אל תפספסו: חדשות המשחקים והגיימינג הגדולות ביותר בשבוע החולף - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אל תפספסו: חדשות המשחקים והגיימינג הגדולות ביותר בשבוע החולף


SilentBob

Recommended Posts

סרטוני משחקיות חדשים, תאריכי השקה רשמיים ועוד הפתעות הציפו אותנו בימים האחרונים והעמוסים האלו

בין טקס בחירת משחקי השנה בלוס אנג'לס לאירוע ה-PlayStation Experience של סוני בסאן פרנסיסקו, השבוע וחצי האחרונים היו עמוסים בחשיפות, עדכונים וחדשות עבור עולם משחקי הוידאו – אז כדי שלא תסתבכו או תתבלבלו, אספנו עבורכם את המידע החשוב והמעניין ביותר במקום אחד.

שאקיל חוזר לחלטר

אי שם באמצע שנות התשעים, כששאקיל אוניל היה אחד השחקנים הצעירים והמבטיחים ביותר בספורט האמריקאי, הושק לו משחק המכות-קרבות Shaq-Fu בכיכובו, אשר זכה לביקורות קרירות אך למרות הכל הצליח לצבור קהילת מעריצים קטנה ואדוקה. עשרים שנים וקמפיין של כמעט חצי מיליון דולר מאוחר יותר – ואנחנו מקבלים טריילר ראשון למשחק ההמשך, שיקרא Shaq-Fu: A Legend Reborn.

אנחנו מוכרחים להודות כי ממעט רגעי המשחקיות שנראים בטריילר המשחק החדש לא נראה כמו הברקה חסרת תקדים – אך ניתן לו להנות מחמת הספק לעת עתה, עד שנדע פרטים נוספים על פגז הרטרו הזה.

גירסאות מעודכנות לשניים ממשחקי הקווסט-הרפתקאה הטובים ביותר

טים שייפר ממשיך לפנק את המעריצים שלו. אחרי הגירסה המעודכנת הנהדרת למשחק Grim Fandango, ובמקביל להכרזה על קמפיין מימון ההמונים ל-Psychonauts 2, היוצר המחונן אישר כי גירסאות Remastered מעודכנות, משופרות ומותאמות למערכות מודרניות של המשחקים Day of the Tentacle ו-Full Throttle יגיעו למחשבים האישיים ולקונסולות ה- 4 וה- Vita במהלך שנת 2016.

לא בטוח שמי שלא גדלו על משחקי של שנות התשעים יתחברו לסגנון – אבל מי שכן בוודאי ידעו להעריך את מכת הנוסטלגיה הנהדרת הזאת. כעת נשאר רק להחזיק אצבעות להכרזה על Brutal Legend 2.

עוד קלאסיקה שמקבלת כמה וכמה שכבות צבע חדשות עוד קלאסיקה שמקבלת כמה וכמה שכבות צבע חדשות

אם זה לא מספיק – שייפר חשף גם כי כותר Psychonauts חדש נוסף נמצא בדרכו אל ה- 4 באופן בלעדי, או ליתר דיוק אל משקפי ה- , כנסיון להרחיב את ההכרה של המותג והסדרה בעזרתה של הטכנולוגיה הטרייה. אין עוד שום פרטים בנוגע לכותר, אבל יהיה מעניין מאוד לגלות כיצד בדיוק הוא יפעל במציאות מדומה.

אלפא בהילוך גבוה ל-Star Citizen

מה עוד נותר לומר על , סימולטור החלל השאפתני ביותר שנוצר אי פעם. זה שטרם הגיע לשלב הבטא שלו אך כבר אסף מעל ל-90 מיליון דולרים בהשקעות ותרומות של משתמשים, לצד אלפי שחקנים אדוקים שמשתתפים ומשפיעים על הפיתוח וההתפתחות שלו? השבוע קיבלנו טריילר חדש למבחני האלפא 2.0 שלו, שעתידים להציע סוף סוף את מודול ה-FPS המדובר אשר יהפוך למגוון ונרחב עוד הרבה יותר.

אתם מוזמנים לצפות ולהצטרף את השגעון, במידה וטרם עשיתם את זה עד עכשיו.

כיוון חדש ומסקרן לאיש העטלף

אחרי שהצליחו להפוך את Borderlands, המתים המהלכים, משחקי הכס ואפילו מיינקראפט למשחקי הרפתקאה איכותיים וממכרים, האנשים הטובים של סטודיו Telltale מסמנים את הכיוון הגדול הבא: משחק בכיכובו של באטמן בכבודו ובעצמו.

אנחנו עדיין לא יודעים איך המשחק החדש, שכמו כל משחקיה של Telltale יחולק לפרקים, יראה או ירגיש, אך בהתחשב בכך שבאטמן החל את דרכו תחת התיאור 'הבלש הטוב ביותר בעולם', נראה כי מדובר בשילוב שאמור להיות בעל פוטנציאל גדול הצלחה גדול מאוד. נקווה שזה יחזיר לנו את האמון במשחקי האביר האפל, אחרי העלבון הצורם של Arkham Knight.

להרגיש כמו טייס קרב, במציאות מדומה

כותר מעניין מאוד נוסף עבור משקפי ה- של שהוצג הוא Ace Combat 7, פרק חדש בסדרת משחקי הטיסה הארקיידיים ועתירי האקשן של נאמקו.

סרטון פתיחה בן שתי דקות שלכאורה מבוסס כולו על עיבוד בהתבסס על מנוע המשחק (שיהיה הפעם ה- 4 הנהדר) לא חושף יותר מדי, אך עצם המחשב על קפיצה אל תוך מטוס F-22 בסביבה וירטואלית מלאה נשמע לנו מדליק בהחלט – כך שאנחנו נמשיך לעקוב אחרי הכותר הזה, ונקווה שכמו קודמו גם פה נראה הגירה גם למחשבים האישיים מתישהו במורד הדרך.

Total War: Warhammer בסרטון משחקיות ארוך חדש

משחק ה-Total War המסקרן ביותר בעשור האחור ממשיך להתקדם ולהתפתח לקראת ההשקה המיועדת ב-28 באפריל 2016, והפעם אנחנו מקבלים סרטון בן 17 דקות שמציג את המשחקיות הצפויה לנו בקמפיין הכיבוש הגדול שלנו – בכל מה שקשור מעבר לקרבות בזמן אמת, שללא ספק מהווים את נקודת השיא של הסדרה.

אולי אחרי Warhammer נקבל גם את Total War משחקי הכס, או Total War מלחמת הכוכבים? לא יזיק לחלום.

חדשות ועדכונים נוספים מצפים לכם בחלק ב' של הכתבה.

https://hwzone.co.il/%D7%90%D7%9C-%D7%AA%D7%A4%D7%A1%D7%A4%D7%A1%D7%95-%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%97%D7%A7%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%94%D7%92%D7%99%D7%99%D7%9E%D7%99%D7%A0%D7%92-%D7%94%D7%92%D7%93/

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...