משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
היי, התקנתי עכשיו את סורס וhl2 ועכשיו אני צריך שהסטים יגמור לעדכן אותם הוא עושה את זה עכשיו ממש לאט , יש לי אינטרנט 1.5 מתי השרתים של steam פנויים ומורידים מהר???, באיזה שעות כאילו ?! תודה
-
- 1 תגובה
- 573 צפיות
-
-
יש לי בעיה עם המשחק הנ"ל , כל פעם שאני משחק איתו, אחרי 5-10 דקות אני מקבל כאילו קפיצה במסך הכל הופך לשחור, והמסך נמצא כאילו במצב המתנה (מהבהב כתום - במקום ירוק) יש לציין כי זה קרה לי גם בעוד משחק, אבל חשבתי שזה קורה רק בו, ומכיוון שהיה חרא של משחק מחקתי אותו. עכשיו שזה קורה לי גם פה אני מתחיל להלחץ. משחקים אחרים שאני משחק (RTW, Max Payne 1+2, Warcraft 3 ....) זה לא קורה. (הכל במערכת השנייה שלי - לא הראשונה)
-
- 0 תגובות
- 572 צפיות
-
-
-
שווה לשחק ב Devil May Cry 3:Special Eddition בגירסת המחשב האישי?
-
- 4 תגובות
- 572 צפיות
-
-
למי יש אותו? מי משחק בו מי הצליח לשחק בהרחבה?
-
- 2 תגובות
- 572 צפיות
-
-
מה עושים עם הדיסק בונוס די.וי.די של ההתקנה של black edition ? יש לי אותו סתם ? יש בו כמה סרטים ואודיו שחלקם אני לא יכול להפעיל.. זה עובד דרך המשחק או משהו ?
-
- 2 תגובות
- 572 צפיות
-
-
יש לי גיימפאד RUMBLAEPAD2 הוא עובד בדקתי.. אבל במשחק.. DIRT.. הוא פעם עובד פעם לא.. והגדרתי כפתורים.. מה הבעיה?
-
- 0 תגובות
- 572 צפיות
-
-
אהלן אנשים. יש לי במחשב כרטיס מסך מסוג ASUS ATI X800XL והיום עשיתי עדכון לדרייבר שלו, ומשום מה באמצע שאני משחק ב-NFSMW הוא יצא מהמשחק ומאז אינו יכול להיכנס שוב. למישהו יש אולי המלצות לפתרון הבעיה? אני מאמין שזה בהגדרות של המשחק או בתוכנה של הכרטיס מסך. אגב העידכון הוא ל-CATALYST® Version 06.3 תודה רבה.
-
- 2 תגובות
- 572 צפיות
-
-
השאלה בכותרת, אני צריך את הפאץ' על מנת להתקין את התוספות.
-
- 2 תגובות
- 572 צפיות
-
-
שלום המשחקים RAVEN SHIELD ו אנריל 2003 לא פועלים אצלי... באנריל המשחק נכנס כזה בטיל ולא רואים כלום ופתאום המשחק קורס ויש הודעה על ERROR ורואים תפרטים של המחשב ברייבן שילד שזה במקרה אותו מנוע גרפי בדיוק הבעיה דומה רק שהמשחק לא זז טוב אני מנסה להתקדם ולא רואים כלום ושאני יורה זה יורה בטיל ולא רואים כלום ניסיתי לעשות ב DXDIAG את ה OVERIDE ל60 אבל זה לא עזר בכלום ד''א הבעיות התחילו רק ממתי שקניתי תמחשב החדש (מפרט בצד) אני ממש ממש חייב עזרה כי רייבן שילד זה משחק שאני ממש אוהב וחייב שהוא יעבוד אצלי ואני מאוד יודה לכל מי שיעזור
-
- 2 תגובות
- 572 צפיות
-
-
בואו לראות מה תקבלו במסגרת מינוי הפרימיום שלכם אצל מיקרוסופט, סוני ואמאזון בחודש שחותם את השנהלכתבה
-
- 0 תגובות
- 572 צפיות
- 1 follower
-
-
-
עידכנתי את הפאץ' האחרון V1.35 ועדיין כשאני נכנס למשחק ברשת ,יש לא מעט מפות שאני נאלץ להוריד וזה יורד ל-א-ט.
-
- 0 תגובות
- 572 צפיות
-
-
-
קיים מישחק של תרנגולות שמתחיל בזה שמראים איכר שמתחיל לירות בתרנגולות שעושים קולות מאוד מצחיקים ואז מתחיל מישחק שבעצם יש ספירה לאחור של זמן, ועד שניגמר הזמן אני צריך לירות בכמה שיותר תרנגולות שבאות לי מכל הכיוונים, בכל הצורות ובכל הגדלים. מי שיודע למה אני מתכוון אשמח אם יזכיר לי את שם המישחק או יתן לי לינק להורדה. תודה
-
- 0 תגובות
- 572 צפיות
-
-
מישהו יודע מה אני צריך להגדיר כדי לשחק Red Alert 2 (יש לי את המישחק המקורי ) ניסיתי כל מיני דברים אבל כלום לא עובד
-
- 0 תגובות
- 572 צפיות
-
-
:-\ :-\ :-\ :-\ http://ir.take2games.com/ReleaseDetail.cfm?ReleaseID=258238
-
- 2 תגובות
- 572 צפיות
-
-
אני התקנתי אותו ועכשיו שאני נגיד נכנס לאוטו אני לא יודע איך לצאת ממנו וגם העכבר שם הוא זז הפוך...\ מה אניי יכול לעשות ואיך משנים את זה?
-
- 1 תגובה
- 572 צפיות
-
-
שלום אני משחק במשחק ויש לי מקלדת של מיקרוסופט ככה שיש לי כפתורי ווליום במקלדת וכל זה כל פעם שאני מגביה מנמיך לוחץ על מקש כלשהו של המקלדת שלא קשור למשחק אז המשחק עובר להיות במקום על מסך מלא אז על חלון רגיל ככה שאני רואה את השולחן עבודה ובחלון קטן את המשחק... יש איזה פתרון לבעיה זו ? תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 571 צפיות
-
-
כשאני מנסה להתקין את המשחק הוא מראה לי את ההודעה הבאה: [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 571 צפיות
-
-
-
מתי הוא יוצא? נראה משחק ממש טוב... נראה שווה לקנות אותו למרות שהדמו ממש קצרצר
-
- 0 תגובות
- 571 צפיות
-
-
מישהו יודע?
-
- 0 תגובות
- 571 צפיות
-
-
-
אני משחק בקריירה ואיכשהו במשחקי חוץ אני תמיד מפסיד כסף... גם אם אני מפסיד וגם אם אני מנצח למישהו יש מושג אם זה אמור להיות ככה?
-
- 0 תגובות
- 571 צפיות
-


