עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. אני מחפש רשימה גדולה של השרתים כי מפיעה לי רק רשימה קטנה מאוד בSTEAM ורציתי לדעת עם יש עוד ושמעתי שיש רשימה ... אז אפשר בבקשה... תודה.. ודרך אגב אפשר בבקשה ךינק לבוטים לSTEAM?

    • 2 תגובות
    • 588 צפיות
  2. שיטת הדיאלוגים בכותר החדש עברה שינוי קצת מוזר שחלק גדול מהשחקנים לא אהבו, וכעת יש מוד קטן שמאפשר לחזור לשיטה הוותיקה והטובה של Fallout 3 ו-Skyrim לכתבה: http://hwzone.co.il/מוד-חדש-מתקן-את-מערכת-הדיאלוגים-של-fallout-4/

    • 0 תגובות
    • 588 צפיות
  3. Started by TaMiRn2,

    ברגע שאני נכנס למשחק (אחרי התפריט הראשי) אני מתחיל לשחק ואני רואה רק עניים אדומות שאני יכול לירות בהם איך אני מסדר את זה?

    • 0 תגובות
    • 588 צפיות
  4. היי משהו יודע מה אני צריך לעשות בשביל שאני יוכל לשחק בסרברים פרטים במשחק MUonline ?

    • 0 תגובות
    • 588 צפיות
  5. משגע אותי שאנשים מגיעים לרמה 50 בתוך שבועיים שלושה ואני נילחם מיפלצת מיפלצת...בקושי היגעתי לרמה 40 בחודש וחצי :-[ מיבחינת כסף - אני דוקא לא רע ההתקדמות האיטית בLVL שוברת אותי וגם אם יש לכם עיצות איך להתקדם מהר יותר = נשמח! או קישרים לטיפים / קישור למדריכים THX

    • 2 תגובות
    • 588 צפיות
  6. מדובר במשחק קטלני , יריות ללא סוף , לחימה קטלנית בעידן ההמודרני + , אבל מתיי הוא יוצא יש למישהו מושג ?!

  7. Started by MeTaLhAmMeR,

    אני נמצא בדיוק בקטע האחרון ואני משתגע!!! אני בדיוק הרגתי את ההיידרה הממוטה ההיא, פתחתי את הדלת הכפולה הענקית ההיא, עליתי במדרגות, ראיתי את הסרט ששולחים טילים בשביל להרוס את כל המבנה התת קרקעי הזה שאני נמצא בו, אני ממשיך ישר, כמעט ונופל עלי איזה פסל, ממשיך עוד עד שאני מגיע לדלת כזאת, לוקח בה ימינה כי זאת האופציה היחידה, ממשיך ישר ועד הסוף כל הזמן ושם נמצא פתח יחידי שהוא לא חסום, אני מנסה להכנס אליו אבל אני כל הזמן מת בו מאיזו סיבה!! קראתי גם ב FAQ וזה מה שאני צריך לעשות אבל אני לא מבין למה אני מת כל הזמן! מישהו עבר את זה?

    • 0 תגובות
    • 587 צפיות
  8. שלום לכולם לפני שבוע בערך התקנתי את הCS1.6 המקורי שלי , על המחשב שלי ( על המערכת וויסטה ) . קורה לי הרבה שהפינג שלי גבוהה מהסטנדרט שהוא 20 + \ - ..הפינג שלי 50 ומעלה - לפעמים 150 .. בשרתים ישראלים מקוריים ! יש איזשהו קשר בין וויסטה למשחק ? שהפינגים שלי נראים ככה ? כי ב- XP PRO SP2 מה שהיה לי קודם לכן לא קרו הדברים .. מדובר בוויסטה X64 תודה

    • 1 תגובה
    • 587 צפיות
  9. המשחק החדש של המפתחת הגרמנית Crytek מיועד באופן בלעדי לפלטפורמת ה-Oculus Rift, ויכניס אתכם אל נעליו (ועיניו) של מטפס הרים אמיץ במיוחד Crytek, החברה שפעם הייתה מוכרת בעיקר בזכות סדרת הפעולה מגוף ראשון Crysis (וגם Far Cry המקורי, בעבר הרחוק יותר), ממשיכה בנסיונותיה להרחיב אופקים לז'אנרים שונים וייחודיים יותר – הפעם עם כותר מציאות מדומה שעונה לשם The Climb. המשחק החדש יקח אתכם לסביבה טרופית מרשימה, שמזכירה במידה רבה את Far Cry ו-Crysis המקוריים, ובו תנסו לטפס, ללא פחד וללא רתמות אבטחה, אל המצוקים הגבוהים והפראיים ביותר – הכל בסביבה וירטואלית שתנסה לגרום לכם להרגיש כאילו אתם אלה שמבצעים את הטיפוס בעצמכם, ולא הדמות שאתם מגלמים. The Climb מיועד להגיע …

    • 0 תגובות
    • 587 צפיות
  10. Started by the godfather,

    התקנתי את המשחק אלף לייף 2 והוא מבקש ממני סידי קיי מישהו ייכול לתת לי אותו בבקשה

    • 1 תגובה
    • 587 צפיות
  11. לא מוצא חלקים בשביל הדוקטור או אוכל בשביל אחד האנשים שם... כל מי שמשחק במשחק אם אפשר עזרה.. תודה (=

    • 0 תגובות
    • 587 צפיות
  12. Started by Ghosthunter,

    חלק משרתי המשחקים עברו לGAMESPY, חלק שארו אצל MS.

