עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by davidcohen,

    היי, התקנתי עכשיו את סורס וhl2 ועכשיו אני צריך שהסטים יגמור לעדכן אותם הוא עושה את זה עכשיו ממש לאט , יש לי אינטרנט 1.5 מתי השרתים של steam פנויים ומורידים מהר???, באיזה שעות כאילו ?! תודה

  2. Started by Salwaby,

    יש לי בעיה עם המשחק הנ"ל , כל פעם שאני משחק איתו, אחרי 5-10 דקות אני מקבל כאילו קפיצה במסך הכל הופך לשחור, והמסך נמצא כאילו במצב המתנה (מהבהב כתום - במקום ירוק) יש לציין כי זה קרה לי גם בעוד משחק, אבל חשבתי שזה קורה רק בו, ומכיוון שהיה חרא של משחק מחקתי אותו. עכשיו שזה קורה לי גם פה אני מתחיל להלחץ. משחקים אחרים שאני משחק (RTW, Max Payne 1+2, Warcraft 3 ....) זה לא קורה. (הכל במערכת השנייה שלי - לא הראשונה)

    • 0 תגובות
    • 572 צפיות
  3. Started by davidcohen,

    איך אפשר להוסיף דם למשחק ? יש פאצ' או משהו ?

    • 2 תגובות
    • 572 צפיות
  4. Started by lader,

    שווה לשחק ב Devil May Cry 3:Special Eddition בגירסת המחשב האישי?

    • 4 תגובות
    • 572 צפיות
  5. Started by compman112,

    למי יש אותו? מי משחק בו מי הצליח לשחק בהרחבה?

    • 2 תגובות
    • 572 צפיות
  6. Started by Salwaby,

    מה עושים עם הדיסק בונוס די.וי.די של ההתקנה של black edition ? יש לי אותו סתם ? יש בו כמה סרטים ואודיו שחלקם אני לא יכול להפעיל.. זה עובד דרך המשחק או משהו ?

    • 2 תגובות
    • 572 צפיות
  7. Started by SpEcToR,

    יש לי גיימפאד RUMBLAEPAD2 הוא עובד בדקתי.. אבל במשחק.. DIRT.. הוא פעם עובד פעם לא.. והגדרתי כפתורים.. מה הבעיה?

    • 0 תגובות
    • 572 צפיות
  8. Started by liloli,

    אהלן אנשים. יש לי במחשב כרטיס מסך מסוג ASUS ATI X800XL והיום עשיתי עדכון לדרייבר שלו, ומשום מה באמצע שאני משחק ב-NFSMW הוא יצא מהמשחק ומאז אינו יכול להיכנס שוב. למישהו יש אולי המלצות לפתרון הבעיה? אני מאמין שזה בהגדרות של המשחק או בתוכנה של הכרטיס מסך. אגב העידכון הוא ל-CATALYST® Version 06.3 תודה רבה.

    • 2 תגובות
    • 572 צפיות
  9. השאלה בכותרת, אני צריך את הפאץ' על מנת להתקין את התוספות.

    • 2 תגובות
    • 572 צפיות
  10. שלום המשחקים RAVEN SHIELD ו אנריל 2003 לא פועלים אצלי... באנריל המשחק נכנס כזה בטיל ולא רואים כלום ופתאום המשחק קורס ויש הודעה על ERROR ורואים תפרטים של המחשב ברייבן שילד שזה במקרה אותו מנוע גרפי בדיוק הבעיה דומה רק שהמשחק לא זז טוב אני מנסה להתקדם ולא רואים כלום ושאני יורה זה יורה בטיל ולא רואים כלום ניסיתי לעשות ב DXDIAG את ה OVERIDE ל60 אבל זה לא עזר בכלום ד''א הבעיות התחילו רק ממתי שקניתי תמחשב החדש (מפרט בצד) אני ממש ממש חייב עזרה כי רייבן שילד זה משחק שאני ממש אוהב וחייב שהוא יעבוד אצלי ואני מאוד יודה לכל מי שיעזור

    • 2 תגובות
    • 572 צפיות
  11. בואו לראות מה תקבלו במסגרת מינוי הפרימיום שלכם אצל מיקרוסופט, סוני ואמאזון בחודש שחותם את השנהלכתבה

  12. Started by Alexkmr,

    מחפש תוכנה כמו the all see eyes

    • 2 תגובות
    • 572 צפיות
  13. עידכנתי את הפאץ' האחרון V1.35 ועדיין כשאני נכנס למשחק ברשת ,יש לא מעט מפות שאני נאלץ להוריד וזה יורד ל-א-ט.

    • 0 תגובות
    • 572 צפיות
  14. Started by ilaysk,

    דחוף מאוד!!!!!

    • 1 תגובה
    • 572 צפיות
  15. קיים מישחק של תרנגולות שמתחיל בזה שמראים איכר שמתחיל לירות בתרנגולות שעושים קולות מאוד מצחיקים ואז מתחיל מישחק שבעצם יש ספירה לאחור של זמן, ועד שניגמר הזמן אני צריך לירות בכמה שיותר תרנגולות שבאות לי מכל הכיוונים, בכל הצורות ובכל הגדלים. מי שיודע למה אני מתכוון אשמח אם יזכיר לי את שם המישחק או יתן לי לינק להורדה. תודה

    • 0 תגובות
    • 572 צפיות
  16. Started by dj shay 30010,

    מישהו יודע מה אני צריך להגדיר כדי לשחק Red Alert 2 (יש לי את המישחק המקורי ) ניסיתי כל מיני דברים אבל כלום לא עובד

  17. Started by lmlm,

    :-\ :-\ :-\ :-\ http://ir.take2games.com/ReleaseDetail.cfm?ReleaseID=258238

    • 2 תגובות
    • 572 צפיות
  18. Started by myossi0,

    אני התקנתי אותו ועכשיו שאני נגיד נכנס לאוטו אני לא יודע איך לצאת ממנו וגם העכבר שם הוא זז הפוך...\ מה אניי יכול לעשות ואיך משנים את זה?

    • 1 תגובה
    • 572 צפיות
  19. Started by PayneBack3251,

    שלום אני משחק במשחק ויש לי מקלדת של מיקרוסופט ככה שיש לי כפתורי ווליום במקלדת וכל זה כל פעם שאני מגביה מנמיך לוחץ על מקש כלשהו של המקלדת שלא קשור למשחק אז המשחק עובר להיות במקום על מסך מלא אז על חלון רגיל ככה שאני רואה את השולחן עבודה ובחלון קטן את המשחק... יש איזה פתרון לבעיה זו ? תודה מראש

  20. Started by מאור247,

    כשאני מנסה להתקין את המשחק הוא מראה לי את ההודעה הבאה: [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 571 צפיות
  21. Started by dark_zero,

    אני מעוניין לדעת

    • 0 תגובות
    • 571 צפיות
  22. Started by Srulz,

    מתי הוא יוצא? נראה משחק ממש טוב... נראה שווה לקנות אותו למרות שהדמו ממש קצרצר

    • 0 תגובות
    • 571 צפיות
  23. Started by No-way,

    תצביעו : :

    • 1 תגובה
    • 571 צפיות
  24. Started by רן.ט,

    אני משחק בקריירה ואיכשהו במשחקי חוץ אני תמיד מפסיד כסף... גם אם אני מפסיד וגם אם אני מנצח למישהו יש מושג אם זה אמור להיות ככה?

    • 0 תגובות
    • 571 צפיות

דיונים חדשים בפורומים