו יודע איזה קובץ אחראי על רישמת הרשתית או איך לשחזר את זה, כי אפילו שהתקנתי שוב את SC מחד זה נשאר ככה....

    • 1 תגובה
    • 558 צפיות
  2. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    כי אני מנסה לשחק בסרברי הישראלים [Gamers וMgamers] וזה אומר שיש לי גירסא ישנה יותר,והורדתי את הגירסא הכי חדשה...

    • 8 תגובות
    • 558 צפיות
  3. Started by mikko,

    טוב קניתי את COH דרך steam סבבה הכל טוב יפה עכשיו נניח שאני קונה את OF על דיסק אני יכול להוסיף את ה cd key ל Relic account וזה יפתח לי את OF בסטים כי יש לי בתוך COH הרגיל add product וגם הוא מופיע לי כ preload ב mygames אני יודע שלהוסיף לתוך הסטים ישירות לא עובד לפי מה שקראתי פה http://tinyurl.com/2hpqjg השאלה אם זה יעבוד דרך המשחק עצמו ולא דרך סטים

    • 0 תגובות
    • 558 צפיות
  4. Started by Refaelo,

    שלום לכולם ! אני נמצא ב-palace balcony הגעתי לאחת המרפסות על הקיר יש שני stab dagger אחד מעל השני ,ואני אמור להגיע לראשון ,אבל משום מה הוא גבוה מידי ואני לא מצליח להגיע אליו (דרך אגב אני משחק במחשב) יש תמונה של המקום מצורפת תודה לכולם.

    • 2 תגובות
    • 558 צפיות
  5. Started by UltraManII,

    אני תקוע בשלב הראשון,אני מוצא את עצמי בתוך מן ספינה נטושה,אני מגיע בהמשך למעבר שחום ע''י משהו אפור,מה אני עושה?

    • 0 תגובות
    • 558 צפיות
  6. 1. חבר שלי קנה מחשב עם כרטיס מסך 9500GT מעבד INTEL 2.6X2 2GB ראם.. המחשב שלי הוא 8800עאד 320MB SUPERCLOCKED ו2GB ראם מעבד AMD ATHLON 3800 2.2GHZ X2 איך זה ש GTA IV רץ על המחשב הראשון חלק ועל שלי הוא מקרטע בקושי עובד? מה עושה גורם למחשב בקושי להפעיל אותו? 2. איזה כרטיס מסך יותר טוב שלי או שלו?

    • 0 תגובות
    • 558 צפיות
  7. Started by Interl-Conore,

    מישהו יודע מה יהיו הדרישות??\ יותר משל BF2142 פחות? יצטרכו 2 GB? ;D

  8. Started by BreezeNET,

    ?? תודה

    • 3 תגובות
    • 558 צפיות
  9. שלום אני משחק פיפא 2008 ברשת ואני לא יודע איך אפשר לשנות את הרמה מהירות המשחק והדקות אם זה אפשרי בכלל ומישהו יודע איך משנים שיסביר לי בבקשה תודה

    • 1 תגובה
    • 558 צפיות
  10. Started by sherlock1212,

    אבל ראיתי גם שהגירסה שלו זה beta . השאלה שלי היא האם כדי לחקות או להוריד את זה עכשיו(?) יש שרתים שישתמשו בגירסה הזאת או שרוב השרתים יחקו לגירסה המלאה?

    • 0 תגובות
    • 558 צפיות
  11. Started by TimoTy,

    אני וחבר רצינו ךשחק ברשת אבל זה לא ממש כיף בלי בוטים... אם מישהו יוכל בבקשה להגיד לי איך אוכל לשים בוטים בסרבר ? תודה רבה ;D

    • 2 תגובות
    • 558 צפיות
  12. Started by חננב,

    נפתח פורום ישראלי לסימולטור המשובח Live For Speed ! http://www.ez-forum.net/forum/index.php?mforum=lfsisrael

    • 0 תגובות
    • 558 צפיות
  13. Started by Alex89,

    אני לא יודע למה אבל משחקים קורסים אצלי כמו סוניק C&C וכו... מישהו יודע מה הבעיה?

    • 3 תגובות
    • 558 צפיות
  14. הגעתי לשלב האחרון לפחות נראה לי ככה שאני נלחם נגד הזבוב הענקי הצהוב הזה קיצר מה אני עושה נגדו הגעתי לקטע שהוא זורק עליי כדורים צהובים ומסובב מסביבי אבנים כאלו קיצר אם אפשר אז תגידו מה עושים בכל השלב בכלל תודה... עריכה: סיימתי את המשחק ואת כל הסדרה לדעתי השלישי היה הכי יפה מומלץ מאד למי שאוהב עלילה טובה אחת העלילות היפות ששיחקתי בהם במשחק ותאמינו לי שיחקתי בהרבה המשחק עפ העלילה הכי יפה לדעתי זה מאפיה איזה שאלה קיצר כל הסדרה הזאת מומלצת בחום

    • 2 תגובות
    • 558 צפיות
  15. Started by yuraxp,

    אהלן,אני מחפש שחקנים שמשחקים בGUILD WAR ברמה של 6 ומעלה אשר משחקים ב תקופה שלאחר המלחמה. למעוניינים צרו קשר באי סי קיו:227-651-622

    • 0 תגובות
    • 557 צפיות
  16. שאני עושה על גופות SEARCH אני לוקח להם נשקים חדשים ותחמושת אבל אני לא מצליח להשתמש בזה... על מה צריך ללחוץ שם?