    • 2 תגובות
    • 587 צפיות
  13. Started by Atlon-Xp,

    שווה לי לקנות אותו?.... כאילו מה חדש בו.... יש מודלים חדשים לאנשים\רובים... וזהו... שניה ואני מקבל את CS:S ?... ועם יש מקום להשיג את CZ בזול בבקשה תמליצו. תודה אהה ושאלה חשובה הם סדרו את כול הבעיות עם הפינגים? למשל בראשון שצריך להוריד את רמת הסאונד ולשפר את כול הFPS הזה ע"י ביטול סינכרון אנכי...?... תודה

    • 3 תגובות
    • 587 צפיות
  14. ספויילר [move] בקטע שצריך לדבר עם האביר הוא רוצה לקחת אותי ל-Solace Glade, אני מסכים,[/move] סוף ספויילר והמשחק מתחיל לטעון ובסוף הטעינה המשחק עף. חיפשתי בכל מיני מקומות ולא מצאתי פתרון, וגם ניסיתי להתקין מחדש ולא עזר. למישהו קרה? או יש פתרון?

    • 0 תגובות
    • 587 צפיות
  15. Started by bmw5,

    שמעתי לא מיזמן שצריך לצאת בכריסמס(חג מולד) GTA חדש יש אמת בשמועה הזאת..... :

    • 1 תגובה
    • 587 צפיות
  16. הגרסה החדשה הבאה של הקונסולה ההיברידית המפורסמת נוחתת רשמית באמצע החודש הבא, אך ניתן לשריין לעצמכם יחידה כבר עכשיו - בתמורה לכ-1,800 שקליםלכתבה

  17. Started by omemo,

    שלום! התחלתי לשחק ב-FEAR לא מזמן (אחלה משחק!) אבל היתה בעיה ב-windows והייתי צריך לפרמט את המחשב ועכשיו הלכו לי כל השמירות של המשחק... מישהו בבקשה יכול לשלוח לי את השמירה בדיוק כשפוגשים בפעם הראשונה את היצורים המפחידים האלה שמטפסים על הקירות ונעלמים ומופיעים? תודה!

    • 0 תגובות
    • 587 צפיות
  18. Started by JohnnyBravo,

    http://arstechnica.com/gaming/news/2011/06/halo-4-stars-master-chief-to-arrive-by-end-of-2012.ars http://www.halo4news.net/

  19. Started by lmlm,

    http://www.gamespot.com/pc/action/battlefield2142/review.html קיבל 8.1 אכזבה לפי דעתי :-\ באתרים אחרים הוא קיבל ציון סמוך ל 8

    • 9 תגובות
    • 586 צפיות
  20. אני משחק עכשיו ב-RAINBOW VI : VEGAS, ולא יודע על איזה מקש אני אמור ללחוץ בשביל לגרום לשני חברי היחידה שלי להסתער פנימה, אחרי שהצבתי אותם משני צדי דלת סגורה, להמחשת הנושא, צירפתי גם תמונה, מישהו יודע איך? [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 586 צפיות
  21. Started by guitarsuite,

    שלום לכולם הורדתי את הדמו מהאתר של 2k והוא לא עולה לי ...למה?? אני לוחץ על האייקון המחשב חושב קצת וזהו ממשיך כרגיל המפרט הוא asus mb 3000 800mhz 1.5 gb ram 7600gs לא אמורה להיות בעייה מבחינת המפרט יש לכם רעיון מה לעשות? ד"א: מצטער מאוד מאוד שפתחתי ת'ארד על זה כי בדיון הרישמי ההודעה שלי נבלעת בכל הדיונים שם אז שוב מצטער וחייב את עזרתכם צדוע לא עובד??? לא צריכה להיות סיבה כי הכל עובד לי cod4 חלק crysisחלק כמעט ..מזה בבקשה?

    • 1 תגובה
    • 586 צפיות
  22. Started by booster,

    שלום לכולם אני מחפש משחקים למחשב כמו דום וסנייפר אם אפשר קישורים.........תודה.

    • 0 תגובות
    • 586 צפיות
  23. Started by HaEsrimVeArba,

    ! אני כלכך גאה בעצמי.WOOT סוף סוף

    • 3 תגובות
    • 586 צפיות
  24. Started by constantine16,

    מישהו יודע מתי המשחק יוצא לחנויות בארץ? ???

    • 1 תגובה
    • 586 צפיות

דיונים חדשים בפורומים