  17. שלום רב: איפה אני יכול לקנות את המשחק: Lord of the rings online : Shadows of Angmar COLLECTORS EDITION ושיהיה מחנות בארץ \: אפילו מקום שיש הזמנה מוקדמת או משהו תודה מראש לכולם.

    • 2 תגובות
    • 557 צפיות
  18. Started by Overkiller,

    שלום לכולם; התקנתי היום כרטיס קול ששכב אצלי הרבה זמן (SB Live value) והפעלתי את המשחק, והכל לפתע התחיל להשתגע, מלא הודעות התחילו לקפוץ, אלה שקפצו במהלך המשחק (כגון "4 מכוניות, אתה צובר אוסף מרשים") והדמות שלי לפתע השתנתה (הייתה דמות עם שיער, ועכשיו בלי) וכל הנקודות על המפה, שכבר הגעתי אליהם נהפכו לפתע לכאלה שיש למצוא (למרות שכל המכוניות, הבית והשלבים שסיימתי נשארו כפי שהיו). מישהו יודע כיצד אפשר לפתור את הבעיה?

    • 0 תגובות
    • 557 צפיות
  19. האם קיים DirectX10 לווינדוס xp שעובד כמו צריך או שזאת סתם אגדה? ואם יש, אז איך אני מגיע לזה? תודה

    • 3 תגובות
    • 557 צפיות
  20. למי שמכיר תמשחק soldiers of fortune יש לי בעיה בו אני התקנתי אותו הכנסתי דיסק ראשון הוא הגיע למצב שהוא ביקש ממני דיסק שלי וללחוץ או קיי כמו בתמונה http://members.lycos.co.uk/maoz15/%e1%f2%e9%e4.JPG הכנסתי לו דיסק שני והוא פשוט לא קורא אותו הוא ממשיך להראות לי תהודעה כאילו לא לחצתי עליו בכלל.. למקרה שצריך להוריד מחדש הורדתי כבר וזה הקבצים שהוא מראה לי http://members.lycos.co.uk/maoz15/%e4%e5%f8%e3%e4.JPG אני צריך תדרוך מלא למה לא עולה לי דיסק שני ?!?! תודה רבה לכל העוזר

    • 1 תגובה
    • 557 צפיות
  21. Started by haim1440,

    אני מנסה להיכנס לסטים והוא רושם לי updating steam והוא לא מעדכן הוא עושה לי בעיית התחברות .....תעזרו לי בבקשה[br]פורסם בתאריך: 27.07.2007 בשעה 19:01:05 והדפדפן כן פועל לי.

    • 1 תגובה
    • 557 צפיות
  22. Started by rrroonnii,

    זה בהתחלה מה אני עושה כאן חברה נתתי לשלד הזה בעיטה ומה עכשיו? [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 557 צפיות
  23. Started by kobibo,

    התקנתי את המשחק ומלבד זמני הטעינה של המשחק (ועוד יש לי 2GB זיכרון )ישנם 2 דברים מרגיזים: 1. למה בתחילת המשחק למרות שאני בוחר נשק אני כל הזמן נאלץ שוב ושוב לבחור נשקים?(אני יכול להבין שאולי אני בוחר נשקים לכל הקבוצה אך זה נראה לי דיי מוגזם מכיון שהתהליך לוקח לא מעט זמן). 2. במידה ונהרגים יש מצב לבטל את הספירה לאחור עד ששוב מתחיל המשחק?

    • 4 תגובות
    • 557 צפיות
  24. נראה חביב חשבתי לקנות המשחק הוא גם בתור SINGLE PLAYER ? כמו COD4 שניתן גם כמשחק עצמו בסינגל וגם ברשת \ או שהוא רק למולטיפלייר ברשת ? ואם רק למולטיפלייר - יש שרתים בכלל בארץ ? 10X

    • 2 תגובות
    • 557 צפיות
  25. Started by roes,

    אני בשלב 6 כבר שיחקתי בו הרבה ואז ניתקעתי אני הרגתי הרבה אויבים במין כזה חדר מרובה גדול עם אפשרות לפוצץ הרבה חביות ותיבת חשמל אחרי זה יש עוד חדר מרובע גדול ששם אין אויבים (בשניהם יש מעליות שלא עובדות) הגעתי פה http://img410.imageshack.us/img410/9559/14911488149714971501iz4.jpg ונתקעתי בחדר הימני אין כלום ובחדר שמאל אני חוזר אחורה (למקום שהגעתי יש אפשרות להגיע מחדר שמאל ואפשרות שניה מהמסדרון מאחרוי) תודה לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 557 צפיות

דיונים חדשים בפורומים